Terminus
Über Terminus
Terminus ist eine Software für Account-Based Marketing, die Tools wie Target-Account-Identifizierung, Account-Based Advertising, Sales Intelligence, Account-Based Analytics, Web-Visitor-Intelligence, Web-Personalisierung und mehr bietet. B2B-Marketingteams können damit ABM (Account-Based Marketing) in großem Maßstab planen und verwalten.
Der Terminus Account Hub kombiniert Daten von Erst- und Drittanbietern, um Unternehmen eine 360-Grad-Ansicht aller Konto- und Kontaktaktivitäten zu bieten. Marketingteams können diese Daten verwenden, um Verkaufsaussichten zu priorisieren, Zielkontenlisten zu erstellen und Kampagnen zu koordinieren. Mit den kontobasierten Werbetools von Terminus können Nutzer zur Optimierung des Umsatzes Verkaufsaussichten mit digitalen Inhalten ansprechen, und Verkaufseinblicke in Echtzeit bieten Unternehmen einen Überblick über das Engagement und das Verhalten von Kunden und Verkaufsaussichten.
Zur plattformübergreifenden Synchronisierung von Kontaktdaten und zur Automatisierung von Multi-Channel-Kampagnen lässt sich Terminus in eine Reihe von Lösungen von Dritten integrieren, darunter Salesforce, HubSpot, LinkedIn, Microsoft Dynamics und andere.
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- Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Easy to use email signature management cloud software.
Bewertet am 16.1.2018
A centrally managed email signature cloud based software that works with little effort by admins.
A centrally managed email signature cloud based software that works with little effort by admins.
Vorteile
It is very easy to administrate the SigstrOne version of Sigstr. It being cloud based makes it easy to not push installs. Managing signatures centrally as a company brings a peace of mind for the company.
Nachteile
Appending an email signature after the email is sent makes users paranoid that their signature is not correct. It is not intuitive to check your signature as a user.
- Branche: Computer-Software
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Sigstr is Awesome!
Bewertet am 28.8.2018
Overall, it is a pretty good up and coming tool with a user-friendly interface. It still has areas...
Overall, it is a pretty good up and coming tool with a user-friendly interface. It still has areas of growth and improvement, but it adds value internally and externally for a decent price.
Vorteile
The signature we have with Sigstr is definitely better than the previous “everyone create their own”. We look more uniform now and the addition of our pictures helps the recipient feel more comfortable with a face to the name. Signatures can be assigned to different groups within the company and the fields in the signature can also be company fields or individual fields. So if you want the Sales Team only to have a signature with their personal LinkedIn, but the company’s Facebook page, that can easily done.
Being someone who prefers Adobe Suites, being able to design my banner however I want and just upload it is very convenient for me. Once created, you can decide if it’s an internal/external campaign and/or assign banners to specific HubSpot lists. Once the campaign is live, you can see who clicked on the banner, how many times and how the campaign is doing via the click rate. Sigstr is also adding carousel banners with the ability to assign different links to each banner which is pretty cool.
The customer service at Sigstr is pretty good as well. They would fix any bugs we found quickly and helped us build our original signature. Since then, employees at Sigstr have kept in touch and even stopped into our office once when they were in town to get our feedback.
Nachteile
I will say in setting up our signatures, we had a few bugs (which Sigstr quickly resolved) and coding set backs because I cannot code (coding is only required the fancier your signature gets). But once your signature is done, you don’t need any more coding.
Also, someone who doesn’t have Photoshop or Bannersnack skills, might have trouble designing/updating the banners frequently. However, Sigstr is adding an in-platform banner creation option sometime in the future.
- Branche: Finanzdienstleistungen
- Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 4.0 /10
A Mid-Tier ABM platform
Bewertet am 30.9.2021
Terminus is a couple of years away from having a really great product. Right now they’re trying to...
Terminus is a couple of years away from having a really great product. Right now they’re trying to weave together multiple softwares and market it as a platform and the UI and feature capabilities just are smooth yet.
Vorteile
Terminus is pretty easy to set up and implement. You only need to connect your Salesforce org to the platform and you’re off and running.
Nachteile
The product relies only on what you have in Salesforce. You’re not able to market to a company that isn’t in your SF. The product also is very clunky since it’s multiple acquisition product tied into one.
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Great platform and easy to use!
Bewertet am 3.5.2018
Daily visits and re-directs to our website or any other landing page that we are promoting at the...
Daily visits and re-directs to our website or any other landing page that we are promoting at the time.
Vorteile
We love using Sigstr here at work. The account reps are easy to work with and very accommodating to work with. The support is A+ as well as any sales personnel we have worked with. The new functionality and options they continue to roll out is great as well. Always changing to keep up with trends and times.
Nachteile
Nothing too negative (or cons) to say about the platform...other than it would be nice if we could integrate it easier without having to use internal teams to help with the process. That seemed to slow things down...but not Sigstr at fault.
- Branche: Computer-Software
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Great Product. Particularly for SMB-Medium sized businesses.
Bewertet am 18.6.2019
Vorteile
Great customer service. I always had a go-to account rep who was extremely prompt with my needs or requests. Additionally, the Sigstr UI allows us to segment our different departments and match them with varying campaigns, which is great.
Nachteile
Adding avatars/headshots is a bit manual. I can't complain too much, as our rep took care of this for us. However, seems this could easily be made an automated/self-serve process.
Terminus Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Terminus.F. Welche Preispläne bietet Terminus an?
Terminus bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 0,01 $
- Gratis Testen: Nicht verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Terminus?
Terminus hat die folgenden typischen Kunden:
2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
F: Welche Sprachen werden von Terminus unterstützt?
Terminus unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch
F. Unterstützt Terminus mobile Geräte?
Terminus unterstützt die folgenden Geräte:
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Terminus?
Terminus kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Adobe Analytics, Google Analytics 360, HubSpot Marketing Hub, LinkedIn for Business, Marketo Engage, PathFactory, SMS Reviews, SalesLoft, Salesforce Marketing Cloud Account Engagement, Salesforce Sales Cloud, Sendoso, Uberflip
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Terminus an?
Terminus bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat
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