Über SpotOn

SpotOn Restaurant ist eine cloudbasierte POS-Lösung (Point of Sales), die kleinen und mittleren Unternehmen im Gastgewerbe helfen soll, Online-Zahlungen, Tischbestellungen und Betrugsschutz zu optimieren. Mit dem Arbeitsmanagementmodul können Nutzer Mitarbeiterstunden, Gratifikationen, Schichten und mehr verwalten.

Zu den Hauptfunktionen von SpotOn Restaurant gehören die Verwaltung von Geschenkkarten, die Erstellung von Treueprogrammen, die Verwaltung von Bestellungen, die Aufteilung von Schecks, mobiler Zugang und die Verwaltung von Trinkgeldern. Teams können Handheld-Geräte mit Tabellenlayouts verwenden, um Online-Bestellmenüs anzuzeigen, Stationen an mehreren Standorten zu überwachen und Menüaktualisierungen in Echtzeit zu erhalten, sodass Managende freie Stellen, Genehmigungen und Rabatte verwalten können.

SpotOn Restaurant bietet anpassbare Menüs, Hauskonten, geteilte Bestellungen und automatisiertes Coaching, wodurch Unternehmen ihre Front-End-Operationen rationalisieren können. Die Lösung hilft Nutzern, anpassbare Berichte anhand von Metriken wie Zahlungsart oder Umsatz zu erstellen und stündliche oder tägliche Aktualisierungen zu erhalten, um einen Einblick in den Umsatz der Station, die Leistung der Mitarbeitenden, den Produktmix, den Umsatz und die Arbeit pro Stunde zu erhalten.

Mit der Suchfunktion von SpotOn Restaurant können Teams Quittungen ausfindig machen, die zur Erleichterung der Kommunikation per E-Mail an Kunden geschickt werden können. Die Plattform bietet auch Betrugsschutz für Treue- und Geschenkkarten und gewährleistet so die Einhaltung gesetzlicher Standards.

Preisoptionen ab:

65,00 $/Monat

  • Kostenlose Version
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  • Abonnement

Die 5 Top-Alternativen zu SpotOn

Typische Kunden

  • Freie Mitarbeiter
  • Kleine Unternehmen (2–50)
  • Mittelgroße Unternehmen (51–500)
  • Großunternehmen (500 und mehr)

Einsatz

  • Cloudbasiert
  • On-Premise (vor Ort)

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Unterstützte Sprachen

Englisch

Preisoptionen ab:

65,00 $/Monat

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  • Abonnement

Die 5 Top-Alternativen zu SpotOn

Bilder

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Videos zu SpotOn
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SpotOn Software - 2

Funktionen

Gesamtzahl der Funktionen von SpotOn: 84

  • API
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Angebotsmanagement
  • Anpassbare Berichte
  • Arbeitskostenberichte
  • Auftragserfassung
  • Auftragsmanagement
  • Auftragsverfolgung
  • Barcode / Tickets scannen
  • Barcode-Erkennung
  • Belegmanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bestandsführung
  • Bestätigung / Erinnerungen
  • Cash Management
  • Daten-Import / -Export
  • Datensicherheit
  • Debit-/Kreditkartenverarbeitung
  • Drittanbieter-Integration
  • Echtzeit-Aktualisierungen
  • Echtzeit-Analytik
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Echtzeit-Daten
  • Echtzeitüberwachung
  • Elektronische Unterschrift
  • Elektronische Zahlungen
  • For Bars/Clubs
  • Geschenkkarten-Management
  • Getrennte Kontrollen
  • Integration in die Buchhaltung
  • Integrierte Buchführung
  • Kampagnenplanung
  • Kanalmanagement
  • Kassensysteme für Einzelhandel
  • Kontrollen aufteilen
  • Kreditkartenbearbeitung
  • Kreditkartenmanagement
  • Kundendatenbank
  • Kundenhistorie
  • Kundenspezifisches Branding
  • Küchen- / Menü-Management
  • Lebensmittellieferung
  • Leistungskennzahlen
  • Liefermanagement
  • Mehrere Kampagnen
  • Mehrere Standorte
  • Mehrere Zahlungsmöglichkeiten
  • Menu Builder
  • Mitarbeitermanagement
  • Mobile Zahlungen
  • Mobiler Zugriff
  • Nutzerbewertungs-Notifikation
  • Online-Bestellung
  • Online-Buchung
  • Online-Zahlungen
  • Persönliche Zahlungen
  • Preis- / Margen-Management
  • QR-Code
  • Rabattmanagement
  • Reaktions-Management
  • Reservierung-Management
  • Restaurant-POS
  • SMS-Nachrichtenversand
  • Statusverfolgung
  • Stempeluhr
  • Tabellenverwaltung
  • Transaktion-Überwachung
  • Transaktionshistorie
  • Treueprogramm
  • Trinkgeld-Management
  • Umsatzentwicklung-Analyse
  • Umsatzsteuer-Management
  • Verkaufsberichte
  • Verkaufspunkt POS
  • Wartelisten-Management
  • Website-Personalisierung
  • Zahlungsabwicklung
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen
  • für Restaurants
  • Überprüfung bewerten

Alternativen

Toast POS

4,1
Nr. 1 Alternative zu SpotOn
Die Toast POS-Lösung ist eine cloudbasierte Restaurantmanagement-Plattform für Restaurantbesitzer, um Personal- und...

Clover

4,0
Nr. 2 Alternative zu SpotOn
Clover ist eine All-in-one-Plattform, die für On- und Offline-Einzelhändler, Schnellrestaurants und andere Dienstleistun...

Square Point of Sale

4,7
Nr. 3 Alternative zu SpotOn
Square Point of Sale ist eine POS-Lösung für Android- und iOS-Geräte, die Tools zur Verwaltung von Zahlungen, digitalen...

Aloha EPOS

4,3
Nr. 4 Alternative zu SpotOn
Aloha ist eine cloudbasierte EPOS-Lösung, die Bars und Restaurants bei der Verwaltung des Geschäftslebenszyklus...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,6 /5
(164)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6/5
Funktionen
4,6/5
Bedienkomfort
4,6/5
Kundenbetreuung
4,6/5

Hast du SpotOn bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

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Zeigt 5 von 164 Bewertungen
Rick
Gesamtbewertung
  • Branche: Geschäftsbedarf & -einrichtung
  • Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

A True Game Changer

Bewertet am 30.1.2020

Restaurant owners share many of the same struggles in managing and growing their businesses. ...

Restaurant owners share many of the same struggles in managing and growing their businesses. Issues such as real-time enterprise level reporting, back office updates immediately available on all stations, including their online ordering site, controlling labor cost, and payroll reporting. Additionally with the integration with third party delivery services, the cost savings by eliminating user error is proving to be a huge factor.
SpotOn Restaurant provides the tools and resources that are necessary for independents as well as multi-chain national brands.

Vorteile

The Freedom Group is a proud dealer of SpotOn Restaurant. We are a company that is passionate about serving our clients with great technology coupled with phenomenal service. SpotOn Restaurant allows us to bring real value to our clients on the technology front, while enabling us to offer a high level of support due to the cloud infrastructure.

Nachteile

As we have thoroughly enjoyed working with the entire SpotOn team, I do not have any cons to report.

Lianna
Gesamtbewertung
  • Branche: Restaurants
  • Unternehmensgröße: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

SpotOn Delivers Peace of Mind and Profitability

Bewertet am 27.7.2022

Vorteile

Top on our list of what we like most about the SpotOn software is the ability to customize the screens and the reports to fit our needs. The ability to log in from anywhere and make changes on the go is also one of the most helpful and impactful features. The reports are easy to interpret and share. Staff timekeeping and payroll is a breeze. Our staff love the ease of the screens and how easy it is to modify items add new items or create events.

Nachteile

We are very pleased with this software. We have recently began using the handheld tablets and our only complaint with those was not having the ability to start a tab. However, SpotOn contacted us and said this feature was going to be implemented and asked if we would like to be part of the Beta testing for that feature. So far it is going great and we appreciate that they listen to the users and are always looking to add helpful features and updates.

In Betracht gezogene Alternativen

Toast POS

Warum SpotOn gewählt wurde

We looked to make a switch due to lack of customer support, Difficulty with technical issues and credit card processing fees.

Gründe für den Wechsel zu SpotOn

We chose SpotOn based on our salesman, [SENSITIVE CONTENT]. We felt he was honest, he provided answers to all of our questions and went above and beyond to get questions answered that he did not know. His follow up was impeccable and we were very impressed with the features he put in front of us, how it would benefit us and how we could save money and time with the SpotOn software.

Antwort von SpotOn

Thanks for this feedback, Lianna! We are so happy to hear you are enjoying the handheld as well.

doug
Gesamtbewertung
  • Branche: Restaurants
  • Unternehmensgröße: 51-200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 0.0 /10

Do not purchase this garbage you will regret it

Bewertet am 31.8.2022

This is the absolute worst customer service experience I have had in 35 years in the restaurant...

This is the absolute worst customer service experience I have had in 35 years in the restaurant business. The software has basic programing glitches that no one can answer to. Everyone you deal with throws their colleagues under the bus. No one knows anything about the system and they place blame on the last guy. No one has a sense of urgency. They think you have infinite time to help them troubleshoot basic programing glitches they have in their system...beware of the bs promises

Vorteile

I liked what they promised.... but it is too slow to work in a busy restaurant. Too many issues with basic programing and execution and no solutions

Nachteile

Everything is a headache and in reality and real time too many glitches and screwups...lost orders...error messages. There are glitches in basic programing

Antwort von SpotOn

Hi Doug, we are sorry to hear that you've experienced setbacks with your equipment. Our team has been in contact to help resolve this as quickly and painlessly as possible!

Christopher
Gesamtbewertung
  • Branche: Restaurants
  • Unternehmensgröße: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Spot On Restaurant

Bewertet am 27.7.2022

Vorteile

The customer service is top notch. Every time I call in, whoever is on the other line is always ready and eager to answer any questions I may have. They also provide useful input on strategy with how to create a button, modifier or how to implement an idea I have in my head and put it to use via our POS.

Nachteile

The keyboard is the only negative thing with SpotOn. It's a funny joke amongst our staff at how awesome the system is top to bottom but the keyboard is the only part of SpotOn restaurant we don't understand.

In Betracht gezogene Alternativen

Toast POS

Warum SpotOn gewählt wurde

More inexpensive option during COVID and much better processing rates.

Zuvor genutzte Software

1Breadcrumb

Gründe für den Wechsel zu SpotOn

[SENSITIVE CONTENT] was fantastic when it came to explaining why we needed SpotOn vs. other products. He was never pushy and had the answers to the questions we had, and when he didn't, he would tell us he didn't know, which we appreciated more than always having the answer. [SENSITIVE CONTENT] would find the answer and make sure to explain it in a way us restaurant people could understand.

Antwort von SpotOn

Thanks for the feedback! We're sorry to hear about the keyboard--send us an email at support@spoton.com and we can look into troubleshooting that for you!

Debbie
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 51-200 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Winner Winner Chicken Dinner, Eischen's Bar and SpotOn

Bewertet am 1.4.2022

From the very beginning when we started using SpotOn only for credit cards we have felt valued as a...

From the very beginning when we started using SpotOn only for credit cards we have felt valued as a customer. This value has only increased as we moved into the POS system. Our sales rep [SENSITIVE CONTENT] made sure if he did not know the answer he investigates and found it for us during our decision making process. He was very diligent in his response and overall communications and continues to be available for our needs. The support staff with SpotOn especially Don Bisbee has made sure our conversion to SpotOn's POS system was a very positive experience. He continues to check in and be available for all of our needs. Don spend many hours with us during the conversion and made sure we were extremely comfortable with the product before his next install. His attention to detail in regards to the KDS portion of the POS was invaluable. He is a great representative of SpotOn

Vorteile

This was our second POS system and the anxiety of change was high. SpotOn did a great job in working with us from the menu design through install date. We are a unique restaurant that is very set in our ways. SpotOn did a great job grasping our needs and adjusting / showing which portion of their software would work for us. The software is very user friendly and was easier to adjust to than expected. SpotOn has been very prompt with any questions/requests/problems we have come across thus eliminating them.

Nachteile

We include taxes with our food items and the existing Daily Sale Reports breakdown as net. We have been able to adjust our reporting to accommodate and SpotOn is always working on new reports. It would also be nice to have a product mix report you can run for a specific timeframe.

In Betracht gezogene Alternativen

NCR Aloha

Warum SpotOn gewählt wurde

Our system was purchased from a local company in 2013. We were very spoiled by working with a small company that valued our business. That company was bought out from NCR and our system was antiquated. NCR support was difficult to communicate with and the response time was slower than we were used to.

Zuvor genutzte Software

NCR Aloha

Gründe für den Wechsel zu SpotOn

SpotOn made us feel valued as a family business and worked hand in hand with us to create the POS system layout we needed for our restaurant.

Antwort von SpotOn

This is music to our ears! We appreciate your input and value your business. Thank you for the feedback on reporting; I've reached out to your account rep to try to help find a solution to the reporting limitation you're experiencing. We look forward to finding a solution for you!

5 von 164 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

SpotOn Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über SpotOn.

SpotOn bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: 65,00 $/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Nicht verfügbar

SpotOn hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

SpotOn unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

SpotOn unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil)

SpotOn kann in folgende Anwendungen integriert werden:

ADP, Apple Pay, DAVO, DolceClock, Gusto, Gusto, HotSchedules, PayPal, Paycom, Paycor, Paylocity, QSROnline, QuickBooks Online Advanced, Restaurant365, Shippo, Venmo

SpotOn bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support

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