
Über Aline
Aline is a cloud-based VoIP phone system, which helps businesses handle incoming and outgoing calls through call routing, recording, shared extensions, live chat and various other functionalities. Other features include customizable caller ID, virtual fax, call transfer, remote access, and spam blocking.
The application enables employees to collaborate by sending text messages, images, or attachments. Users can monitor the agents attending calls and check team member’s availability before making any transfer. Aline also enables agents to add more users into a conference, put calls on hold, and view previous conversations. Administrators can change operation times, access reports, maintain call queues, collect voicemail, and coach agents through call whispering.
Aline offers integration with various third-party applications such as SugarCRM, NowCerts, Zoho, Vtiger, Zendesk, and more. It sends voicemail transcriptions to the user’s mailbox and allows them to switch devices during a call. Organizations can also enhance customer’s call experience through on-hold commercials, music, and inbound virtual receptionist (IVR) capabilities.
- Gratis Testen
- Abonnement
Geräte
Unternehmensgröße
- Gratis Testen
- Abonnement
Bilder







Funktionen
Gesamtzahl der Funktionen von Aline: 51
- Alarmfunktion / Benachrichtigungen
- Anpassbare Anrufer-ID
- Anruf-Screening
- Anrufaufzeichnung
- Anrufer-ID
- Anruferprofile
- Anrufprotokoll
- Anrufverfolgung
- Anrufüberwachung
- Audio / Video-Konferenzen
- Berichterstattung / Analyse
- Berichterstattung und Statistik
- Berichterstattung über Anrufe
- Call-Center-Management
- Callcenter-Integration
- Chat/Messaging
- Dokumentenmanagement
- Drittanbieter-Integration
- Fax-Management
- Filesharing
- Historische Berichte
- IVR / Spracherkennung
- Kollaboration mehrerer Nutzer
- Konferenzschaltung
- Konferenzschaltungen
- Kontaktmanagement
- Live-Chat
- Mitarbeiterverzeichnis
- Mobiler Zugriff
- Online-Sprachübertragung
- Remote-Zugriff/-Kontrolle
- SIP-Trunking
- Spam-Blockierung
- Statusverfolgung
- Syndikat-Gruppen
- Telemarketing-Management
- Umleitung der Anrufe
- Vereinheitlichte Kommunikation
- Verfügbarkeitsanzeige
- Videokonferenzen
- Virtuelle Erweiterungen
- Virtuelles Callcenter
- VoIP (IP-Telefonie)
- VoIP-Verbindung
- Voice-Mail
- Voicemail-Transkription
- Warteschleifen
- Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
- Werkzeuge zur Zusammenarbeit
- Wissensbasis-Management
- Zugriffskontrollen/Berechtigungen
Alternativen
CloudTalk

Virtual PBX

Wildix

GoToConnect

Nutzerbewertungen
Hast du Aline bereits?
Andere Softwarekäufer*innen brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.
Eine Bewertung schreiben- Branche: Grafikdesign
- Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Aline is A+!
Bewertet am 5.11.2020
We switched to Aline Phone Systems over a year ago and could not be happier. The service is top...
We switched to Aline Phone Systems over a year ago and could not be happier. The service is top notch for several reasons. First, the customer service is fast, friendly and efficient. Any technical questions we have are answered quickly! Secondly, the interface is way easier than the competitors. We were up and running in no time. Thirdly, the Communicator app saved our business during lock down. It allowed us to run our business remotely and transition smoothly without any interruption to our sales! We highly recommend Aline Phone Systems.
Vorteile
We really appreciated the ease of use. The training was simple and the interface is very user friendly.
Nachteile
I am not super tech savvy, so set up was a little tricky, but thankfully the tech support was amazing!
Antwort von Double A Solutions
Thanks for your review, Karrie! We love hearing feedback like this. I will relay this to the team!
- Branche: Versicherung
- Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Practical Usage
Bewertet am 21.10.2020
Customer service is super. Phone is very reliable with no problem with the systems, but sometimes...
Customer service is super. Phone is very reliable with no problem with the systems, but sometimes the internet signal breaks up the call, but that is on my internet service provider.
Vorteile
Very helpful in managing my daily phone usage.
Nachteile
The stand alone directory in the desktop phone, however merging it with my outlook has been the perfect match.
Antwort von Double A Solutions
Thanks for your review! We appreciate hearing Aline has helped your business!
Aline Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Aline.F. Welche Preispläne bietet Aline an?
Aline bietet folgende Kostenpläne an:
- Beginnt ab:
- Preismodell: Abonnement
- Gratis Testen: Nicht verfügbar
Please contact Double A Solutions for pricing details.
F. Was sind die Hauptfunktionen von Aline?
Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Aline
F. Wer sind die typischen Nutzer von Aline?
Aline hat die folgenden typischen Kunden:
2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+
F: Welche Sprachen werden von Aline unterstützt?
Wir haben keine Informationen darüber, welche Sprachen Aline unterstützt
F. Unterstützt Aline mobile Geräte?
Aline unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Aline?
Aline kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Blitz, Bullhorn ATS & CRM, EZLynx, NowCerts, Pipedrive, Salesforce Sales Cloud, SugarCRM, SuiteCRM, Vtiger CRM, Zendesk
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Aline an?
Aline bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support
Ähnliche Kategorien
Sieh alle für Aline gefundenen Softwarekategorien an.