GloriaFood
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Über GloriaFood
GloriaFood ist eine Online-Plattform für die Bestellung und Lieferung von Lebensmitteln, die Restaurantbesitzern hilft, Point-of-Sale-Vorgänge zu rationalisieren sowie Bestellungen, Tischreservierungen, Werbeaktivitäten und mehr zu verwalten. Im Administrationsbedienfeld können Nutzer mehrere Lieferorte auswählen, Mindestbestellbeträge definieren und zonenbasierte Liefergebühren festlegen.
GloriaFood verfügt über ein Menüerstellungsmodul, mit dem Unternehmen digitale Menüs erstellen und anpassen können, indem sie Lebensmittelkategorien, Bilder und Preisinformationen hinzufügen. Manager können automatisierte Benachrichtigungen über neue Bestellungen erhalten und Bestellanfragen basierend auf der Lebensmittelverfügbarkeit annehmen oder ablehnen. Darüber hinaus können Nutzer die Sichtbarkeit der Marke über mehrere Kanäle hinweg verbessern, indem sie Widgets in Websites und offizielle Facebook-Seiten einbetten.
GloriaFood erleichtert die Integration in verschiedene Drittanbieteranwendungen wie QuestTag, Orderlord, Tookan, GetSwift, ItsaCheckmate, Ordermark und mehr. Mit der Lösung können Unternehmen nutzerdefinierte Websites entwerfen und Online-Tischreservierungen über Webformulare ermöglichen. Die Lösung hilft Nutzern auch dabei, den Marketingbetrieb zu verbessern, indem das Verhalten der Zielkunden überwacht und Werbecoupons oder Rabatte entsprechend bereitgestellt werden.
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Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.
- Branche: Restaurants
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Gloriafood - Best of the best
Bewertet am 28.3.2024
Vorteile
They were the only provider willing to help us in Namibia. There support is outstanding and their reliability is excellent. Plus they went out of their way to get us integrated with an online payment provider.
Nachteile
It would be great if we could customize the menu - so that all restaurants menus do not look the same. And the delivery zones and times - would be great if those could open and close based on times and days of the week. Quite days and times you can service more zones and busier days and times - less zones.
- Branche: Verbraucherdienste
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Comprehensive review of GloriaFood from long-time partner
Bewertet am 18.11.2022
Despite the missing features and some quirks, I would rate my experience with GloriaFood as...
Despite the missing features and some quirks, I would rate my experience with GloriaFood as hands-down a very good experience. The addition of multiple tablet support, an accurate calculation of delivery fees, and a more flexible promotions template would make this the very best system in the world, in my opinion.
Vorteile
Menu builder, integration with third-party delivery dispatch systems, multi-lingual interface, easy to use by customers, easy to use by restaurant staff, mature product with large installed user base, ability to add ordering capability to existing website, Google Profile and business Facebook page, availability of free WordPress plugin if integrating the product into a WordPress website. Among the optional PAID features, the automatic payment system and the ability to create multiple promotional offers is very helpful.
Nachteile
Restaurant is limited to only one tablet (no ability to have one tablet at front of house and another tablet in the kitchen), unable to calculate accurate delivery fees based on actual driving distance (this is the #1 complaint from a majority of my clients). Certain promotions cannot be adequately defined with the available formula templates. For example, it is not possible to define a FIXED DOLLAR AMOUNT discount on delivery fees (only a percentage discount is allowed). While the support staff is sympathetic to those reporting "missing features", the reality is that the product roadmap is inflexible and I have had no success obtaining features that have been requested for almost five years.
- Branche: Essen & Trinken
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 0.0 /10
Major Loophole
Bewertet am 8.3.2023
Customer service is very scripted. Do not cater to specific problems.
Customer service is very scripted. Do not cater to specific problems.
Vorteile
Was easy to program menu items. Rest is average
Nachteile
Major loophole in online ordering. People can enter their address and then drop the pin to a different location(less or free delivery area) to avoid any relevant delivery charges. When asked to fix the loop they said its up to the clients. But its their system that allows it. significant money can be lost by any business. I am looking for alternative.
- Branche: Restaurants
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
A Game-Changer for Our Business!
Bewertet am 25.9.2024
It will make it easier for us to manage online orders, grow our customer base, and increase revenue...
It will make it easier for us to manage online orders, grow our customer base, and increase revenue without the hassle of huge extra fees.
Vorteile
One of the standout features is its customisation options — we were able to tailor the online menu to reflect our brand perfectly. Plus, the integration with our existing website was effortless. The real-time order notifications have been a huge help, ensuring that we never miss an order, and the analytics give us great insights into customer behaviour.
Nachteile
The knowledge base could be better integrated into the admin area with hover-over, pop-up links & feature info
- Branche: Essen & Trinken
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
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Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Lifesaver during the first and second Covid-19 Social Distancing in Vietnam
Bewertet am 11.3.2021
As I mentioned GloriaFood helped our restaurant a lot. It was a surprise feature during the first...
As I mentioned GloriaFood helped our restaurant a lot. It was a surprise feature during the first social distancing campaign here. A competitors system went offline the first week and this GloriaFood system really helped. Right now we are using both this system and GrabFood. GrabFood may get more orders but per order, GloriaFood brings in higher revenue. Our loyal customers will use GloriaFood even though they know they can always get a good discount with GrabFood.
Vorteile
The software is easy to setup and implement with Facebook or website (WordPress in our case). We got it up and running just in time for the first social distancing which closed the restaurants except for deliveries. Customers were easily able to adapt to this app. Training the staff to use it was a breeze.
What is good about this software was the ability to add photos to each food item if needed. Our customers needed it.
The reports and heatmaps are another valuable asset to the this app as well. We can see exactly where we need to focus on our deliveries more.
Nachteile
Not related to the app but if a customer ordered via Facebook, then they tended to message us on whether we got their order or not. Other issues, if there was bad bandwidth, the restaurant would tend to blame me, rather than the bandwidth, if there were issues with the app.
One thing I would like to see are tabbed menus. Restaurants like the one I manage the IT for have many food items. A tabbed menu will be helpful.
In Betracht gezogene Alternativen
WordPressGründe für den Wechsel zu GloriaFood
The software boutique took forever to get a basic menu to delivery system ready. In the end, I chose GloriaFood because it was the easiest, and fastest, to set up.GloriaFood Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über GloriaFood.F. Welche Preispläne bietet GloriaFood an?
GloriaFood bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 0,00 €
- Preismodell: Kostenlose Version
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von GloriaFood?
GloriaFood hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
F: Welche Sprachen werden von GloriaFood unterstützt?
GloriaFood unterstützt die folgenden Sprachen:
Deutsch, Englisch, Italienisch, Niederländisch, Norwegisch, Portugiesisch, Schwedisch, Spanisch
F. Unterstützt GloriaFood mobile Geräte?
GloriaFood unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert GloriaFood?
GloriaFood kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Checkmate, GetSwift, Hashmato, MobiPOS, Orderlord, Ordermark, SambaPOS, Shipday, Tookan, Track Vacation Rental PMS
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet GloriaFood an?
GloriaFood bietet folgende Optionen für Kundensupport:
FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat
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