AccountEdge Pro

Accounting and bookkeeping software for small businesses

4,4 /5 (79 Bewertungen) Eine Bewertung schreiben

AccountEdge Pro Übersicht

Was ist AccountEdge Pro?

AccountEdge Pro is powerful, easy to use, on-premise small business accounting software.

With AccountEdge Pro business owners can organize, process, and report on their financial information so they can focus on their business. Its feature set is built to allow users to handle every aspect of their business including accounting, integrated payroll, sales and purchases, contact management, inventory tracking, online orders, time billing, and more.

AccountEdge is designed to work with all types of small and medium-sized businesses. It is used by companies who sell, build and manage inventory items, provide professional services or bill for time spent on projects.

AccountEdge Pro Übersicht

Kosten

Beginnt ab
399,00 $

Preisoptionen

Gratis Testen
Einmalige Lizenz
Preis-Leistungs-Verhältnis

AccountEdge Pro is available on a perpetual license at $399. It also offers a 30-days free trial.


AccountEdge Pro Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Vereinigte Staaten von Amerika, Kanada
Unterstützte Sprachen
Englisch

Medien

AccountEdge Pro inventory control
AccountEdge Pro payroll processing
AccountEdge Pro sales invoice
AccountEdge Pro sales register
Videos zu AccountEdge Pro AccountEdge Pro Screenshot: AccountEdge Pro inventory control AccountEdge Pro Screenshot: AccountEdge Pro payroll processing AccountEdge Pro Screenshot: AccountEdge Pro sales invoice AccountEdge Pro Screenshot: AccountEdge Pro sales register

AccountEdge Pro Bewertungen

AccountEdge Pro Bewertungen

Gesamtbewertung
4,4
/
5
Ausgezeichnet
48

Sehr gut
21

Durchschnitt
7

Gering
3

Schlecht
0

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4
Funktionen
4,2
Bedienkomfort
4,4
Kundenbetreuung
4,2
87% haben diese Anwendung empfohlen
Gary K.

Couldn't be simpler!

Only great things to say about this product.


Mit Google übersetzen
Jim C.

Accountedge Pro

Accountedge Pro is easy to use and has all the features needed. It’s a good program. I have enjoyed using it.


Mit Google übersetzen
Verifizierter Rezensent

Don't use for more than one year

Sadly, we started with the precursor and now, unless we want to redo our entire bookkeeping, inventory, customer list, and vendor list, we're stuck with this software.


Mit Google übersetzen
Verifizierter Rezensent

Longtime user. Could be better, but has been solid for us.

Generally good. Been using it for over a decade and it meets the needs of our publishing and consulting business just fine.


Mit Google übersetzen
Gary P.

Always Improving

Been using AccountEdge Pro for 12 years and I’m completely satisfied with this product.


Mit Google übersetzen
Gary K.
Branche: Unterhaltung
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Couldn't be simpler!

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 16.7.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Only great things to say about this product.

Vorteile

AccountEdge Pro has made a work of difference in my company. With their easy to use dashboard, I can enter purchases, invoice customers, pay bills, create payroll, keep an accurate accounting of my banking and so much more. It is simple to use... even I can do it! It's a huge time saver and in the five years that I have been using AccountEdge, I have never had an issue.

Nachteile

Not a big deal but there have been a couple of times when I have had to realign the check printing format.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Jim C.
Branche: Druck
Untern. Größe: Selbstständig
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Accountedge Pro

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 26.9.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Accountedge Pro is easy to use and has all the features needed. It’s a good program. I have enjoyed using it.

Vorteile

Very easy to use. Performs all required tasks Automatically. It’s reliable. Easy to navigate. Works very well.

Nachteile

Lacks mobile integration- being able to use application on mobile device when on the toad or at a clients office. There are some functions available like looking up old invoices and jobs. But that’s about it. In this day and age portable applications are almost necessary.

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort

Weiterempfehlungsquote: 8.0/10

Verifizierter Rezensent
Branche: Musik
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Don't use for more than one year

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 12.9.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Sadly, we started with the precursor and now, unless we want to redo our entire bookkeeping, inventory, customer list, and vendor list, we're stuck with this software.

Vorteile

I'm stuck with it. We started with a much earlier version.

Nachteile

Trying to find prior years' transactions is costly and a huge pain.

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von Acclivity

Good Afternoon,

I'm sorry to hear that you are having trouble with access historical transactions. Depending on how far back you are looking, you may need to open a back up of historical file to see certain details.

We would be happy to help you if you are having trouble getting to your information. You can reach out to our NJ based Technical Support team for free at accountedge.com/help.

Thank You

- AccountEdge Customer Care

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 2.0/10

Verifizierter Rezensent
Branche: Fotografie
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Longtime user. Could be better, but has been solid for us.

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 11.9.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Generally good. Been using it for over a decade and it meets the needs of our publishing and consulting business just fine.

Vorteile

Fairly customizable to meet our unique needs. Love that payroll and inventory tracking are built in, not some extra service. Also tax forms (which are an additional fee), and credit card processing (but would be nice to use Stripe instead). Just added kits for inventory, which is long overdue. Basically it's one stop shop for us and meets all accounting, inventory, POS needs for phone sales.

Nachteile

That it is not an entirely online software solution so that we could easily (at no extra cost) access and work with data anywhere. That it does not integrate seamlessly with our ecommerce software (only works with Shopify, which is a more expensive and less flexible option than Bigcommerce). The tax form should integrate more seamlessly and be part of the monthly support fee.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 8.0/10

Gary P.
Branche: Marketing & Werbung
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Always Improving

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 10.9.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Been using AccountEdge Pro for 12 years and I’m completely satisfied with this product.

Vorteile

Works great for us Mac users and the features improve with every upgrade.

Nachteile

Have to customize forms with every upgrade.

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von Acclivity

Hi Gary,

Very happy to hear that AccountEdge is working well for your business.

We do offer an upgrade tool for your Customized Forms so you don't need to recreate them when you get a new version.

Here is a link to the support article to walk you through the process the next time you upgrade: http://support.accountedge.com/kb/upgrading/upgrading-company-file#FORMS2012

- AccountEdge Customer Care Team

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Nutzerempfehlung
8,6/10
Basierend auf 79 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

AccountEdge Pro Preis

AccountEdge Pro Preis

Beginnt ab
399,00 $
Gratis Testen
Einmalige Lizenz
Preis-Leistungs-Verhältnis

AccountEdge Pro is available on a perpetual license at $399. It also offers a 30-days free trial.

AccountEdge Pro is available on a perpetual license at $399. It also offers a 30-days free trial.

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4/5
Basierend auf 79 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

AccountEdge Pro Funktionen

AccountEdge Pro Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Aktivitäts-Verfolgung
Anpassbare Vorlagen
Auftragskostenrechnung
Auftragsänderungsmanagement
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
Daten-Import / -Export
Dokumentenmanagement
Dokumentenspeicher
Gebot-Management
Integration von Dritten
Prognosen
Projekt-Nachverfolgung
Projektmanagement
Projektschätzungen
Schätzung
Subunternehmen-Management
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Funktionen
4,2/5
Basierend auf 79 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Zusätzliche Informationen für AccountEdge Pro

Zusätzliche Informationen für AccountEdge Pro

Schlüssel-Features von AccountEdge Pro

  • Activity Tracking
  • Bank Reconciliation
  • Billing & Invoicing
  • Client Portal
  • Contact Database
  • Document Management
  • Expense Tracking
  • General Ledger
  • Inventory Management
  • Job Costing
  • Multi-Currency
  • Payroll Management
  • Project Accounting
  • Purchase Order Management
  • Time & Expense Tracking

AccountEdge Pro Häufig gestellte Fragen

AccountEdge Pro Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über AccountEdge Pro.

F. Welche Preispläne bietet AccountEdge Pro an?

AccountEdge Pro bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 399,00 $

Preismodell: Einmalige Lizenz

Gratis Testen: Verfügbar

AccountEdge Pro is available on a perpetual license at $399. It also offers a 30-days free trial.

F. Was sind die Hauptfunktionen von AccountEdge Pro?

AccountEdge Pro bietet die folgenden Funktionen:

  • Activity Tracking
  • Bank Reconciliation
  • Billing & Invoicing
  • Client Portal
  • Contact Database
  • Document Management
  • Expense Tracking
  • General Ledger
  • Inventory Management
  • Job Costing
  • Multi-Currency
  • Payroll Management
  • Project Accounting
  • Purchase Order Management
  • Time & Expense Tracking

F. Wer sind die typischen Nutzer von AccountEdge Pro?

AccountEdge Pro hat die folgenden typischen Kunden:

Kleine Unternehmen, Non-Profit, Freie Mitarbeiter, Mittlere Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von AccountEdge Pro unterstützt?

AccountEdge Pro unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

F. Welche Preispläne bietet AccountEdge Pro an?

AccountEdge Pro hat folgende Preismodelle:

Einmalige Lizenz

F. Unterstützt AccountEdge Pro mobile Geräte?

Wir haben keine Informationen darüber, welche Geräte AccountEdge Pro unterstützt

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert AccountEdge Pro?

AccountEdge Pro kann in folgende Anwendungen integriert werden:

RERUN, Shopify, UPS Ready

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet AccountEdge Pro an?

AccountEdge Pro bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Telefon-Support, Online-Support, Häufig gestellte Fragen, Wissensdatenbank, Video-Anleitungen