
Tookan
Über Tookan
Tookan ist eine Plattform für das Liefermanagement, die Unternehmen dabei unterstützt, ihre Versandabläufe zu rationalisieren und die Kommunikation zwischen Managern und Lieferfahrern zu erleichtern. Die Lösung verfügt über ein administratives Dashboard, mit dem Nutzer Bestellungen in Echtzeit verfolgen und automatische Benachrichtigungen über neue Probleme erhalten können. Darüber hinaus können Nutzer die Leistung von Flotten und Fahrern anhand von aussagekräftigen Analysen analysieren.
Unternehmen können Tookan verwenden, um Aufgaben zuzuweisen, zu planen und zu überwachen, Lieferrouten zu optimieren und die Ressourcenzuweisung von einer zentralen Plattform aus zu verwalten. Mithilfe der mobilen App können Manager die Verfügbarkeit von Agenten anzeigen und Aufgabendetails wie Lieferzeit, Standort, Aufgabenbeschreibung oder Auftragsart überprüfen. Darüber hinaus können Agenten Barcodes scannen, Notizen oder Bilder hinzufügen und digitale Signaturen der Kunden sammeln, um die Auftragsabwicklung zu bestätigen.
Tookan erleichtert die Integration in verschiedene Drittanbieteranwendungen wie Plivo, Mobivate, Twilio, Wendy’s, QuickBooks, Blizzfull und andere. Unternehmen können Kunden über die voraussichtliche Ankunftszeit informieren und ihnen Bestellverfolgungslinks per E-Mail und SMS zur Verfügung stellen. Darüber hinaus können Nutzer nach Abschluss der Bestellung Feedback und Bewertungen von Kunden sammeln, sodass sie Einblick in die Kundenerfahrung mit der Marke erhalten können.
Preisoptionen ab:
Nicht vom Anbieter bereitgestellt
- Kostenlose Version
- Gratis Testen
- Abonnement
Typische Kunden
- Freie Mitarbeiter
- Kleine Unternehmen (2–50)
- Mittelgroße Unternehmen (51–500)
- Großunternehmen (500 und mehr)
Bereitstellung
- Cloudbasiert
- On-Premise (vor Ort)
Erhältlich in diesen Ländern
Afghanistan, Albanien, Algerien, Amerikanisch-Samoa, Amerikanische Jungferninseln und 224 weitere
Unterstützte Sprachen
Arabisch, Englisch, Französisch, Spanisch
Preisoptionen ab:
Nicht vom Anbieter bereitgestellt
- Kostenlose Version
- Gratis Testen
- Abonnement
Bilder




Funktionen
Gesamtzahl der Funktionen von Tookan: 87
Alternativen
Zapier

OnTime 360

Onfleet

SimpliRoute

Nutzerbewertungen
Hast du Tookan bereits?
Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
This is an awesome for taxi booking
Bewertet am 19.1.2018
I am benefited very much. I have Taxi service business so I need an online taxi booking software...
I am benefited very much. I have Taxi service business so I need an online taxi booking software after searching the internet. I got it. I checked that it is a perfect software for online taxi booking and easy getting for customers. I have set up my account very easily. Realy I got a unique software for my online Taxi Business.
Vorteile
The software is for online Taxi booking. With this software, you can book Taxi anywhere. If there any driver is available for the trip he will knock on your call. This is like UBER. This is called as ubar clone taxi booking software. This is also for a good opportunity for car rental company. The car rental company can use the software from any location of the world.
Nachteile
This is a unique software for Taxi booking. The car rental company will take a part from Tokkan company for using the software. There has a good pricing policy. Any car rental can take them at a little cost. The cost is based on per trip. So if anyone wants to do Taxi service online business, he can take the software from an online download. Also, a driver will download the software and user will download the software from internet. Then everybody will be benefited.
Antwort von JungleWorks
Thank you so much for sharing your feedback with us
- Branche: Einzelhandel
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Great plataform!
Bewertet am 19.3.2020
I use tookan as the point of sale system for my business.
I use tookan as the point of sale system for my business.
Vorteile
I like to have my shipping information on a single platform and have quick communication with my client.
Nachteile
Currently I have to manually download the information from the database to connect to other services like datastudio or google sheets.
In Betracht gezogene Alternativen
ZapierGründe für den Wechsel zu Tookan
for the sms and map settingsAntwort von JungleWorks
Thank you so much for sharing your valuable feedback with us
- Branche: Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 2.0 /10
Horrible for anything useful, OK for a very small business with limited needs
Bewertet am 22.2.2021
It does the job if your needs are veeeery veery basic. Like, you just need to keep a record of...
It does the job if your needs are veeeery veery basic. Like, you just need to keep a record of deliveries (but you're better off using Excel for record keeping than Tookan). This software is plain old horrible if you're anything bigger than a small business as it is absolutely not reliable and crashes almost all the time, one way or another. Something is always broken for some reason.
Vorteile
The dashboard, the agent app, and admin app is pretty straightforward. Has a lot of what a very small business might need, very very basic and limited features
Nachteile
Waaay too much down time. The app's down at least every week, which prevents my customers from making bookings = lost revenue.
You ask service to help out and they'll "get to it".
They say they have stripe integration? Fat lie, it's been upwards of a month and every time they close a ticket, it's barely fixed. I would be happy if it worked even at the bare minimum level, but they can't even do that. If you can't integrate with something, just don't lie, be honest, and say "No we cannot do it" like how Onfleet said they can't. Don't just write on your website that you have all these features and integrations as a way to draw customers in, it pisses off your customers.
The booking forms? Barely even works half the time.
Today, the map feature stopped working....THE MAP. The most basic thing. I was like okay fine I can at least input my customer's orders in manually, by myself, but I can't even do that when the address field can't recognize an address!!
Gründe für den Wechsel zu Tookan
It was the first one I looked atAntwort von JungleWorks
Hi. Thanks for your feedback. Our team has noted the issue and is working hard to resolve it. We are constantly doing our best to improve every customer's experience and would like to hear more from you. Please reach out to us at contact@jungleworks.com
- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Incredible team support and perfect software
Bewertet am 17.1.2020
I am having an e-commerce and on-demand delivery company. The software is up to my expectation.
I am having an e-commerce and on-demand delivery company. The software is up to my expectation.
Vorteile
The company staff are friendly especially [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] and [SENSITIVE CONTENT HIDDEN]. They have been of great help to my company.
The scalability of the software is another good feature though limited.
Nachteile
The price that comes with add on features. If they can provide a subscription based modules with the initial subscription that will be better.
The experience with the company depends on the managers you deal with. Initially the previous managers were just doing their duties. However recently I have been dealing with [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] who has been a great help ready to answer all questions and help with solutions combining his knowledge and experience of the product. I would say my experience with Tookan has been great since he has been my direct contact
Antwort von JungleWorks
Thank you so much for sharing your valuable feedback with us
- Branche: Bau
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Great product with amazing support
Bewertet am 24.2.2020
The Tookan team is amazing and the product is very powerful. We have looked at more than a dozen...
The Tookan team is amazing and the product is very powerful. We have looked at more than a dozen other products and believe Tookan is the best product out there.
Vorteile
Our most important feature was the ability to white label. We also wanted feature-rich product out of the box that can be customized. Tookan satisfied all of our requirements and the team is amazing.
Nachteile
Our requirements are becoming more complex which will require a significant amount of custom development and dedicated instance. The cost for this will be high, but it will still be much lower than if we were to build our own. Our recommendation would be to allow for more customization regarding the task functionality out of the box. Offering different templates for the agent app would be cool too.
Antwort von JungleWorks
Thank you so much for sharing your valuable feedback with us
Tookan Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Tookan.F. Welche Preispläne bietet Tookan an?
Tookan bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: Preisoptionen anzeigen
- Preismodell: Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Tookan?
Tookan hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
F: Welche Sprachen werden von Tookan unterstützt?
Tookan unterstützt die folgenden Sprachen:
Arabisch, Englisch, Französisch, Spanisch
F. Unterstützt Tookan mobile Geräte?
Tookan unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Tookan?
Tookan kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Magento Marketplace, Plivo, QuickBooks Online Advanced, Razorpay, Shopify, Square Online, Stripe, Twilio, WooCommerce, Xero, Zapier
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Tookan an?
Tookan bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, 24/7 Live-Support, Chat
Ähnliche Kategorien
Sieh alle für Tookan gefundenen Softwarekategorien an.