ProProfs Help Desk
Helpdesk- und Ticket-Lösung für den Kundenservice.
4,9 /5 (7 Bewertungen) Eine Bewertung schreibenProProfs Help Desk Übersicht
Was ist ProProfs Help Desk?
ProProfs Help Desk ist eine All-in-one Helpdesk-Lösung, welche die gesamte Kundenbetreuung optimiert. Unternehmen können alle kundenbezogenen Posteingänge auf einer Plattform verwalten, Tickets von Anfang bis Ende auch mit Agenten bearbeiten, Beschwerden aufnehmen und Probleme lösen. Der ProProfs Help Desk ermöglicht es Unternehmen auch, Kundenhistorien zu speichern und Tickets nach Reaktionszeit, Überfälligkeit und mehr zu verfolgen.
Zu den Funktionen von ProProfs Helpdesk gehören automatisiertes Routing, das Einbinden der Wissensdatenbank, anpassbares Branding, SLA-Management (Service-Level-Agreement), Kundeninteraktionsverfolgung und Kommunikation über mehrere Kanäle. Die Teams können überfällige Alarmzeiten und Präferenzen für Tickets gemäß SLAs festlegen und Support-Tickets über Kennzeichnungen, Kindertickets, Prioritäten und mehr organisieren. Die Lösung bietet eine interne Wissensdatenbank sowie Kundenbewertungen, die auf Hilfeartikeln und Chats basieren.
ProProfs Help Desk ermöglicht es Teams, Berichte zu erstellen, Bewertungen für jede Kundeninteraktion zu dokumentieren und abteilungsweite oder agentenspezifische Nutzerbewertungen zu erfassen. Dies ermöglicht es Unternehmen, einen Einblick in die Bereiche zu erhalten, in denen sich Agenten im Hinblick auf die Kundenbetreuung verbessern müssen.
ProProfs Help Desk Übersicht
Kosten
Preisoptionen
ProProfs Help Desk Funktionen
Medien
ProProfs Help Desk Bewertungen
ProProfs Help Desk Bewertungen
“Gmail like interface makes it Unique”
Awesome Gmail Like Interface!
It has been great for the past 7 months. It’s a lot easier for my team to provide support to customers and never miss out on a single sales or support opportunity. Kudos to the ProProfs team for creating an awesome support tool!
Take support to your table
Really Like the Child Tickets Feature
Really love the product. It has helped us track our agent productivity way better than any other tool. Would highly recommend people to give ProProfs Help Desk a shot!
Great Tool for Monitoring Customer Service Operations
The experience so far with ProProfs Help Desk has indeed been a memorable one. We recommend this tool for businesses that wish to make data-driven decisions and improve their service quality.
Vergleiche die Gesamtbewertung mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen
“Gmail like interface makes it Unique”
Vorteile
ProProfs is a perfect customer help desk software. I love their features: shared inbox, connect support systems, customer satisfaction survey. A customer satisfaction survey helps to identify how you can improve your customer support. Support agents' performance record makes it unique.
Nachteile
I don’t find enough integrations. Hopefully, they will bring more integrations in the near future. But overall, it’s a complete customer help desk system.
Antwort von ProProfs
Thank You for sharing your views on ProProfs Help Desk.
Awesome Gmail Like Interface!
It has been great for the past 7 months. It’s a lot easier for my team to provide support to customers and never miss out on a single sales or support opportunity. Kudos to the ProProfs team for creating an awesome support tool!
Vorteile
We like how the interface of this help desk software works. We have previously used a few help desk systems. They were nice. But this one feels even lighter on the pocket. It didn’t cost us much. And the best part is, the interface is fast, so it helps my agents answer customer support emails faster.
Nachteile
The product is great overall. But here is a suggestion for the team. How about adding integrations to social media platforms. It will help us a lot to avoid the separate time we spend on checking our social media accounts separately to check customer requests or complaints.
Antwort von ProProfs
Thanks for sharing your views on ProProfs Help Desk.
Take support to your table
Vorteile
It's very easy to use and has great customer support!
Nachteile
I wish the deployment would be upgraded for ios users.
Really Like the Child Tickets Feature
Really love the product. It has helped us track our agent productivity way better than any other tool. Would highly recommend people to give ProProfs Help Desk a shot!
Vorteile
What really did put me into action to invest in a product like ProProfs Help Desk is the Child Ticket feature. Really this feature is amazing. The tickets we get can be assigned to the internal teams till the time the issue gets resolved. They can reply back on their child tickets and the same reply my agents can send to the customer across. And the best part is, this feature has its own reports section. All the more reason for us to like the product. Now we know which team delayed the request and why did that happen in the first place.
Nachteile
This is a tough question. I feel that someone who needs the tool for greater use can identify this better. So far our experience has been nothing less than delightful.
Antwort von ProProfs
Thank You for sharing your views on ProProfs Help Desk.
Great Tool for Monitoring Customer Service Operations
The experience so far with ProProfs Help Desk has indeed been a memorable one. We recommend this tool for businesses that wish to make data-driven decisions and improve their service quality.
Vorteile
Previously, we had a hard time keeping track of crucial data and everything was haywire. The best part about this software is that it offers great insights into our performance, both at an individual as well as team level. Our service manager can easily track the tickets resolved by an agent and also view rated tickets.
Nachteile
There has not been any major issue worth mentioning. Let's see how things unfold.
Antwort von ProProfs
Thanks for sharing your views on ProProfs Help Desk.
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen
ProProfs Help Desk Preis
ProProfs Help Desk Preis
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen
ProProfs Help Desk Funktionen
ProProfs Help Desk Funktionen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen
Kategorien
Kategorien
ProProfs Help Desk Häufig gestellte Fragen
ProProfs Help Desk Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über ProProfs Help Desk.
F. Welche Preispläne bietet ProProfs Help Desk an?
ProProfs Help Desk bietet folgende Kostenpläne an:
Beginnt ab: 15,00 $/Monat
Preismodell: Kostenlos, Abonnement
Gratis Testen: Verfügbar
F. Was sind die Hauptfunktionen von ProProfs Help Desk?
Wir haben keine Informationen über die Funktionen von ProProfs Help Desk
F. Wer sind die typischen Nutzer von ProProfs Help Desk?
ProProfs Help Desk hat die folgenden typischen Kunden:
Kleine Unternehmen, Großunternehmen, Non-Profit, Mittlere Unternehmen
F: Welche Sprachen werden von ProProfs Help Desk unterstützt?
ProProfs Help Desk unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch
F. Welche Preispläne bietet ProProfs Help Desk an?
ProProfs Help Desk hat folgende Preismodelle:
Kostenlos, Abonnement
F. Unterstützt ProProfs Help Desk mobile Geräte?
Wir haben keine Informationen darüber, welche Geräte ProProfs Help Desk unterstützt
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert ProProfs Help Desk?
ProProfs Help Desk kann in folgende Anwendungen integriert werden:
ProProfs Chat
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet ProProfs Help Desk an?
ProProfs Help Desk bietet folgende Optionen für Kundensupport:
Telefon-Support, Online-Support, Wissensdatenbank, Video-Anleitungen, Häufig gestellte Fragen