Results CRM

In QuickBooks integriertes CRM für kleine Unternehmen

4,2 /5 (17 Bewertungen) Eine Bewertung verfassen!

Results CRM Übersicht

Was ist Results CRM?

Results CRM ist ein in QuickBooks integriertes CRM für kleine Unternehmen zur Verwaltung und Automatisierung von Geschäftsprozessen, zur Optimierung von Arbeitsabläufen und zur Lieferung konsistenter Ergebnisse.

Die Software ist zwar primär eine Desktop-Lösung, aber als Add-on ist auch mobiler und Web-Zugriff verfügbar, sodass Nutzer mit einer On-Premise- oder gehosteten Konfiguration von jedem Gerät aus arbeiten können – einschließlich Desktops, Laptops, Tablets und Smartphones.

Results CRM wurde entwickelt, um wachsende Unternehmen – ob klein oder mittelständisch – zu unterstützen und zu verwalten. Vertriebsteams, Kundenservices, Betriebsmitarbeiter, Techniker, Management und Geschäftsinhaber erhalten Tools zur Verwaltung der Beziehung zu Interessenten, Kunden und Lieferanten sowie zur Automatisierung von Geschäftsprozessen. Results CRM lässt sich nativ sowohl in QuickBooks als auch in QuickBooks Online sowie eine Handvoll anderer Drittanbieter-Software integrieren.

Results CRM Übersicht

Kosten

Beginnt ab
25,00 $/Monat

Preisoptionen

Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Results CRM Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Kanada, Vereinigte Staaten von Amerika
Unterstützte Sprachen
Englisch

Screenshots

Results CRM Screenshot: Manage group calendars
Results CRM Screenshot: Manage group calendars Results CRM Screenshot: Manage unlimited contacts and their histories Results CRM Screenshot: Track sales opportunities & prospects Results CRM Screenshot: Create a library of customized, automated sales processes Results CRM Screenshot: Organize documents & document links in Results CRM Results CRM Screenshot: Create and send accurate quotes from within Results CRM

Results CRM Bewertungen

Results CRM Bewertungen

Gesamtbewertung
4,2
/
5
Ausgezeichnet
9

Sehr gut
5

Durchschnitt
1

Gering
2

Schlecht
0

Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
4,1
Bedienkomfort
4,2
Kundenbetreuung
4,5
82% haben diese Anwendung empfohlen
Paul J.

Quality/IT manager

So far so good. Importing contacts was straight forward. working on Calendar next


Mit Google übersetzen
Brad K.

Robust CRM and amazing customer support!

If you are looking for a robust CRM then I would suggest looking into ResultsCRM. They offer webinar training and demos which helped us alot through out our vetting process.


Mit Google übersetzen
Pricilla P.

Evaluated this product as a potential CRM replacement solution.

I was able to better determine what our internal needs were. It was also helpful to have a cost comparison for more expensive products that offer the same functionality.


Mit Google übersetzen
Jeff M.

Results CRM Delivers Big Results for The Yard Ramp Guy


Mit Google übersetzen
Denise G.

Results gives our sales team all the tools they need at their finger tips.

Ease of use for the team, and increased sales for the company. We are able to effectively and efficiently plan calls to both existing clients and potential new ones and get the most out of that contact because all of their history is easily accessible to us.


Mit Google übersetzen
Paul J.
Branche: Automotive
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Quality/IT manager

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 30.8.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

So far so good. Importing contacts was straight forward. working on Calendar next

Vorteile

Easy installation and works well with SQL instance.

Nachteile

Need to work on 64 bit Office integration.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 8.0/10

Brad K.
Branche: Computer-Software
Untern. Größe: 5.001-10.000 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Robust CRM and amazing customer support!

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 14.3.2018
Quelle der Bewertung: SoftwareAdvice

If you are looking for a robust CRM then I would suggest looking into ResultsCRM. They offer webinar training and demos which helped us alot through out our vetting process.

Vorteile

I have had the pleasure of working with a company that usesResultsCRM for their sales team. I was on the review and implementation task force. The company was midsize and need a CRM that would integrate with other software/tools they utilize like Quickbooks and Outlook. After sitting down with ResultsCRM's support team to learn more about the features and functionality this CRM had we fell in love with it. This CRM is surprisingly robust and offers a very user-friendly interface! Results offers many areas where you can track a customer and staff activity in such an easy format, that will give a company insight on improving efficiencies in almost every area of business. I worked very closely with Results implementation team throughout the project and they were great, they ensured that everything went smoothly. I also assist with the Administristraion of this product and work with the sales team to customize this product for their needs. I would highly recommend this product if you are on the fence!

Nachteile

I have had zero complaints from our first discovery meeting to finishing up the implementation. Results customer support/implementation team worked with us to ensure everything was working efficiently and we were prepared to take over.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 8.0/10

Pricilla P.
Branche: Bau
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Evaluated this product as a potential CRM replacement solution.

Bewertet am 2.11.2017
Quelle der Bewertung: Capterra

I was able to better determine what our internal needs were. It was also helpful to have a cost comparison for more expensive products that offer the same functionality.

Vorteile

Results CRM had a lot of features that I was looking for in a CRM. The ability to migrate data from our accounting software into the CRM was a huge plus.

Nachteile

The conversion process was too daunting and required a lot of dedicated hardware and internal manpower in order to be affordable.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 5.0/10

Jeff M.
Übersetzen auf: Deutsch

Results CRM Delivers Big Results for The Yard Ramp Guy

Bewertet am 26.6.2015
Quelle der Bewertung: SoftwareAdvice

Vorteile

I have worked with many boutique or proprietary software companies over the last 20 years. Technically speaking, Results delivers outstanding emulation of a Windows environment along with smooth, consistent interplay with QuickBooks and Outlook. From a practical perspective, Results is intuitive and comprehensive. I am able to train new users very quickly. We are four individuals working from our respective homes. Yet with Results, it is as if we were in the same room. As for Results, the vendor, you could not possible ask for more. Everyone from the owner to the technical assistance personnel and even the sales department define professionalism. They understand my business and my particular application of their product. They are willing to advise and collaborate. This is a big deal because oftentimes, small software companies can be defensive and/or give push back. You will enjoy working with Results and consider them your co-workers rather than just a vendor.

Nachteile

I have nothing bad to say about using the product nor working with all of this vendor's personnel.

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Denise G.
Branche: Groߟhandel
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Results gives our sales team all the tools they need at their finger tips.

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 28.6.2017
Quelle der Bewertung: Capterra

Ease of use for the team, and increased sales for the company. We are able to effectively and efficiently plan calls to both existing clients and potential new ones and get the most out of that contact because all of their history is easily accessible to us.

Vorteile

Results is very user friendly. We are able to train new users quickly and easily. We have especially loved the ability to take care of online training modules provided by results!
My sales team is able to see purchase history for an account, both frequency and specific items purchased, therefore making every contact with a client both informative and productive.

Nachteile

There is a slight bit of a learning curve if you are familiar with crystal reports. The data is all there but it does take some getting used to in order to be able to pull the reports.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Nutzerempfehlung
7,9/10
Basierend auf 17 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Results CRM Preis

Results CRM Preis

Beginnt ab
25,00 $/Monat
Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4/5
Basierend auf 17 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Results CRM Funktionen

Results CRM Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Aktivitäts-Verfolgung
Anpassbare Berichterstellung
Anpassbare Vorlagen
Automatische Benachrichtigungen
Benutzerdefinierte Felder
Berichterstattung und Statistik
Daten-Import / -Export
E-Mail-Integration
Elektronische Zahlungen
Erinnerungen
Integration von Dritten
Kalenderverwaltung
Kontakt-Datenbank
Kontaktmanagement
Kundendatenbank
Kundenspezifisches Branding
Social-Media-Integration
Umfragen & Feedback
Funktionen
4,1/5
Basierend auf 17 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Videos und Anleitungen

Videos und Anleitungen

Results CRM Häufig gestellte Fragen

Results CRM Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Results CRM.

F. Welche Preispläne bietet Results CRM an?

Results CRM bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 25,00 $/Monat

Preismodell: Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von Results CRM?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Results CRM

F. Wer sind die typischen Nutzer von Results CRM?

Results CRM hat die folgenden typischen Kunden:

Freie Mitarbeiter, Großunternehmen, Mittlere Unternehmen, Non-Profit, Öffentliche Verwaltung, Kleine Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von Results CRM unterstützt?

Results CRM unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

F. Welche Preispläne bietet Results CRM an?

Results CRM hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt Results CRM mobile Geräte?

Wir haben keine Informationen darüber, welche Geräte Results CRM unterstützt

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Results CRM?

Results CRM kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Constant Contact, Constant Contact, Microsoft 365, Microsoft Outlook, QuickBooks, QuickBooks Online, ShareFile, SmartSwipe, TSheets, TSheets

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Results CRM an?

Results CRM bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Häufig gestellte Fragen, Forum, Wissensdatenbank, Online-Support, Telefon-Support, Video-Anleitungen