Synapcus Übersicht

Was ist Synapcus?

Synapcus ist eine cloudbasierte Projektmanagementlösung, die Unternehmen bei der Verwaltung von Vertrieb, Kundenbeziehungen, Personalwesen, Dokumenten, Kollaboration und Marketing unterstützt. Zu den wichtigsten Funktionen gehören Dokumentenversionsverfolgung, Arbeitszeittabellen, Kontaktdatenbanken, Gantt-Diagramme und Terminverwaltung.

Synapcus enthält ein Projektmanagementtool, mit dem Nutzer*innen ihre Ziele, Budgets und Zeit verwalten können, während Teams Meilensteine visualisieren und mit Interessengruppen zusammenarbeiten können. Mit der Lösung können Webentwickler*innen segmentierte Listen erstellen, Budgets festlegen, Kampagnen verwalten und Feedback überwachen. Darüber hinaus können Vertriebsmanager*innen Leads bewerten, Chancen identifizieren, Angebote für Kund*innen vorbereiten und die Kosten pro Aktivität verfolgen.

Synapcus enthält ein Wissens-Repository, mit dem Administrator*innen Daten aus Abteilungen wie Marketing, Vertrieb, Betrieb und Kundenservice zusammenführen und rollenbasierten Zugriff für Nutzer*innen gewähren können. Teams aus dem Kundenservice können eine Kontaktdatenbank pflegen, Daten durch Hinzufügen von Tags klassifizieren und kategorienabhängige Kontaktlisten in Excel exportieren.

Synapcus Übersicht

Kosten

Beginnt ab
40,00 $/Monat

Preisoptionen

Gratis Testen
Einmalige Lizenz
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Synapcus Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Kanada, Vereinigtes Königreich, Deutschland
Unterstützte Sprachen
Deutsch, Englisch

Medien

Synapcus marketing campaigns
Synapcus contact management
Synapcus performance tracking
Synapcus sales tracking
Videos zu Synapcus Videos zu Synapcus Synapcus Screenshot: Synapcus marketing campaigns Synapcus Screenshot: Synapcus contact management Synapcus Screenshot: Synapcus performance tracking Synapcus Screenshot: Synapcus sales tracking

Synapcus Bewertungen

Synapcus Bewertungen

Gesamtbewertung
4,9
/
5
Ausgezeichnet
7

Sehr gut
1

Durchschnitt
0

Gering
0

Schlecht
0

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5
Funktionen
4,5
Bedienkomfort
4,6
Kundenbetreuung
4,8
100% haben diese Anwendung empfohlen
Adriana P.

Synapcus for interior designers

As a scenographer and interior designer project manager and company owner, I'm active especially in large projects of residential real estate development, projects ranging from the concept phase to implementation and site supervision. I’m usually working with many collaborators and subcontractors with whom I must regularly exchange information about the state although each can be in a different geographic location. The Synapcus web-platform allows all participants access to information based on different specific rights, it can be used on MAC which for architects and designer is a “must have”, sends notification whenever the situation in a project runs out of control, which greatly aids the successful completion of projects.


Mit Google übersetzen
Bogdan A.

Owner and Managing Director Construction Company VREAUCASANOUA

I have been using the Synapcus web application for 2 years now and the performance of the projects has improved since by 10%.


Mit Google übersetzen
Thomas K.

Review :)

It´s easy to depict workflows. So we´re testing the ticketing-tool this time.


Mit Google übersetzen
Constantin Z.

A pleasant , useful,reliable work tool

In condo construction consulting business with a lot of consultants plus trades involved in the overall process till the final occupancy is achieved this tool is a must in order for you to present an overall picture to the owners in terms of resources and time frames to be allocated within.


Mit Google übersetzen
Mircea P.

Synapcus Canada

Having an All In One , centralized hub saving lots of time on project management for sure. Sharing and finding content across departments , great analysis for ongoing projects it's a must for any company.


Mit Google übersetzen
Adriana P.
Branche: Bau
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Synapcus for interior designers

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 26.8.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

As a scenographer and interior designer project manager and company owner, I'm active especially in large projects of residential real estate development, projects ranging from the concept phase to implementation and site supervision. I’m usually working with many collaborators and subcontractors with whom I must regularly exchange information about the state although each can be in a different geographic location. The Synapcus web-platform allows all participants access to information based on different specific rights, it can be used on MAC which for architects and designer is a “must have”, sends notification whenever the situation in a project runs out of control, which greatly aids the successful completion of projects.

Vorteile

a. Web Application
b. Available on MAC
c. Collaboration
d. Exchange Document Management Platform
e. Email Notification
f. Friendly User Interface
g. Budget-time-quality project control with graphical display of the result
h. Invoicing, Fee planning and Cashflow
i. Subcontractors Management and Evaluation

Controlling and billing are not issues with which a Designer wants to lose much time because his focus is on design. The Synapcus platform provides an intuitive and easy-to-understand controlling graphic of the project.

Subcontractors’ evaluation is another valuable feature of the software for a project manager which has to take shortly decisions about the companies to involve into the project realization based on previous collaborations.

Nachteile

The platform is not yet available in Romanian language.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Bogdan A.
Branche: Tiefbau
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
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Owner and Managing Director Construction Company VREAUCASANOUA

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 24.9.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

I have been using the Synapcus web application for 2 years now and the performance of the projects has improved since by 10%.

Vorteile

I am the co-owner of the construction company VREAUCASANOUA - "I want a new house" for over 10 years. Organizing and developing a building project is a very complex process from designing, organizing auctions and evaluating suppliers to selecting subcontractors and implementing the project.
I appreciate the application most:
 web application
 Management and supplier evaluation
 Resource planning - budget and time
 Risk management
 Feasibility analysis of projects
 Notification by email
 Controlling and prognosis
 Document management

Nachteile

I have no complaints regarding the product. Maybe it could support other languages besides english and german.

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Antwort von Qalgo

Thank you very much for the good review. We will release also a romanian and franch version in 2019.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Thomas K.
Branche: Architektur & Planung
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Review :)

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 11.11.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

It´s easy to depict workflows. So we´re testing the ticketing-tool this time.

Vorteile

I think it´s a central and important tool for our company to manage our daily business.

Nachteile

Sometimes, there are a few problems with the performance. The system is powerful but sometimes to slow.

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von Qalgo

Dear Synapcus user,
thank you for your review. The performance issue on your particular on-premise Synapcus system was analyzed and improved with the new Synapcus Version 2.33.007. The main causes (sync ajax call for the burger menu and unneccessary agent run over the day) are now resolved. The responce times are now in the normal range for a web app.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 7.0/10

Constantin Z.
Branche: Bau
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

A pleasant , useful,reliable work tool

Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
Bewertet am 3.9.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

In condo construction consulting business with a lot of consultants plus trades involved in the overall process till the final occupancy is achieved this tool is a must in order for you to present an overall picture to the owners in terms of resources and time frames to be allocated within.

Vorteile

Estimating was a breeze , easy to use even using mobile devices - on the go!
Conclusions and analysis much more at hand at the end of the work day or as a fact for the whole month!
It facilitates also cross departments interconnection along the way.
PM in construction are gonna love this!

Nachteile

As a matter of fact at the first glance it looks that it gives you more than you can handle
It will be nice to see more linkage from the app for different documents types.
Time zone difference between Europe and North America imposes office space here.

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Antwort von Qalgo

Thank you very much for the review.

Kind regards
Adrian Engelmann

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Mircea P.
Branche: Informationstechnologie & -dienste
Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Synapcus Canada

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 27.8.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Having an All In One , centralized hub saving lots of time on project management for sure. Sharing and finding content across departments , great analysis for ongoing projects it's a must for any company.

Vorteile

Easy to use, all in one platform, centralized and well organized tool for projects, team work , document sharing, intelligent tracking.

Nachteile

A little bit crowded at first but easy to peak up after. Overall very good tool

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von Qalgo

Thanks for evaluating our product. We would like to know what we could improve on our customer support since we didn't get any stars on it.

best greetings
Synapcus team

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Nutzerempfehlung
9,4/10
Basierend auf 8 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Synapcus Preis

Synapcus Preis

Beginnt ab
40,00 $/Monat
Gratis Testen
Einmalige Lizenz
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5/5
Basierend auf 8 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Synapcus Funktionen

Synapcus Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Aktivitäts-Verfolgung
Aufgaben-Nachverfolgung
Aufgabenmanagement
Aufgabenplanung
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
Drag-and-Drop-Oberfläche
Fortschrittsverfolgung
Gantt-Diagramme
Integration von Dritten
Mehrere Projekte
Priorisierung
Prognosen
Projekt-Nachverfolgung
Projektmanagement
Projektplanung
Projektzeiterfassung
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Funktionen
4,5/5
Basierend auf 8 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Synapcus Häufig gestellte Fragen

Synapcus Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Synapcus.

F. Welche Preispläne bietet Synapcus an?

Synapcus bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 40,00 $/Monat

Preismodell: Einmalige Lizenz, Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von Synapcus?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Synapcus

F. Wer sind die typischen Nutzer von Synapcus?

Synapcus hat die folgenden typischen Kunden:

Kleine Unternehmen, Großunternehmen, Öffentliche Verwaltung, Non-Profit, Freie Mitarbeiter, Mittlere Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von Synapcus unterstützt?

Synapcus unterstützt die folgenden Sprachen:

Deutsch, Englisch

F. Welche Preispläne bietet Synapcus an?

Synapcus hat folgende Preismodelle:

Einmalige Lizenz, Abonnement

F. Unterstützt Synapcus mobile Geräte?

Synapcus unterstützt die folgenden Geräte:

Android, iPhone

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Synapcus?

Synapcus kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Atlassian Confluence, BIM 360, IBM Connections, Microsoft 365

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Synapcus an?

Synapcus bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Telefon-Support, Online-Support, Häufig gestellte Fragen, Wissensdatenbank, Video-Anleitungen, Forum