PeopleForce

4,6 (50)
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Cloudbasiertes Rekrutierungs- und Personalmanagementsystem

Über PeopleForce

PeopleForce ist ein cloudbasiertes Personalmanagementsystem, das Unternehmen dabei unterstützt, Einstellungs-, Onboarding- und Mitarbeiterengagementabläufe über eine einheitliche Plattform zu rationalisieren. Die Lösung ermöglicht es Personalverantwortlichen, Informationen über die Mitarbeitenden in einem zentralen Repository zu erfassen und zu speichern, Bewerber zu verfolgen und Umfragen durchzuführen, um die Zufriedenheit der Mitarbeitenden zu analysieren.

Mit PeopleTime, dem integrierten Zeiterfassungssystem, können Mitarbeitende die für verschiedene Projekte und Aufgaben aufgewendete Zeit verfolgen. Die Anwendung ermöglicht es dem Management, Einblicke in Geschäftsausgaben zu erhalten, Budgets zuzuweisen, Rechnungen zu verarbeiten, Projektkosten vorherzusagen und autorisierten Nutzern rollenbasierte Berechtigungen zur Rationalisierung administrativer Vorgänge zu erteilen. Mit PeopleForce können Administratorenteams Mitarbeiterhandbücher und Gesundheitsformulare erstellen, Leistungsaufzeichnungen verwalten und tägliche, wöchentliche oder monatliche Berichte erstellen.

PeopleForce bietet eine API, mit der Unternehmen das System in verschiedene Plattformen Dritter wie beispielsweise Telegram, Slack, LinkedIn, Jooble, Trello, Jira, Work.ua und G Suite integrieren können. Weitere Funktionen umfassen Nutzerverwaltung, Datenexport, Analysen, Aufgabenmanagement, Abwesenheitsverfolgung, Zugriffskontrolle und automatisierte Erinnerungen.


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PeopleForce

4,6 (50)
VS.
Häufig bewertet

Startpreis

1,50 $
Monat
8,00 €
Monat

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

111
87

Integrationen

4
14

Bedienkomfort

4,7 (50)
4,6 (67)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,8 (50)
4,5 (67)

Kundenservice

4,7 (50)
4,6 (67)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

Leapsome

4,6
Nr. 1 Alternative zu PeopleForce
CEOs und Personalverantwortliche nutzen Leapsome, um einen kontinuierlichen Zyklus aus Leistungsmanagement und...

PerformYard

4,8
Nr. 2 Alternative zu PeopleForce
PerformYard Talent ist eine Ziel- und Leistungsmanagementsoftware, die kontinuierliches Feedback, 360-Grad-, jährliche,...

Profit.co

4,8
Nr. 3 Alternative zu PeopleForce
Profit ist ein Zielsetzungs- und Tracking-Tool für OKRs (Ziele und Schlüsselergebnisse) zum Verwalten individueller,...

Zoho Recruit

4,5
Nr. 4 Alternative zu PeopleForce
HR-Fachkräfte können Zoho Recruit verwenden, um neue Stellenangebote zu bewerben, Karriereseiten zu veröffentlichen,...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,6 /5
(50)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8/5
Funktionen
4,3/5
Bedienkomfort
4,7/5
Kundenbetreuung
4,7/5

Hast du PeopleForce bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 50 Bewertungen
Paolo
Paolo
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

The best ATS I can desire

Bewertet am 31.5.2022

Last but not least, talking with PoepleForce staff is always like talking to a colleague.
They are...

Last but not least, talking with PoepleForce staff is always like talking to a colleague.
They are effective, willing to help, cheerful and to the point. They are always there, helping out with every issue or raising improvements for you to the dev team when they spot something that can work better.

I had the occasion to chat with the [SENSITIVE CONTENT] (they called me) and I had a blast talking about the product, what I like and dislike, how things may be impoved, but also chatting a bit about music and stuff.

If that's not customer orientation, I don't know what it is...

Vorteile

I stumbled onto PeopleForce by a message on LinkedIn. I was actively searching for a new way to track applications. I had a process in place based on a board and a set of email templates and what I wanted was basically a simple, configurable tool to automate most of the tasks I was doing manually.

PeopleForce fits like a glove. It's not overly engineered (in terms of process), it's configurable and it has just the right amount of automation.
Basically I accelerated the same process I had in place tenfold, with some nice additions like the ability to leave scorecards for candidates, add tons of metadata and sending assessment tests.

Beside the product, I really love the agile approach with this product: new features are baked in constantly, mostly by introducing small, frequent changes instead of releasing but disruptive ones. This makes for a product that's constantly improving, remaining familiar and usable all the time.

May seem like a minor thing, but to me that's how products are supposed to be developed.

Nachteile

The cons are to me pretty trivial. The interface and UI may need some more testing. No bugs to be found, just a bit of interactions that may be smoothen and visually speaking its good but not "OMG I'm in love". This is not a show stopper and I'm pretty sure it will improve over time.

Despite the team is incredibly responsie to proposals from the customers, I had to wait a bit for some requests to be taken into account, but in the end everything was always delivered.

In Betracht gezogene Alternativen

Teamtailor, Recruitee, SmartRecruiters, LinkedIn for Business und Greenhouse

Gründe für den Wechsel zu PeopleForce

Since it's less opinionated. You can build your own workflow with it, it provides just the right amount of automation, it's configurable for your use-case and it's simple to get started with. Also it has a complete and well documented REST API.
Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Experience with PeopleForce: Streamlined and Efficient HR Management

Bewertet am 14.10.2024

The system meets the needs of the HR department in a comprehensive manner, providing a convenient...

The system meets the needs of the HR department in a comprehensive manner, providing a convenient and effective tool for managing all stages of the employee life cycle—from recruiting to ongoing support and development of staff.

The integration process was seamless, and the PeopleForce team provided exemplary support at every stage of implementation. We commend their responsiveness to our requests and their ability to tailor the platform to our specific needs. The platform is consistently updated in line with current HR trends, and we are pleased with its development.

Vorteile

The intuitive interface allows for quick navigation, enabling users to efficiently access the necessary data and adapt to the system with minimal effort, even for those new to it.

Process automation significantly reduces the time required for routine tasks.

Integration with other systems allows for the seamless integration of PeopleForce with other HR tools, greatly simplifying the overall organization of work.

PeopleForce enables the management of all stages of hiring, from the hiring process to onboarding of new employees.

Technical support is available to address any questions or issues.

Nachteile

We are happy to report that everything is going well. If we have any suggestions, we'll pass them on to the Peopleforce team and they'll take them into account.

Natalia
Gesamtbewertung
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 6.0 /10

Sutisfied

Bewertet am 9.9.2022

it was difficult to implementation

it was difficult to implementation

Vorteile

Price, KPI, 1-ON-1, Leaves, Employees Database

Nachteile

Payroll, Forms, Performance Review, Business Processes

In Betracht gezogene Alternativen

Zoho People, Bob und BambooHR

Gründe für den Wechsel zu PeopleForce

price
Olha
Gesamtbewertung
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

The most functional system

Bewertet am 7.3.2023

We like to manage all HR processes in the system - recruiting, performance, personnel functions,...

We like to manage all HR processes in the system - recruiting, performance, personnel functions, time tracking, surveys.

Vorteile

In our opinion, this system is the most optimal in terms of functionality, pricing, customization, updates and implementation of modern HR processes. Responsive technical support staff quickly and efficiently help to resolve any issue.

Nachteile

We like everything. This system covered our needs in the form in which we wanted. There are no complaints about this, only thanks.

In Betracht gezogene Alternativen

Zoho People, Bob, Factorial, Personio, BambooHR und WebHR

Warum PeopleForce gewählt wurde

Convenient time tracking for projects. There is an assessment of competencies, an assessment of 360, custom reports, maintaining an assets database and a knowledge base. Everything you need in one system is very convenient for us.

Zuvor genutzte Software

Effy AI und Clockify

Gründe für den Wechsel zu PeopleForce

Only Peopleforce fully satisfied our needs
Inara
Gesamtbewertung
  • Branche: Programmentwicklung
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Smart Solutions Group review

Bewertet am 15.12.2022

People force helped us to step into more adult and structured HR. By using many functionalities if...

People force helped us to step into more adult and structured HR. By using many functionalities if the product (time offs, suggestions, knowledge bases) we have slowly pushed the HR processes to the employees easely selling the functionality to them. For us people force is now important tool for communication, HR management, performrmance review etc

Vorteile

Business processes are being implemented along with expansion of the product. We are purchasing it module by module. It is ease for use, our employees like the product. It helps us to be more structured and adult

Nachteile

The only cons for us at the moment is the slow implementation of features in a roadmap. Being the Product company we understand why it is so however

In Betracht gezogene Alternativen

Zoho Recruit und Salesforce Sales Cloud

Gründe für den Wechsel zu PeopleForce

the proposition of functionality (covering the requirements) and cost
5 von 50 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

PeopleForce Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über PeopleForce.

PeopleForce bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: 1,50 $/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

PeopleForce hat die folgenden typischen Kunden:

2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000

PeopleForce unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch, Polnisch, Russisch, Spanisch, Ukrainisch

PeopleForce unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

PeopleForce kann in folgende Anwendungen integriert werden:

LinkedIn for Business, Microsoft Outlook, Slack, Telegram

PeopleForce bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat

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