Line2 Pro

Line2 Pro
Über Line2 Pro
Line2 ist eine cloudbasierte Kommunikationsplattform, mit der kleine Unternehmen über ein virtuelles Telefonsystem mit Kunden über Anrufe und SMS kommunizieren können. Fachleute können die Plattform nutzen, um verschiedene Telefonleitungen für Teammitglieder einzurichten, was eine schnelle Kundenreaktion ermöglicht.
Mit Line2 können Unternehmen eingehende und ausgehende Anrufe verwalten, verfolgen und weiterleiten, wodurch die Kollaboration zwischen Teammitgliedern verbessert wird. Die Administration kann die Plattform an die Geschäftsanforderungen anpassen und Telefonnummern basierend auf Vorwahlen auswählen. Mit Line2 können Nutzer Anrufe von mehreren Standorten aus wählen und empfangen, Faxe senden und mit anderen Teammitgliedern über Telefonkonferenzen zusammenarbeiten. Darüber hinaus können Unternehmen mit der Lösung mehrere Telefonanschlüsse hinzufügen und WLAN- und Mobilfunkdaten zum Telefonieren nutzen, wodurch die standortübergreifende Konnektivität verbessert wird.
Line2 hilft Unternehmen, nutzerdefinierte Begrüßungen für Kunden zu erstellen, Anrufe an Voicemails außerhalb der Geschäftszeiten zu senden und bestimmte Anrufer zu blockieren. Die Lösung ermöglicht es den Mitarbeitern, Anrufer zu erkennen, Anrufe anzunehmen oder abzulehnen und Medien über MMS-Nachrichten auszutauschen. Nutzer können vorhandene Telefonnummern übertragen und Anrufe an Mobiltelefon-, Privat- und Büronummern weiterleiten.
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- Branche: Pharmazeutika
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
The best online phone app
Bewertet am 8.11.2019
The calls are of very good quality, you can also send text messages, better than other systems we...
The calls are of very good quality, you can also send text messages, better than other systems we had tried before.
Vorteile
This app helps us to communicate with offices outside the country, at a very low cost.
Allows you to install an app to the mobile phone at no extra cost.
Nachteile
At one time the app could not be installed from the Play store, and we had to ask the company directly, this made us delay in some way.
Antwort von Line2
Hello Carla,
Thank you for taking the time to leave this feedback for us, we greatly appreciate it!
Wishing you well,
Carlos, Customer Marketing Manager
- Branche: Psychische Gesundheitsfürsorge
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
My Business Phone
Bewertet am 14.8.2019
Despite the glitches I enjoy it and they even have customer service that seems to be involved. I am...
Despite the glitches I enjoy it and they even have customer service that seems to be involved. I am offered early on a scheduled appointment to discuss all the features of the phone that can help me with my business.
Vorteile
I enjoyed it, I appreciate being able to try the trial and
Nachteile
When I send text messages it may seem delayed when you go back to read it but on my client's end, he received the message so he replies but on the message log instead his answer to my question appears before mine. I like to log my client's contact so I hope this glitch will be fixed.
Clients number- when you click add to contacts you go and right away brings you to your contacts where my number for client is saved but it doesn't save it in the app- so it still appears as just the number.
Antwort von Line2
Hello,
Thank you for taking the time to leave this detailed feedback for us, we greatly appreciate it.
Wishing you well,
Carlos, Customer Marketing Manager
- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 0.0 /10
Horrible
Bewertet am 29.8.2019
Vorteile
The software usually delivers my messages and calls reasonably well.
Nachteile
The software is buggy.I get random errors such as divide by zero exceptions during normal operation.
On Windows 10, it will not save my microphone and headset settings. This means that I frequently (for every call) have to hang up on people, go into settings, set the microphone and speakers back to my headset, and call them back. This is inconvenient for people I know and can call back, but devastating if I'm trying to conduct business.
Every update brings a litany of unexpected behavior and new errors, especially on mobile. (Moto E4 Plus)
My biggest dislike is the difficulty I have had in getting assistance in porting my number out now that I have decided I'm done. They say they haven't received a port request despite my carrier submitting a request repeatedly over the course of 2-3 months. We have tried reaching out to their VOIP service provider to try and get an answer as to why the port request is being rejected, but have yet to have a call answered despite calling during their posted open hours. Line2's response has basically been "not our problem."
Antwort von Line2
Hello Thomas,
We most definitely appreciate that you took the time to leave this detailed feedback for us as it helps us to make any necessary improvements to our software.
Our aim is to ensure that you are always having the best experience possible.
Wishing you well,
Carlos, Customer Marketing Manager
- Branche: Personalbeschaffung & -besetzung
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
SMS and Calling in one!
Bewertet am 5.12.2019
I highly recommend Line2 for those staffing companies that have offshore recruiters. It is very...
I highly recommend Line2 for those staffing companies that have offshore recruiters. It is very helpful. Communication is the key to successful placements. This is worth investing in.
Vorteile
I love the idea that it's like a virtual cellphone for us- recruiters working offshore! You can text and call a candidate easily in one software. Candidates can also leave a voice message and you will be notified and you can listen to it! You can also install Line2 on your cellphone - very accessible!
Nachteile
I think there is only one thing - there is no search option! Whenever I tried to look for previous messages I need to manually look for it - one by one. It would be easier if I can simply type a keyword on a search box!
Antwort von Line2
Hello,
Thank you for taking the time to leave this wonderful feedback for us, we greatly appreciate it.
Wishing you well,
Carlos, Customer Marketing Manager
- Branche: Telekommunikation
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Your second number with out a sim
Bewertet am 12.4.2019
10/10
10/10
Vorteile
One of the best calling app with a reasonable pricing. It has call forwarding option. Clear audio for international calls even works with better mobile internet connection
Nachteile
I was happy with their services so I don't have any cons or negative comments
Antwort von Line2
Hello,
Thank you for taking the time to leave this wonderful feedback for us, we greatly appreciate it.
Wishing you well,
Carlos, Customer Marketing Manager
Line2 Pro Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Line2 Pro.F. Welche Preispläne bietet Line2 Pro an?
Line2 Pro bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 9,95 $/Monat
- Preismodell: Abonnement
- Gratis Testen: Nicht verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Line2 Pro?
Line2 Pro hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200
F: Welche Sprachen werden von Line2 Pro unterstützt?
Line2 Pro unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch
F. Unterstützt Line2 Pro mobile Geräte?
Line2 Pro unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Line2 Pro?
Wir haben keine Informationen darüber, welche Integrationen Line2 Pro hat
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Line2 Pro an?
Line2 Pro bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat
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