Über GloriaFood

GloriaFood ist eine Online-Plattform für die Bestellung und Lieferung von Lebensmitteln, die Restaurantbesitzern hilft, Point-of-Sale-Vorgänge zu rationalisieren sowie Bestellungen, Tischreservierungen, Werbeaktivitäten und mehr zu verwalten. Im Administrationsbedienfeld können Nutzer mehrere Lieferorte auswählen, Mindestbestellbeträge definieren und zonenbasierte Liefergebühren festlegen.

GloriaFood verfügt über ein Menüerstellungsmodul, mit dem Unternehmen digitale Menüs erstellen und anpassen können, indem sie Lebensmittelkategorien, Bilder und Preisinformationen hinzufügen. Manager können automatisierte Benachrichtigungen über neue Bestellungen erhalten und Bestellanfragen basierend auf der Lebensmittelverfügbarkeit annehmen oder ablehnen. Darüber hinaus können Nutzer die Sichtbarkeit der Marke über mehrere Kanäle hinweg verbessern, indem sie Widgets in Websites und offizielle Facebook-Seiten einbetten.

GloriaFood erleichtert die Integration in verschiedene Drittanbieteranwendungen wie QuestTag, Orderlord, Tookan, GetSwift, ItsaCheckmate, Ordermark und mehr. Mit der Lösung können Unternehmen nutzerdefinierte Websites entwerfen und Online-Tischreservierungen über Webformulare ermöglichen. Die Lösung hilft Nutzern auch dabei, den Marketingbetrieb zu verbessern, indem das Verhalten der Zielkunden überwacht und Werbecoupons oder Rabatte entsprechend bereitgestellt werden.

Preisoptionen ab:

9,00 $/Monat

  • Kostenlose Version
  • Gratis Testen
  • Abonnement

Geräte

Unternehmensgröße

S M L

Märkte

Argentinien, Österreich, Australien, Belgien, Brasilien, Bahamas, Kanada, Schweiz, Chile, Kolumbien, Deutschland, Spanien, Frankreich, Vereinigtes Königreich, Irland, Italien, Japan, Südkorea, Monaco, Mexiko, Niederlande, Norwegen, Neuseeland, Philippinen, Rumänien, Schweden, Singapur, Thailand, Taiwan, Vereinigte Staaten, Amerikanische Jungferninseln, Vietnam

Unterstützte Sprachen

Deutsch, Englisch, Italienisch, Niederländisch, Norwegisch, Portugiesisch, Schwedisch, Spanisch

Preisoptionen ab:

9,00 $/Monat

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Funktionen

Gesamtzahl der Funktionen von GloriaFood: 39

  • API
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Angebot in sozialen Medien
  • Angebotsmanagement
  • Auftragsabwicklung
  • Auftragsmanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Bestell-Automatisierung
  • CRM
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Commerce-Management
  • Geschenkkarten-Management
  • Kalender-/Erinnerungssystem
  • Kundenaufträge
  • Kundenbetreuung
  • Kundenkonten
  • Kundenspezifisches Branding
  • Küchen- / Menü-Management
  • Liefermanagement
  • Mehrere Standorte
  • Menüerstellung
  • Mobile Buchungen
  • Mobiler Zugriff
  • Multichannel-Marketing
  • Online-Bestellung
  • Online-Buchung
  • Online-Reservierungen
  • Provisionsmanagement
  • Rabattmanagement
  • Reservierung-Management
  • Sendungsverfolgung
  • Tabellenverwaltung
  • Treueprogramm
  • Verkaufsberichte
  • Verkaufspunkt POS
  • Website-Personalisierung
  • Zahlungsabwicklung
  • für Restaurants

Alternativen

Toast POS

4,1
Nr. 1 Alternative zu GloriaFood
Die Toast POS-Lösung ist eine cloudbasierte Restaurantmanagement-Plattform für Restaurantbesitzer, um Personal- und...

WordPress

4,6
Nr. 2 Alternative zu GloriaFood
WordPress ist eine Plattform zur Erstellung und Veröffentlichung von Websites und Blogs mit Tools für ästhetisches...

Upserve

4,3
Nr. 3 Alternative zu GloriaFood
Upserve POS – ehemals Breadcrumb – ist ein POS-Verwaltungssystem für Bars und Restaurants, mit dem Nutzer von ihrem...

Square Point of Sale

4,7
Nr. 4 Alternative zu GloriaFood
Square Point of Sale ist eine POS-Lösung für Android- und iOS-Geräte, die Tools zur Verwaltung von Zahlungen, digitalen...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,7 /5
(50)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7/5
Funktionen
4,6/5
Bedienkomfort
4,8/5
Kundenbetreuung
4,8/5

Hast du GloriaFood bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

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Zeigt 5 von 50 Bewertungen
Diego M.
Gesamtbewertung
  • Industry: Marketing & Werbung
  • Company size: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

What a GREAT delivery system

Bewertet am 14.10.2021

Vorteile

It capabilities to multi location and draw delivery areas are great. They offer lots a possibilities when setting up promotions and discounts. It is a no brainer if you are looking to set up a delivery system for your business

Nachteile

Would be great if they could offer more 3rd party integrations such as online payment systems.

Kevin M.
Gesamtbewertung
  • Industry: Essen & Trinken
  • Company size: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Lifesaver during the first and second Covid-19 Social Distancing in Vietnam

Bewertet am 11.3.2021

As I mentioned GloriaFood helped our restaurant a lot. It was a surprise feature during the first...

As I mentioned GloriaFood helped our restaurant a lot. It was a surprise feature during the first social distancing campaign here. A competitors system went offline the first week and this GloriaFood system really helped. Right now we are using both this system and GrabFood. GrabFood may get more orders but per order, GloriaFood brings in higher revenue. Our loyal customers will use GloriaFood even though they know they can always get a good discount with GrabFood.

Vorteile

The software is easy to setup and implement with Facebook or website (WordPress in our case). We got it up and running just in time for the first social distancing which closed the restaurants except for deliveries. Customers were easily able to adapt to this app. Training the staff to use it was a breeze.

What is good about this software was the ability to add photos to each food item if needed. Our customers needed it.

The reports and heatmaps are another valuable asset to the this app as well. We can see exactly where we need to focus on our deliveries more.

Nachteile

Not related to the app but if a customer ordered via Facebook, then they tended to message us on whether we got their order or not. Other issues, if there was bad bandwidth, the restaurant would tend to blame me, rather than the bandwidth, if there were issues with the app.

One thing I would like to see are tabbed menus. Restaurants like the one I manage the IT for have many food items. A tabbed menu will be helpful.

In Betracht gezogene Alternativen

WordPress

Gründe für den Wechsel zu GloriaFood

The software boutique took forever to get a basic menu to delivery system ready. In the end, I chose GloriaFood because it was the easiest, and fastest, to set up.
Juan A.
Gesamtbewertung
  • Industry: Design
  • Company size: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Great product and support

Bewertet am 15.12.2021

My client does not require payment processing so this is a perfect fit for them.

My client does not require payment processing so this is a perfect fit for them.

Vorteile

Easy to use and customize and excellent, speedy customer service

Nachteile

I have not run into any issues yet. Will happily advise if anything arises.

Shayne T.
Gesamtbewertung
  • Industry: Restaurants
  • Company size: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 3.0 /10

It's a good app but just one vital problem is plagueing it

Bewertet am 6.8.2021

Setting up was easy. Using it is intuitive. Only issue is order management and that awful forced...

Setting up was easy. Using it is intuitive. Only issue is order management and that awful forced max volume alert. Every other food ordering app (Ubereats, Skip, Fantuan, Doordash, and their direct competitors) have volume control and notification settings! I don't understand why GloriaFood think they need to force this on owners. Their only recommendation is to add an external bluetooth speaker but you know what? You aren't the only food ordering app, we can't add a bluetooth speaker JUST for you when restaurants typically use multiple food ordering apps at a time... seriously arrogant developers. Otherwise the app is good. If it weren't for this single problem that makes the app simply unusable in our quiet restaurant, we would've highly recommended this app.

Vorteile

The base features are free allowing you to test the application before committing to a subscription. The set up was easy and the website builder creates a nice looking website. The ordering process works fine. It's also available in multiple languages which is nice.

Nachteile

As per the title, there is one outrageous issue with the software and it's fully intended by the developer. The notification/alert is an very obnoxious sound and it is on FULL volume. Even if you lower your devices volume or mute it, it doesn't matter. The app will force your device back to full volume and blast the hideous alert repeatedly until you accept/deny the order.

This is a fully intended "feature" by the developers. If you look at the reviews on the application store, there are loads of reviews requesting this to be turned off or add a setting to control the volume. However the developers say it's intended so restaurants do not miss the order. But that's an extremely ignorant take on the issue. First of all, every restaurant has a different level of ambience. Some are crowded and bustling which could use the higher volume while some have a quiet and relaxing ambience which would be destroyed by the shrilling alert. Some devices can have an extremely high volume at max settings. It's utterly ridiculous that this widely complained problem is the hill that the developers choose to die on. I understand they don't want restaurants to miss an order, but it should be up to the restaurant how they choose to do so not the developer.

Again, I can't stress how loud the hideous alert is. It makes customers at the front desk JUMP, every head in the restaurant turns to see what this god awful sound is coming from, and my employees are begging me delete this app.

Joseph S.
Gesamtbewertung
  • Industry: Informationstechnologie & -dienste
  • Company size: Selbstständig
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

"Glorious" Food System

Bewertet am 25.10.2021

So far, my experience as a partner deploying and integrating this solution has been very positive. ...

So far, my experience as a partner deploying and integrating this solution has been very positive. Restaurants are looking for ways to capitalize on their revenue without crazy commissions and markups; this allows Restaurants to do just that and gives business owners like myself to provide customer support services to sell without the need for a large investment/fees. This provides a win-win for everyone involved.

Vorteile

There are quite a few pros that I have come across; to name a few: Out of the Box Mobile App, WordPress Plugin for quick integration, Many customizable options for the online ordering menu, online payment processing options, integration of taxes, fees, tips. Reservation options if indoor seating is available. Mobile/Email notifications and most of all, tons of analytic reporting for the restaurant and partners. This includes sales, the orders, traffic tunneling, etc. It's a system that sells itself.

Nachteile

The only cons so far are the restrictions to the online ordering plugin, where the code is black-boxed so there is limited edits/customization on that. I understand however that to provide a universally stable and standard format it needs to be controlled, but would be nice to alter the top text, fonts, layout, etc. Overall, the system has enough customization to meet most needs.

5 von 50 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

GloriaFood Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über GloriaFood.

GloriaFood bietet folgende Kostenpläne an:

GloriaFood hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

GloriaFood unterstützt die folgenden Sprachen:

Deutsch, Englisch, Italienisch, Niederländisch, Norwegisch, Portugiesisch, Schwedisch, Spanisch

GloriaFood unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

GloriaFood kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Checkmate, DinePlan, GetSwift, MobiPOS, Orderlord, Ordermark, SambaPOS, Shipday, TRACK Vacation Rental PMS, Tookan

GloriaFood bietet folgende Optionen für Kundensupport:

FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat

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