Paw Partner

4,9 (40)
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Software für das Management von Haustierpensionen, Hundefrisörbetriebe und Hundeschulen

Über Paw Partner

Paw Partner ist ein mobiles und webbasiertes Verwaltungssystem für Tierpensionen, Tiertagesstätten, Hundefrisörbetriebe und Hundeschulen. Die Software bietet Funktionen wie Zeiterfassung, Speicherung von Haustierdaten, Historienverfolgung, Impfverfolgung, Terminplanung und eine Zeitleiste für die soziale Kommunikation. Neben der Cloud-Software bietet Paw Partner auch eine kostenlose mobile App an, mit der Nutzer jeden Teil ihres Unternehmens von jedem beliebigen Standort aus verwalten und betreiben können. Kunden können auch von einer kostenlosen mobilen App profitieren, um Reservierungen vorzunehmen, die Daten ihres Haustiers hochzuladen und zu verwalten, mit dem Personal zu kommunizieren und auf Fotos und Aktualisierungen ihrer Haustiere zuzugreifen.

Die App Paw Partner kann vom Personal der Tierpensionen, Tierfrisörbetriebe und Hundeschulen verwendet werden, um sich ein- und auszustempeln, Aufgaben auf ihrer Aufgabenliste anzuzeigen, Haustierinformationen zu aktualisieren, auf Stellenausschreibungen zuzugreifen, Fotos und Aktualisierungen mit Kunden zu teilen und vieles mehr. Die Dashboard-Ansicht gibt Mitarbeitenden und Managenden einen Überblick über Haustiere, die ein- und auschecken und sich derzeit in der Einrichtung aufhalten, über Aufgaben, anstehende Reservierungen und mehr. Paw Partner bietet auch eine Social-Media-Plattform, auf der Kunden und Mitarbeitende kommunizieren, Fotos austauschen, Beiträge kennzeichnen und vieles mehr können. Sowohl Haustiere als auch ihre Besitzenden haben individuelle Informationskarten, um Unternehmen einen schnellen Überblick über wichtige Informationen wie Gewicht des Tieres, Impfungen, Freunde, Verhaltensmerkmale und Kontaktdaten des Besitzenden zu geben.


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Paw Partner

4,9 (40)
VS.
Häufig bewertet

Startpreis

44,99 $
Monat
29,00 $
Monat

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

80
71

Integrationen

3
6

Bedienkomfort

4,9 (40)
4,2 (173)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,9 (40)
4,1 (173)

Kundenservice

5,0 (40)
4,3 (173)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

DaySmart Pet

4,2
Nr. 1 Alternative zu Paw Partner
123Pet Software ist eine Unternehmensführung Software für Haustierpflege-Salons, mobile Hundefriseure, Haustierpensionen...

PetExec

4,6
Nr. 2 Alternative zu Paw Partner
PetExec ist eine cloudbasierte Lösung für das Business Management, mit der kleine und mittlere Unternehmen ihre...

Kennel Link

4,7
Nr. 3 Alternative zu Paw Partner
Kennel Link ist eine webbasierte Lösung für das Haustierpensionsmanagement, die Tierpensionen bei der Optimierung der...

Revelation Pets

4,8
Nr. 4 Alternative zu Paw Partner
Tierpension-Software, Hundetagespflege-Software, Tierpflege-Software, Online- und cloudbasierte Integration von...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,9 /5
(40)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,9/5
Funktionen
4,8/5
Bedienkomfort
4,9/5
Kundenbetreuung
5,0/5

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Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 40 Bewertungen
Josh
Josh
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Paw Partner to the rescue

Bewertet am 26.3.2021

Amazing. I couldn’t have dreamt of a better team to help our business with this transition. The...

Amazing. I couldn’t have dreamt of a better team to help our business with this transition. The entire Paw Partner staff has been nothing but friendly, helpful, and continuously gone the extra mile for us. The product is easy to use and saves us both time and energy. Paw partner came to our rescue.

Vorteile

There was a lot that drew us to choose paw partner. Integrating our boarding, grooming, and pool therapy into one system. Automated confirmation messages, client access to check reservations, request new ones, and update their pets info from an app or website. The ease of tracking commissions and fixing commissions if there are any mistakes, the great team Paw Partner has put together to walk us through and continue to help us as we’ve used the product. Friends and foes system to help us place dogs in friendly play groups without a ton of notes in a word doc or cumbersome excel sheets. Helpful color coded tags to help identify any special needs an animal may have. Easily identifiable expired vaccinations and icons for intact pets. Everything about Paw Partner took what we were already doing, or trying to do, streamlined it, made it easier, and less time consuming.

Nachteile

After working with our previous software for 15 years the switch to someone new took some time but the Paw Partner team always went the extra mile in helping us. Whether it was hopping on Zoom or a call to walk me through setting something up, making video tutorials to help us train our staff, giving us guides and helping us reach out to our clients to inform them of our switch to Paw Partner.

Fay
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Paw Partner

Bewertet am 21.11.2023

I am very pleased. I think it is very user friendly and my clients and teams enjoy it.

I am very pleased. I think it is very user friendly and my clients and teams enjoy it.

Vorteile

The team, the ease of use and the fact that we got in with them early on, so back then they would take our feedback seriously and were always happy to build in something that would benefit us and others as a result

Nachteile

As is has gotten bigger the response time from the help team frustrates all my managers and bookkeepers

In Betracht gezogene Alternativen

Gingr

Warum Paw Partner gewählt wurde

the care of the Paw Partner team and the ability (then) to develop and build in options that would help us

Zuvor genutzte Software

PawLoyalty Pro Software und Gingr

Gründe für den Wechsel zu Paw Partner

the team, they were engaged, helpful and eager to build a system that would work for us
Meghan
Gesamtbewertung
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Grooming Appointment Scheduling App

Bewertet am 4.7.2024

Overall, I loved this piece of software. Not being able to continue to use it is honestly my...

Overall, I loved this piece of software. Not being able to continue to use it is honestly my biggest disappointment in choosing to discontinue offering grooming services. But I would absolutely recommend Paw Partner to any salon or kennel needing scheduling and records maintenance software.

Vorteile

I loved how all of the information any salon would need (client information, pet information, grooming notes, vaccination records, etc.) was all in one place and completely took the place of note cards. I love that clients could self-schedule if they desired and how easy the app it to use. It had a very flexible scheduling format and all aspects of the services, pricing and scheduling was very easy to update.

It truly is flexible enough to be able to accommodate nearly any function I needed from it. There was literally 20 different ways to get to whatever screen or option you would want to navigate to.

The support received was phenomenal- on any issue or question I had- no matter big or small.

Nachteile

There are some functions that are counterintuitive and can be quite frustrating for a new user (even after explaining to my staff that clicking on hyperlinked text will almost never take them to the screen they are wanting to pull up-- if it's not a drop-down, icon or button, don't click on it..... except for that one-off hyperlinked text that will get you to where you want to go).

Once one has figured that gotcha out, it all generally becomes much easier and more functional to use. The only other change I would want to see that would make using it easier is to make manually reserving appointments on the calendar view easier and more intuitive when taking new clients (scheduling existing clients this way is SUPER easy, but if they aren't currently in the database, it's pretty frustrating to be on the phone with a new client-- who typically doesn't want to provide their information until after establishing an appointment date/ time-- establish an appointment date and time, then create the customer and pet profiles, go back in to reserve the time and it was swiped by another client while you were creating the customer profile).

While I didn't have much need for it while I offered grooming, I know that many salons would like to be able to set up split commissions between their groomers and bathers, and Paw Partner doesn't currently offer this as an option.

Madalyn
Gesamtbewertung
  • Branche: Hausmeisterservice
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 3.0 /10

Huge improvement!

Bewertet am 25.3.2024

Easy to use, intuitive, amazing Customer service

Easy to use, intuitive, amazing Customer service

Vorteile

Having our own app where we can interact with clients has been a game changer.
We have not had one person want to go to our previous system after downloading our app.
The customer service is personal and genuine. I appreciate them so much and how they have helped us scale our new business.

Nachteile

None. Obviously learning a new system takes times but I would do it all over again!

Kylee
Gesamtbewertung
  • Branche: Tierarzt
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Grassroots Boarding Software

Bewertet am 2.2.2022

I cannot recommend Paw Partner enough! I appreciate that they created their software based on the...

I cannot recommend Paw Partner enough! I appreciate that they created their software based on the needs of their own kennel facility! They constantly building the software, creating new functions, and improving others. Their customer service is top notch! They aren't just your customer reps, they become your distant friends. Every interaction is positive and pleasant! If there is a glitch or something wrong with the software, you have immediate support to get it fixed!

Vorteile

There is not just one thing that I can say I love most about the software! From Customer Service to functionality and ease of use, this program is everything a boarding/daycare/grooming facility needs!

Nachteile

As they continue to grow and build the software, I hope to see in the future the ability to make reservations for multiple pets for different kennels. As of right now, you can only book families of pets at the same time if they are booked for the same kennel. Otherwise, you must open a new reservation screen per pet when in different kennels. Though it could be simpler, it's still not a huge deal to do so compared to all of the other functions!

In Betracht gezogene Alternativen

PawLoyalty Pro Software und Gingr

Warum Paw Partner gewählt wurde

We needed something newer, more accessible, and available for online booking.

Gründe für den Wechsel zu Paw Partner

I chose them because they were new on the market, already had great reviews, and were so accessible! They sold me immediately based on the demo and tutorial and their sales reps were so down to earth, kind, and willing to take the time to explain all the features at my speed!
5 von 40 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Paw Partner Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Paw Partner.

Paw Partner bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: 44,99 $/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

Paw Partner hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000

Paw Partner unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

Paw Partner unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Paw Partner kann in folgende Anwendungen integriert werden:

QuickBooks, Stripe, Twilio

Paw Partner bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat

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