Sage Business Cloud Enterprise Management

Sage Business Cloud Enterprise Management

Supply chain management & ERP software

4.4/5 (18 Bewertungen)

Sage Business Cloud Enterprise Management Übersicht

Was ist Sage Business Cloud Enterprise Management?

Sage Business Cloud Enterprise Management is a supply chain management solution designed to help manufacturing, distribution, chemical, service, and food and beverage sectors manage multiple business operations, including accounting, payroll, purchasing, budgeting, quality control, and more. The platform lets users gain insight into business performance and cost at every stage of the pipeline.

Key features of Sage Business Cloud Enterprise Management include warehouse management, inventory auditing, kitting, forecasting, cost tracking, CRM, manufacturing planning, and product identification. The budgets module allows enterprises to handle expenditures, accounts payable/receivable, and general ledgers. Users can also track fixed asset stock, financing, interim statements, and more. Sage Business Cloud Enterprise Management comes with user-defined dashboards to help users manage configurations based on data tables, using manual or automatic sorting, joins and selections for displaying turnover, margins, KPIs, and cash forecasts.

Sage Business Cloud Enterprise Management can either be deployed on-premise or hosted in the cloud. The application enables users to export data into Excel, PowerPoint or Word, insert charts/graphics into documents, and save them in a unified repository for future reference, ensuring collaboration across the pipeline.

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Sage Business Cloud Enterprise Management Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Kanada, Europa, Deutschland, Mittlerer Osten und Afrika, Vereinigtes Königreich, Vereinigte Staaten von Amerika
Unterstützte Sprachen
Englisch

Screenshots

Sage Business Cloud Enterprise Management Screenshot: Sage Business Cloud Enterprise Management sales revenue analysis screenshot
Sage Business Cloud Enterprise Management Screenshot: Sage Business Cloud Enterprise Management sales revenue analysis screenshot Sage Business Cloud Enterprise Management Screenshot: Sage Business Cloud Enterprise Management dashboard screenshot Sage Business Cloud Enterprise Management Screenshot: Sage Business Cloud Enterprise Management sales order entry screenshot Sage Business Cloud Enterprise Management Screenshot: Sage Business Cloud Enterprise Management user landing pages screenshot

Sage Business Cloud Enterprise Management Bewertungen

Sage Business Cloud Enterprise Management Bewertungen

Gesamtbewertung
4.4
/
5 18 Nutzerbewertungen
Ausgezeichnet
9

Sehr gut
8

Durchschnitt
1

Gering
0

Schlecht
0

Preis-Leistungs-Verhältnis
4.3
Funktionen
4.4
Bedienkomfort
4.5
Kundenbetreuung
3.9
94% haben diese Anwendung empfohlen
Iftikhar A.

funtastic solution for distribution operations


Mit Google übersetzen
Mai T.

Support

I recommend renewing your support, though it is costly, but you never know when the system comes through an error and ends up taking you days to resolve.


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Christy S.

Robust ERP with something for everyone


Mit Google übersetzen
Verifizierter Rezensent

Sage X3 ERP has been a useful asset for our company, is great for stock/dropship companies.


Mit Google übersetzen
Eli K.

Personally, I LOVE it!


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Iftikhar A.
Branche: Konsumgüter
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
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funtastic solution for distribution operations

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 14.5.2017
Quelle der Bewertung: SoftwareAdvice

Vorteile

Sage X3 helps companies in the distribution industry meet customer demands and keep costs and waste down by managing the movement of goods across locations, warehouses, or companies. By combining sales, purchasing, and inventory, the software creates a powerful replenishment plan that results in lower inventory levels, no unnecessary distribution, and healthier operating margins.

Nachteile

Sage ERP X3’s human resource module is relatively weak
It is not recommendable to smaller markets and industries
To know the pricing, a quote has to be requested from the vendor
There are no social media tools integrated into Sage ERP X3
There is no live chat support offered in the global website of the product

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Mai T.
Branche: Elektrische/elektronische Fertigung
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
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Support

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 14.11.2017
Quelle der Bewertung: SoftwareAdvice

I recommend renewing your support, though it is costly, but you never know when the system comes through an error and ends up taking you days to resolve.

Vorteile

When we first signed with Sage X3, we had the premium support package. We were able to ask for help/support 24/7.

Nachteile

We decided not to renew our support package and that was a mistake. Sage provides support to those that have the higher package support first. You can wait up to days for any assistance.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 7.0/10

Christy S.
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Robust ERP with something for everyone

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 19.1.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

The software is so configurable. It is not rigid and difficult to mold to fit the way your company does business. You can use much of its functionality to ACTUALLY automate processes and reduce man hours.

Nachteile

Customer support is sorely lacking. It frequently takes weeks and sometimes months to hear back from Sage on an issue. You have to use a consultant to actually get the help you need.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Verifizierter Rezensent
Branche: Chemikalien
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Sage X3 ERP has been a useful asset for our company, is great for stock/dropship companies.

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 10.7.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

I like that X3 works really well for corporations that are made up of many different companies. X3 has the ability to handle multiple separate companies that each one of can be further separated into stock and financial sites that can all share customers, suppliers, G/L accounts, etc., providing smooth consolidation.
X3 has a very easy to understand and easily navigable user interface.

Nachteile

I do not like the limited capabilities of the canned reports and queries provided with X3.
I also do not like the slow response time from the support staff.
The program does not work well with customization because it causes a lot of problems when it comes time for patching and upgrading.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Eli K.
Branche: Konsumgüter
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
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Personally, I LOVE it!

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 15.8.2017
Quelle der Bewertung: SoftwareAdvice

Vorteile

I like the flexibility, the queries are very easy to use, and easy to create new ones. All data is integrated.

Nachteile

I can't stand Crystal Reports. They take very long to generate, don't export well, and and not user friendly.

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort

Weiterempfehlungsquote: 8.0/10

Nutzerempfehlung
8.7/10
Basierend auf 18 Benutzerbewertungen
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Sage Business Cloud Enterprise Management Preis

Sage Business Cloud Enterprise Management Preis

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Preis-Leistungs-Verhältnis

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Preis-Leistungs-Verhältnis
4.3/5
Basierend auf 18 Benutzerbewertungen
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Sage Business Cloud Enterprise Management Funktionen

Sage Business Cloud Enterprise Management Funktionen

API
Abrechnung & Rechnungsstellung
Aktivitäts-Dashboard
Aktivitäts-Verfolgung
Anpassbare Berichterstellung
Audit Trail
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
Bestandsverfolgung
Compliance Management
Daten-Import / -Export
Dokumentenspeicher
Echtzeit-Berichterstattung
Echtzeit-Daten
Integration von Dritten
Inventarverwaltung
Rechnungsmanagement
Wirtschaftsprüfung
Workflow-Management
Überwachung
Funktionen
4.4/5
Basierend auf 18 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
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Kategorien

Videos und Anleitungen

Videos und Anleitungen

Zusätzliche Informationen für Sage Business Cloud Enterprise Management

Zusätzliche Informationen für Sage Business Cloud Enterprise Management

Schlüssel-Features von Sage Business Cloud Enterprise Management

  • Billing & Invoicing
  • Distribution Management
  • Enterprise Asset Management
  • Financial Management
  • Inventory Management
  • Marketing Management
  • Order Management
  • Project Management
  • Purchase Order Management
  • Time & Expense Tracking
  • Vendor Management
  • Warehouse Management

Sage Business Cloud Enterprise Management Häufig gestellte Fragen

Sage Business Cloud Enterprise Management Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Sage Business Cloud Enterprise Management.

F. Welche Preispläne bietet Sage Business Cloud Enterprise Management an?

Sage Business Cloud Enterprise Management bietet folgende Kostenpläne an:

Preismodell: Abonnement

Gratis Testen: Nicht verfügbar

Contact Sage for pricing details.

F. Was sind die Hauptfunktionen von Sage Business Cloud Enterprise Management?

Sage Business Cloud Enterprise Management bietet die folgenden Funktionen:

  • Billing & Invoicing
  • Distribution Management
  • Enterprise Asset Management
  • Financial Management
  • Inventory Management
  • Marketing Management
  • Order Management
  • Project Management
  • Purchase Order Management
  • Time & Expense Tracking
  • Vendor Management
  • Warehouse Management

F. Wer sind die typischen Nutzer von Sage Business Cloud Enterprise Management?

Sage Business Cloud Enterprise Management hat die folgenden typischen Kunden:

Großunternehmen

F: Welche Sprachen werden von Sage Business Cloud Enterprise Management unterstützt?

Sage Business Cloud Enterprise Management unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

F. Welche Preispläne bietet Sage Business Cloud Enterprise Management an?

Sage Business Cloud Enterprise Management hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt Sage Business Cloud Enterprise Management mobile Geräte?

Wir haben keine Informationen darüber, welche Geräte Sage Business Cloud Enterprise Management unterstützt

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Sage Business Cloud Enterprise Management?

Sage Business Cloud Enterprise Management kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Clarity eCommerce, Sage Business Cloud, Sage | Accounting

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Sage Business Cloud Enterprise Management an?

Sage Business Cloud Enterprise Management bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Online-Support, Telefon-Support