Nimble

Kontaktmanagement und Software für soziale Beziehungen

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Nimble Übersicht

Was ist Nimble?

Nimble ist die branchenführende CRM-Lösung für Office 365 und G Suite, die preisgekrönte Kontaktverwaltungslösungen für Teams und Einzelpersonen entwickelt. Durch die Integration mit Produktivitätstools wie Posteingängen und Kalendern übernimmt es die gesamte Arbeit, bietet eine optimierte Nutzererfahrung und ist dafür konzipiert, mehr Geschäfte schneller abschließen zu können.

Nimble führt Tausende kleiner und mittelgroßer Geschäftsteams zusammen, indem diese ihre persönlichen und geschäftlichen Beziehungen über E-Mail, soziale Netzwerke und über 90 cloudbasierte Geschäftsanwendungen erfolgreich pflegen können.

Als Nr. 1 für Gesamtzufriedenheit bei G2 Crowd und Nr. 1 im Bereich Small Business Sales und Marketing CRM von Fit Small Business vereint Nimble die Stärken von herkömmlichen CRM-Lösungen, klassischem Kontaktmanagement, Social Media, Sales Intelligence und Marketingautomatisierung zu einer leistungsfähigen Plattform für das Beziehungsmanagement. Sie liefert wichtige Beziehungsinformationen an jedem Ort. Weitere Informationen oder eine kostenlose Testversion erhältst du unter www.nimble.com.

Nimble Übersicht

Kosten

Beginnt ab
12,00 $/Monat

Preisoptionen

Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Nimble Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Asien, Australien, Brasilien, Kanada, China und 5 weitere , Europa, Deutschland, Indien, Japan, Lateinamerika
Unterstützte Sprachen
Englisch

Screenshots

Nimble Screenshot:
Nimble Screenshot: Nimble Screenshot: Nimble Screenshot: Nimble Screenshot:

Nimble Bewertungen

Nimble Bewertungen

Gesamtbewertung
4,4
/
5
Ausgezeichnet
787

Sehr gut
529

Durchschnitt
142

Gering
22

Schlecht
13

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3
Funktionen
4,2
Bedienkomfort
4,3
Kundenbetreuung
4,3
88% haben diese Anwendung empfohlen
David M.

Simple & Effecient

Overall I have been happy with this product. It keeps evolving and keeps getting, generally better. The customer service is over the top. Quick response, always there if we have a questions. I like that!


Mit Google übersetzen
Jeffrey G.

Nimble Storage - Best in class

We have been with Nimble for 5+ years and would recommend them to anyone looking for a fast, reliable storage solution with great customer support.


Mit Google übersetzen
Brad B.

My experience


Mit Google übersetzen
Verifizierter Rezensent

Private Commercial Real Estate Debt Company Reviews Nimble

We spent a good amount of time investigating our options and so with whatever drawbacks, we are still happy with our investment in nimble. Whatever its shortcomings, its much easier to use than our old system which was designed by a company called blue robin.


Mit Google übersetzen
Brian P.

Nimble promised the moon and then delivered the stars too

Not only was the software top notch at our time of purchase years ago, but they have consistently improved it. Support is exceptional. Most of the time, the issue has not been with the Nimble array but somewhere else in the stack, and support has helped me find and correct it. I think every time I've called them, I got an engineer in Colorado with exceptional knowledge and no hard-to-understand accent.


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David M.
Branche: Landwirtschaft
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Simple & Effecient

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 2.3.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Overall I have been happy with this product. It keeps evolving and keeps getting, generally better. The customer service is over the top. Quick response, always there if we have a questions. I like that!

Vorteile

Easy to assign tags and group the ones you want to use to target specific groups for marketing purposes.

Nachteile

New UI for data entry is not as efficient as it used to be. Still simple but simple data priorities such as which phone number is primary is no longer available. You actually need to open the whole contact window to see all the data while before the summary gave the most important info.

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Jeffrey G.
Branche: Einzelhandel
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Nimble Storage - Best in class

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 7.11.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

We have been with Nimble for 5+ years and would recommend them to anyone looking for a fast, reliable storage solution with great customer support.

Vorteile

The solution is easy to install, easy to setup, and easy to use. The web interface makes managing the solution a breeze, and Infosight provides a plethora of data with insight into how the SAN is performing / capacity planning / any bottlenecks with virtual machines etc. Nimbles support team has always been amazing -- going above and beyond to resolve customer issues. Performance has never been an issue on this solution, even with it being hybrid.

Nachteile

There are some features that I miss coming from a Netapp solution prior to Nimble, one being breaking clones off from their parents into new volumes. This was a useful feature when wanting to clone data from one environment to another without permanently retaining a delta clone. Another feature I kind of miss is providing CIFS / NFS directly from the storage, removing the need to have separate file servers.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Brad B.
Branche: Elektrische/elektronische Fertigung
Untern. Größe: 501-1.000 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

My experience

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 26.6.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

Hardly know its there, which is great, as its easy to use and upgrade. Customer Service is awesome.

Nachteile

Needs more integration with VMware, and some work needs to be done on alarms.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 8.0/10

Verifizierter Rezensent
Branche: Immobilien
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Private Commercial Real Estate Debt Company Reviews Nimble

Bewertet am 23.6.2015
Quelle der Bewertung: GetApp

We spent a good amount of time investigating our options and so with whatever drawbacks, we are still happy with our investment in nimble. Whatever its shortcomings, its much easier to use than our old system which was designed by a company called blue robin.

Vorteile

We like the simplicity, browser plug in is really interesting. its engaging but we don't use a lot of the features.

Nachteile

1) Like I said we do appreciate the simplicity but the biggest disappointment / the thing that would make the system a slam dunk for us if improved is simply the dropdown customization for contact categorizations. We have no use for "Hot Lead" we're not sales people, we're a capital source for the real estate world. We changed those to be subcategories of the lead type which we also customized. The disappointment is in that the system doesn't appreciate that more often than not, a Broker is often also a Buyer, an Attorney often dabbles as a Developer. It would be an easy thing for them to be both. For now we rely on tags although its prone to human error and I don't feel comfortable making mail lists off of them. In summary, our perfect system would allow for broad macro categories that we could customize and subcategories. As well as the ability to check multiple boxes 2) A couple of smaller things, When we connected our twitter account in uploaded all of the companies as people which was a disaster. There was no way to just flip them into companies. We had to delete them and remake them.
3) No customer service. It was a nightmare when we couldn't get an excel of contacts to upload properly, I think my associate had to tweet at Nimble to get any response. Eventually it was resolved. 4) For some reason we thought that connecting people's linkedin would tell us if they changed their job but so far it hasn't.

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von Nimble

Thank you for taking the time to review Nimble.

I want to address a few of the concerns you brought up in the Cons to help out.

For 1. We recommend using the Custom Data fields feature in Nimble to create uniform data instead of Tags because they can definitely get messy.

For 2. Twitter doesn't differentiate between people or company accounts over their API, therefore, we can only import all contacts as a person or a company. We chose to go with "person" by default because this is more often the case than not. We're planning to add the option to convert a contact record from a person to a company in the future to help with this pain from Twitter.

For 3. We offer customer support via email M-F from 9-5 PM Pacific and you will always hear back from us if you write to care@nimble.com. We are also addressing CSV upload issues this summer to make it easier to bring your data into Nimble.

For 4. LinkedIn has limited their API from allowing CRM systems to sync job changes, therefore, you may update contacts with the Nimble Smart Contacts App while on LinkedIn if a contact changes their job. It's a different workflow, but it achieves the same result.

All in all, I really appreciate your feedback for Nimble. This is the kind of feedback we want so we can continue to stay at the top.

Best,

Joseph

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Brian P.
Branche: Staatsverwaltung
Untern. Größe: 501-1.000 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Nimble promised the moon and then delivered the stars too

Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 30.3.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Not only was the software top notch at our time of purchase years ago, but they have consistently improved it. Support is exceptional. Most of the time, the issue has not been with the Nimble array but somewhere else in the stack, and support has helped me find and correct it. I think every time I've called them, I got an engineer in Colorado with exceptional knowledge and no hard-to-understand accent.

Vorteile

Before purchasing our first Nimble, we tested multiple other vendors. Nimble Storage was the only one that not only met all requirements but also exceeded expectations, which were already high due to some huge statements from their sales team.

Nachteile

I support a CAD 911 system that is exceptionally IO sensitive. When switching between controllers (I have only done this during a software update), there is a 5-10 second time frame when our CAD software is unresponsive.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Nutzerempfehlung
8,2/10
Basierend auf 1.493 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Nimble Preis

Nimble Preis

Beginnt ab
12,00 $/Monat
Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3/5
Basierend auf 1.493 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Nimble Funktionen

Nimble Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Aktivitäts-Verfolgung
Anpassbare Berichterstellung
Anpassbare Vorlagen
Automatische Benachrichtigungen
Benutzerdefinierte Felder
Berichterstattung und Statistik
Daten-Import / -Export
E-Mail-Integration
Elektronische Zahlungen
Erinnerungen
Integration von Dritten
Kalenderverwaltung
Kontakt-Datenbank
Kontaktmanagement
Kundendatenbank
Kundenspezifisches Branding
Social-Media-Integration
Umfragen & Feedback
Funktionen
4,2/5
Basierend auf 1.493 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Videos und Anleitungen

Videos und Anleitungen

Nimble Häufig gestellte Fragen

Nimble Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Nimble.

F. Welche Preispläne bietet Nimble an?

Nimble bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 12,00 $/Monat

Preismodell: Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von Nimble?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Nimble

F. Wer sind die typischen Nutzer von Nimble?

Nimble hat die folgenden typischen Kunden:

Freie Mitarbeiter, Mittlere Unternehmen, Öffentliche Verwaltung, Kleine Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von Nimble unterstützt?

Nimble unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

F. Welche Preispläne bietet Nimble an?

Nimble hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt Nimble mobile Geräte?

Nimble unterstützt die folgenden Geräte:

Android, iPhone

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Nimble?

Nimble kann in folgende Anwendungen integriert werden:

ActiveCampaign, Constant Contact, Dropbox Business, Freshdesk, Google Drive, Hootsuite, Mad Mimi, PieSync, WebMerge, Zapier

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Nimble an?

Nimble bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Häufig gestellte Fragen, Forum, Wissensdatenbank, Online-Support, Video-Anleitungen