Measured
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Über Measured
Measured ist eine cloudbasierte Plattform, die Markenunternehmen, Einzelhändler und E-Commerce-Anbieter bei der Messung von kanalübergreifenden Marketing- und Medienaktivitäten unterstützt. Zu den wichtigsten Funktionen gehören Besuchsaktionsauswertung, Datenverwaltung, Kanalzuordnung, Qualitätsanalyse und Berichterstattung.
Die Plattform ermöglicht es den Nutzern, Datenverkehr, Medieninvestitionen und Konversionsraten zu messen und durch visuelle Berichte Einblick in die Kampagnenleistung zu erhalten. Teams können ein unabhängiges Design of Experiments (DoE) für Kanäle/Taktiken wie Facebook, Retargeting, Katalogdateien, Katalogverleih und mehr erstellen. Measured zeigt konsolidierte Berichterstattung auf einem zentralen Dashboard an, sodass Führungskräfte den inkrementellen Beitrag von Medien über Online-/Offline-Kanäle hinweg vergleichen können. Darüber hinaus können Marketingfachleute Ergebnisse aus DoE in die Leistungsberichte des Anbieters integrieren, um umsetzbare Erkenntnisse zu generieren.
Measured hilft digitalen Marketingteams dabei, die Steigerung von Anzeigen, Zielpublikum auf Kampagnen- und Programmebene über Kanäle wie Facebook, Adwords, Direct Mail und mehr hinweg zu überwachen. Marketingfachleute können auf Medien, Transaktionen, Kundendaten und die Messergebnisse der Steigerung zugreifen und so die Budgetzuordnung und Ressourcenoptimierung für Kampagnen optimieren.
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Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.
- Branche: Onlinemedien
- Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
- Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Finance and marketing are finally speaking the same language: incremental contribution!
Bewertet am 14.9.2020
Measured has solved the cross channel attribution problem through a creative approach anchored on...
Measured has solved the cross channel attribution problem through a creative approach anchored on really smart experimentation. Finally, we have a trusted cross channel media reporting tool for our portfolio companies that applies the finance concept of incremental contribution to media portfolio investment decisions.
Vorteile
Cross channel reporting allows for a bird’s eye view of your media portfolio, and also supports the depth to go into tactics for the channels.
Metrics that align not only channels, but the finance and marketing team’s goals.
Methodology based on incrementality experimentation, so the challenges with MTA do not apply.
Services/Team who have been in marketing measurement for a long time.
Nachteile
Due to the complex nature of attribution/design of experiment work, requires some services team help to get setup.
Excited for more to be done.
- Branche: Bekleidung & Mode
- Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Actionable cross channel attribution through incrementality measurement
Bewertet am 28.10.2020
Cross channel attribution is a difficult problem to solve. Measured's creative approach rooted in...
Cross channel attribution is a difficult problem to solve. Measured's creative approach rooted in incrementality measurement has enabled us to unlock cross channel attribution reporting we can trust to inform our media investment decisions.
Vorteile
With updates in privacy laws and breakage all over the place, we decided not to go down the multi-touch attribution path. Measured’s incrementality approach leads to reliable outputs to inform our media budget decisions. Our team logs in regularly and is able to quickly get insights they need. Easy to use and on-board.
Nachteile
Nothing notable. We have been very happy with the product and our results today.
- Branche: Einzelhandel
- Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
- Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Powerful tool for getting the most out of your marketing data
Bewertet am 25.7.2019
We hated that we couldn't see how channels and marketing initiatives were performing other than...
We hated that we couldn't see how channels and marketing initiatives were performing other than through the networks themselves (which gave inflated numbers) or by using dated last-click measurements. We wanted to be able to effectively look at performance and incremental value so that we could efficiently allocate our budgets.
Vorteile
Very knowledgeable team who is incredibly good at onboarding and explaining the numbers/process. Methodology is very sound. Great responsiveness from the account team. Tableau interface is easy to use and quick. Loads of useful data.
Nachteile
Some of this may be difficult to explain to less analytically-inclined people in the organization
In Betracht gezogene Alternativen
SingularGründe für den Wechsel zu Measured
We wanted a company with a very strong background in data. The Measured team knew their stuff better than anyone we talked to and made me feel very comfortable with how they planned to onboard, test, and evaluate our data. They also had experience with retailers similar to us, which was helpful.- Branche: Konsumgüter
- Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
- Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Best attribution solution for DTC
Bewertet am 14.9.2020
We kicked off with Measured 2 1/2 years ago to help our international DTC brands make smarter cross...
We kicked off with Measured 2 1/2 years ago to help our international DTC brands make smarter cross channel attribution decisions. They have proven to be a high value partner, adaptable to the unique requirements of each brand and region. If you are a DTC brand looking to inform media incrementality, I highly recommend Measured.
Vorteile
The team at Measured understands the direct to consumer space and the system can be configured for metrics that are important to our business. Measured platform allows for insights across segments that are important for the business. International geographies and brands are supported.
Nachteile
No issues, renewed our contract recently
- Branche: Bekleidung & Mode
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Hands-On Attribution Partner
Bewertet am 1.8.2019
Vorteile
The team at Measured is very strategic and proactive in making suggestions to our marketing mix, based on the data. Over the past year, we've adjusted our media mix using the out-of-the-box dashboard that Measured provides, as well as developed custom dashboards that speak more to the insights that we wish to uncover for the business. Integrations with other data systems are completely handled by the Measured team.
Nachteile
While the team has been able to make customized dashboards, we don't currently have the option to dig into more granular channel level insights.
Measured Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Measured.F. Welche Preispläne bietet Measured an?
Measured bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 0,01 $
- Gratis Testen: Nicht verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Measured?
Measured hat die folgenden typischen Kunden:
51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
F: Welche Sprachen werden von Measured unterstützt?
Measured unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch
F. Unterstützt Measured mobile Geräte?
Measured unterstützt die folgenden Geräte:
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Measured?
Measured kann in folgende Anwendungen integriert werden:
AdRoll, Criteo, Google Ads, Meta for Business, Snapchat
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Measured an?
Measured bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat
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