IntelliEvent Lightning
IntelliEvent Lightning
Über IntelliEvent Lightning
IntelliEvent Lightning ist eine cloudbasierte, umfassende Veranstaltungs- und Mietmanagementsoftware, die auf große organisatorische Anforderungen skalierbar ist. IntelliEvent Lightning bietet Tools, die Prozesse im Zusammenhang mit Vermietungen, Arbeitskräften, Inventar und Kundenmanagement abdecken.
Über die globale Benutzeroberfläche von IntelliEvent Lightning verfügen Nutzer über Zugriff auf alle betrieblichen Prozessdaten und können mithilfe schnellen Navigations- und Filtertools die erforderlichen Daten und Unterstützung anfordern. Mit dem Quote Wizard können Nutzer neue Bestellungen auslösen, neue Produkte hinzufügen und Angebote direkt aus dem System erstellen. Die Website zur Erfassung globaler Arbeitszeiten bietet vollständige Transparenz über alle geplanten und zugewiesenen Arbeiten und Ressourcen. Mit IntelliEvent Lightning lassen sich alle Artikel- und Inventardaten in Echtzeit verfolgen, um einen detaillierten Überblick über die Lagerbestände zu erhalten.
IntelliEvent Lightning bietet ein integriertes CRM, mit dem Nutzer Kundenbeziehungen und zugehörige Bestellungen verwalten können. Nutzer haben Zugriff auf alle Kundeninformationen wie Kontaktdaten, Konversationsverläufe, frühere und aktuelle Bestellungen, Ausrüstungspräferenzen und mehr, um die Nutzer bei der Bestimmung der passenden Lösung zu unterstützen.
Mit Echtzeit-Geschäftsmetriken, Dashboards und Profitabilitäts-Analysen können Unternehmen Umsatzlücken und unnötige Ausgaben erkennen und umsatzsteigernde Maßnahmen priorisieren. IntelliEvent Lightning bietet Hunderte vorformatierte dynamische Berichte wie Inventarnutzung, Untervermietung, Umsatzeinnahmen und Arbeitszeitplanung.
Bilder
Du bist nicht sicher, ob IntelliEvent Lightning das Richtige ist?
Mit einer beliebten Alternative vergleichen
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Bedienkomfort
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Alternativen
MCS Rental Software
Booqable
Flex
Current RMS
Nutzerbewertungen
Hast du IntelliEvent Lightning bereits?
Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.
- Branche: Buchhaltung
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Weitere für Kostenlose Testversion genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 7.0 /10
intellievent
Bewertet am 16.10.2018
I am using Intellievent express at the moment but after working with their trial program and going...
I am using Intellievent express at the moment but after working with their trial program and going through an on line demo I would certainly like to upgrade to lightning
Vorteile
I liked it best for the rental side of the business
Nachteile
It did not work as well for sales and rentals to be processed on the same invoice
- Branche: Eventservice
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Intellievent is Great
Bewertet am 25.3.2024
Vorteile
IntelliEvent Lightning is a very straightforward system that is easy to manage and train new users to use. The ability to meet and speak with developers on a regular basis is an amazing thing to help steer where the product development is headed.
Nachteile
Some of the UI can feel dated. The labor section can be at time clunky to navigate.
- Branche: Eventservice
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Weitere für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 3.0 /10
IntelliEvent Lightning, "it'll work" but could use fine tuning and better support.
Bewertet am 13.2.2019
While this software will work to track your rental inventory, in my opinion there are more...
While this software will work to track your rental inventory, in my opinion there are more competitively priced options with better functions, support, and features. As noted above, product seems like a beta version with all of it's user's being the "guinea pig" for errors and problems. Most usage of this software in practice in a rental A/V house is tedious and wastes precious time, which is a huge downside. The constant need to contact support via emailed support tickets is cumbersome and also time-consuming. The need to be able to delete a product or products due to either mistake or out of commissioning has to be handled through support tickets rather than by the User, which is counter-intuitive.
Vorteile
-Cloud based
-Numerous data fields
-Quick learning curve
Nachteile
-"Clunky" usage all-around
-No auto populate of added new inventory, all hand entered
-Seems like a beta version even after a few years
-Excessive need to contact support, especially to delete unused items or mistakes in entry
-No ability to scan an item from one order to next without returning then re-scanning, tedious
-Support could be better listeners of end product user's needs
Antwort von Extreme Impact
Frustrated User,
I know this review was from a while ago but I would love to talk with you directly about how the software has transformed for you over the last year. With the 4.0 release, I feel like a lot of the items you had mentioned were addressed. Niche market specialized software can be challenging at times but we are very much devoted to making your daily life easier.
I would love to catch up with you at any time. Feel free to email me at: aehler@extreme-impact.com or 480-290-4007
Sincerely,
Andrew Ehler
- Branche: Eventservice
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Highly recommend this software for rental and inventory management
Bewertet am 6.4.2020
We have grown with the software and it has really helped to shape the way we do our business. We...
We have grown with the software and it has really helped to shape the way we do our business. We have become more efficient as a result of some of the functionality and added modules that we did not have before.
For me one of the big items when looking at software was support and customer service. IntelliEvent has this down pat. No one is perfect but the attention that they give us and our needs has blown me away. I used to dread support calls, I do not any longer knowing that the attention to our needs and resolving any issues (regardless of size) is so important to them.
Vorteile
One of the initial reasons for going to Lightning, was the enterprise solutions that it offered. We have multiple sites with warehouses and the ability to link them via the software and actually be able to write multi-site orders was vital. Lightning does this for us and truly helps on the logistics end of getting equipment and people to sites away from our corporate headquarters. Being able to write these orders and have a logistics back end that follows and helps schedule equipment between facilities has improved our efficient transfer of equipment at the order level.
Lightning goes way beyond that and hits many more features than I could layout in this review. This one was imperative for us though.
Nachteile
The availability calendar was something to get used to, but once we wrapped our heads around it, the ability to schedule based on resource management has overall benefited our company. I like that we can now see all of the options to fix and schedule overbooked equipment. We can make the best decisions for the company finances rather than just send out rentals on orders because they came in last.
In Betracht gezogene Alternativen
FlexWarum IntelliEvent Lightning gewählt wurde
Express was outdated and we needed a software that could keep up with our level of growth and they way we and the industry have been evolving.Gründe für den Wechsel zu IntelliEvent Lightning
Blew the competition out of the water. Their attention to our needs and the pledge, and follow thru, from their support and development staff was what really put IntelliEvent Lightning over the top for us. We are not just another user, we are made to feel important and the staff has really sealed the deal.- Branche: Eventservice
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
We can't say enough good things!
Bewertet am 24.3.2020
Their team was awesome in implementation and have helped us every step of the way to make sure we...
Their team was awesome in implementation and have helped us every step of the way to make sure we get the most out of the software.
Vorteile
This software is great because it is customizable to suit your companies needs and it keeps you organized and saves time!
Nachteile
We are looking to get better weight records and trucking logistics.
Antwort von Extreme Impact
Hey Joe,
Thank you for the review! I am going to reach out to you to see what you are looking for in the Logistics Module. I am sure we can help you out with that!
Keep putting on those great events!
Sincerely,
Andrew Ehler
IntelliEvent Lightning Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über IntelliEvent Lightning.F. Welche Preispläne bietet IntelliEvent Lightning an?
IntelliEvent Lightning bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 99,00 $/Monat
- Preismodell: Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von IntelliEvent Lightning?
IntelliEvent Lightning hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000
F: Welche Sprachen werden von IntelliEvent Lightning unterstützt?
IntelliEvent Lightning unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch
F. Unterstützt IntelliEvent Lightning mobile Geräte?
IntelliEvent Lightning unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert IntelliEvent Lightning?
IntelliEvent Lightning kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Docusign, Google Calendar, QuickBooks Online Advanced
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet IntelliEvent Lightning an?
IntelliEvent Lightning bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, Telefon-Support, Chat
Ähnliche Kategorien
Sieh alle für IntelliEvent Lightning gefundenen Softwarekategorien an.