Uptime.com
Über Uptime.com
Die bereitgestellte Lösung kombiniert robuste Daten mit einer intuitiven, benutzerfreundlichen Berichterstattungsfunktion für Fachleute, um schnell notwendige Reparaturen und Optimierungen der Websiteinfrastruktur zu identifizieren. Sowohl kleine als auch große Unternehmen wenden sich an Uptime.com, um einen äußerst zuverlässigen Überwachungsdienst und fundierte Erkenntnisse zu erhalten.
Im Falle eines Ausfalls informiert das erweiterte Warnsystem von Uptime.com die entsprechenden Ansprechpartner über das Problem. Die Software lässt sich nahtlos in deinen Workflow integrieren und ermöglicht Push-Benachrichtigungen von Top-Anwendungen wie Slack, Pagerduty, Hipchat sowie E-Mail- und SMS-Benachrichtigungen. Verwende öffentliche Statusseiten, um Websitebesucher über Probleme zu informieren.
Leistung zählt. Aus diesem Grund bietet Uptime.com mehr als nur Überwachung, um wichtige Details zur Geschwindigkeit deiner Site und zum allgemeinen Zustand der Domäne bereitzustellen. Scanne deine Website täglich auf Malware und Viren, behalte die Kontrolle über deine Mail-Server und nutze RUM-Berichte, um wichtige Informationen über das tatsächliche Besucherverhalten zu erhalten.
Uptime.com bietet IT-Tools auf Unternehmensebene zu eindeutigen Preisen.
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Nutzerbewertungen
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Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.
- Branche: Informationsdienst
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Works great!
Bewertet am 17.10.2018
Great experience. Wonderful service, powerful tool, good people.
Great experience. Wonderful service, powerful tool, good people.
Vorteile
Lots of configurable controls. Simple to use interface that's both attractive and functional. Gets the job done right.
Nachteile
It'd be nice to be able to more easily see which specific server a down report comes from. Sometimes there's just general internet network issues and I don't care if some server in Peru can't ping the site.
Antwort von Uptime.com
Thank you for reviewing our service! Appreciate the kind words. We indicate location when sending and displaying alerts.
If you need assistance on this we are happy to help! Feel free to email us at support@uptime.com.
- Branche: Architektur & Planung
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 7.0 /10
High quality but more expensive
Bewertet am 14.8.2022
Vorteile
Real-time monitoring has been quite accurate. We have compared the tool with other real-time monitoring providers, but uptime has higher performance. Performance metrics and routing help us detect anomalies in the communication between our clients' servers and ours. This is interesting, mainly, because we can know through ping if a server is suffering from a DDoS attack, which has become very common. A very interesting feature, which we have not seen in other providers of this service, is monitoring from a different location. We liked this a lot, because we can choose the best place to hire a service.
Nachteile
It is more expensive than other providers. I understand that they have tools that other providers do not have (at least in the published service offer). However, this can be obtained in most cases by contacting the provider and requesting the approximate location where you want the monitoring to take place.
Gründe für den Wechsel zu Uptime.com
Performance tests were much better, aesthetics and ease of use prevailed when we recommend it to our customers.- Branche: Sicherheit & Untersuchungen
- Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Uptime Monitoring Service
Bewertet am 17.10.2024
Uptime.com is an excellent service with an easy-to-use platform and allows you to monitor everything...
Uptime.com is an excellent service with an easy-to-use platform and allows you to monitor everything that is needed for your website availability.
Vorteile
Clear concise dashboard that allows you to see everything related to your website and allows you take action prior to any outages.
Nachteile
UI could be organized a bit better and allow for a bit more customization.
- Branche: Versicherung
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 0.0 /10
Zero African Footprint
Bewertet am 5.5.2020
Loved the product. Just wish it offered a full global presence. I can recommend it if your service...
Loved the product. Just wish it offered a full global presence. I can recommend it if your service is not hosted on the African continent but if you not, find something else.
Vorteile
I love all of it and this product would stay my first choice if it had a footprint in Africa.
Nachteile
We get false downtime notifications whenever there are issues with the undersea cables linking Africa to the rest of the world. This complicates monitoring SaaS and leaves the product useless for SLA and OLA calculations.
Antwort von Uptime.com
Greetings Deon,
We believe the faults attributed to your poor monitoring experience are with another monitoring provider. We have maintained a probe server in Johannesburg for some time, and are continually expanding the number of locations we cover.
Are you certain that your experience was with Uptime.com?
- Branche: E-Learning
- Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Uptime monitoring with performance metrics that more people should know about
Bewertet am 22.1.2020
Uptime monitoring is simple by nature which could lead a lot of individuals to think the choice...
Uptime monitoring is simple by nature which could lead a lot of individuals to think the choice doesn't really matter. Uptime maintains the simplicity you would expect (even in its branding) but allows a lot of complex problem-solving under the hood. This balance of easy-of-use and powerful extensibility is exactly what my team was looking for. I'm glad we stumbled across this product.
Vorteile
A myriad of available notification options. This helps ensure that alerts are seen right away. We push alerts to user's phones, through our internal messaging software, and to kiosk monitors in the offices. Threat detection was an unexpected plus as well. Alerts can come from multiple locations around the globe so it can help discover regionally isolated incidents as well.
Nachteile
The concept of team management and user permission management is still evolving and not quite as robust as I would prefer.
Antwort von Uptime.com
Hello Saransh, thank you for your feedback. As a user-centric organization, we take user requests very seriously. Our support team would love to hear about user permission improvements you may have. Feel free to contact our support team at support@uptime.com
Uptime.com Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Uptime.com.F. Welche Preispläne bietet Uptime.com an?
Uptime.com bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 20,00 $/Monat
- Preismodell: Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Uptime.com?
Uptime.com hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
F: Welche Sprachen werden von Uptime.com unterstützt?
Uptime.com unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch
F. Unterstützt Uptime.com mobile Geräte?
Uptime.com unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Uptime.com?
Uptime.com kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Datadog, Discord, Geckoboard, JIRA Service Management, Klipfolio, Librato, Logz.io, Microsoft Teams, OpsGenie, PagerDuty, Pushover, Slack, Splunk On-Call, Statuspage, Twitter/X, Wavefront LIMS, Zapier
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Uptime.com an?
Uptime.com bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat
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