Destiny One

Cloudbasierte Lösung für das Lebenszyklusmanagement von Studierenden

3,9 /5 (34 Bewertungen) Eine Bewertung schreiben

Destiny One Übersicht

Was ist Destiny One?

Destiny One ist eine Plattform für das Lebenszyklusmanagement von Studierenden, die für Hochschulabteilungen entwickelt wurde und sich an unkonventionelle Lernende richtet. Die Lösung lässt sich in führende Campussysteme integrieren, bietet Lernenden eine E-Commerce-ähnliche Erfahrung, optimiert die Effizienz der Mitarbeitenden und generiert Business Intelligence für effektive Entscheidungen. Mit der SaaS-Plattform können Hochschulabteilungen alle Geschäftsaspekte vereinen, verstehen und steuern, einschließlich Lehrplanmanagement, Einschreibung, Marketing, Finanzen und Berichterstattung.

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Preis-Leistungs-Verhältnis

Destiny One Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Vereinigte Staaten von Amerika, Kanada
Unterstützte Sprachen
Englisch

Medien

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Destiny One curriculum manager screenshot
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Destiny One Bewertungen

Destiny One Bewertungen

Gesamtbewertung
3,9
/
5
Ausgezeichnet
7

Sehr gut
18

Durchschnitt
8

Gering
1

Schlecht
0

Preis-Leistungs-Verhältnis
3,5
Funktionen
3,8
Bedienkomfort
3,5
Kundenbetreuung
4,3
74% haben diese Anwendung empfohlen
Verifizierter Rezensent

Destiny One Review

We have a centralized system and database that is utilized by multiple campuses at various locations. A single repository for information that allows for online registration and integration of program information across multiple platforms is a something we did not have before.


Mit Google übersetzen
Kathy M.

Great platform right out of the box

Very satisfied!


Mit Google übersetzen
Martin B.

Great Potential, Good Customer Service (and you will need it!).

The previous iteration of our company had no overall plan to bring a cohesive, unified working experience to both the staff user and client experience. Destiny One has helped us bring all aspects of this in line with modern business practices and develop more realistic expectations plans to create a better experience for staff/customers. Although we experience pain integrating the software with our needs, we are hopeful that better communication and upgrades will result in an even better relationship between Destiny One and our department.


Mit Google übersetzen
Linda M.

Destiny One has given us control over our revenue and reporting.

Destiny One has given our department control over our student registrations, reporting and marketing. We are learning new things everyday and love what the program has provided our department so far after launching is 14 months ago.


Mit Google übersetzen
Jasmine B.

Destiny One

Overall, working with Destiny One has been a great experience. We have been able to customize the solution based on our needs as the Continuing Education department has grown.


Mit Google übersetzen
Verifizierter Rezensent
Branche: Bildungsmanagement
Untern. Größe: 501-1.000 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Destiny One Review

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 11.9.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

We have a centralized system and database that is utilized by multiple campuses at various locations. A single repository for information that allows for online registration and integration of program information across multiple platforms is a something we did not have before.

Vorteile

The flexibility of the product to accommodate various use cases is important for a continuing education unit. Also, Destiny One has come a long way to provide vendor hosted users access to customization and configurations. This allows us to be agile and responsive to the customers needs.

Nachteile

Eastern time zone of the company headquarters can delay progress and response time. However, urgent issues are handled in a timely manner.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Kathy M.
Branche: Hochschulbildung
Untern. Größe: 10.000+ Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Great platform right out of the box

Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 20.3.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Very satisfied!

Vorteile

Lively continual improvement process, good support communication, professional look and feel of eCatalog, corporate learning portals

Nachteile

I would like to streamline the required profile information, as an admin. It is too long to scroll through to the bottom of the page.
Pricey at first but have since moderated the pricing.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Martin B.
Branche: Bildungsmanagement
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Great Potential, Good Customer Service (and you will need it!).

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 30.3.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

The previous iteration of our company had no overall plan to bring a cohesive, unified working experience to both the staff user and client experience. Destiny One has helped us bring all aspects of this in line with modern business practices and develop more realistic expectations plans to create a better experience for staff/customers. Although we experience pain integrating the software with our needs, we are hopeful that better communication and upgrades will result in an even better relationship between Destiny One and our department.

Vorteile

Once the software is properly configured, the DestinyOne software is very powerful. It handles the needs for daily use very well. The procedural flow of tasks are a joy to complete.

Strong links from all aspects of a clients' info in the staff view is really useful and the ability to keep annotated comments related to the client linked to the staff author is also useful.

The Destiny One software has a healthy update cycle that attempts to integrate repairs to user problems and requests with each update.

Help desk/support staff are quick to respond and attempt to help with unusual situations that arise. There is an active users forum that can help with real-world examples or shared expertise.

Integration of the staff view with the online customer view is fantastic. It presents a very professional and accurate web presence that can be modified to best represent the face of our company to the world.

Nachteile

There are many situations wherein the software feels like a work in progress. Upgrades can break procedures that were previously working.

The UI can be terribly counter-intuitive. Help files are a rabbit-hole that rarely gives satisfaction.

Initial progress through the setup for your institution (extremely crucial) could be so improved by a follow-along example of an end-result setup for a fictional or real organization.

In our experience, no real follow up was successfully communicated by the Destiny One team to bring us from a neophyte user into the big league team of advanced users.

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 7.0/10

Linda M.
Branche: Bildungsmanagement
Untern. Größe: 1.001-5.000 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Destiny One has given us control over our revenue and reporting.

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 1.5.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Destiny One has given our department control over our student registrations, reporting and marketing. We are learning new things everyday and love what the program has provided our department so far after launching is 14 months ago.

Vorteile

We are able to pull many types of reports that assist us in planning and budgets. Having a different system than the core programs in the college has given us an advantage to forecast and plan our department revenue and needs. We are also able to control our marketing messages and track students better.
Learning every day what D1 is able to do for us and the D1 support team has been amazing supporting our ongoing needs.

Nachteile

We were a little surprised that some of the default reports did not pull the data you would expect it too for things like instructor payroll and a room report. I think some of the default reports could be better designed to encompass more information for the user.

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Jasmine B.
Branche: Hochschulbildung
Untern. Größe: 1.001-5.000 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Destiny One

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 25.3.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Overall, working with Destiny One has been a great experience. We have been able to customize the solution based on our needs as the Continuing Education department has grown.

Vorteile

Easy set up and management of courses and certificates, notification automation, customization for approval workflows and permissions, reporting and robust dynamic help.

Nachteile

Lack of user-friendly front end development. Currently you need a developer to design and assist non-technical users. The solution for integration with an external CRM needs improvement. The current method has some issues and the core solution needs additional features.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Nutzerempfehlung
7,8/10
Basierend auf 34 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Destiny One Preis

Destiny One Preis

Beginnt ab
N/A
Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,5/5
Basierend auf 34 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Destiny One Funktionen

Destiny One Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Aktivitäts-Verfolgung
Anwesenheitsmanagement
Automatische Benachrichtigungen
Autorensysteme
Berichterstattung und Statistik
Beurteilung-Management
Content-Management
Daten-Import / -Export
Fortschrittsbericht
Fortschrittsverfolgung
Gemischtes Lernen
Integration von Dritten
Kalenderverwaltung
Kommunikationsmanagement
Kundenspezifisches Branding
Lernmanagement
Self-Service Portal
Verfolgen der Teilnahme
Funktionen
3,8/5
Basierend auf 34 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Destiny One Häufig gestellte Fragen

Destiny One Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Destiny One.

F. Welche Preispläne bietet Destiny One an?

Destiny One bietet folgende Kostenpläne an:

Preismodell: Abonnement

Gratis Testen: Nicht verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von Destiny One?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Destiny One

F. Wer sind die typischen Nutzer von Destiny One?

Destiny One hat die folgenden typischen Kunden:

Großunternehmen, Öffentliche Verwaltung, Non-Profit, Mittlere Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von Destiny One unterstützt?

Destiny One unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

F. Welche Preispläne bietet Destiny One an?

Destiny One hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt Destiny One mobile Geräte?

Wir haben keine Informationen darüber, welche Geräte Destiny One unterstützt

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Destiny One?

Destiny One kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Authorize.net, Blackboard Collaborate, Brightspace, Drupal, Marketo Engage, Microsoft Dynamics SL, Moodle, Pardot, PayPal, Wordpress

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Destiny One an?

Destiny One bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Telefon-Support, Online-Support, Wissensdatenbank, Video-Anleitungen, Häufig gestellte Fragen, Forum