Qualifacts Insync
Qualifacts Insync
Über Qualifacts Insync
InSync ist eine cloudbasierte Plattform für elektronische Patientenakten (EMR) und Praxismanagement, die auf die Bedürfnisse von Gesundheitsfachkräften in den Bereichen Verhaltensgesundheit, Drogenmissbrauch, Geburtshilfe/Gynäkologie, pädiatrische Therapie, Primärversorgung und Physiotherapie zugeschnitten werden kann. Mit dem Ziel, die Patientenversorgung in allen Fachbereichen zu verbessern und Nutzern eine maßgeschneiderte Lösung zu bieten, kann InSync mehrere Module und Tools kombinieren und das System basierend auf Nutzerpräferenzen konfigurieren.
Das InSync-EMR-Tool bietet Funktionen wie nutzerdefinierte Notizen, anpassbare Vorlagen, Zielsetzung und -verfolgung, Aufnahmeformulare, Medikationsverfolgung, Verfolgung der Patientendaten, Erstellung von Behandlungsplänen und vieles mehr. Funktionen können auf die jeweilige Praxis oder Fachrichtung zugeschnitten werden, z. B. pränatale Flussdiagramme für Geburtshilfe-/Gynäkologenpraxen und visuelle Fortschrittsverfolgung für Physiotherapeuten. InSync EMR lässt sich auch vollständig in das Praxismanagement, das Ertragszyklusmanagement und die medizinischen Transkriptionstools integrieren, um ein vollständig integriertes, cloudbasiertes Gesundheitsmanagementsystem zu bieten.
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- Branche: Psychische Gesundheitsfürsorge
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Great product for a mid- to large-size clinic!
Bewertet am 1.5.2023
The time saved in charting (we came from paper charts), billing, and appointment reminders is a...
The time saved in charting (we came from paper charts), billing, and appointment reminders is a game changer!
Vorteile
I love how we were able to customize absolutely everything! Some things are a bit taxing to set up, but the start-up team was there every step along the way and the final product is just what we needed. Special shout-out to [sensitive content hidden] . - he's the best!
Nachteile
The care plan (i.e., smart goals) isn't the best, but it works for what we need.
- Branche: Psychische Gesundheitsfürsorge
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Easy to use
Bewertet am 10.3.2023
[sensitive content hidden] were very helpful!! [sensitive content hidden] was a great trainer and...
[sensitive content hidden] were very helpful!! [sensitive content hidden] was a great trainer and knew all the answers and was willing to help make changes right then in real time to help our agency use the sytem. [sensitive content hidden] answered us in a timely manner and was very helpful with all of our needs and wants. I enjoyed working with them both.
Vorteile
easy to use, booking easy. [sensitive content hidden] was able to help meet any needs we had with InSynch working for our current work flow.
Nachteile
a lot of glitches at the beginning starting phase. But our support helpers were great in sorting it out.
- Branche: Non-Profit-Organisation Management
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
New to InSync, have only been live for less than a month.
Bewertet am 3.2.2023
The overall experience has been good, and again their staff are very accommodating.
The overall experience has been good, and again their staff are very accommodating.
Vorteile
It is much easier to use than the EMR we were using beforehand. The InSync team have been very nice to work with. They are flexible, want to help and problem solve and really seem to care about you being happy with the software.
Nachteile
The integration with our business workflows. We didn't feel the process that InSync uses for Integration was the best use of time and had a good flow from our end.
- Branche: Einzel- & Familiendienstleistungen
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 7.0 /10
Insync Review from AATPC
Bewertet am 30.1.2023
We are hoping with this system processing our claims and overall billing will go much more...
We are hoping with this system processing our claims and overall billing will go much more smoothly. We also like that multiple users can have access to the patient portal account (i.e. caseworkers)
Vorteile
I really liked that we have the opportunity to make the system what we want for what is best for our organization. There are a lot of steps on the admin side for creating things within the system (i.e. encounters) which makes it hard to remember and do quickly, but with time I'm sure this will get easier. Overall the transition to this new system has been good, but there is still a lot of learning to do.
Nachteile
Our practice did not like that the clients preferred name couldn't show up as so. I understand for billing purposes we need clients legal name, but it would be nice for their preferred name to come up first when they go into the patient portal or when writing notes.
- Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
New Horizon Care Center's inSync Experience
Bewertet am 7.3.2023
Our implementation specialist, [sensitive content hidden] - made the whole process manageable and...
Our implementation specialist, [sensitive content hidden] - made the whole process manageable and continues to work hard at resolving any concerns as they arise! He was instrumental in our success and couldn't have been a better reflection of inSync as a whole. He made sure that every person involved was heard and their requests were always fulfilled in a timely manner. He projected his confidence in the system to our end-users - his enthusiasm and positive attitude were contagious!
Vorteile
Their BHSD Module was already integrated with minimal development needed.Overall ease of use and intuitive interface.Available customer support call center.Microsoft ReportingClearinghouse connectivity.
Nachteile
Make sure that the Integration team is transparent about "Go-Live" does not mean you need to start doing services immediately, that "Transitioning" seemed to be the point of being 100% integrated. Please also inform the users that there will be a lot of work associated post-Data Migration (would have liked a week in between Data Migration and Training to complete set ups correctly so that trainers weren't having to manage that in the moment).Wish that the Claims Processing screen showed more claims at one time when you are searching!Would like if the PT portion of integration started sooner in the overall integration - depending on the Billing Rules certain Encounters were affected and it would have helped to manage that simultaneously.
Qualifacts Insync Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Qualifacts Insync.F. Welche Preispläne bietet Qualifacts Insync an?
Qualifacts Insync bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 75,00 $/Monat
- Preismodell: Abonnement
- Gratis Testen: Nicht verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Qualifacts Insync?
Qualifacts Insync hat die folgenden typischen Kunden:
2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
F: Welche Sprachen werden von Qualifacts Insync unterstützt?
Qualifacts Insync unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch
F. Unterstützt Qualifacts Insync mobile Geräte?
Qualifacts Insync unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Qualifacts Insync?
Qualifacts Insync kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Zoom Workplace
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Qualifacts Insync an?
Qualifacts Insync bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat
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- Terminplaner für Arztpraxen
- Elektronische Gesundheitsakten für Erstversorgung
- Physiotherapie Software
- Elektronische Patientenakten für Drogentherapie
- Patientenmanagement Software
- Software für Therapienotizen
- Software für elektronische Patientenakten für Hausärzte
- EHR-Software für psychische Gesundheit
- Software für Therapeuten
- Software für elektronische Patientenakten für die Psychiatrie