A1 Tracker
Über A1 Tracker
A1 Tracker ist eine cloudbasierte Risikomanagementplattform, mit der Unternehmen jeder Größe Risiken in Bezug auf Verträge, Migrationen, Versicherungen, Vermögenswerte und Forderungen verwalten und minimieren können. Die Plattform verfügt über ein Modul zur Schadenregulierung, mit dem Nutzer Trends verfolgen, melden und verwalten können, um Risiken für Versicherungsprämien, Mitarbeitervergütungen, Produktverbindlichkeiten und mehr zu minimieren.
Zu den Funktionen von A1 Tracker gehören Bedrohungsanalysen, Risikobriefe, Vorlagen, Audits, Eskalationen, Echtzeitwarnungen über Text-/E-Mail-Versand und Beschlusszuweisungen. Führungskräfte können Vertragsworkflows im Zusammenhang mit Produktregistrierungen, Kundengarantien und Servicevereinbarungen durch geplante Erinnerungen und E-Mail-basierte Zulassungsverfahren automatisieren. A1 Tracker bietet ein Online-Dashboard, mit dem Nutzer Daten über Diagramme, Heatmaps, Grafiken und Zusammenfassungen anzeigen und Berichte erstellen können.
A1 Tracker bietet eine Asset-Management-Lösung, mit der Nutzer Vorgänge über Standorte hinweg überwachen und Geschäftsrisiken in Bezug auf Wartung, Reparaturen, Beschaffung, Teileaustausch, Anlagen und mehr verwalten können. Die Lösung lässt sich in verschiedene Anwendungen von Drittanbietern für Kundenbeziehungsmanagement (CRM), Enterprise Resource Planning (ERP), Buchhaltung und Active Directory integrieren.
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Odoo
Cority
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Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.
- Branche: Versicherung
- Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Very flexible and robust software
Bewertet am 9.8.2018
Vorteile
We like that this program is extremely flexible and customizable. You can even have them help you pare the features down to only the things that are really necessary in your organization, which we liked since we were working on a budget.
We use it primarily for insurance purposes like managing due dates and payments, recording documents, tracking a claim in progress, generating batch invoices and reports or following up with a client. However, this tool has also been used occasionally for managing some of our projects. The dashboard makes it possible for us to see all the important information in one glance.
Nachteile
Because it is highly customizable and flexible, things can sometimes get really complicated especially if a less experienced administrator is handling it. So when we were in the process of implementing A1 Tracker, some questions and issues came up but their representatives were always way ahead of us and they were ready with a solution or suggestion even before we could ask.
- Branche: Versicherung
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
A1 - Partners in Success
Bewertet am 25.9.2023
From day 1, [sensitive content hidden]
and his team have worked tirelessly to help BCB design and...
From day 1, [sensitive content hidden]
and his team have worked tirelessly to help BCB design and rollout a custom claims management platform. A1 have been flexible and endlessly patient as BCB explored it's first tailor made claims system with A1 handling hundreds of requests, ideas and sudden changes in scope. A1 have worked extra hours to guide us through late night updates and feature releases. At every stage in this partnership (because that's what it is) A1 have been right there with us - always ready with advice and guidance. The A1 platform and team are incredibly flexible and ready to consider new ideas. Got a new client and you want to wow them? A1 are ready to mind map some amazing things to give your current processes some added sparkle/wow factor. We are one year after production now, and with all the ups and downs of then rollout and adoption of totally new system (completely new processes and features compared to our old system) would I do it again? With A1, the answer will always be yes!
Vorteile
A1 listen to what you need and work towards providing that. The A1 team ([sensitive content hidden]
) worked closely with BCB to help us move from having concepts to having clear ideas on what it was that BCB actually needed to succeed. A1 have continually provided excellent service in the almost 3 years I have had the pleasure to work with them. The A1 team feel like they want BCB to succeed first and foremost. I can't speak highly enough of the A1 team.
Nachteile
There are no cons. If you are reading this and want to find a software partner - go with A1, you genuinely won't regret it.
- Branche: Bildungsmanagement
- Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
- Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 7.0 /10
Simple and helpful
Bewertet am 12.10.2023
Vorteile
The simplicity of it made it easy to learn and use!
Nachteile
The settings side of the program could be a little more intuitive.
- Branche: Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr
- Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Fantastic Software and Fantastic Customer Support
Bewertet am 23.6.2020
I had a very good experience with A1. I was the primary system administrator for our company. The...
I had a very good experience with A1. I was the primary system administrator for our company. The response time from customer support was short and the help they provided was spot-on. I have no complaints about this program.
Vorteile
The ability to import data from our existing system and then manipulate that data to fit the new program was an awesome feature. This program was also very easy to use. The program is also customizable to fit the needs of our company.
Nachteile
There is really only one “con” to mention.
1. Building “custom views” was a little difficult and took some time to learn.
- Branche: Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr
- Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
CREATING EFFICIENCY IN A PAPER FILE WORLD
Bewertet am 30.6.2021
Here at Brown Integrated Logistics we were previously using disjointed systems to manage our claims...
Here at Brown Integrated Logistics we were previously using disjointed systems to manage our claims management system, consisting of a TMS software, paper records, and excel sheets. We had to aggregate information across a multitude of various claim types, such as Workers Compensation, Auto Accidents, Warehousing Property Claims, Cargo Claims, Slip and Fall Claims, Occupational Accidents, Torts, 3rd Party Property Damage, and Bodily Injury as well as Litigated claims. In fact, we love the fact that we can add as many claim types as we need, and change the display of information based on claim type and user permissions. We can give claim admins and adjusters access to more details about a claim, such as documents, reserves, and financials, while limiting access to field staff to just the basics to record a claim.
We love the fact that we no longer have to run OSHA reports manually, the old fashioned way. We can now generate all of the OSHA reports and the First Report of Injury right from the system, and limit the report by department, location, and subsidiary company. This really simplifies our OSHA reporting compliance process.
The financials are another strong point. We can finally track all claim-related costs and reserves in one place, allowing us to run financial reports for our executive management team at a moments notice.
Vorteile
The ability to modify our current program without making contact with A1. The flexibility is unsurpassed compared to other programs. The attention detail and work arounds help mold this program to our specific needs. The knowledgeable team and staff work with us to collaborate on creating new product within the program. Customer Service is top-notch. Questions and issues are resolved in a timely fashion, sometimes quicker than expected. While meeting expectations are always a bonus, A1’s staff always exceeds our expectations and a regular basis
Nachteile
There was a lot of data to import; sifting through all of the data to import and organizing that was time consuming. Additionally, we invest the time up front into understanding our short and long term business needs to collaborate with A1 on how to best “structure” the system. Because A1 Tracker is so customizable, there are lots of decisions to make for a business owner to optimize for users and for the business needs.
A1 Tracker Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über A1 Tracker.F. Welche Preispläne bietet A1 Tracker an?
A1 Tracker bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 200,00 $/Monat
- Preismodell: Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von A1 Tracker?
A1 Tracker hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
F: Welche Sprachen werden von A1 Tracker unterstützt?
A1 Tracker unterstützt die folgenden Sprachen:
Arabisch, Baskisch, Bulgarisch, Chinesisch, Chinesisch (traditionell), Deutsch, Dänisch, Englisch, Estnisch, Finnisch, Französisch, Galicisch, Griechisch, Hebräisch, Hindi, Indonesisch, Irisch, Isländisch, Italienisch, Japanisch, Kasachisch, Katalanisch, Koreanisch, Kroatisch, Lettisch, Litauisch, Malaiisch, Niederländisch, Norwegisch, Polnisch, Portugiesisch, Portugiesisch, Portugiesisch, Rumänisch, Russisch, Schwedisch, Serbisch, Serbisch, Slowakisch, Slowenisch, Spanisch, Thailändisch, Tschechisch, Türkisch, Ukrainisch, Ungarisch, Vietnamesisch
F. Unterstützt A1 Tracker mobile Geräte?
A1 Tracker unterstützt die folgenden Geräte:
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert A1 Tracker?
A1 Tracker kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Quickbooks Pro, SAP Business One, SYSPRO
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet A1 Tracker an?
A1 Tracker bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat
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