Fixably

4,8 (6)
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Service-Management-Software für Reparaturdienstleister

Über Fixably

Fixably ist eine cloudbasierte Service-Management-Software, mit der Reparaturservicetechniker Reparaturprozesse automatisieren und Logistik, Inventar, Zahlungen und mehr auf einer zentralen Plattform verwalten können. Manager können anpassbare Workflows einrichten, Reparaturaufträge verfolgen und die Auto-Ausfüllfunktion verwenden, um Daten im System einzugeben.

Fixably ermöglicht es Technikern, per E-Mail oder SMS-Nachricht mit Kunden zu kommunizieren, Serviceverträge zu verwalten und über Grafiken Einblicke in die Bestellungen von Kunden und Drittanbietern zu erhalten. Unternehmen können den Umsatz und die Anzahl der empfangenen oder abgeschlossenen Reparaturfälle täglich, wöchentlich und monatlich in Echtzeit auf Dashboards überwachen. Serviceprofis können POP-, CLC-, WCR- und andere Dateien verwalten, automatisch Kaufrechnungen generieren und Dokumente von Kunden in mehrere Sprachen übersetzen.

Fixably lässt sich problemlos in Apple GSX (Global Service Exchange) und diverse Systeme von Dritten integrieren. Unternehmen können auch White-Label-Selfservice-Portale erstellen, über die Kunden auf Kommunikations- und Zahlungsdetails zugreifen können. Weitere Funktionen sind POS, Datenimport/-export, Automatisierung des Kreditorenbuchs, SMS-Gateway und Roboter-Workflows.


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Fixably

4,8 (6)
VS.
Häufig bewertet

Startpreis

1,00 $
Jahr
49,00 €
Monat

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

28
110

Integrationen

5
58

Bedienkomfort

4,3 (6)
4,1 (972)

Preis-Leistungs-Verhältnis

3,7 (6)
3,9 (972)

Kundenservice

4,5 (6)
4,0 (972)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

Lightspeed Retail

4,1
Nr. 1 Alternative zu Fixably
Lightspeed Retail ist ein umfassendes Tool für POS (Point-of-Sale)- und Bestandsverwaltung, das zeitraubende Aufgaben...

HelloClient

5
Nr. 2 Alternative zu Fixably
HelloClient ist eine Software für die Verwaltung von Werkstätten für Computer, Mobiltelefone, Autos, Uhren, Musikinstrum...

Orderry

4,6
Nr. 3 Alternative zu Fixably
Orderry ist eine SaaS-Lösung, die speziell für Serviceunternehmen und Reparaturwerkstätten entwickelt wurde. Das Tool...

RemOnline

5
Nr. 4 Alternative zu Fixably
RemOnline ist eine umfassende Business-Management-Lösung, die speziell auf die Bedürfnisse von Reparaturwerkstätten...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,8 /5
(6)
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,7/5
Funktionen
4,2/5
Bedienkomfort
4,3/5
Kundenbetreuung
4,5/5

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Zeigt 5 von 6 Bewertungen
Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Unterhaltungselektronik
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

Review of Fixably

Bewertet am 30.9.2020

Fixably is a one stop shop for powerful repair processing and customer centric service portal....

Fixably is a one stop shop for powerful repair processing and customer centric service portal. There are some user experience issues but these can be overseen due to its great integration capabilities and ease to use.

Vorteile

I think Fixably is a powerful tool to facilitate repairs and service orders. The system is powerful and stable with disruptions happening maybe once each quarter. The automated processes works well and we are able to communicate in a good way with our customers. The team behind it are people who strive to deliver a great product.

Nachteile

When we got the system demo:ed for us, we got an impression that the system is highly customisable. We asked about advanced features in a calm and clear way and got the response that this was possible. Upon launch, we requested a feature that was crucial for our needs. After many weeks and a uphill battle (this is impossible, we can't do this), Fixably delivered a perfect solution. However, looking back at our demo we didn't see the highly customisable system that we got sold, even though we did get the option to onboard an enterprise plan which is ten times as expensive as the standard one.

Dominic
Gesamtbewertung
  • Branche: Computer-Hardware
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

An effective, intuitive and efficient all in one solution

Bewertet am 6.4.2022

Overall experience has been fantastic. Once we were set up and familiar with the workflow changes,...

Overall experience has been fantastic. Once we were set up and familiar with the workflow changes, it has been smooth sailing and well worth the cost.

Vorteile

The feature list is deep and well thought out. The Fixably team know their market and have developed a product that resolves 99% of the aches and pains of working in this sector.

Our technicians are happy, the workflows are easy and efficient. Admin and Paperwork time is a quarter or less of what it used to be with other solutions.

Repair tracking and insights are the best out of any solution we've tried.

Performance and Stability has been impressive and incredibly reliable.

The support team have been quick, responsive and more than happy to spend the time with their customer to find a resolution to any issues that pop up.

Nachteile

There is limited documentation, which can lead to contacting support team for some simpler questions that could be avoided.

The workflow does differ slightly to how most OCE/APAC AASP's run, however a couple moments getting familiar with the changes and it's not an issue.

Dave
Gesamtbewertung
  • Branche: Computer-Hardware
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

A fantastic solution for Apple Authorised Service Providers

Bewertet am 8.10.2020

Fixably provides a solution to our needs as an Apple Authorised Service Provider. It gives our...

Fixably provides a solution to our needs as an Apple Authorised Service Provider. It gives our technicians a robust system to record all details required when performing Apple product repairs, and to keep customers up-to-date and informed as to where their repair is. Our techs are able to keep accurate and time-stamped records and with most repairs they do not have to leave the Fixably environment t from start to finish.

Vorteile

Great customer support from the Fixably team when initially testing and setting up. Being web-based there is no requirement for new hardware. The system scales well and initial staff training was straight-forward. Integration with Apple's GSX API is efficient and resolves having to re-enter information. Historical records are easy to access across multiple locations, and the Customer portal integration makes communication with customers very efficient.

Nachteile

There are still some integrations for our location and some functionality that we are waiting on, but the development t team seems to be pushing forward rapidly.

Cole
Gesamtbewertung
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

A great solution for service providers

Bewertet am 10.1.2022

Fixably is a great product for service providers across a number of different industries. Integratio...

Fixably is a great product for service providers across a number of different industries. Integration with Apple's systems has created a high degree of efficiency within our process. The feedback from our teams is that they enjoy using Fixably on a day to day basis as they need to spend less time working on administrative tasks. New and interesting features are always in the pipeline and Fixably's team is generally great to collaborate with on new ideas or challenges.

Vorteile

For high volume service locations, efficiently servicing customers is critically important. With direct integration with GSX, Fixably makes appointment queues, customer information and device details available at our fingertips. Our technicians are able to efficiently processes repairs without having to waste time transferring information between systems. Further automation since launch has further enhanced an already great system. The platform is incredibly stable with very limited disruptions. When technical issues do arise, support is quick and efficient.

Nachteile

When we had our initial demos of Fixably, we may have misinterpreted that there may have been more flexibility in workflow. During our onboarding, it became apparent that there was less flexibility than anticipated in the standard installation. This hasn’t been an issue for us as Fixably is generally receptive to feature requests and the customer support is very good.

Matti
Gesamtbewertung
  • Branche: Unterhaltungselektronik
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Best ERP

Bewertet am 25.8.2020

Vorteile

The software has been custom made for our business and it does things that none other does that I have seen in the past 15 years. It helps us greatly to be more efficient on the work we do and saves us great deal of time and money. We have also improved our customer satisfaction thanks to less human errors and better automated communication.

Nachteile

Still in development. However the team reacts fast whenever there is a problem.

5 von 6 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Fixably Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Fixably.

Fixably bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: 1,00 $/Jahr
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Nicht verfügbar

Fixably hat die folgenden typischen Kunden:

11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000

Fixably unterstützt die folgenden Sprachen:

Deutsch, Dänisch, Englisch, Estnisch, Finnisch, Niederländisch, Norwegisch, Schwedisch, Spanisch

Fixably unterstützt die folgenden Geräte:

Fixably kann in folgende Anwendungen integriert werden:

QuickBooks, Slack, Stripe, Tyro, nShift

Fixably bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support

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