PeopleForce
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Über PeopleForce
PeopleForce ist ein cloudbasiertes Personalmanagementsystem, das Unternehmen dabei unterstützt, Einstellungs-, Onboarding- und Mitarbeiterengagementabläufe über eine einheitliche Plattform zu rationalisieren. Die Lösung ermöglicht es Personalverantwortlichen, Informationen über die Mitarbeitenden in einem zentralen Repository zu erfassen und zu speichern, Bewerber zu verfolgen und Umfragen durchzuführen, um die Zufriedenheit der Mitarbeitenden zu analysieren.
Mit PeopleTime, dem integrierten Zeiterfassungssystem, können Mitarbeitende die für verschiedene Projekte und Aufgaben aufgewendete Zeit verfolgen. Die Anwendung ermöglicht es dem Management, Einblicke in Geschäftsausgaben zu erhalten, Budgets zuzuweisen, Rechnungen zu verarbeiten, Projektkosten vorherzusagen und autorisierten Nutzern rollenbasierte Berechtigungen zur Rationalisierung administrativer Vorgänge zu erteilen. Mit PeopleForce können Administratorenteams Mitarbeiterhandbücher und Gesundheitsformulare erstellen, Leistungsaufzeichnungen verwalten und tägliche, wöchentliche oder monatliche Berichte erstellen.
PeopleForce bietet eine API, mit der Unternehmen das System in verschiedene Plattformen Dritter wie beispielsweise Telegram, Slack, LinkedIn, Jooble, Trello, Jira, Work.ua und G Suite integrieren können. Weitere Funktionen umfassen Nutzerverwaltung, Datenexport, Analysen, Aufgabenmanagement, Abwesenheitsverfolgung, Zugriffskontrolle und automatisierte Erinnerungen.
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Integrationen
Bedienkomfort
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Alternativen
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PerformYard
Profit.co
Zoho Recruit
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- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
The best ATS I can desire
Bewertet am 31.5.2022
Last but not least, talking with PoepleForce staff is always like talking to a colleague.
They are...
Last but not least, talking with PoepleForce staff is always like talking to a colleague.
They are effective, willing to help, cheerful and to the point. They are always there, helping out with every issue or raising improvements for you to the dev team when they spot something that can work better.
I had the occasion to chat with the [SENSITIVE CONTENT] (they called me) and I had a blast talking about the product, what I like and dislike, how things may be impoved, but also chatting a bit about music and stuff.
If that's not customer orientation, I don't know what it is...
Vorteile
I stumbled onto PeopleForce by a message on LinkedIn. I was actively searching for a new way to track applications. I had a process in place based on a board and a set of email templates and what I wanted was basically a simple, configurable tool to automate most of the tasks I was doing manually.
PeopleForce fits like a glove. It's not overly engineered (in terms of process), it's configurable and it has just the right amount of automation.
Basically I accelerated the same process I had in place tenfold, with some nice additions like the ability to leave scorecards for candidates, add tons of metadata and sending assessment tests.
Beside the product, I really love the agile approach with this product: new features are baked in constantly, mostly by introducing small, frequent changes instead of releasing but disruptive ones. This makes for a product that's constantly improving, remaining familiar and usable all the time.
May seem like a minor thing, but to me that's how products are supposed to be developed.
Nachteile
The cons are to me pretty trivial. The interface and UI may need some more testing. No bugs to be found, just a bit of interactions that may be smoothen and visually speaking its good but not "OMG I'm in love". This is not a show stopper and I'm pretty sure it will improve over time.
Despite the team is incredibly responsie to proposals from the customers, I had to wait a bit for some requests to be taken into account, but in the end everything was always delivered.
In Betracht gezogene Alternativen
Teamtailor, Recruitee, SmartRecruiters, LinkedIn for Business und GreenhouseGründe für den Wechsel zu PeopleForce
Since it's less opinionated. You can build your own workflow with it, it provides just the right amount of automation, it's configurable for your use-case and it's simple to get started with. Also it has a complete and well documented REST API.- Branche: Marketing & Werbung
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Experience with PeopleForce: Streamlined and Efficient HR Management
Bewertet am 14.10.2024
The system meets the needs of the HR department in a comprehensive manner, providing a convenient...
The system meets the needs of the HR department in a comprehensive manner, providing a convenient and effective tool for managing all stages of the employee life cycle—from recruiting to ongoing support and development of staff.
The integration process was seamless, and the PeopleForce team provided exemplary support at every stage of implementation. We commend their responsiveness to our requests and their ability to tailor the platform to our specific needs. The platform is consistently updated in line with current HR trends, and we are pleased with its development.
Vorteile
The intuitive interface allows for quick navigation, enabling users to efficiently access the necessary data and adapt to the system with minimal effort, even for those new to it.
Process automation significantly reduces the time required for routine tasks.
Integration with other systems allows for the seamless integration of PeopleForce with other HR tools, greatly simplifying the overall organization of work.
PeopleForce enables the management of all stages of hiring, from the hiring process to onboarding of new employees.
Technical support is available to address any questions or issues.
Nachteile
We are happy to report that everything is going well. If we have any suggestions, we'll pass them on to the Peopleforce team and they'll take them into account.
- Branche: Marketing & Werbung
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 6.0 /10
Sutisfied
Bewertet am 9.9.2022
it was difficult to implementation
it was difficult to implementation
Vorteile
Price, KPI, 1-ON-1, Leaves, Employees Database
Nachteile
Payroll, Forms, Performance Review, Business Processes
Gründe für den Wechsel zu PeopleForce
price- Branche: Computer-Software
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
The most functional system
Bewertet am 7.3.2023
We like to manage all HR processes in the system - recruiting, performance, personnel functions,...
We like to manage all HR processes in the system - recruiting, performance, personnel functions, time tracking, surveys.
Vorteile
In our opinion, this system is the most optimal in terms of functionality, pricing, customization, updates and implementation of modern HR processes. Responsive technical support staff quickly and efficiently help to resolve any issue.
Nachteile
We like everything. This system covered our needs in the form in which we wanted. There are no complaints about this, only thanks.
Warum PeopleForce gewählt wurde
Convenient time tracking for projects. There is an assessment of competencies, an assessment of 360, custom reports, maintaining an assets database and a knowledge base. Everything you need in one system is very convenient for us.Gründe für den Wechsel zu PeopleForce
Only Peopleforce fully satisfied our needs- Branche: Programmentwicklung
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Smart Solutions Group review
Bewertet am 15.12.2022
People force helped us to step into more adult and structured HR. By using many functionalities if...
People force helped us to step into more adult and structured HR. By using many functionalities if the product (time offs, suggestions, knowledge bases) we have slowly pushed the HR processes to the employees easely selling the functionality to them. For us people force is now important tool for communication, HR management, performrmance review etc
Vorteile
Business processes are being implemented along with expansion of the product. We are purchasing it module by module. It is ease for use, our employees like the product. It helps us to be more structured and adult
Nachteile
The only cons for us at the moment is the slow implementation of features in a roadmap. Being the Product company we understand why it is so however
Gründe für den Wechsel zu PeopleForce
the proposition of functionality (covering the requirements) and costPeopleForce Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über PeopleForce.F. Welche Preispläne bietet PeopleForce an?
PeopleForce bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 1,50 $/Monat
- Preismodell: Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von PeopleForce?
PeopleForce hat die folgenden typischen Kunden:
2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
F: Welche Sprachen werden von PeopleForce unterstützt?
PeopleForce unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch, Polnisch, Russisch, Spanisch, Ukrainisch
F. Unterstützt PeopleForce mobile Geräte?
PeopleForce unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert PeopleForce?
PeopleForce kann in folgende Anwendungen integriert werden:
LinkedIn for Business, Microsoft Outlook, Slack, Telegram
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet PeopleForce an?
PeopleForce bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat
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