
Über HungerRush 360
HungerRush ist eine Point-of-Sale-Lösung, die Restaurants dabei unterstützen soll, eine Reihe von Vorgängen wie Auftragsbearbeitung, Lieferverfolgung, Werbeaktionen und Marketing, Küchenmanagement und vieles mehr zu verwalten. Mit der Auftragseingabefunktionalität mit anpassbaren Menüs können Nutzer Artikel bearbeiten, die Vorbereitungszeit für Bestellungen schätzen, die Nutzeroberfläche ändern und Farbcodes verwenden, um den Bestellstatus zu verfolgen.
HungerRush wird mit einem Arbeitsverwaltungssystem geliefert, das es Unternehmen ermöglicht, Mitarbeitereinsatzplanungen und Gehaltsabrechnungen zu verwalten, Rollen zu erstellen und Mitarbeitern mehrere Jobcodes zuzuweisen. Zu den Funktionen der Lösung gehören suggestive Verkaufserinnerungen, Bestandsverwaltung, Abfallverfolgung, biometrische Identifizierung durch das Scannen von Fingerabdrücken, Tischverwaltung, Belegüberwachung und mehr. Mit dem System können Unternehmen Kundeninformationen wie Bestellhistorie, Kundentelefonnummern, Adressen und Treueprogrammdaten in einer zentralen Datenbank speichern. Mitarbeiter können über integrierte Nachrichten kommunizieren und personalisierte Zeitpläne mithilfe von Zeiterfassungsfunktionen drucken.
Das Dashboard von HungerRush bietet Nutzern über Analysen, Grafiken und Leistungskennzahlen Einblicke in die Arbeitskostenkalkulation, Zeiterfassungen, Bruttoverkäufe, Nettoverkäufe und mehr. Fachleute können auch tägliche, wöchentliche oder monatliche Berichte für Audits, Menüanalysen und Ausgaben erstellen sowie den Austausch und das Drucken von E-Mails automatisieren.
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- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Using Revention POS puts an independent operator on the same playing field as the big chains.
Bewertet am 17.3.2018
The POS has saved me & made me money. Saving payroll with quick driver drawer balancing to having...
The POS has saved me & made me money. Saving payroll with quick driver drawer balancing to having all th elittle upcharges programmed in. It really opened my eyes to the 'numbers' & numbers don't lie.
Vorteile
I researched POS systems for a few years before choosing Revention. I was very impressed with the marketing capabilities of the system, but as time went on & saw the possibilities of the system I realized I now had the tools to really run a business. The delivery module is more than I could expect, this alone has saved me time & money. I find it very easy to prgram menu items & coupons...The integration of online & mobile ordering platforms is incredible & let's my business run smoothly. I have always had good experiences with their 24/7 support staff & they go the extra mile to get any questions or issues I may have resolved.
Nachteile
You got to keep up with technology. Revention is always a step ahead of me & I am the one that never seems to be caught up with all the things this system can do.
- Branche: Restaurants
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Revention POS
Bewertet am 3.9.2019
In the restaurant industry you have to have a great POS system to operate efficiently. Revention...
In the restaurant industry you have to have a great POS system to operate efficiently. Revention works great, and the customer service is fantastic.
Vorteile
It is a great system. The ordering system is simple and efficient, the reports are thorough, it seems to be able to do everything I need it to do.
Nachteile
As the system gets older little glitches are starting to appear. I believe updating the system would help
- Branche: Restaurants
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 0.0 /10
non-existent customer service
Bewertet am 13.10.2020
The techs that answer when you call the customer service are generally helpful, knowledgeable, and...
The techs that answer when you call the customer service are generally helpful, knowledgeable, and pleasant. They can immediately solve operator error problems or walk you through some troubleshooting. Otherwise, I feel I'm being bent over by a used car salesman every time I deal with the company.
Vorteile
When it is working, it is intuitive to use.
Nachteile
The system likes to crash.
Installation was a joke. The guy flew up from Houston to install. He was on his phone the entire time he was in our shop. Customization was minimal at that time. Reports were not set up. It took a few calls to customer service to finish the process. The mapping was never installed correctly so although I am paying for it monthly I have never been able to use it.
The credit card readers both started giving an "expired" message one day after the one year equipment warranty expired. Now I have no alternative than to buy new machines, but I can't get our account manager to return my calls or e-mails.
Work station number one failed completely on Wednesday. After going back and forth with customer service (again nobody answered in the sales department and our account rep has not returned my calls) I was told that a new station would ship on Thursday morning. Now it is Tuesday and after talking to customer service again (the only phone number that picks up) I've been told that the station is still in their warehouse waiting to ship. We missed out on thousands of dollars in revenue over this holiday weekend because we had to take all phone orders on the front workstation, where dine-in orders are input and customers pick up their orders. This meant very long hold times and angry customers. I'm now waiting again for a call-back from our account representative. It's been over an hour.

- Branche: Restaurants
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Great for pizzerias
Bewertet am 23.9.2022
Vorteile
HungerRush is great for pizzerias. They have a very robust pizza platform that options such as toast and square lack. They also have many featuers that are built right in, such as caller ID, online ordering, rewards, and gift card. Other services may require add ons for this.
Nachteile
They nickel and dime a bit. Every time they add a new feature they charge extra for it rather than including it. I feel like these should be built into the service. They also announce new products but don't make them available for smaller units for a long time. I've been waiting for one feature for over a year, but they keep pushing me back to help the larger chains. I understand that, but it's still bad form.

- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
This POS is the best!
Bewertet am 2.5.2018
Vorteile
Very user-friendly, meaning training new employees is quick and easy. Programming new menu items, specials and coupons is a cinch! And if problems do arise, their 24/7 support is amazing and friendly.
Nachteile
So far we have not have any complains about this product! If we had to have one complaint it would be the price - that being said, it is definitely worth the investment!
HungerRush 360 Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über HungerRush 360.F. Welche Preispläne bietet HungerRush 360 an?
HungerRush 360 bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 99,00 $/Monat
- Preismodell: Abonnement
- Gratis Testen: Nicht verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von HungerRush 360?
HungerRush 360 hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
F: Welche Sprachen werden von HungerRush 360 unterstützt?
HungerRush 360 unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch, Spanisch
F. Unterstützt HungerRush 360 mobile Geräte?
HungerRush 360 unterstützt die folgenden Geräte:
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert HungerRush 360?
HungerRush 360 kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Chowly, Compeat, Decision Logic, DoorDash, Getlinked, HotSchedules, Olo, Restaurant365, UberEats Clone
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet HungerRush 360 an?
HungerRush 360 bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support
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