Über SpotOn

SpotOn Restaurant ist eine cloudbasierte POS-Lösung (Point of Sales), die kleinen und mittleren Unternehmen im Gastgewerbe helfen soll, Online-Zahlungen, Tischbestellungen und Betrugsschutz zu optimieren. Mit dem Arbeitsmanagementmodul können Nutzer Mitarbeiterstunden, Gratifikationen, Schichten und mehr verwalten.

Zu den Hauptfunktionen von SpotOn Restaurant gehören die Verwaltung von Geschenkkarten, die Erstellung von Treueprogrammen, die Verwaltung von Bestellungen, die Aufteilung von Schecks, mobiler Zugang und die Verwaltung von Trinkgeldern. Teams können Handheld-Geräte mit Tabellenlayouts verwenden, um Online-Bestellmenüs anzuzeigen, Stationen an mehreren Standorten zu überwachen und Menüaktualisierungen in Echtzeit zu erhalten, sodass Managende freie Stellen, Genehmigungen und Rabatte verwalten können.

SpotOn Restaurant bietet anpassbare Menüs, Hauskonten, geteilte Bestellungen und automatisiertes Coaching, wodurch Unternehmen ihre Front-End-Operationen rationalisieren können. Die Lösung hilft Nutzern, anpassbare Berichte anhand von Metriken wie Zahlungsart oder Umsatz zu erstellen und stündliche oder tägliche Aktualisierungen zu erhalten, um einen Einblick in den Umsatz der Station, die Leistung der Mitarbeitenden, den Produktmix, den Umsatz und die Arbeit pro Stunde zu erhalten.

Mit der Suchfunktion von SpotOn Restaurant können Teams Quittungen ausfindig machen, die zur Erleichterung der Kommunikation per E-Mail an Kunden geschickt werden können. Die Plattform bietet auch Betrugsschutz für Treue- und Geschenkkarten und gewährleistet so die Einhaltung gesetzlicher Standards.


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SpotOn

4,4 (238)
Nicht in deinem Land unterstützt
VS.
Häufig bewertet

Startpreis

25,00 $
Monat
49,00 €
Monat

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

181
110

Integrationen

31
58

Bedienkomfort

4,4 (238)
4,2 (923)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,4 (238)
4,0 (923)

Kundenservice

4,4 (238)
4,1 (923)

Alternativen

Lightspeed Retail

4,1
Nr. 1 Alternative zu SpotOn
Lightspeed Retail ist ein umfassendes Tool für POS (Point-of-Sale)- und Bestandsverwaltung, das zeitraubende Aufgaben...

Chargebee

4,4
Nr. 2 Alternative zu SpotOn
Chargebee hilft dir bei der Verwaltung deiner wiederkehrenden Abrechnungen und Abonnements, indem die Lösung als...

Maitre'D

3,7
Nr. 3 Alternative zu SpotOn
Maitre'D ist eine POS-Software zur Verwaltung von Restaurants, Bars, Hotels und des Back-Office mit vielen Funktionen.

TouchBistro

4,0
Nr. 4 Alternative zu SpotOn
Das iPad-POS-System von TouchBistro wurde für und von Restaurant-Servicemitarbeitern entwickelt, um die speziellen...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,4 /5
(238)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4/5
Funktionen
4,4/5
Bedienkomfort
4,4/5
Kundenbetreuung
4,4/5

Hast du SpotOn bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 238 Bewertungen
Debbie
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Winner Winner Chicken Dinner, Eischen's Bar and SpotOn

Bewertet am 1.4.2022

From the very beginning when we started using SpotOn only for credit cards we have felt valued as a...

From the very beginning when we started using SpotOn only for credit cards we have felt valued as a customer. This value has only increased as we moved into the POS system. Our sales rep [SENSITIVE CONTENT] made sure if he did not know the answer he investigates and found it for us during our decision making process. He was very diligent in his response and overall communications and continues to be available for our needs. The support staff with SpotOn especially Don Bisbee has made sure our conversion to SpotOn's POS system was a very positive experience. He continues to check in and be available for all of our needs. Don spend many hours with us during the conversion and made sure we were extremely comfortable with the product before his next install. His attention to detail in regards to the KDS portion of the POS was invaluable. He is a great representative of SpotOn

Vorteile

This was our second POS system and the anxiety of change was high. SpotOn did a great job in working with us from the menu design through install date. We are a unique restaurant that is very set in our ways. SpotOn did a great job grasping our needs and adjusting / showing which portion of their software would work for us. The software is very user friendly and was easier to adjust to than expected. SpotOn has been very prompt with any questions/requests/problems we have come across thus eliminating them.

Nachteile

We include taxes with our food items and the existing Daily Sale Reports breakdown as net. We have been able to adjust our reporting to accommodate and SpotOn is always working on new reports. It would also be nice to have a product mix report you can run for a specific timeframe.

In Betracht gezogene Alternativen

NCR Aloha

Warum SpotOn gewählt wurde

Our system was purchased from a local company in 2013. We were very spoiled by working with a small company that valued our business. That company was bought out from NCR and our system was antiquated. NCR support was difficult to communicate with and the response time was slower than we were used to.

Zuvor genutzte Software

NCR Aloha

Gründe für den Wechsel zu SpotOn

SpotOn made us feel valued as a family business and worked hand in hand with us to create the POS system layout we needed for our restaurant.

Antwort von SpotOn

This is music to our ears! We appreciate your input and value your business. Thank you for the feedback on reporting; I've reached out to your account rep to try to help find a solution to the reporting limitation you're experiencing. We look forward to finding a solution for you!

Sunny
Gesamtbewertung
  • Branche: Restaurants
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

It really is "Spot ON"

Bewertet am 20.11.2020

Unfortunately, Point of sale systems are not easy. There will always be something you do get or...

Unfortunately, Point of sale systems are not easy. There will always be something you do get or don't like about them. Because we have a large menu with lots of customizations we had to do most of the work ourselves to set it up. But honestly it does make it so my team understands how to utilize the system which can be helpful. To be fair is is 2020 and everyone is overwhelmed so all in all I am a happy customer. The Reporting side of it is truly awesome! We have yet to use the customer loyalty part of the system but are looking to get that rolling soon.

Vorteile

The reporting back end of this software is amazing. We have a lot of items and modifiers so having the Spot on team be willing to work with us to nail every thing down was important.

Nachteile

There were quite a few glitches in the beginning and because of COVID things got lost in the mix especially with install and hardware fixes. The team is very overwhelmed and sometimes we have just not received follow up, follow through or accountability on issues. We have had a few customers complain that the OLO App. does not work on their phones. Weird glitches on some reports really set us back months which is a bummer.

In Betracht gezogene Alternativen

Square Point of Sale und Toast POS

Warum SpotOn gewählt wurde

Northstar was a nightmare.

Gründe für den Wechsel zu SpotOn

The reporting end. The flexibility and the fact that you do all the programing in house. They are not just a company selling a product that they cant fix.
john
Gesamtbewertung
  • Branche: Automotive
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 0.0 /10

poor service

Bewertet am 7.4.2023

was good the 1st year then went bad

was good the 1st year then went bad

Vorteile

nothing every time i need support. was on hold for ever

Nachteile

everything. in the customer service department. on hold for ever

Antwort von SpotOn

We are sorry to hear about the issues you experienced with getting in contact with support. Have you been assisted yet? If not, please reach out to us at clientengagement@spoton.com for additional assistance. We want to make sure this situation gets rectified.

Collin
Gesamtbewertung
  • Branche: Restaurants
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Overall Great new POS system with loads of features but also bugs/issues

Bewertet am 22.2.2023

Overall it is an 8/10 for me. We are glad we switched, and are glad to see some of these issues...

Overall it is an 8/10 for me. We are glad we switched, and are glad to see some of these issues being addressed. I feel in the long run, this was a good decision for us and look forward to working with them more.

Vorteile

Spot-On is a great POS overall and is helping our business in many ways. The reporting and back of house features are amazing. Lots of useful reports. Customer service is also great! Our rep, [sensitive content hidden] is wonderful and is always available to answer our questions!

Nachteile

I feel like the company and system itself is still new and has a lot of bugs and issues they need to work out. A lot of the features are amazing, but come with issues they have yet to figure out. The Cash-discounting feature is cool since it is saving us a lot of money, but it seems to wreak havoc on other functions and reporting, causing things to get confusing.

In Betracht gezogene Alternativen

Toast POS

Warum SpotOn gewählt wurde

Archaic old system that crashed a lot, had very few features, and reporting was weak compared to Spot-OnThe Cash-Discounting promotion was the main reason why we ended up switching.

Gründe für den Wechsel zu SpotOn

Cash DiscountingSuperior reportingOther companies within our organization had it already

Antwort von SpotOn

Thank you for your feedback, Collin -- we are constantly evolving our tech and its capabilities to support businesses better. Keep an eye on our monthly newsletter for frequent updates and improvements.

Konstantin
Gesamtbewertung
  • Branche: Automotive
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

SpotOn Usage

Bewertet am 7.4.2023

Vorteile

Ease of use and interface. All the things i need are easily accessible.

Nachteile

Doesn't intergrade with Shopware program.

Antwort von SpotOn

Thank you for your feedback, Konstantin. We're glad to hear you're finding everything to be intuitive and accessible. We're proud to help support you and your business.

5 von 238 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

SpotOn Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über SpotOn.

SpotOn bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: 25,00 $/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Nicht verfügbar

SpotOn hat die folgenden typischen Kunden:

2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000

SpotOn unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

SpotOn unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

SpotOn kann in folgende Anwendungen integriert werden:

7shifts, ADP, Apple Pay, BevSpot Food and Beverage Management, Compeat, Craftable, DAVO, DolceClock, DoorDash, Gusto, Gusto, HotSchedules, INControl, MarginEdge, Marqii, PayPal, Paycom, Paycor, Paylocity, QSROnline, QuickBooks, QuickBooks Online Advanced, RASI, Restaurant Systems Pro, Restaurant365, Sculpture Hospitality, SevenRooms, Shippo, Shogo, Tenzo, Venmo

SpotOn bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat

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