CallTrackingMetrics

CallTrackingMetrics
Über CallTrackingMetrics
CallTrackingMetrics ist eine Call-Tracking- und Marketing-Attribution-Lösung für Kontaktcenter und Agenturen. Die cloudbasierte Plattform bietet Funktionen, mit denen Unternehmen die Customer Journey erfassen, Anrufe verwalten, Konversionen verfolgen und wichtige Kennzahlen mit Echtzeitanalysen tiefgehend analysieren können. Die Lösung kombiniert Call-Tracking- und Kontaktcenter-Funktionalität, um eine All-in-one-Lösung für das Customer-Experience-Management bereitzustellen und Unternehmen in einer Reihe von Branchen zu unterstützen, um ein personalisiertes Kundenerlebnis zu bieten.
Zu den Funktionen von CallTrackingMetrics gehören Anrufverfolgung, Anrufautomatisierung, Analyse, Kommunikationsverwaltung, Verfolgung von Telefonnummern, nutzerdefinierte Formulare, Chat, Textnachrichten und mehr. Mit den Anrufverfolgungstools können Unternehmen alle eingehenden Kommunikationen über mehrere Kanäle hinweg verfolgen und ermitteln, aus welcher Marketingkampagne der Lead stammt. Konversionen können von Anrufen, Textnachrichten, Chat-Unterhaltungen und Online-Formularen verfolgt werden. Die Anrufautomatisierungsfunktion von CallTrackingMetrics ermöglicht die automatische Weiterleitung von Anrufen mithilfe von KI (künstlicher Intelligenz). Anrufe und andere Leads können auf der Grundlage von Daten wie Kundenhistorie, demografischen Daten, Online-Aktivitäten usw. an bestimmte Mitarbeitende weitergeleitet werden, und hochwertige Kunden können auf der Grundlage von Absichtserklärungen, Kaufhistorie usw. automatisch identifiziert werden.
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Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Alternativen
Aircall

Phone.com

Kixie PowerCall

Talkdesk

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- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 7.0 /10
It is not ideal but does integrate with other programs and software
Bewertet am 6.2.2018
It is better than not having a program to track calls and it helps us to identify the sources for...
It is better than not having a program to track calls and it helps us to identify the sources for ROI purposes, but does not produce regular reports and you really never know if the person came from where it says if they call the main number which is not recorded and they can't make that happen, but to be fair neither can any other company I have talked to outside the actual phone company.
Vorteile
It helps us to know when someone is calling into one of our tracking lines. It integrates with Infusionsoft via zapier (one way connection so that infusionsoft doesn't cause issues for them) and then it also allows us to listen to those calls.
Nachteile
It does not record all calls. It does not do a great job of creating contacts into Infusionsoft as it makes duplicates because of how the system connects, NOT sure if this is their fault, Zapier's fault or Infusionsoft's fault.
Antwort von CallTrackingMetrics
Hi Rachel, Thank you for your feedback. I know you are passing data between several platforms, but CTM does offer call recordings and transcriptions. Please contact our support team if you have any issues or questions about how to use this feature.
- Branche: Marketing & Werbung
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Smart & Simple Marketing Call Tracking Software
Bewertet am 20.9.2022
We are an agency that manages digital marketing campaigns for clients on multiple platforms like...
We are an agency that manages digital marketing campaigns for clients on multiple platforms like Google, FB, and Microsoft. CallTrackingMetrics helps us track and measure ROI, audit the quality of calls, and optimize our campaigns to improve performance and present results to our clients. Many clients do love CallTrackingMetrics because they can listen to calls and evaluate the performance of their sale customer service team.
Vorteile
I really like the user interface where you can easily filter your clients, listen to calls, download reports, select your call and most importantly audit the quality of the calls generated. Also, I love the easiness of the setup, how to buy numbers, associate to sources, and whatnot. And ultimately, I find its integrations with various marketing platforms very helpful.
Nachteile
Some opportunity that I have seen is recording management. Sometimes, we want to share calls with our clients in a very simple manner for a quick listen without having the client log in to a computer and access a profile but when we share the link that is available to download from CTM, often times the link is broken and we are not able to share that recording.
In Betracht gezogene Alternativen
CallRailGründe für den Wechsel zu CallTrackingMetrics
They offered a better enterprise custom package, better UI, and easy and faster deployment, better integrations.- Branche: Marketing & Werbung
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Great Software for the Price, Compared to other Options
Bewertet am 20.8.2020
We have been using the software for 4+ years. It is a good tool to implement for our clients as...
We have been using the software for 4+ years. It is a good tool to implement for our clients as most of our clients get the majority of their business from phone calls.
Vorteile
CTM has many of the features offered by the bigger names in the industry at a more cost effective rate. Other similar software require more than 1 tracking number to integrate to Google Ads. Although CTM suggests to add more than one, it is not a requirement. Most of our clients are small businesses and don't have the traffic volume to necessitate more than one tracking number.
Nachteile
Reports are not as customizable as I would like.
In Betracht gezogene Alternativen
CallRailWarum CallTrackingMetrics gewählt wurde
CTM provided the ability to easily integrate with Google Ads. The interface was also much more user friendly and generally, nicer to look at than what DialgTech had.Gründe für den Wechsel zu CallTrackingMetrics
Price. We were introduced to CallRail by a partner agency but the costs were more than what we were willing to pay. CTM provided most, if not all, of the features CallRail did but at a much better cost.- Branche: Marketing & Werbung
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Easy Alternative to Call Rail
Bewertet am 17.3.2021
It has been good.
It has been good.
Vorteile
Easier to deploy than call rail. Give them a call or chat with them for a program to fit your budget or agency. Simple for a small business or a smaller agency.
Nachteile
Not as technical as CallRail. There are fewer selections on placement and connection.
Warum CallTrackingMetrics gewählt wurde
I actually use them both depending on the client. If a client requires HIPAA or something more technical I use Call Rail. However if it’s a small local business then Call Tracking Metrics is suitable.Zuvor genutzte Software
CallRailAntwort von CallTrackingMetrics
Thank you so much for the review! It is always helpful to hear how we measure up to our competitors.
- Branche: Bau
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
CallTrackingMetrics, it's resourcefull, easy to implement, and use!
Bewertet am 16.5.2022
A wonderful experience, since we implemented it our account manager was always eager to address any...
A wonderful experience, since we implemented it our account manager was always eager to address any concerns that we had and the Support team is always very helpful in explaining if something isn't working or what could be a possible cause of the issue.
Vorteile
It's an amazing suite for small and large companies, it has everything you need, IVR, call recording, Call tracking, Queues, SMS tracking, and campaigns. You name it and they have it!
Nachteile
None that I can think of, it's a great product.
CallTrackingMetrics Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über CallTrackingMetrics.F. Welche Preispläne bietet CallTrackingMetrics an?
CallTrackingMetrics bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 79,00 $/Monat
- Preismodell: Abonnement
- Gratis Testen: Nicht verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von CallTrackingMetrics?
CallTrackingMetrics hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
F: Welche Sprachen werden von CallTrackingMetrics unterstützt?
CallTrackingMetrics unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch
F. Unterstützt CallTrackingMetrics mobile Geräte?
CallTrackingMetrics unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert CallTrackingMetrics?
CallTrackingMetrics kann in folgende Anwendungen integriert werden:
AB Tasty, Acquisio, Adobe Analytics, Adobe Commerce, AgencyAnalytics, Bizible, CAKE, Call Criteria, Dialogflow, Drift, Dynamics 365, Facebook Business Suite, Google Ads, Google Analytics 360, Google Data Studio, Google Forms, Google Marketing Platform, HubSpot CRM, Instapage, Kenshoo Infinity Suite, Kissmetrics, Lead Gen & CRM (formerly SharpSpring), LeadSquared, Lightning Step, Mailchimp, Make, Marin Software, Marketo Engage, Meta for Business, MonkeyLearn, Pipedrive, RankRanger, Salesforce Marketing Cloud Account Engagement, Salesforce Sales Cloud, SendGrid, Shopify, Slack, Snapchat, Stripe, Sunwave, Symplify, Twilio, Unbounce, VWO Testing, ValueOps, Whatagraph, Wix, WordPress, Yalla, Yext, Zapier, Zendesk Suite, Zoho CRM, Zoom Workplace
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet CallTrackingMetrics an?
CallTrackingMetrics bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat
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- Telefon Software
- Conversational Marketing Plattformen
- Call-Center Software
- Kontaktcenter-Software
- SMS Marketing Tools
- Dialer Software
- Marketing Attribution Software
- Softphone Software
- IVR Software (Interactive Voice Response)
- Predictive Dialer
- Call Recorder
- Call Tracking Software
- UC Software
- Sprachanalyse Software
- Online-Meeting Software