symplr Provider

Über symplr Provider
symplr ist eine cloudbasierte Berechtigungslösung, die Unternehmen im Gesundheitssektor dabei unterstützt, Prozesse im Zusammenhang mit dem Facility-Zugang zu verwalten und das Risikomanagement und die Compliance innerhalb des Unternehmens durch Screening von Mitarbeitern, Pflegepersonal, Studenten, Ehrenamtlichen und mehr zu optimieren.
Zu den wichtigsten Funktionen von symplr gehören Dokumentenverwaltung, Privilegierung, Zertifizierungsverfolgung, Lizenzverifizierung und Terminverwaltung. Das Besucherverwaltungssystem ermöglicht es Unternehmen, den Führerschein von Lieferanten zu scannen, auf wiederholte Besuche zu überprüfen und Warnungen zu senden, um Kunden Pipeline-übergreifend über die neuesten Änderungen zu informieren. Darüber hinaus ermöglicht das Check-In-Dashboard Unternehmen die Visualisierung des Vor-Ort-Verkehrs, die Verfolgung des Besucherstandorts in Notfällen und die Erfassung der Bilder der Gäste in Echtzeit für die Erfassung ihrer Anwesenheit in verschiedenen medizinischen Abteilungen.
symplr bietet eingeschränkte Nutzerzugriffsfunktionen, um Datenprotokolle anzuzeigen, die wichtige Kundeninformationen zur zukünftigen Referenz enthalten. Nutzer können die Felder, die auf Besucherausweisen sichtbar sind, definieren, um ihnen einen Zugang zu kennwortgeschützten Bereichen zu geben, wodurch die maximale Sicherheit für Patienten und medizinisches Fachpersonal in der Einrichtung gewährleistet wird.
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- Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
Being somewhat new to this software, I am finding it to be a bit time consuming to navigate my...
Bewertet am 3.4.2018
Vorteile
I like the tiered access level feature. Also the Dashboard features and Mapping to documents and video tutorials. Have to say trainers are really good too.
Nachteile
Most times it feels as though everything has an additional cost. From trainings offered to modules needed. In addition, there seems to be a great deal of required customization with fields and how to store data needed.
- Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
- Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Hard at first but easy to use
Bewertet am 24.7.2023
Vorteile
The product is easy to use one you get it. The integration process took one month since their was a lot of intense training to be provided about the system. Hard at first, easy when you understand it.
Nachteile
The Intergration took long but we are glad we did it. Hard at first but very easy when you master everything. I like everything about Symplr
- Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
- Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 0.0 /10
Not what we expected.
Bewertet am 22.5.2019
Upper management talks the talk, but are not good with follow through.
Upper management talks the talk, but are not good with follow through.
Vorteile
Trainers are good and so is support, but the initial build of the system and clean up from conversion is the client's responsibility - very time consuming.
Nachteile
-LEMM (web crawler) only works for MD/DO state licensure boards, it will not perform web crawls for DPM, DDS, etc. Also, the LEMM "bucket" (after it has performed a webcrawl and results sent back) has to be cleaned out daily. It's like having another email inbox to manage, and saving the results to the system for each individual provider. Very time consuming.
-OIG/SAM query - you can do a monthly sweep of the entire medical staff, but it will not provide a report to show evidence of completion.
-Mass uploads - when large groups renew malpractice insurance, you can only do a mass update to change the expiration date, you cannot mass upload the certificate of insurance (COI) to each provider in the group. It's a manual process to save the COI to each practitioner's file.
-Uploading documents - what symplr refers to as images - you can click on a PDF file from your computer and drag it over into the system, but you cannot click/drag/drop a PDF from an email attachment. You have to save the email attachment to your computer, then click/drag/drop. Extra step.
-Primary Source Verification - you can go to various Board, NPI, etc. websites and the system will create a PDF to be saved to a practitioners file; however, this feature will not work for AMA/AOIA website. Same extra step as above.
-Letters -have to create your own letters and forms (affiliation, peer reference) within the system-functionality is the same as Microsoft Word, but it's not Word-very cumbersome.
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 5.0 /10
I think the customer support operates at a high level. Software ease of use could be more...
Bewertet am 30.3.2018
Vorteile
I like the overall visual layout. I like being able to populate and move from name to name in the left hand, blue sidebar.
Nachteile
I have offered these some of these suggestions in the past, but nothing has seemed to change. 1. I wish that information viewing "boxes" say, in Specialties/boards, would have the capability to expand, versus being fixed and using a slider bar. This applies to several of the different "instances". 2. There are far too many redundant keyboard "clicks" required. I make my choice and then a screen comes up asking "am I sure" and I have to verify my choice. When I make a choice, don't ask me to verify. Another wasted extra keyboard click is when dropping a PDF into "images" on the toolbar of the credentialing instance. I move the document in, then a screen comes up that I have to click on stating "An image has just been added...". Every time that pops up I say to myself, "No, s#*t. I just purposefully added it." 3. When I enter a "from" date, I would like the cursor to automatically jump to the "to" date box, (like it used to do in visual cactus), instead of having to press "tab". 4. When I enter, let's say, a new license on the licensing screen, I would like for it to automatically go and populate into the credentialing instance, versus having to go to the credentialing set up, to click on the yellow icon to approve the entry. Again, I purposefully entered it. Trust that I wanted to do it. Don't make me have to do yet another verification of my actions. 5. Re: "Packets" they don't work the way they were explain to us,and sought clarification/direction 2x

- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
This makes working with the government easier
Bewertet am 6.7.2018
great way to navigate the government
great way to navigate the government
Vorteile
No one likes trying to challenge the government and all their in's and out's but this does help a lot.
Nachteile
This program does not change as fast as the government. But that really is it's only limitation I would say.
symplr Provider Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über symplr Provider.F. Welche Preispläne bietet symplr Provider an?
symplr Provider bietet folgende Kostenpläne an:
- Preismodell: Abonnement
- Gratis Testen: Nicht verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von symplr Provider?
symplr Provider hat die folgenden typischen Kunden:
2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
F: Welche Sprachen werden von symplr Provider unterstützt?
symplr Provider unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch
F. Unterstützt symplr Provider mobile Geräte?
symplr Provider unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert symplr Provider?
Wir haben keine Informationen darüber, welche Integrationen symplr Provider hat
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet symplr Provider an?
symplr Provider bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, Telefon-Support, Chat
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