tawk.to

4,6 (333)
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Live-Chat-Unterstützungs- und Messaging-Lösung

Über tawk.to

tawk.to ist eine cloudbasierte Live-Chat- und Messaging-Lösung, mit der Unternehmen jeder Größe über eine mobile Anwendung oder Website mit Kunden in Verbindung treten können. Über die Plattform können Nutzer den Chatverlauf sowie Leistungsanalysen anzeigen und die Kundenkommunikation über anpassbare Seiten überwachen.

Zu den wichtigsten Funktionen von tawk.to gehören Echtzeitüberwachung, native Mobilanwendungen, anpassbare Widgets, ein integriertes Ticketsystem, vordefinierte Tastaturbefehle, Desktop-/E-Mail-Benachrichtigungen, Datenverschlüsselung und nutzerdefinierte Registerkarten. Mithilfe der Domänenbeschränkungsfunktion der Plattform können Nutzer den Zugriff über bestimmte Domänen, Webseiten oder IP-Adressen steuern. tawk.to enthält auch Stimmungsverfolgung, mit der Nutzer Antworten analysieren und das Kundenengagement verbessern können. tawk.to bietet eine White-Label-Lösung, mit der Nutzer personalisierte Widgets und E-Mails mit nutzerdefiniertem Branding erstellen können.

tawk.to enthält ein interaktives Dashboard, das über Grafiken und historische Analysen wertvolle Einblicke in Besucher, Chats, Seitenaufrufe und mehr bietet. Die Plattform lässt sich in verschiedene Drittanwendungen und -plattformen integrieren, darunter WordPress, Joomla, PrestaShop, Trakdesk, Weebly, Wix, Zencart, Cayzu und Cloudflare.


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tawk.to

4,6 (333)
VS.
Häufig bewertet

Startpreis

0,00 $
15,00 €
Monat

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

22
189

Integrationen

14
130

Bedienkomfort

4,6 (333)
4,6 (1.654)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,6 (333)
4,7 (1.654)

Kundenservice

4,3 (333)
4,7 (1.654)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

LiveAgent

4,7
Nr. 1 Alternative zu tawk.to
LiveAgent ist eine webbasierte Live Chat- und Helpdesk-Lösung, die die Verwaltung von Support-Tickets aus mehreren...

Collect.chat

4,6
Nr. 2 Alternative zu tawk.to
Collect.chat ist eine interaktive Chatbot-Plattform, mit der Unternehmen automatisch Daten, Feedback, Leads, Buchungen...

Customerly

4,6
Nr. 3 Alternative zu tawk.to
Customerly ist eine Customer-Lifecycle-Lösung für kundenorientierte Unternehmen, um ihre Kundenbeziehungen zu verwalten,...

Help Scout

4,6
Nr. 4 Alternative zu tawk.to
Help Scout ist eine Kundenservice-Helpdesk-Software für Unternehmen jeder Größe. Nutzer können abteilungsübergreifend...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,6 /5
(333)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6/5
Funktionen
4,4/5
Bedienkomfort
4,6/5
Kundenbetreuung
4,3/5

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Zeigt 5 von 333 Bewertungen
Marianela
Marianela
Gesamtbewertung
  • Branche: Chemikalien
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Tawk.to, an excellent tool to connect with our clients from the Web or the mobile APP.

Bewertet am 24.1.2023

Tawk. to has provided us with a higher level of automation in our customer service process, which...

Tawk. to has provided us with a higher level of automation in our customer service process, which has allowed us to reduce response times to our customers, in addition to being able to cover a much larger audience.So, every time customers want to ask a question, they simply decide to access the link that we have provided in our mobile or web APP and start effective communication when our agents are online, or carry out a registration process for a request in mode offline. On the other hand, Tawk.to has interesting features within the platform, such as making annotations in each chat, the ability to view a timeline, printing chat content directly for further processing, and much more.

Vorteile

Tawk.to is excellent when it comes to interacting directly with our customers from our website or mobile application since we maintain constant interaction for a better customer experience, and all this information is available on the administrative platform, which in addition to being able to Record each of the chats, generate information for analysis and statistical treatment.Its dashboard is quite complete and allows us to view, for example, the number of chats carried out during the day and week, the number of responses, visits from our clients, and multiple monitoring reports, in addition to recording each chat in detail, and it even allows us to record comments to clarify doubts in a later analysis.

Nachteile

Tawk.to is a very complete online/offline chat and is widely used for both Web environments and mobile APPs, however, it is important to consider that the human factor is still invaluable, since for example, if we have logged into the administrative platform, it will depend on us to have an effective response time and communication that generates value for that client.

Pascual
Pascual
Gesamtbewertung
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Tawk.to, a messaging application that allows you to monitor and chat with your site visitors...

Bewertet am 6.8.2022

Very easy to register as a client of the tool, a simple integration process for mobile APP and...

Very easy to register as a client of the tool, a simple integration process for mobile APP and maintenance tasks that allow detailed customization based on our needs and business rules.

Vorteile

Tawk.to has a fairly complete interactive panel for the client and allows us to provide valuable information about visitors, in chats and page views, through graphs and historical analysis. It also integrates with different third-party applications and platforms such as WordPress, which is widely used by most implementations.

Nachteile

I think that the price factor is important, and possibly tawk.to should reduce the prices a bit as new platforms appear on the market every day so it is important to stay competitive. On the other hand I am not sure if the implementation of this platform could create a feeling of slowing down the site, so we must test this a little more in detail.

Shankha
Shankha
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 4.0 /10

Most lightweight chatbot with connection issue

Bewertet am 29.7.2022

Vorteile

Most lightweight chatbot for websites and apps, loaded with so many features for free. So many things like visitors page views, location is tracked for free. which is not available in most of the chatbot.

Nachteile

Suppose I am chatting with someone over the tawk.to, now if I switch to other tabs and wait for few minutes and comeback to tawk chatbox, it gets disconnected. and the chat gets end, this is a biggest issue.

QALINA
QALINA
Gesamtbewertung
  • Branche: Konsumgüter
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Weitere für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Tawk to for live support

Bewertet am 1.4.2020

Tawk.to helped us to serve our customers online. Moreover, it helped us to track the number of...

Tawk.to helped us to serve our customers online. Moreover, it helped us to track the number of visitors and their location.

Vorteile

Tawk.to has got many advantages for live support. For example, it shows information about the visitor. You can track the user's country location, how many times they joined your webpage, users' activity on the webpage where they clicked so on. Moreover, during the chatting with the visitor the tawk.to shows you what are they going to write you on the chat window before they send the message. Daily, monthly reporting features are great to know the interest of your webpage. For the free trial, you can register 3 support agents.

Nachteile

I do not have special concerns about the software even with the pricing. But one problem there was simply I can not decide whether it is the problem of G Suite or Tawk.to. The thing is when we offline sender should be able to receive the inquiry to our email which is in G Suite. However, we could not direct the Tawk.to inquiry to usual G Mail but not to the G Suite that was really strange. Besides everything is fine.

In Betracht gezogene Alternativen

Tidio und Zendesk Suite

Warum tawk.to gewählt wurde

What Tawk.to offers with free trial Tidio offers paid. For example, identifying a visitor's country is paid in Tidio. Furthermore, the support team in Tawk.to is much more responsive.

Zuvor genutzte Software

Tidio

Gründe für den Wechsel zu tawk.to

As I wrote before Tawk.to's free trial features are more than Zendesk and Tidio. Moreover, reporting in Tawk.to is helpful and informative. Lastly, the widgets and other things are customizable in Tawk.to which is a great advantage.
Mark
Gesamtbewertung
  • Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

It's Forever Free

Bewertet am 7.9.2023

This is a fantastic product that I would highly recommend to anyone looking to add a chat functional...

This is a fantastic product that I would highly recommend to anyone looking to add a chat functionality to their website. The setup takes no time at all and it is honestly is free for life!! That's sounds hard to believe, but trust me, it's true

Vorteile

The best feature of Tawk.to is that the basic chat system (which is actually quite advanced for what it is) is forever free. I have been using Tawk.to for 3 years now and never paid a penny for using it which is fantastic. It is easy to setup, easy to implement and easy to manage!

Nachteile

The only issue I have with Tawk.to is that notification emails from missed chats can take 30 - 60 minutes to be sent via email which means you miss the user being live on your site.

In Betracht gezogene Alternativen

LiveChat

Gründe für den Wechsel zu tawk.to

Because Tawk.to is forever free
5 von 333 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

tawk.to Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über tawk.to.

tawk.to bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: 0,00 $
  • Preismodell: Kostenlose Version
  • Gratis Testen: Verfügbar

tawk.to hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000

tawk.to unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

tawk.to unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

tawk.to kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Adobe Commerce, BigCommerce, Cayzu, Cloudflare, Drupal, Google Ads, Joomla, OpenCart, PrestaShop, Shopify, Squarespace, Weebly, WordPress, Zen Cart

tawk.to bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat

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