Über Eptura Workplace

iOFFICE ist ein cloudbasiertes integriertes Bürosystem, das mittelständischen und großen Unternehmen beim Besucher- und Facilitymanagement hilft. Zu den Hauptfunktionen gehören Planung, Buchung von Besprechungsräumen, ID-Scanning, Registrierung, Dokumentenverwaltung und Raumnutzung.

Die Anwendung benachrichtigt Teammitglieder über die Ankunft der Gäste, erfasst Gästebilder und automatisiert das Drucken von Ausweisen. Nutzer können Gäste für große Veranstaltungen vorregistrieren, Besucheraktivitäten nachverfolgen und die Besucherdokumentation verwalten. Teams können mit iOFFICE einen Schreibtisch oder einen Konferenzraum reservieren und Gäste aus ihrem Adressbuch einladen. Die Software lässt sich mit Kalenderanwendungen wie Outlook und Google sowie für Buchungsbenachrichtigungen mit Chat-Plattformen wie Slack integrieren.

iOFFICE liefert Einblicke in die Raumnutzung basierend auf Check-in- und Check-out-Informationen und ermöglicht es Teammitgliedern, Serviceleistungen wie audiovisuelle Geräte und Catering zu koordinieren. Die Funktion für die Poststellenverwaltung automatisiert die Erfassung von Paketverfolgungsnummern nach dem Eingang beim Kurierdienst und zeichnet den Datumsstempel, den Zeitstempel und die Unterschrift vom endgültigen Empfänger auf.


Bilder

Eptura Workplace Software - 1
Eptura Workplace Software - 2
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Eptura Workplace

4,4 (58)
VS.

Startpreis

Keine Preise gefunden
500,00 $
Monat

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

55
94

Integrationen

4
12

Bedienkomfort

4,3 (58)
4,8 (37)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,3 (58)
4,6 (37)

Kundenservice

4,3 (58)
4,7 (37)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

OfficeSpace

4,9
Nr. 1 Alternative zu Eptura Workplace
Die OfficeSpace-Software ist eine cloudbasierte Anlagenmanagement-Lösung, mit der Nutzer Arbeitsbereiche für wichtige...

Robin

4,7
Nr. 2 Alternative zu Eptura Workplace
Robin ist eine cloudbasierte Software für die Büroorganisation, die Nutzern dabei hilft, Besprechungsräume zu buchen,...

MRI Prolease

4,3
Nr. 3 Alternative zu Eptura Workplace
ProLease Lease Admin ist eine Leasing-Management-Software, die bei der Verwaltung von eigenen, geleasten und untervermie...

FMS:Workplace

4,1
Nr. 4 Alternative zu Eptura Workplace
FM:Systems bietet Arbeitsplatzmanagement-Technologie, mit der Unternehmen den idealen Arbeitsplatz für jeden Mitarbeiten...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,4 /5
(58)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3/5
Funktionen
4,2/5
Bedienkomfort
4,3/5
Kundenbetreuung
4,3/5

Hast du Eptura Workplace bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 58 Bewertungen
Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Automotive
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

review 11/23

Bewertet am 18.11.2023

Vorteile

Space module is good for searching floor plan + helped massively when we want to reorganise the office and change up our different spaces. We also like service module as has helped streamline our maintenance jobs in offices. We can raise service requests easy and gets assigned to the right people right away

Nachteile

It would be good in future to get for more detailed reporting and analytics to come

Antwort von Eptura

Thank you for your feedback! We're delighted to hear that our Space and Service Request modules have had a positive impact on your workplace experience. It's great to hear your desire for more reporting and analytics, as we understand the importance of detailed insights. This is something we're actively working to enhance our reporting capabilities within the product. Stayed tuned for more exciting updates in the near future. The Eptura team

Jeff
Gesamtbewertung
  • Branche: Versicherung
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

Space and Reservation Experience

Bewertet am 6.9.2023

Overall, this is a good mid-tier product. It does not have all of the features of some of the more...

Overall, this is a good mid-tier product. It does not have all of the features of some of the more expensive products but it is easy to implement and easy to use.

Vorteile

iOffice was easy to implement and is very intuitive. We were up and running quickly and we can add new markets and sites easily.

Nachteile

The floor plan print features are limited. Text is either hidden or crashes into values in other spaces. The ability to select which text to display on a space is also limited.Neighborhoods did not really work for us. It is difficult to add non-contiguous spaces to a neighborhood and managing rules can be challenging.Room reservations made in Outlook don't always sync back to iOffice, resulting in conflicts. This should be addressed in a Q3 release. Managing room rules (who can book) is challenging.

Antwort von Eptura

Thank you for your review, Jeff. We’re glad to hear that you found the system easy to implement and use. Your feedback on areas for improvement is great to hear, and we always consider suggestions from our customers as we strive to enhance the product. We’ll be sure to pass these onto the relevant teams so they can be considered for future releases.

We appreciate your support and the time you took to leave your feedback.

The Eptura team

Jocelyn
Gesamtbewertung
  • Branche: Unterhaltung
  • Unternehmensgröße: 5.001–10.000 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 6.0 /10

Suitable for smaller business and office spaces

Bewertet am 5.7.2019

Overall iOffice has been a great addition to our office as a way-finding and space planning tool,...

Overall iOffice has been a great addition to our office as a way-finding and space planning tool, however iOffice feels like it was designed for smaller office with low volume of floor plan and occupancy changes. Office does not seem scalable for companies that are moving people around frequently or making updates daily, as it lacks the ability to make mass changes, and there's no way to preview the floor without having to publish it to the live site. There is also a lot of limitations to syncing iOffice data with other existing platforms that our company uses, and requires extra API development internally just to build connectors for instant updates.

Vorteile

Easy to use and train others to use the software.
Clean interface.
Ability to set customized permission levels per module (asset, space, mail etc).
Good customer service.
Compatible with Single-Sign On.

Nachteile

Lacks main features such as the ability to create mass changes in occupancy, auto/scheduled publishing floor plans or move lists.
Maintenance of floor plans is tedious: does not support xRefs in CAD files, SoftSpace only runs on PC/Windows, floor plans cannot exceed 999kb or it will load really slowly.
No function to preview or hold floor plans in "draft" before publishing to live site.

Antwort von Eptura

Jocelyn,
Thank you for sharing your thoughts with us. We're so pleased to know that iOFFICE is a great addition to your workspace, and that it has been easy for you to use and train others. However, I am sorry to hear we missed the mark on some key features. Tedious is never a word you want to hear when it comes to software. Know that we take your feedback seriously. We're also in the process of making some major enhancements to our space and move modules such as the ability to "shelf" employees while you decide where to move them, faster load times for users, and a new forecasting view in our stacking diagram. We realize working with development and IT can be cumbersome. We're also working on a solution that will make connecting to other platforms even easier by cutting out the need for middleware to act as a bridge between our workplace management software and your applications. We hope these, among other updates, will make your experience with iOFFICE even better in the future.

Jamie
Gesamtbewertung
  • Branche: Versicherung
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Great product

Bewertet am 16.1.2024

Vorteile

Over the last few years we’ve had a number of shifts in the needs of our workforce and real estate. Eptura workplace has meant we can adjust each office in alignment to individual office policies and that team’s needs. Have redesigned layout in our offices to add more collaboration and break out spaces. The cad floorplans are really useful and give us a complete visual picture of all out space across all our offices. The data we get from the system helps tell us what spaces are being used and which are being underused. Helpful to create custom dashboards and run instant reports that can be passed to leadership on occupany/utilization/performance of space and assets.

Nachteile

Even more advanced analytics in future would be useful

In Betracht gezogene Alternativen

OfficeSpace und FMS:Workplace

Antwort von Eptura

Hi Jamie, thank you for your review! We're delighted to hear that Eptura Workplace has played a crucial role l in space planning across your offices and has provided you with valuable to identify space utilization and underutilization. Your feedback regarding more in-depth analytics has been passed on to our team, as we are constantly working on enhancing our offerings to meet our customers' evolving needs. The Eptura team

Erin
Gesamtbewertung
  • Branche: Biotechnologie
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Perfect for our growing company...

Bewertet am 25.6.2019

We now have a space plan for growth and can manage seating/employee and manager expectations, new...

We now have a space plan for growth and can manage seating/employee and manager expectations, new hires, tracking vehicle information as well as allergies, birthdays, start date, etc.

Vorteile

The constant improvements, they continue as the needs arise. It was a perfect choice for our size company, we had two buildings (one past capacity) and needed to have a system rather than large floor plans. I use this everyday and my colleagues use it for wayfinding. iOffice has different modules that we can add to our package at anytime, it can be as much of an asset to a company as it chooses!

Nachteile

Some kinks still in the visitor application, some of the areas are not as user friendly as others.

In Betracht gezogene Alternativen

OfficeSpace und FMS:Workplace

Gründe für den Wechsel zu Eptura Workplace

Ability to scale with our size - cost model is different, not PSF

Antwort von Eptura

Erin,
We're glad to hear iOFFICE was a perfect choice for you. Adaptability and flexibility are so important to a growing company - we never want you to pay for something you aren't going to use! Thank you for the kind words and please reach out to us via your account manager or at (713) 526-1029 if you ever have any questions.

5 von 58 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Eptura Workplace Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Eptura Workplace.

Eptura Workplace bietet folgende Kostenpläne an:

  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Nicht verfügbar

Eptura Workplace hat die folgenden typischen Kunden:

201–500, 501–1.000, 1.001–5.000

Eptura Workplace unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

Eptura Workplace unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Eptura Workplace kann in folgende Anwendungen integriert werden:

AutoCAD, Google Calendar, Microsoft Outlook, Slack

Eptura Workplace bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat

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