
Über Nimble
Nimble ist die branchenführende CRM-Lösung für Office 365 und G Suite, die preisgekrönte Kontaktverwaltungslösungen für Teams und Einzelpersonen entwickelt. Durch die Integration mit Produktivitätstools wie Posteingängen und Kalendern übernimmt es die gesamte Arbeit, bietet eine optimierte Nutzererfahrung und ist dafür konzipiert, mehr Geschäfte schneller abschließen zu können.
Nimble führt Tausende kleiner und mittelgroßer Geschäftsteams zusammen, indem diese ihre persönlichen und geschäftlichen Beziehungen über E-Mail, soziale Netzwerke und über 90 cloudbasierte Geschäftsanwendungen erfolgreich pflegen können.
Als Nr. 1 für Gesamtzufriedenheit bei G2 Crowd und Nr. 1 im Bereich Small Business Sales und Marketing CRM von Fit Small Business vereint Nimble die Stärken von herkömmlichen CRM-Lösungen, klassischem Kontaktmanagement, Social Media, Sales Intelligence und Marketingautomatisierung zu einer leistungsfähigen Plattform für das Beziehungsmanagement. Sie liefert wichtige Beziehungsinformationen an jedem Ort. Weitere Informationen oder eine kostenlose Testversion erhältst du unter www.nimble.com.
Bilder





Du bist nicht sicher, ob Nimble das Richtige ist?
Mit einer beliebten Alternative vergleichen
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Bedienkomfort
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Alternativen
Salesforce Service Cloud

Capsule

Elementor

Pipedrive

Nutzerbewertungen
Hast du Nimble bereits?
Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

- Branche: Internet
- Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
- Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Streamline your productivity
Bewertet am 18.7.2019
Good so far. Easy to use and is compatible with MS 365
Good so far. Easy to use and is compatible with MS 365
Vorteile
Alot like Salesforce, it was easy to use and is a future forward software program. It helps you build relationships and streamline your operations with it's cloud-based function so you can work, anywhere!
Nachteile
They don't offer alot of storage - 1G or 2G if a business plan. You can add 10GB at a time for additional cost.
- Branche: Einzelhandel
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Nimble Storage - Best in class
Bewertet am 7.11.2019
We have been with Nimble for 5+ years and would recommend them to anyone looking for a fast,...
We have been with Nimble for 5+ years and would recommend them to anyone looking for a fast, reliable storage solution with great customer support.
Vorteile
The solution is easy to install, easy to setup, and easy to use. The web interface makes managing the solution a breeze, and Infosight provides a plethora of data with insight into how the SAN is performing / capacity planning / any bottlenecks with virtual machines etc. Nimbles support team has always been amazing -- going above and beyond to resolve customer issues. Performance has never been an issue on this solution, even with it being hybrid.
Nachteile
There are some features that I miss coming from a Netapp solution prior to Nimble, one being breaking clones off from their parents into new volumes. This was a useful feature when wanting to clone data from one environment to another without permanently retaining a delta clone. Another feature I kind of miss is providing CIFS / NFS directly from the storage, removing the need to have separate file servers.
- Branche: Computer-Software
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 6.0 /10
Good contacts manager with potential thwarted by so-so UI, too much sales focus and persistent...
Bewertet am 6.4.2018
Contact information. Group emails. Task tracking.
Contact information. Group emails. Task tracking.
Vorteile
I like the idea of an integrated contacts manager and the social function is helpful. It's also good for group emails. It's better than the sales-focused CRM software I've looked at, but still needs a lot of work IMHO. Keep in mind, I'm a startup founder and not a sales person, which seems to be the primary target.
Nachteile
Lots of unresolved glitches or not-great UX. For example, Nimble shows activity for an email being read if I open it, this should only happen if the recipient did. Also, the Nimble window in Gmail is inconsistent, sometimes it appears, other times it doesn't. Finally, it will mysteriously show hundreds of new activity updates, often for the same few emails, when none have occurred.
Another issue is upselling. I requested multiple pipelines since min-2017. They said it was in the works. When they finally added it, they didn't contact me as they said they would and also required a subscription upgrade to use it.
Overall, I'm not a fan of the UI. It's not terribly intuitive and dated. AngelList covers some of the same functionality, like pipelines and messaging, in a much more elegant and efficient interface.
Antwort von Nimble
Hi there,
Thank you for sharing your feedback with our team. :)
We are so glad to here that you have enjoyed Nimble's Social Profile matching tool that locates your contacts social profiles based on the information provided.
We recently released our multiple pipeline feature that enables Nimble users to create as many pipelines with custom stages in each pipeline. This is included within our Business plan, which also enables users to send up to 100 Group Message sends per day, storage 2 GB of storage, and import up to 25,000 contacts. Users can definitely upgrade storage and contacts.
Best, Olivia
Nimble Customer Success Ninja
- Branche: Immobilien
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
This CRM has my helped my company tremendously
Bewertet am 8.6.2023
An overall great CRM when it comes to company's organization needs.
An overall great CRM when it comes to company's organization needs.
Vorteile
Through customer follow-ups on social networks, we were able to gather client information, and the software reacts fast to the execution procedures in specialized marketing initiatives. It is without a doubt a fantastic tool that affects the dynamics and growth of tactics.
Nachteile
Even though Nimble refreshes all of our funnel information in real time, it does not permit us to directly compare data.
- Branche: Bildungsmanagement
- Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Great product all around!
Bewertet am 13.10.2022
Great! Easy to setup, kind of a set it and forget it system. When you need to manage it it is easy...
Great! Easy to setup, kind of a set it and forget it system. When you need to manage it it is easy to navigate and use. Very few issues at all, HPE is great about finding potential issues before they become and actual issue.
Vorteile
Almost everything! Speed, reliability, ease of upgrading, and support!
Nachteile
Some of the software front end is a bit hard to read. The ability to use it is easy and okay but some of the information is presented to you in a way which isn't the easiest to understand (still way better than other products though)
Nimble Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Nimble.F. Welche Preispläne bietet Nimble an?
Nimble bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 24,90 $/Monat
- Preismodell: Abonnement
- Gratis Testen: Nicht verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Nimble?
Nimble hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500
F: Welche Sprachen werden von Nimble unterstützt?
Nimble unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch
F. Unterstützt Nimble mobile Geräte?
Nimble unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Nimble?
Nimble kann in folgende Anwendungen integriert werden:
AWeber, ActiveCampaign, Adobe Commerce, Audiense, Batchbook, ClickDesk, ConnectWise PSA, Constant Contact, Cvent Event Management, Desk.com, Dropbox Business, Eventbrite, Evernote Teams, FreshBooks, Freshdesk, FullContact, Gmail, GoTo Training, GoTo Webinar, Google Contacts, Google Workspace, Harvest, Highrise, HipChat, Hootsuite, HubSpot Marketing Hub, INinbox, Mad Mimi, Mailchimp, Marketo Engage, Meta for Business, NetSuite, Nutshell, Operations Hub, PandaDoc, Podio, QuickBooks Online Advanced, Quote Roller, Recurly, RightSignature, Shopify, Stripe, SugarCRM, Talkdesk, WebMerge, Webex, Wufoo, Xero, Zapier, Zendesk Suite, Zoho CRM, iContact
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Nimble an?
Nimble bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Chat
Ähnliche Kategorien
Sieh alle für Nimble gefundenen Softwarekategorien an.
- CRM-Systeme
- E-Mail Marketing Software
- Kontaktmanagement Software
- Social-CRM-Software
- Sales Force Automation Software
- Online CRM Systeme
- Lead-Management-Software
- Predictive Lead Scoring Software
- CRM Software für Immobilienagenturen
- CRM Software für das Gesundheitswesen
- CRM Software für Banken & Finanzdienstleister
- Social Selling Tools
- Sales Tracking Software
- CRM Software für Mac