SpotOn

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Restaurant POS zur Zahlungsabwicklung

Über SpotOn

SpotOn Restaurant ist eine cloudbasierte POS-Lösung (Point of Sales), die kleinen und mittleren Unternehmen im Gastgewerbe helfen soll, Online-Zahlungen, Tischbestellungen und Betrugsschutz zu optimieren. Mit dem Arbeitsmanagementmodul können Nutzer Mitarbeiterstunden, Gratifikationen, Schichten und mehr verwalten.

Zu den Hauptfunktionen von SpotOn Restaurant gehören die Verwaltung von Geschenkkarten, die Erstellung von Treueprogrammen, die Verwaltung von Bestellungen, die Aufteilung von Schecks, mobiler Zugang und die Verwaltung von Trinkgeldern. Teams können Handheld-Geräte mit Tabellenlayouts verwenden, um Online-Bestellmenüs anzuzeigen, Stationen an mehreren Standorten zu überwachen und Menüaktualisierungen in Echtzeit zu erhalten, sodass Managende freie Stellen, Genehmigungen und Rabatte verwalten können.

SpotOn Restaurant bietet anpassbare Menüs, Hauskonten, geteilte Bestellungen und automatisiertes Coaching, wodurch Unternehmen ihre Front-End-Operationen rationalisieren können. Die Lösung hilft Nutzern, anpassbare Berichte anhand von Metriken wie Zahlungsart oder Umsatz zu erstellen und stündliche oder tägliche Aktualisierungen zu erhalten, um einen Einblick in den Umsatz der Station, die Leistung der Mitarbeitenden, den Produktmix, den Umsatz und die Arbeit pro Stunde zu erhalten.

Mit der Suchfunktion von SpotOn Restaurant können Teams Quittungen ausfindig machen, die zur Erleichterung der Kommunikation per E-Mail an Kunden geschickt werden können. Die Plattform bietet auch Betrugsschutz für Treue- und Geschenkkarten und gewährleistet so die Einhaltung gesetzlicher Standards.


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SpotOn

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VS.
Häufig bewertet

Startpreis

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49,00 €
Monat

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
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Kostenlose Testversion

Funktionen

176
110

Integrationen

29
58

Bedienkomfort

4,3 (315)
4,1 (967)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,3 (315)
3,9 (967)

Kundenservice

4,3 (315)
4,0 (967)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

Lightspeed Restaurant

4,4
Nr. 1 Alternative zu SpotOn
Lightspeed Restaurant ist ein cloudbasiertes POS-System für Restaurants. Die Plattform bietet Funktionen wie Verkaufsver...

Lightspeed Retail

4,1
Nr. 2 Alternative zu SpotOn
Lightspeed Retail ist ein umfassendes Tool für POS (Point-of-Sale)- und Bestandsverwaltung, das zeitraubende Aufgaben...

Chargebee

4,4
Nr. 3 Alternative zu SpotOn
Chargebee hilft dir bei der Verwaltung deiner wiederkehrenden Abrechnungen und Abonnements, indem die Lösung als...

Maitre'D

3,6
Nr. 4 Alternative zu SpotOn
Maitre'D ist eine POS-Software zur Verwaltung von Restaurants, Bars, Hotels und des Back-Office mit vielen Funktionen.

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,3 /5
(315)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3/5
Funktionen
4,3/5
Bedienkomfort
4,3/5
Kundenbetreuung
4,3/5

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Zeigt 5 von 315 Bewertungen
Rick
Rick
Gesamtbewertung
  • Branche: Geschäftsbedarf & -einrichtung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

A True Game Changer

Bewertet am 30.1.2020

Restaurant owners share many of the same struggles in managing and growing their businesses. ...

Restaurant owners share many of the same struggles in managing and growing their businesses. Issues such as real-time enterprise level reporting, back office updates immediately available on all stations, including their online ordering site, controlling labor cost, and payroll reporting. Additionally with the integration with third party delivery services, the cost savings by eliminating user error is proving to be a huge factor.
SpotOn Restaurant provides the tools and resources that are necessary for independents as well as multi-chain national brands.

Vorteile

The Freedom Group is a proud dealer of SpotOn Restaurant. We are a company that is passionate about serving our clients with great technology coupled with phenomenal service. SpotOn Restaurant allows us to bring real value to our clients on the technology front, while enabling us to offer a high level of support due to the cloud infrastructure.

Nachteile

As we have thoroughly enjoyed working with the entire SpotOn team, I do not have any cons to report.

Michal
Gesamtbewertung
  • Branche: Essen & Trinken
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

Just the Begining

Bewertet am 15.11.2023

There have been ups and downs, a few network outages and quirks that required support but overall...

There have been ups and downs, a few network outages and quirks that required support but overall we are getting to know the equipment and with the Help of [sensitive content hidden]
are tweaking the software and hardware to where it helps us process the customers and payments.

Vorteile

I like the fact that this is flexible when it comes to hardware, when you can have a multitude of registers and handheld devices.

Nachteile

What still needs to be expanded is the handheld device. The device will take orders but the process to create the order is a multi step process and when you are busy this increases the stress. Plus the device has a scanner but will not scan upc codes, so you can't use this to process order without manual entry and that is not efficient.

In Betracht gezogene Alternativen

Cloverleaf und Toast POS

Gründe für den Wechsel zu SpotOn

the reason we choose Spoton is because the fees seemed to be less on a per transaction and the credit card fees, ability to get a loan, features and overall cost was better than most of the other vendors

Antwort von SpotOn

Thank you for your feedback, Michal. We are constantly evolving our tech and its capabilities to better support businesses and have passed this feedback to the appropriate teams. We appreciate you leaving us a review, and we welcome you to the SpotOn family!

Emily
Gesamtbewertung
  • Branche: Restaurants
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 0.0 /10

Spot on replaces Emagine POS

Bewertet am 21.8.2023

1-10, id say 2

1-10, id say 2

Vorteile

I think Spot on, since taking over Emagine POS, has gone down hill, You never know who you will be getting support from. The reporting does not seem accurate. Not happy with it at all. Would definately be looking in to another POS system if my father wasnt so dedicated to [sensitive content hidden] and [sensitive content hidden] who sold to Spot on (I think thats what happend). Sent us a computer that was "New" but was linked up with another company, so def not new. Trying to hook up a register drawer to our take out computer....yeah that doesnt work. Networks are all screwed up. Not easy to set up anything. Just simply not happy. Was better off with Emagine. But event with them towards the end. Would have looked into another POS system. Maybe you should send people out on the field to help people, that may not be computer literate, to get through issues. just saying.... not everyone knows a lot about setting up computers, etc. Send techs out to help, would make a big difference. Spot on, absolutely do not reccommend for small business owners. but yes, maybe you are good for the Lincoln Finaical Center in Philadelphia.

Nachteile

You could improve by sending out people to help small business owners understand the step up and features you offer, you pretty much make us figure things out on our own.... adding a new printer or register, good luck. Our takeout register wont hook up with spot on and open, like our bar register. Try talking to "[sensitive content hidden] " from where ever the hell he is located, no answers. cant figure things out. Send out technicians or send out reps to help and not over the phone. you literally get nowhere and throw in the towel and half ass work with what you can use.

Antwort von SpotOn

That's not the experience we want you to have, Emily. I've spoken to a member of our customer service team about your case, and we will be reaching out to discuss the status of your account and the final SAAS charge. If you require additional assistance, please don't hesitate to contact clientengagement@spoton.com.

Angela
Gesamtbewertung
  • Branche: Essen & Trinken
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Great Customer Support

Bewertet am 11.3.2024

We have not had any major issues. Ease of use and building menus and making changes is a great...

We have not had any major issues. Ease of use and building menus and making changes is a great benefit. Customer service has been great.

Vorteile

[sensitive content hidden] assisted us in making sure we were able to make our expo screen work to fit our needs. If he was not able to assist with features we wanted to be able to use, he researched how to make them work for us.
[sensitive content hidden] has always been a great help with questions regarding answered quickly and made sure I was passed on to the correct person, to assist us.

Nachteile

The order entering screen is sometimes way more steps than it seems it should be.

Antwort von SpotOn

We appreciate the feedback, Angela, and thank you for taking the time to leave us a review. We're happy to hear about your experience with our customer support team and look forward to continuing to help you grow your business.

Nachely
Gesamtbewertung
  • Branche: Essen & Trinken
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Customer Service

Bewertet am 8.11.2023

Vorteile

We appreciate the responsiveness of the staff at SpotOn. We feel supported by their support team and like we have contingencies in place in case something were to go wrong like internet outtage and system glitches. We feel these would be quickly handled and tended to.

Nachteile

There's a learning curve with SpotOn. The system can be a little bit confusing to understand at first because you have to be navigate different websites. However, the staff is always available.

In Betracht gezogene Alternativen

Aloha EPOS und Clover

Warum SpotOn gewählt wurde

We feel we are well supported and cared for. We don't feel like one of the many accounts and are always met with quick resolutions.

Zuvor genutzte Software

talech und Toast POS

Antwort von SpotOn

We appreciate the feedback, Nachely. Customer support is important to us, and we're happy to hear about your experience with our team - especially during your initial learning curve. We look forward to continuing to help you grow your business.

5 von 315 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

SpotOn Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über SpotOn.

SpotOn bietet folgende Kostenpläne an:

  • Preismodell: Kostenlose Version, Abonnement
  • Gratis Testen: Nicht verfügbar

SpotOn hat die folgenden typischen Kunden:

2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000

SpotOn unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

SpotOn unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

SpotOn kann in folgende Anwendungen integriert werden:

7shifts, Apple Pay, Auto Decision Platform, BevSpot Food and Beverage Management, Compeat, Craftable, DAVO, DolceClock, DoorDash, HotSchedules, INControl, MarginEdge, Marqii, PayPal, Paycom, Paycor, Paylocity, QSROnline, QuickBooks, QuickBooks Online Advanced, RASI, Restaurant Systems Pro, Restaurant365, Sculpture Hospitality, SevenRooms, Shippo, Shogo, Tenzo, Venmo

SpotOn bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat

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