Über Tabs3

Tabs3 ist eine cloudbasierte Legal-Management-Suite, die Anwaltskanzleien Lösungen für das Abrechnungs-, Finanz- und Praxismanagement bietet, um die Rechtsabläufe zu rationalisieren. Mit der Billing, Financials, and PracticeMaster-Lösung von Tabs3 können Unternehmen den Abrechnungsprozess für Konten, Unternehmensfinanzen und andere Aspekte im Zusammenhang mit dem Fallmanagement verwalten. Zu den wichtigsten Funktionen gehören Zeiterfassung, Verwaltung von Abrechnungssätzen, Hauptbuch, Kreditorenbuchhaltung, Treuhandbuchhaltung, Fall- und Angelegenheiten-Management, ein integrierter Kalender, Dokumentenmanager und vieles mehr.

Mit der Abrechnungslösung von Tabs3 können Rechtsfachleute alle nicht abrechenbaren und abrechenbaren Stunden verfolgen sowie Abrechnungssätze für Rechtsdienste festlegen. Abrechnungen können zur internen Überprüfung erstellt und nachverfolgt werden. Wenn sie fertig sind, können sie als passwortgeschützte PDF-Dateien per E-Mail gesendet werden. In Kombination mit der Finanzlösung von Tabs3 können Nutzer die Geschäftsabrechnungs- und Buchhaltungsfunktionen durch ein Hauptbuch, Kreditoren und Treuhandbuchhaltungstools erweitern. Interne Buchhalter können Schecks ausstellen, Kontoauszüge abgleichen, Rechnungen verfolgen und Kundentreuhandkonten mit der integrierten Finanzlösung von Tabs3 verwalten.

Tabs3 PracticeMaster zentralisiert alle Konten, Dokumente und Fallmanagementvorgänge in einer Lösung. Der Angelegenheiten-Manager von PracticeMaster kann Kundeninformationen in Echtzeit anzeigen und einen Überblick über alle Aktivitäten wie E-Mails, Dokumente, Gebühren, Notizen und vieles mehr geben. Fachleute können alle Rechtsdokumente mit einem integrierten Dokumentenmanager verfolgen und hochladen sowie Dokumente mit Hilfe der Dokumentzusammenstellungsfunktion von PracticeMaster auf der Basis vorhandener Informationen zusammenstellen.

Tab3 bietet eine Platinum-Version der Suite-Lösung an, die mobile Funktionen, Datensicherung und -wiederherstellung, Beschleuniger für Berichte, ein eNotes-Messaging-Tool, erweiterte Berichterstattung und SQL-Integration umfasst.


Bilder

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Tabs3

4,6 (170)
Nicht in deinem Land unterstützt
VS.
Häufig bewertet

Startpreis

32,00 $
69,00 $
Monat

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

53
42

Integrationen

5
4

Bedienkomfort

4,4 (170)
3,6 (191)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,5 (170)
3,3 (191)

Kundenservice

4,7 (170)
3,4 (191)

Alternativen

Amicus Attorney

3,7
Nr. 1 Alternative zu Tabs3
Amicus Attorney ist eine Cloud- und On-Premise-Lösung, die es Anwaltskanzleien ermöglicht, den gesamten Lebenszyklus...

Clio

4,7
Nr. 2 Alternative zu Tabs3
Clio ist eine umfassende cloudbasierte Kanzlei-Managementsoftware für die Rechtsbranche.

Time Tracker

4,4
Nr. 3 Alternative zu Tabs3
Time Tracker von eBillity ist eine Zeiterfassungsanwendung für Geschäftsteams jeder Größe. Eine einfache und erschwingli...

PracticePanther Legal Software

4,7
Nr. 4 Alternative zu Tabs3
Einfache und sichere Software zur Verwaltung von Anwaltskanzleien für Anwälte und Kanzleien jeder Größe.

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,6 /5
(170)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5/5
Funktionen
4,5/5
Bedienkomfort
4,4/5
Kundenbetreuung
4,7/5

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Zeigt 5 von 170 Bewertungen
Terre
Gesamtbewertung
  • Branche: Anwaltskanzlei
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Accounting and Billing Software

Bewertet am 23.7.2019

I have been using TABS3, TAS, APS and GLS for over 30 years and it is a very powerful program. My...

I have been using TABS3, TAS, APS and GLS for over 30 years and it is a very powerful program. My office has been using this software since 1989 and we have no intention of changing it. Everyone in our office enters their own time and it is very easy to train people to use the program. The software makes the accounting, bill paying and billing very easy to do. As they have updated the software they continue to add features that save time and therefore, money. My experience with this software has been very good.

Vorteile

This software is very comprehensive. We use the billing, trust accounting, accounts payable and general ledger modules of this software. They are very good about updating the software on a regular basis and listen to the users comments and requests for upgrades. I like that it integrates well with all of the modules of software. The trust accounting module is excellent and makes it really easy to comply with the bar associations regulations on lawyers' trust accounts. It prints a three way reconciliation that balances not only with the bank statement, but with the trust accounts as well.

Nachteile

In some ways, this software is so comprehensive and has so many features that it can be hard to understand all of the capabilities of the software or to find certain features. But if you think it can do something, it probably can. The Software Technology technical support people are incredible. They will stay on the phone with you for as long as it takes to learn a feature or figure out how to do something.

Antwort von ProfitSolv

Terre, thank you very much for taking the time to leave a review! We appreciate it! - Emily L., Software Trainer

Martha
Gesamtbewertung
  • Branche: Rechtsberatung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Love STI Products

Bewertet am 2.7.2019

I've been using TABS3 software since about 1998. Having TABS3 Software and its integrated software...

I've been using TABS3 software since about 1998. Having TABS3 Software and its integrated software modules make billing, case management, accounts payable, GL and trust accounting a breeze. TABS3 software bills are easy for clients to read making it easier for them to pay. It's easy to maneuver in, make changes on a draft basis and the like. Pulling information from TABS3 software for analytics makes my job easier to determine timekeeper production, fields of practice viability, and financial progress. And bank reconciliations - nice! PracticeMaster manages information at-a-glance - no more pulling paper files or going to other programs to find it. TABS3 software is one of our most valuable tools.

Vorteile

All STI products are integrated. They are user-friendly.

Nachteile

Report Writer: Unless you have a computer programmer on staff or know someone who is intimately familiar with Report Writer, Report Writer is not worth the trouble because you'll never figure it out.
Quirky things that cause problems:
A. You can't give discounts on bills unless your current fees billed supports that amount of discount. Discounts are given on an overall basis, not just on the current fees billed.
B. AP module leaves you hanging in TABS3 cost entry; it doesn't cycle back to AP so you can write more checks.
C. Refunds where no money is involved can go over to GL as if money was involved - need to be on your toes to delete that immediately.

Antwort von ProfitSolv

Martha, Thank you very much for taking the time to leave a review! We appreciate your input very much! We have made some changes to credits in version 19 that may help with your discounts and streamlining entry in AP--please reach out to Technical Support if you're interested in more information! - Emily L., Software Trainer

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Anwaltskanzlei
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung

Unethical business practices. Maintenance is a not good. Poor treatment of customers.

Bewertet am 22.3.2018

Vorteile

It does what it is supposed to do. I use Tabs3 for billing and for keeping track of my client trust account. It has many useful features and reports.

Nachteile

They had very bad service when it comes to maintenance. The software is not very user-friendly, first of all, so you're likely going to need technical and/or customer support. I've been using it for nearly 10 years, and this is how they treated me: I paid the same price for maintenance for the first three years, and everything was fine. Then they decided it was time to start gouging me. Every year, the price went up. The service I received was exactly the same, but they decided to charge me more and more for it with each passing year. I asked them to please lock me in at a rate, and that I was willing to sign up for a long-term commitment, but they refused, insisting that I pay more with each passing year. Over a 3-year period, the price went up by nearly 100%. Eventually, I terminated my maintenance plan to keep my office costs down. After a year off, I decided to pay for another year of maintenance, hoping to start at a fresh, low rate. But the opposite happened-- they not only quoted me an even higher rate than before, but THEY TOLD ME I WOULD HAVE TO PAY FOR THE PREVIOUS YEAR (the year in which I received no maintenance services) in order to get them to agree to provide me with maintenance again. WOW. Money for nothing. That's not just sleazy, it's unethical.

Luann
Gesamtbewertung
  • Branche: Anwaltskanzlei
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Multi-functional software

Bewertet am 16.7.2019

The integration features of the billing, accounts payable, general ledger and trust accounting are...

The integration features of the billing, accounts payable, general ledger and trust accounting are wonderful and such a time saver. The credit card payment feature is seamless and so easy to use.

Vorteile

We use Tabs 3 billing, Accounts Payable, Trust Accounting and General Ledger programs. The ease of integration is such a time saver. The credit card payment option is so seamless and user friendly.

Nachteile

The cost. We have been using this software since 1992. I don't like the fact that when a new enhancement comes out, i.e. when PracticeMaster was introduced, and now Platinum, you basically have to buy whole new software rather than a nominal upgrade fee--especially when we have been paying the annual maintenance fee on all separate programs. We have no use for PracticeMaster, yet it is necessary to integrate with our Worldox file management software.

In Betracht gezogene Alternativen

Clio

Gründe für den Wechsel zu Tabs3

Integration features

Antwort von ProfitSolv

Luann, Thank you very much for taking the time to leave a review! We appreciate it very much! - Emily L., Software Trainer

George
Gesamtbewertung
  • Branche: Anwaltskanzlei
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Excellent choice for attorneys looking for robust options and execllent accounting integration

Bewertet am 17.11.2020

Vorteile

The robust billing features in Tabs3 are second to none. Tabs3 allows you to pro-actively set up every client matter in accord with its unique requirements. The feature offering is so rich that it starts you thinking of scenarios you had not considered. A little difficult to penetrate at the start but the customer services by phone is exceptional and a refreshing retro to the plethora of chat models that do not hold a candle to phone support that picks up quickly and solves every issue you throw at them. But soon you know the program so well, you're calling support only infrequently..

Nachteile

Some features can feel a little clunky. But not a big issue.

Antwort von ProfitSolv

George, Thank you for taking the time out of your day to leave us such a kind review! We appreciate your questions when you do give us a call. Thanks again! - Emily L., Software Trainer

5 von 170 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Tabs3 Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Tabs3.

Tabs3 bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: 32,00 $
  • Gratis Testen: Verfügbar

Tabs3 hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000

Tabs3 unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

Tabs3 unterstützt die folgenden Geräte:

Tabs3 kann in folgende Anwendungen integriert werden:

HotDocs, LawPay, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, NetDocuments

Tabs3 bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, Wissensdatenbank, Telefon-Support

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