Synder

Smart app to organize & manage Stripe/PayPal/Square payments

4,8 /5 (169 Bewertungen) Eine Bewertung verfassen!

Synder Übersicht

Was ist Synder?

Synder automatically brings detailed transaction data from Stripe/PayPal/Square into accounting solutions such as QuickBooks and Xero, allowing companies to manage their finances in and accounting in a single place. It also improves sales enabling one-click online credit card payments through invoices or simple payment links. What you can do with the app:

Upon initial setup, synchronize ongoing and historical Stripe, PayPal, and Square transactions with QuickBooks and Xero automatically.

Record and categorize all the necessary transaction details like fees, taxes, and tips into the accounting. Apply payments to invoices, prevent duplicate information, and undo wrong data syncs in a click to keep books accurate.

Create and send one-click invoices with ease and receive online credit card payments from whatever sources(websites, emails, social media platforms, messengers, and more).

Get immediate help from free live support available for any Synder user via live chat, phone, or email and get your questions answered right away.

Synder Übersicht

Kosten

Beginnt ab
19,99 $/Monat

Preisoptionen

Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Pricing is available on monthly and annual subscriptions as follows:
Small: $19.99 per month or $191.88 per year
Medium: $39.99 per month or $383.88 per year
Reseller: $199.99 per month or $1919.88 per year


Synder Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Australien, Kanada, Europa, Vereinigtes Königreich, Vereinigte Staaten von Amerika
Unterstützte Sprachen
Englisch

Screenshots

Synder Screenshot: Sync Stripe/PayPal/Square with QuickBooks or Xero
Synder Screenshot: Sync Stripe/PayPal/Square with QuickBooks or Xero Synder Screenshot: Facilitate online payments with credit cards Synder Screenshot: Record historical transactions for an unlimited period Synder Screenshot: Control your transactions and undo any in a click Synder Screenshot: Spend less time to reconcile Synder Screenshot: Profit from flexible settings

Synder Bewertungen

Synder Bewertungen

Gesamtbewertung
4,8
/
5
Ausgezeichnet
144

Sehr gut
22

Durchschnitt
3

Gering
0

Schlecht
0

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8
Funktionen
4,8
Bedienkomfort
4,7
Kundenbetreuung
4,9
98% haben diese Anwendung empfohlen
Phillip N.

Great solution to sync 1000s of Stripe payments in QBO

Fantastic. It does what it says it will do.


Mit Google übersetzen
Jamie S.

Synder Invoicing

We implemented synder to allow us to invoice multi-currencies and give customers the ability to pay by credit card. This has made our AR operations much more efficient!


Mit Google übersetzen
Jadon L.

review

bookkeeping and accounting. much neede tool to expedite our needs


Mit Google übersetzen
Sha lynn S.

Great Platform Excellent Customer Service

Great!! I will continue to work with it to perfect my process and make the automation smoother


Mit Google übersetzen
Erika N.

Excellent software

I needed to automatize the entry from Stripe to QBO to avoid the manual entry and bank fee reclassification. Synder take care everything for me and the reconciliation is very easy.


Mit Google übersetzen
Phillip N.
Branche: Finanzdienstleistungen
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Great solution to sync 1000s of Stripe payments in QBO

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 13.5.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Fantastic. It does what it says it will do.

Vorteile

Super easy to set up. WOrks the first time. QBO records all required info from the connection.

Nachteile

paying via paypal. But I think they have changed that.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Jamie S.
Branche: Computer-Software
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Synder Invoicing

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 8.6.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

We implemented synder to allow us to invoice multi-currencies and give customers the ability to pay by credit card. This has made our AR operations much more efficient!

Vorteile

The real time sync and integration with quickbooks

Nachteile

We hope to be able to customize our invoice email with our logo

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Jadon L.
Branche: Philanthropie
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

review

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 28.5.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

bookkeeping and accounting. much neede tool to expedite our needs

Vorteile

The tool is very easy to use. I was up and running within minutes

Nachteile

nothing. I had a very successful time integrating the app into our normal bookkeeping records

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort

Weiterempfehlungsquote: 5.0/10

Sha lynn S.
Branche: Buchhaltung
Untern. Größe: Selbstständig
Übersetzen auf: Deutsch

Great Platform Excellent Customer Service

Monatlich für Kostenlose Testversion genutzt
Bewertet am 10.6.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Great!! I will continue to work with it to perfect my process and make the automation smoother

Vorteile

I really like the platform. Clean imports. It was refreshing compared to other platforms I have tried. And [SENSITIVE CONTENT HIDDEN], the tech, is just a chat away and super helpful.

Nachteile

Needs a few features added. Like classes for PayPal

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Erika N.
Branche: Buchhaltung
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Excellent software

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 6.2.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

I needed to automatize the entry from Stripe to QBO to avoid the manual entry and bank fee reclassification. Synder take care everything for me and the reconciliation is very easy.

Vorteile

Easy to set up and connect to QBO and support is fantastic. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] is wonderful and have a lot knowledge about the software and how works. He take care my issue immediately and show me how make the corrections etc.

Nachteile

I like everything. I don't have any that i don't like

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Nutzerempfehlung
9,4/10
Basierend auf 169 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Synder Preis

Synder Preis

Beginnt ab
19,99 $/Monat
Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Pricing is available on monthly and annual subscriptions as follows:
Small: $19.99 per month or $191.88 per year
Medium: $39.99 per month or $383.88 per year
Reseller: $199.99 per month or $1919.88 per year

Pricing is available on monthly and annual subscriptions as follows:
Small: $19.99 per month or $191.88 per year
Medium: $39.99 per month or $383.88 per year
Reseller: $199.99 per month or $1919.88 per year

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8/5
Basierend auf 169 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Synder Funktionen

Synder Funktionen

API
Abrechnung & Rechnungsstellung
Aktivitäts-Dashboard
Anpassbare Berichterstellung
Audit Trail
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
Compliance Management
Daten-Import / -Export
Echtzeit-Daten
Elektronische Zahlungen
Finanzanalyse
Integration in die Buchhaltung
Integration von Dritten
Kostenverfolgung
Mehrere Währungen
Rechnungsführung
Rechnungsmanagement
Rechnungsverarbeitung
Workflow-Management
Funktionen
4,8/5
Basierend auf 169 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Videos und Anleitungen

Videos und Anleitungen

Zusätzliche Informationen für Synder

Zusätzliche Informationen für Synder

Schlüssel-Features von Synder

  • Bank Reconciliation
  • Billing & Invoicing
  • Client Management
  • Expense Tracking
  • Multi-Currency

Vorteile

One-time setup
Automated workflow on the background
Accurate accounting books
Facilitated invoicing and online payments
Instant support

Synder Häufig gestellte Fragen

Synder Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Synder.

F. Welche Preispläne bietet Synder an?

Synder bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 19,99 $/Monat

Preismodell: Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

Pricing is available on monthly and annual subscriptions as follows: Small: $19.99 per month or $191.88 per year Medium: $39.99 per month or $383.88 per year Reseller: $199.99 per month or $1919.88 per year

F. Was sind die Hauptfunktionen von Synder?

Synder bietet die folgenden Funktionen:

  • Bank Reconciliation
  • Billing & Invoicing
  • Client Management
  • Expense Tracking
  • Multi-Currency

F. Wer sind die typischen Nutzer von Synder?

Synder hat die folgenden typischen Kunden:

Freie Mitarbeiter, Mittlere Unternehmen, Kleine Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von Synder unterstützt?

Synder unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

F. Welche Preispläne bietet Synder an?

Synder hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt Synder mobile Geräte?

Wir haben keine Informationen darüber, welche Geräte Synder unterstützt

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Synder?

Synder kann in folgende Anwendungen integriert werden:

PayPal, QuickBooks, QuickBooks Online, Square Payments, Stripe, Xero

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Synder an?

Synder bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Telefon-Support, Online-Support, Häufig gestellte Fragen, Wissensdatenbank