dMACQ DMS

dMACQ DMS
Über dMACQ DMS
dMACQ DMS ist ein Dokumentenmanagementsystem, das Unternehmen unter anderem aus den Branchen Recht, Personalwesen und Finanzen dabei unterstützt, Dokumente wie Verträge, Falldateien und Kostenanträge in einem zentralen Repository zu erstellen und zu speichern. Die Anwendung enthält einen PDF-Manager, mit dem Mitarbeiter Anmerkungen hinzufügen, digitale Signaturen erfassen, zusätzliche Seiten einfügen und die erneute Indizierung in PDF-Dokumenten automatisieren können.
Mit dem Vertragsverwaltungsmodul können alle Beteiligten automatisierte Erinnerungen an Ablauf- oder Verlängerungsfristen von Verträgen erhalten und Vereinbarungen archivieren. Mit dem E-Mail-Modul dMACQ DMS können Mitarbeiter E-Mails von Lieferanten oder Kunden auf der Plattform zentralisieren, speichern und archivieren und relevante Tags für einen schnellen Abruf hinzufügen. Mit dem integrierten Dateibewegungstracker können Unternehmen physische Dokumente, die im Lager gespeichert sind, lokalisieren und mit entsprechenden elektronischen Versionen synchronisieren.
dMACQ DMS bietet ein Kontrollsystem für die Version eines Dokuments, mit dem Administratoren das Ein- und Auschecken der Nutzer anzeigen und historische Versionen von Dokumenten und Prüfprotokollen erstellen können. Weitere Funktionen umfassen Dateifreigabe, automatische Benachrichtigungen, Kollaboration, optische Zeichenerkennung, Berechtigungskontrolle, Compliance-Berichte und mehr.
Bilder



Du bist nicht sicher, ob dMACQ DMS das Richtige ist?
Mit einer beliebten Alternative vergleichen
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Bedienkomfort
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Alternativen
Metatask

PACTA

Jotform

LogicalDOC

Nutzerbewertungen
Hast du dMACQ DMS bereits?
Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

- Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
dMACQ DMS meets our Content Management requirements with integrated BPM
Bewertet am 30.4.2024
Vorteile
The continuous engagement with the dMACQ staff who are willing to impart and share presentations, product and process from prior projects and experience, during the demo, and then during the implementation and commisssioning of the DMS
Nachteile
Need to work more on the User Interface.
Antwort von dMACQ Software
Many thanks for your review. We appreciate your suggestions and comments.
- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Excellent Productivity DMS App
Bewertet am 20.6.2020
Highly recommend dMACQ DMS and compared to OmniDocs, Doccept, FileNet, we found dMACQ DMS much more...
Highly recommend dMACQ DMS and compared to OmniDocs, Doccept, FileNet, we found dMACQ DMS much more scalable and user friendly.
Vorteile
dMACQ DMS provides all the key features of DMS and much more. I was actually surprised with the dMACQ DMS as it doesn’t come across as a standard run of the mill DMS. It has very different architecture and design and provides several user configurable features to make it extremely user friendly and scalable. I really liked their master data management module and contract management.
Nachteile
I really do not see any cons that affects our use cases. We found all the features that we needed and more! I would highly recommend dMACQ DMS for medium and large clients for sure - as they have easy integration and other features. Likewise I feel their light version will also help small businesses.
Antwort von dMACQ Software
Dear Mr. Parekh,
Many thanks for your kind and detailed review and for your patronage!
Kind regards
Srikant Krishnan
- Branche: Immobilien
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Good document management tool
Bewertet am 30.4.2020
Much faster document search and retrieval.
Customer support is impressive with quick response. We...
Much faster document search and retrieval.
Customer support is impressive with quick response. We have been using dMACQ DMS since 2014 and are very satisfied and would highly recommend. We have never faced any outage of the solution or any issues.
Vorteile
We were looking at a tool to centralise all our businesses documents into a central digital repository with control and security. We wanted the ability to replicate our current file system structure - so we were looking at a DMS which has no limitations as to creation of folder structure or ability to adapt to our specific use case. Further, some of our specific requirements included a google kind of holistic search, tracking of physical location of documents, along with digital copies and ability to add key words and notes (which then becomes searchable). We evaluated several applications and zeroed in on dMACQ which met all of these requirements. The team helped us in setting up the entire structure, back-up functionalities and other security features. The application is extensively used by us and is our core system to help manage our records. One of the best features of the dMACQ DMS is the quick holistic search and the mobile app. We use the mobile app extensively which comes with a global search, all information like location of the physical file, ability to view the document on the mobile and also exchange documents via email or WhatsApp in a single click. dMACQ also helped us customise the app with a mail (dak) utility, which tracks all incoming and outgoing mails in the organisation in the dMACQ DMS tool. This helps us in ensuring all incoming and outgoing physical mails are also centralised. The application is user friendly and intuitive.
Nachteile
We don't see any cons from our business use case perspective.
Antwort von dMACQ Software
Dear Sumesh,
Many thanks for your kind review and we are glad we are able to continuously serve you.
Many thanks again.
Kind regards
Srikant
- Branche: Luft- & Raumfahrt
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Ease of documentation & good after sales
Bewertet am 9.4.2020
Good.
Good.
Vorteile
The most I like in DMACQ document management software is as follows -
a) Document upload - the method to upload the documents in DMS, is far far simpler than other DMSs.
b) Version controlling was never easy for us but we could do it with DMACQ DMS.
c) After Sale Support - Efficient, competent & professional team to provide a good & timely support.
Nachteile
Doing the configuration is little tedious...DMACQ team should definitely look into the matter. I can provide more inputs on this if required. Let DMACQ team contact me on this.
Antwort von dMACQ Software
Dear Mr. Garg,
Many thanks for taking time to review us. We truly appreciate your feedback and many of your suggestions has gone into enhancing our product features.
We really value your feedback and we will continue to listen to our customers more carefully and work towards building solutions that exceed client expectations.
We are constantly evolving and have adapted some of the configuration routines to make it more simpler. In the next release this is one of the features that will be upgraded. We will make sure these are provided as part of our usual upgrades to your organisation. Am sure Asheesh will be in touch with you to take specific inputs.
Once again many thanks for your feedback and glad to hear that the solution is helping your organisation.
Kind regards
Srikant
- Branche: Baumaterial
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
My thoughts
Bewertet am 15.6.2020
Would highly recommend dMACQ DMS for mid-sized companies and large enterprises. The latest GDPR...
Would highly recommend dMACQ DMS for mid-sized companies and large enterprises. The latest GDPR compliance update is super!
Vorteile
At Premier Rider we are using dMACQ DMS for last 4 years and have had excellent experience with the product. Their mobile app makes life easier for searching, and also uploading documents. I also liked their work-flow engine which has several excellent features. They have great after sales support. Their team visited us in Stockholm for implementation of the solution!
Nachteile
Nothing that comes to mind. Excellent overall product and easily beats available tools in the market.
Antwort von dMACQ Software
Dear Mr. Singh,
Many thanks for your kind review. Much appreciated.
Kind regards
Srikant
dMACQ DMS Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über dMACQ DMS.F. Welche Preispläne bietet dMACQ DMS an?
dMACQ DMS bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 10.000,00 $/einmalig
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von dMACQ DMS?
dMACQ DMS hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
F: Welche Sprachen werden von dMACQ DMS unterstützt?
dMACQ DMS unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch
F. Unterstützt dMACQ DMS mobile Geräte?
dMACQ DMS unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert dMACQ DMS?
dMACQ DMS kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Docusign
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet dMACQ DMS an?
dMACQ DMS bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, Telefon-Support, Chat
Ähnliche Kategorien
Sieh alle für dMACQ DMS gefundenen Softwarekategorien an.