Zigaflow

4,9 (15)
Eine Bewertung schreiben
Workflow-Automatisierungslösung für das Angebotsmanagement

Über Zigaflow

Quikflw ist eine cloudbasierte Workflow-Automatisierungslösung, die Unternehmen bei der Verwaltung von Prozessen im Zusammenhang mit der Erstellung von Angeboten, Aufträgen, Bestellungen, Lieferscheinen, Rechnungen und mehr unterstützt. Die Plattform verfügt über eine Automatisierungsfunktion, mit der Führungskräfte Aufträge erstellen, Status ändern und E-Mails an externe sowie interne Stakeholder senden können.

Quikflw enthält ein automatisiertes Erinnerungssystem, das die Kundschaft über ausstehende Angebote und bevorstehende Besuche vor Ort informiert. Die Lösung bietet eine Vielzahl von Funktionen wie Konversations-Tracking, Anrufplanung, rollenbasierte Berechtigungen, Kostenüberwachung, Erfassung elektronischer Signaturen, eine Drag-and-Drop-Oberfläche, Inventarmanagement und mehr. Die integrierte PDF-Vorlagenbibliothek ermöglicht es Admins, personalisierte Angebote mit eigenen Logos, Schriftarten, Geschäftsbedingungen, Farben und Titelseiten zu entwerfen.

Mit Quikflw können Nutzer Servicetickets manuell generieren oder Kundenseiten verwenden und Teammitgliedern zuweisen. Nutzer können über angepasste Berichte Einblick in Verkaufsaufträge, Projektpläne, überfällige Bestellungen und nicht unterzeichnete Lieferscheine erhalten. Darüber hinaus lässt sich die Lösung über die Anwendungsprogrammierschnittstelle (API) in Drittanbieteranwendungen wie Xero, QuickBooks, Sage, Zoho, Hubspot, Stripe und Salesforce integrieren.


Bilder

Zigaflow Software - 1
Zigaflow Software - 2
Zigaflow Software - 3
Zigaflow Software - 4
Zigaflow Software - 5
Zigaflow Software - 6
Zigaflow Software - 7
Zigaflow Software - 8
8 weitere anzeigen
Zigaflow Software - 1
Zigaflow Software - 2
Zigaflow Software - 3
Zigaflow Software - 4
Zigaflow Software - 5
Zigaflow Software - 6
Zigaflow Software - 7
Zigaflow Software - 8

Du bist nicht sicher, ob Zigaflow das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Zigaflow

4,9 (15)
VS.
Häufig bewertet

Startpreis

399,00 £
Monat
14,00 €
Monat

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

156
205

Integrationen

10
70

Bedienkomfort

4,9 (15)
4,2 (6.923)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,9 (15)
4,3 (6.923)

Kundenservice

5,0 (15)
4,1 (6.923)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

Zoho CRM

4,3
Nr. 1 Alternative zu Zigaflow
Zoho CRM ist eine cloudbasierte CRM-Software, mit der Unternehmen jeder Größe Geschäfte intelligenter, besser und...

Bitrix24

4,2
Nr. 2 Alternative zu Zigaflow
Bitrix24 ist ein kostenloses CRM mit integrierten Angeboten und Rechnungen, das von 12 Millionen Unternehmen eingesetzt...

Odoo

4,2
Nr. 3 Alternative zu Zigaflow
Mit den integrierten Angebotstools von Odoo kannst du Angebotsvorlagen, neue Verträge und wiederkehrende Rechnungen...

Xero

4,4
Nr. 4 Alternative zu Zigaflow
Xero ist eine Cloud-basierte Buchhaltungssoftware für Kleinunternehmen mit Tools zur Verwaltung von Rechnungsstellung,...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,9 /5
(15)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,9/5
Funktionen
4,7/5
Bedienkomfort
4,9/5
Kundenbetreuung
5/5

Hast du Zigaflow bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 15 Bewertungen
Dean
Dean
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Quikflw is a game changer for us

Bewertet am 17.9.2019

In my experience no software has everything out of the box ready to go, I have trialled almost...

In my experience no software has everything out of the box ready to go, I have trialled almost every CRM and/or quote application out there, but while they may excel in one area they are let down in others.

Ive been using Quikflw for 2 years and the features and updates they have made in that period just demonstrate how committed they are in providing the best end to end CRM/Quote/Job/Invoice application out there.

Vorteile

I love how easy it is to use and how clean the pages are, you can control what information you see so clutter is not an issue. Everything is linked, quotes > jobs > purchase orders > delivery notes > invoices, you can see the full life cycle of a sale from start to finish and you can easily track each step.

The quoting system is very simple but the end result is beautiful, you can do a quick one page quote or a full professional proposal or tender in literally less than 5 minutes (obviously once you have your designs set up).

The quotation designs use Microsoft Word, so whatever look you can create in Word is how your end proposal will look - just uses template tags, you dont have to mess around with HTML/CSS like other software I have used in the past.

You can customise every single document in Word, very important to me as I think a smart and professional looking proposal is important to give to clients as it demonstrates your attention to detail.

The software is very progressive and is being updated on a very regular basis, again something I think is important.

The new automation feature saves us even more time and can create documents for you automatically.

Nachteile

There is nothing I dislike about this software, the support is second to none and they take any suggestions you have seriously.

In Betracht gezogene Alternativen

Kaseya BMS, Zoho CRM, Insightly, Act! und Proposify

Warum Zigaflow gewählt wurde

The quoting engine was poor and to get anything professional looking out of it required plugins. While it had a lot of features many good it was too complicated and cluttered for our business.

Zuvor genutzte Software

Bitrix24

Gründe für den Wechsel zu Zigaflow

Each product had great features, but not combined into one app. Quikflw ticked every box.
Richard
Gesamtbewertung
  • Branche: Automotive
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Quikflw

Bewertet am 27.6.2019

Any issues are quickly resolved by the provider. the are responsive adaptable and personable.

Any issues are quickly resolved by the provider. the are responsive adaptable and personable.

Vorteile

This Software is very quick and easy to setup to get branded quote management implemented. Within 1 hour, we had loaded all our data into it, my team had already figured out how to use it and were sending quotes to customers. We now have a tracker and reporting as well as being able to search through quotes history and content quickly which you could not do with word.

Nachteile

minor point regarding speed when searching and moving between quotes. Also cannot mass download all pdf / quotes created, but again no big issue.

In Betracht gezogene Alternativen

Xero

Gründe für den Wechsel zu Zigaflow

Functionality matched exactly what we were looking for and price was sensible
Will
Gesamtbewertung
  • Branche: Elektrische/elektronische Fertigung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Quick and Easy using Quikflw

Bewertet am 27.6.2019

It is very easy and quick to create a quotation and calculate the working labour hours using...

It is very easy and quick to create a quotation and calculate the working labour hours using Quikflw.
I have used many quotation products and this is proving to be the best.

Vorteile

Create custom reports is very easy.
The software is easy to use.
Very cost effective.
Software is web-based, so it can operate on MacOS or Windows.
I can create a quote very quickly.

Nachteile

The functionality of creating and copying "Kits" can be improved

Deborah
Gesamtbewertung
  • Branche: Baumaterial
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Quikflw - Excellent for projects with multiple contractor bids.

Bewertet am 1.7.2019

With a national sales force, we needed software that can be accessed by everyone. The sales...

With a national sales force, we needed software that can be accessed by everyone. The sales managers all raise the quotations, and they are signed off and sent by the admin staff at HQ, so we can ensure the correct components have been added and the quote is technically sound. We have reduced the requirement for additional admin staff as the quote is submitted as a request and then checked, rather that the sales force requesting a quote to be raised. I can see at a glance what the profit margin is on each quotation, I can also combine a couple of options onto one quotation by using sections, which reduces the amount of duplicate projects on the system. Finally, the search function on the software is excellent; if I need to see all the quotes with a certain product on it this can be done in a matter of seconds without having to export to excel. Overall, I believe the implementation of this software has streamlined the quotation process, and freed up time which would normally be spend on quotations to other areas of the business.

Vorteile

I really like the versatility of this product, and the way I am export all the information so I can interrogate it to extract the volume of key products quoted. I can also see the total value of projects quoted at a glance, and with minimal filtering I can get this information by sales person in a certain time frame, by project. In fact, I've yet to come across a piece of information I cannot find with minimal effort!
The software is very versatile, and can be tailored to your own needs. The product support we've received from rep is exemplary, He has always managed to find a way to deliver the changes we have needed in the software to make day to day functionality easier. The quotation templates are excellent, and with the option of being able to add technical specification attachments to items, it means we can consistently deliver a full technical submission without time consuming collecting data each time a quote is raised. I'm really happy with the product, it has reduced the time taken for admin staff to raise quotations, and there is full traceability on each quotation, so there is a full history of who has done what. I've still not completely explored the full functionality of the software, but with handy updates posted on the Dashboard, I can see whats new with the software, and I often incorporate the advances into my operation and making quotation raising even more efficient and also add value to my customer's experience.

Nachteile

I've yet to find something that I'm not happy with. Everytime I have a query, rep can normally make it so.

Jason
Jason
Gesamtbewertung
  • Branche: Telekommunikation
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

A company that listens, understands and delivers

Bewertet am 27.6.2019

Smooth, helpful, reliable and friendly.

Smooth, helpful, reliable and friendly.

Vorteile

The team is incredible.

The portal is great and ever evolving, but they are also open to custom work and tweaks on the software to cater for our business.

I run a successful technology company and it's ever-evolving so it's incredibly important that the technology we use moves in the same waves, it certainly does!!

I've tried around 20 systems and this is the only one that would deliver what I needed.

Nachteile

nothing at all. and anything I was unsure of, The representative has changed to suit our needs.

5 von 15 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Zigaflow Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Zigaflow.

Zigaflow bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: 399,00 £/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

Zigaflow hat die folgenden typischen Kunden:

2–10, 11–50, 51–200, 201–500

Zigaflow unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

Zigaflow unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Zigaflow kann in folgende Anwendungen integriert werden:

AutoEntry, Gmail, Mailchimp, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, QuickBooks Online Advanced, Sage CRM, Shopify, Stripe, Xero

Zigaflow bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Chat

Ähnliche Kategorien

Sieh alle für Zigaflow gefundenen Softwarekategorien an.