Synder
Über Synder
Synder automatically brings detailed transaction data from Shopify/Amazon/Stripe/PayPal/Square, and more into accounting solutions such as QuickBooks and Xero, allowing companies to manage their finances in and accounting in a single place. It also improves sales enabling one-click online credit card payments through invoices or simple payment links. What you can do with the app:
Upon initial setup, synchronize ongoing and historical Shopify, Amazon, Stripe, PayPal, Square, etc. transactions with QuickBooks and Xero automatically.
Record and categorize all the necessary transaction details like fees, taxes, and tips into the accounting. Apply payments to invoices, prevent duplicate information, and undo wrong data syncs in a click to keep books accurate.
Create and send one-click invoices with ease and receive online credit card payments from whatever sources(websites, emails, social media platforms, messengers, and more).
Get immediate help from free live support available for any Synder user via live chat, phone, or email and get your questions answered right away.
Preisoptionen ab:
19,99 $/Monat
- Gratis Testen
- Abonnement
Hauptvorteile von Synder
One-time setup
Automated workflow on the background
Accurate accounting books
Facilitated invoicing and online payments
Instant support
Geräte
Unternehmensgröße
Märkte
Unterstützte Sprachen
Preisoptionen ab:
19,99 $/Monat
- Gratis Testen
- Abonnement
Bilder

Funktionen
Gesamtzahl der Funktionen von Synder: 24
- Abrechnung & Rechnungsstellung
- Aktivitäts-Verfolgung
- Anpassbare Berichterstellung
- Belegmanagement
- Bestandsverfolgung
- Chat
- Datensynchronisation
- Dokumentenmanagement
- Duplizierte Erkennung
- Gefilterte Ansichten
- Historisches Nachfolgeerfahren
- Integration von Dritten
- Integrierte Datenbank
- Kontenabgleich
- Kontenabstimmung
- Kostenverfolgung
- Kundenmanagement
- Mehrere Währungen
- Rechnungsverarbeitung
- Sichere Datenspeicherung
- Transaktion-Überwachung
- Transaktionshistorie
- Umsatzsteuer-Management
- Verkaufsberichterstattung
Alternativen
QuickBooks Online
Xero
Clio

Kashoo
Nutzerbewertungen
Hast du Synder bereits?
Andere Softwarekäufer*innen brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.
Eine Bewertung schreiben
- Branche: Buchhaltung
- Untern. Größe: Selbstständig
- Monatlich für Kostenlose Testversion genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Great Platform Excellent Customer Service
Bewertet am 10.6.2020
Great!! I will continue to work with it to perfect my process and make the automation smoother
Great!! I will continue to work with it to perfect my process and make the automation smoother
Vorteile
I really like the platform. Clean imports. It was refreshing compared to other platforms I have tried. And [SENSITIVE CONTENT HIDDEN], the tech, is just a chat away and super helpful.
Nachteile
Needs a few features added. Like classes for PayPal
- Branche: Computer-Software
- Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Synder Invoicing
Bewertet am 8.6.2020
We implemented synder to allow us to invoice multi-currencies and give customers the ability to pay...
We implemented synder to allow us to invoice multi-currencies and give customers the ability to pay by credit card. This has made our AR operations much more efficient!
Vorteile
The real time sync and integration with quickbooks
Nachteile
We hope to be able to customize our invoice email with our logo
- Branche: Unternehmensberatung
- Untern. Größe: Selbstständig
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Synder keeps winning my heart over again
Bewertet am 31.12.2020
Not to overstate.. my overall experience with Synder is exceptional. Both with the software and...
Not to overstate.. my overall experience with Synder is exceptional. Both with the software and customer support. I consider myself an advanced user, and when I ran into an issue this morning, Lizzie helped me solve the issue quickly over chat.
Vorteile
I can manage multiple client connections under my single login. Once set up, each account runs on auto-pilot. I use Synder to process 300+ transactions currently, all of which I'd have to manually process without the software.
Nachteile
Minor user preferences could be improved, such as having an option for a longer period before being automatically logged out.
- Branche: Philanthropie
- Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 5.0 /10
review
Bewertet am 28.5.2019
bookkeeping and accounting. much neede tool to expedite our needs
bookkeeping and accounting. much neede tool to expedite our needs
Vorteile
The tool is very easy to use. I was up and running within minutes
Nachteile
nothing. I had a very successful time integrating the app into our normal bookkeeping records
- Branche: Buchhaltung
- Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
- Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
The best product for Quickbooks Online
Bewertet am 20.10.2020
Overall experience with Synder has been great! I would recommend this product to anyone using...
Overall experience with Synder has been great! I would recommend this product to anyone using Quickbooks Online and selling products with Shopify or other supported platforms.
Vorteile
The software works great, saves me lots of time with completing the sales reconciliations for my clients e-commerce sales deposits (Shopify). The support team is great. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] has helped me with a variety of stuck points and has solved my problems very quickly and taught me how to better use the software along the way.
Nachteile
The only suggestion I would make is to have a accountant portal developed similar to how QBO and receipt bank have, so that the client files/transaction data is more clearly separate. That being said I run multiple clients and have had zero issues with it.
Synder Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Synder.F. Welche Preispläne bietet Synder an?
Synder bietet folgende Kostenpläne an:
- Beginnt ab: 19,99 $/Monat
- Preismodell: Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
Pricing is available on monthly and annual subscriptions as follows: Small: $19.99 per month or $191.88 per year Medium: $39.99 per month or $383.88 per year Reseller: $199.99 per month or $1919.88 per year
F. Was sind die Hauptfunktionen von Synder?
Synder bietet die folgenden Funktionen:
- Bank Reconciliation
- Billing & Invoicing
- Client Management
- Expense Tracking
- Multi-Currency
F. Wer sind die typischen Nutzer von Synder?
Synder hat die folgenden typischen Kunden:
Kleine Unternehmen, Non-Profit, Freie Mitarbeiter, Mittlere Unternehmen
F: Welche Sprachen werden von Synder unterstützt?
Synder unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch
F. Unterstützt Synder mobile Geräte?
Wir haben keine Informationen darüber, welche Geräte Synder unterstützt
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Synder?
Synder kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Gusto, LawPay, PayPal, QuickBooks Online, QuickBooks Online Advanced, Shopify, Square Payments, Stripe, Xero
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Synder an?
Synder bietet folgende Optionen für Kundensupport:
Telefon-Support, Online-Support, Häufig gestellte Fragen, Wissensdatenbank, Video-Anleitungen
Ähnliche Kategorien
Sieh alle für Synder gefundenen Softwarekategorien an.