Über Sakari

Sakari ist eine cloudbasierte SMS-Plattform, mit der Unternehmen SMS-Bestätigungen, -Erinnerungen, -Warnungen und -Marketingkampagnen an Kunden senden können. Zu den wichtigsten Funktionen gehören Datenverschlüsselung, mehrere Nutzerkonten, Kontaktfilterung, Gruppen-SMS und vordefinierte Vorlagen.

Mit der Sakari-Plattform können Nutzer Rich-Text-Nachrichten erstellen, indem sie Karten, Logos, Bilder, Symbole, Datenfelder und Aktionsschaltflächen hinzufügen. Manager können Nachrichten auf einem zentralen Dashboard anzeigen, Rabatte und Werbeaktionen an neue und bestehende Kunden senden und Textnachrichten in den Verkaufsprozess integrieren. Darüber hinaus können Teams dank der Funktionen zum Importieren von Kontakten und Versenden von Textnachrichten an Gruppen personalisierte Nachrichten an eine gefilterte Liste von Kontakten senden.

Sakari hilft Teammitgliedern dabei, Konversationen über Echtzeit-Updates zu verfolgen und Daten mit der mobilen App zu synchronisieren, was standortunabhängige Follow-up- und Aufgabenverwaltung ermöglicht. Die RESTful SMS API erleichtert die Integration in eine Reihe von Anwendungen wie Salesforce, WooCommerce, Zapier, Mailchimp, Knack, Streak, Intercom und andere.

Preisoptionen ab:

16,00 $/Monat

  • Gratis Testen
  • Kostenlose Version
  • Abonnement

Geräte

Unternehmensgröße

K M G

Märkte

Australien, Brasilien, Kanada, China, Deutschland und 4 weitere , Vereinigtes Königreich, Indien, Japan, Vereinigte Staaten

Unterstützte Sprachen

Englisch

Preisoptionen ab:

16,00 $/Monat

  • Gratis Testen
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  • Abonnement

Bilder

Sakari HubSpot integration screenshot
Sakari slack integration screenshot
Sakari user dashboard screenshot
Sakari contact filtering screenshot
Sakari conversation history screenshot
Sakari reminder message screenshot
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Videos zu Sakari
Sakari Screenshot: Sakari HubSpot integration screenshot Sakari Screenshot: Sakari slack integration screenshot Sakari Screenshot: Sakari user dashboard screenshot Sakari Screenshot: Sakari contact filtering screenshot Sakari Screenshot: Sakari conversation history screenshot Sakari Screenshot: Sakari reminder message screenshot

Funktionen

Gesamtzahl der Funktionen von Sakari: 37

  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Angebotsmanagement
  • Anpassbare Vorlagen
  • Automatische Antworten
  • Berichterstattung / Analyse
  • CRM
  • Daten-Import / -Export
  • Datensynchronisation
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail-Management
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Erinnerungen
  • Geplanter Nachrichtenversand
  • Kampagnen-Segmentation
  • Kampagnenanalysen
  • Kampagnenmanagement
  • Kampagnenplanung
  • Kampagnenplanung
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Kundenspezifisches Branding
  • Kurzwahlnummern
  • Live-Chat
  • MMS
  • Massen-SMS
  • Mehrere Benutzerkonten
  • Mehrere Standorte
  • Mobile Benachrichtigungen
  • Nachrichten-Personalisierung
  • SMS-Marketing
  • SMS-Nachrichtenversand
  • Sichere Datenspeicherung
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Vorlagen-Management
  • Zwei-Wege-Messaging

Alternativen

Spendgo

4,6
Nr. 1 Alternative zu Sakari
Loyalty marketing platform built for businesses of all sizes that lets you reach your customers in-store, online, or...

Marketing 360

4,7
Nr. 2 Alternative zu Sakari
Marketing 360 ist ein Marketing-Software-Unternehmen, das eine Kombination aus integrierter Software und...

Textedly

4,7
Nr. 3 Alternative zu Sakari
SMS-Textnachrichtendienst für Marketingbenachrichtigungen, Verkaufsereignisse, Gutscheine, Benachrichtigungen und...

Messangi

0
Nr. 4 Alternative zu Sakari
Delivery personalized content and brand experiences across the customer journey.

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,6 /5
(94)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6/5
Funktionen
4,3/5
Bedienkomfort
4,6/5
Kundenbetreuung
4,8/5

Hast du Sakari bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

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5 von 94 Bewertungen angezeigt
Steve M.
Gesamtbewertung
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Untern. Größe: 501-1.000 Mitarbeiter
  • Monatlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Super simple to use and great support if you happen to need it

Bewertet am 8.8.2019

Our initial reason for buying a Sakari subscription was for a specific campaign sending customized...

Our initial reason for buying a Sakari subscription was for a specific campaign sending customized messages to hundreds of users over the course of 30 days. Now we've used it for a variety of other projects as well, including surveys and engagement of all types. It's pretty amazing how easy it is to interact with hundreds (or probably hundreds of thousands, if we had that many) of users in the app as you text back and forth with your customers.

Vorteile

I loved the clear interface and the way it guided me through building campaigns. I had never used a text messaging/push software tool before, so I was surprised at how the software held my hand at each step and made it clear what was going on. The reliability was excellent as well--all my campaigns and messages have been delivered flawlessly during the six months that I've used it. Other users in my organization have been able to use it as well, without any help from me. A few of our teams are pretty old-school, so the fact that our people were able to use it without needing my guidance is a testament to Sakari's simple and logical menus, buttons, and overall structure. The built-in help docs are a blessing as well.

Nachteile

We had a specific use case that wasn't really supported by Sakari, but then again it's not supported in any SMS tool I tried. The good news is that the Sakari support team did some magic to help me create a manual workaround that allowed us to send our campaigns exactly as intended. Super helpful! Guess that wasn't really a dislike--sorry :(

William M.
Gesamtbewertung
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Great SMS software that integrates with Hubspot and has its own web interface

Bewertet am 28.10.2019

We are solving two business problems.

The first is mundane - we want to send SMS reminders to...

We are solving two business problems.

The first is mundane - we want to send SMS reminders to people who have signed up by email and are ignoring their email. Lots of people do this even if they intend to respond because people have lost control of their email! An SMS reminder 7 days after the initial email helps us prompt them to act. We lose less leads.

The second is harder - we sell tickets to people who don't have email addresses and so we do the entire interaction by SMS. We use Sakari with Squarespace, Google Sheets, and Zapier to create our own custom ticketing system that is entirely SMS-based.

Vorteile

I like three things about Sakari a lot.

First, the way it integrated seamlessly with Hubspot to show all my Hubspot contacts in Sakari, let me see proper SMS coversation history in Hubspot, and allow me to include SMS messages in Hubspot workflows. It's added SMS to Hubspot in about 30 seconds with almost no config.

Secondly, the way it has a web interface for sending and receiving text messages. Before this we had individual team members on their own phones. Now we have one interface the whole team uses. It just makes it so easy to handle conversations with our users.

Finally, we've set it up to alert us by email whenever there is a new message - and even better, we can reply to the text message direct from our email without having to open the web interface.

Oh and the customer support is amazingly responsive. They use Intercom so it's easy and rapid. And they are helpful and nice :)

Nachteile

The design and usability of the web interface is still a bit clunky. It doesn't seem to remember the sort order or column selections which is a pain.

The mobile app keeps logging itself out and is therefore not very useful.

I'm a little anxious that there is no two factor authentication on login. Everything else we use has 2FA.

Kevin C.
Gesamtbewertung
  • Branche: Fluggesellschaften/Luftfahrt
  • Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 5.0 /10

needs some work

Bewertet am 29.10.2019

Vorteile

I like the slack and hubspot integrations

Nachteile

does not work well for scaled teams
- hard to see all current transcripts laid out with an easy way to respond (I have to open each message, read it, then go back and click reply)
- need ability to assign owners

Varun N.
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Amazing Product and Customer Service!

Bewertet am 18.2.2021

We have recently Shifted base to Hubspot and were on the lookout for a good SMS service provider...

We have recently Shifted base to Hubspot and were on the lookout for a good SMS service provider and we came across Sakari. The features and the integrations provided by them have been amazing and extremely helpful in our day-to-day operations. Not to mention but their support has been brilliant and they have a very considerate team!

Definitely recommended!

Vorteile

Ease of Setup
Ability to merge with Twilio
Global outreach
Auto SMS Workflow integrations
Plans - according to specific usage
And a ton of other features!

Nachteile

The UI/UX is at an early stage - but nevertheless, I are sure it's going to improve as time goes by

Teresa G.
Gesamtbewertung
  • Branche: Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr
  • Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Sakari makes it easy and efficient

Bewertet am 19.9.2019

They really listened to what we needed and how we wanted to use Sakari. Then worked to achieve our...

They really listened to what we needed and how we wanted to use Sakari. Then worked to achieve our goals. Onboarding was a breeze. Whenever we encountered a problem, we would contact for support and they were so quick to respond.

Vorteile

The software has been so easy and user-friendly to use and implement.

Nachteile

I have not found anything that I do not like about the Sakari software

5 von 94 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Sakari Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Sakari.

Sakari bietet folgende Kostenpläne an:

  • Beginnt ab: 16,00 $/Monat
  • Preismodell: Kostenlos, Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Sakari

Sakari hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

Sakari unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

Sakari unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Sakari kann in folgende Anwendungen integriert werden:

10to8, 3dcart, Aircall, BoomTown, Cognito Forms, ConvertKit, Copper, Gmail, Google Analytics, Google Calendar, Google Contacts, Gravity Forms, HubSpot CRM, Intercom, Knack, LeadPages, MailerLite, Mailgun, MeisterTask, Microsoft Outlook, Parseur, Process Street, Salesmate, SharpSpring, Slack, Streak, SugarCRM, TimeHero, Trello, Typeform, Wave Accounting, Webinato, WooCommerce, Wufoo, Zapier, Zenkit

Sakari bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat

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