Über Synder

Synder automatically brings detailed transaction data from Shopify/Amazon/Stripe/PayPal/Square, and more into accounting solutions such as QuickBooks and Xero, allowing companies to manage their finances in and accounting in a single place. It also improves sales enabling one-click online credit card payments through invoices or simple payment links. What you can do with the app:

Upon initial setup, synchronize ongoing and historical Shopify, Amazon, Stripe, PayPal, Square, etc. transactions with QuickBooks and Xero automatically.

Record and categorize all the necessary transaction details like fees, taxes, and tips into the accounting. Apply payments to invoices, prevent duplicate information, and undo wrong data syncs in a click to keep books accurate.

Create and send one-click invoices with ease and receive online credit card payments from whatever sources(websites, emails, social media platforms, messengers, and more).

Get immediate help from free live support available for any Synder user via live chat, phone, or email and get your questions answered right away.

Hauptvorteile von Synder

One-time setup
Automated workflow on the background
Accurate accounting books
Facilitated invoicing and online payments
Instant support

Geräte

Unternehmensgröße

K M G

Märkte

Vereinigte Staaten von Amerika, Kanada, Vereinigtes Königreich, Australien

Unterstützte Sprachen

Englisch

Bilder

Synchronize online payment processors and e-commerce platforms with QuickBooks/Xero
Facilitate online payments with credit cards
Record historical transactions for an unlimited period
Control your transactions and undo any in a click
Spend less time to reconcile
Profit from flexible settings
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Videos zu Synder
Synder Screenshot: Synchronize online payment processors and e-commerce platforms with QuickBooks/Xero Synder Screenshot: Facilitate online payments with credit cards Synder Screenshot: Record historical transactions for an unlimited period Synder Screenshot: Control your transactions and undo any in a click Synder Screenshot: Spend less time to reconcile Synder Screenshot: Profit from flexible settings

Funktionen

Gesamtzahl der Funktionen von Synder: 24

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Anpassbare Berichterstellung
  • Belegmanagement
  • Bestandsverfolgung
  • Chat
  • Datensynchronisation
  • Dokumentenmanagement
  • Duplizierte Erkennung
  • Gefilterte Ansichten
  • Historisches Nachfolgeerfahren
  • Integration von Dritten
  • Integrierte Datenbank
  • Kontenabgleich
  • Kontenabstimmung
  • Kostenverfolgung
  • Kundenmanagement
  • Mehrere Währungen
  • Rechnungsverarbeitung
  • Sichere Datenspeicherung
  • Transaktion-Überwachung
  • Transaktionshistorie
  • Umsatzsteuer-Management
  • Verkaufsberichterstattung

Alternativen

QuickBooks Online

4,3
Alternative Nr. 1 zu Synder
QuickBooks Online ist eine umfassende Buchhaltungslösung für kleine Unternehmen, mit der Nutzer ihre gesamten...

Xero

4,3
Alternative Nr. 2 zu Synder
Xero ist eine Cloud-basierte Buchhaltungssoftware für Kleinunternehmen mit Tools zur Verwaltung von Rechnungsstellung,...

Clio

4,7
Alternative Nr. 3 zu Synder
Clio ist eine umfassende cloudbasierte Kanzlei-Managementsoftware für die Rechtsbranche.

Kashoo

4,5
Alternative Nr. 4 zu Synder
Kashoo ist eine einfache Cloud-Buchhaltung für kleine Unternehmer, welche die Kontrolle und Einfachheit wünschen, ihre...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,8 /5
(180)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8/5
Funktionen
4,8/5
Bedienkomfort
4,7/5
Kundenbetreuung
4,9/5

Hast du Synder bereits?

Andere Softwarekäufer*innen brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

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5 von 180 Bewertungen angezeigt
Sha lynn S.
Gesamtbewertung
  • Branche: Buchhaltung
  • Untern. Größe: Selbstständig
  • Monatlich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Great Platform Excellent Customer Service

Bewertet am 10.6.2020

Great!! I will continue to work with it to perfect my process and make the automation smoother

Great!! I will continue to work with it to perfect my process and make the automation smoother

Vorteile

I really like the platform. Clean imports. It was refreshing compared to other platforms I have tried. And [SENSITIVE CONTENT HIDDEN], the tech, is just a chat away and super helpful.

Nachteile

Needs a few features added. Like classes for PayPal

Jamie S.
Gesamtbewertung
  • Branche: Computer-Software
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Synder Invoicing

Bewertet am 8.6.2020

We implemented synder to allow us to invoice multi-currencies and give customers the ability to pay...

We implemented synder to allow us to invoice multi-currencies and give customers the ability to pay by credit card. This has made our AR operations much more efficient!

Vorteile

The real time sync and integration with quickbooks

Nachteile

We hope to be able to customize our invoice email with our logo

Matthew N.
Gesamtbewertung
  • Branche: Unternehmensberatung
  • Untern. Größe: Selbstständig
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Synder keeps winning my heart over again

Bewertet am 31.12.2020

Not to overstate.. my overall experience with Synder is exceptional. Both with the software and...

Not to overstate.. my overall experience with Synder is exceptional. Both with the software and customer support. I consider myself an advanced user, and when I ran into an issue this morning, Lizzie helped me solve the issue quickly over chat.

Vorteile

I can manage multiple client connections under my single login. Once set up, each account runs on auto-pilot. I use Synder to process 300+ transactions currently, all of which I'd have to manually process without the software.

Nachteile

Minor user preferences could be improved, such as having an option for a longer period before being automatically logged out.

Jadon L.
Gesamtbewertung
  • Branche: Philanthropie
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 5.0 /10

review

Bewertet am 28.5.2019

bookkeeping and accounting. much neede tool to expedite our needs

bookkeeping and accounting. much neede tool to expedite our needs

Vorteile

The tool is very easy to use. I was up and running within minutes

Nachteile

nothing. I had a very successful time integrating the app into our normal bookkeeping records

Will H.
Gesamtbewertung
  • Branche: Buchhaltung
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

The best product for Quickbooks Online

Bewertet am 20.10.2020

Overall experience with Synder has been great! I would recommend this product to anyone using...

Overall experience with Synder has been great! I would recommend this product to anyone using Quickbooks Online and selling products with Shopify or other supported platforms.

Vorteile

The software works great, saves me lots of time with completing the sales reconciliations for my clients e-commerce sales deposits (Shopify). The support team is great. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] has helped me with a variety of stuck points and has solved my problems very quickly and taught me how to better use the software along the way.

Nachteile

The only suggestion I would make is to have a accountant portal developed similar to how QBO and receipt bank have, so that the client files/transaction data is more clearly separate. That being said I run multiple clients and have had zero issues with it.

5 von 180 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Synder Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Synder.

Synder bietet folgende Kostenpläne an:

  • Beginnt ab: 19,99 $/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

Pricing is available on monthly and annual subscriptions as follows: Small: $19.99 per month or $191.88 per year Medium: $39.99 per month or $383.88 per year Reseller: $199.99 per month or $1919.88 per year

Synder bietet die folgenden Funktionen:

  • Bank Reconciliation
  • Billing & Invoicing
  • Client Management
  • Expense Tracking
  • Multi-Currency

Synder hat die folgenden typischen Kunden:

Kleine Unternehmen, Non-Profit, Freie Mitarbeiter, Mittlere Unternehmen

Synder unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

Wir haben keine Informationen darüber, welche Geräte Synder unterstützt

Synder kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Gusto, LawPay, PayPal, QuickBooks Online, QuickBooks Online Advanced, Shopify, Square Payments, Stripe, Xero

Synder bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Telefon-Support, Online-Support, Häufig gestellte Fragen, Wissensdatenbank, Video-Anleitungen

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