Über Nimble

Nimble ist die branchenführende CRM-Lösung für Office 365 und G Suite, die preisgekrönte Kontaktverwaltungslösungen für Teams und Einzelpersonen entwickelt. Durch die Integration mit Produktivitätstools wie Posteingängen und Kalendern übernimmt es die gesamte Arbeit, bietet eine optimierte Nutzererfahrung und ist dafür konzipiert, mehr Geschäfte schneller abschließen zu können.

Nimble führt Tausende kleiner und mittelgroßer Geschäftsteams zusammen, indem diese ihre persönlichen und geschäftlichen Beziehungen über E-Mail, soziale Netzwerke und über 90 cloudbasierte Geschäftsanwendungen erfolgreich pflegen können.

Als Nr. 1 für Gesamtzufriedenheit bei G2 Crowd und Nr. 1 im Bereich Small Business Sales und Marketing CRM von Fit Small Business vereint Nimble die Stärken von herkömmlichen CRM-Lösungen, klassischem Kontaktmanagement, Social Media, Sales Intelligence und Marketingautomatisierung zu einer leistungsfähigen Plattform für das Beziehungsmanagement. Sie liefert wichtige Beziehungsinformationen an jedem Ort. Weitere Informationen oder eine kostenlose Testversion erhältst du unter www.nimble.com.

Preisoptionen ab:

19,00 $/Monat

  • Kostenlose Version
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Die 5 Top-Alternativen zu Nimble

Geräte

Unternehmensgröße

S M L

Märkte

Australien, Brasilien, Kanada, China, Deutschland und 5 weitere , Vereinigtes Königreich, Indien, Japan, Mexiko, Vereinigte Staaten

Unterstützte Sprachen

Englisch

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Die 5 Top-Alternativen zu Nimble

Bilder

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Funktionen

Gesamtzahl der Funktionen von Nimble: 39

  • API
  • Angebotserstellung
  • Anpassbare Vorlagen
  • Aufgabenmanagement
  • Chancenmanagement
  • Daten-Import / -Export
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail Marketing
  • E-Mail-Management
  • E-Mail-Tracking
  • E-Mail-Vorlagen
  • Erinnerungen
  • Etikettierung
  • Für Finanzinstitutionen
  • Für Mac-Geräte
  • Für Startups
  • Gemeinsame Kontakte
  • Kalender-/Erinnerungssystem
  • Kalender-Synchronisierung
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Kundendatenbank
  • Lead Segmentierung
  • Lead-Erfassung
  • Leadmanagement
  • Marketing-Automatisierung
  • Mobiler Zugriff
  • Pipeline-Berichte
  • Pipeline-Management
  • Planungs-Tools
  • Prognose
  • Sales-Pipeline-Management
  • Segmentierung
  • Social-Media-Integration
  • Suchen / filtern
  • Umsatzentwicklung-Analyse
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Verkaufsprognose
  • Überwachung

Alternativen

Zoho CRM

4,2
Nr. 1 Alternative zu Nimble
Zoho CRM ist eine cloudbasierte CRM-Software, mit der Unternehmen jeder Größe Geschäfte intelligenter, besser und...

Salesforce Sales Cloud

4,4
Nr. 2 Alternative zu Nimble
Salesforce Sales Cloud ist eine cloudbasierte CRM-Anwendung von Salesforce. Sales Cloud hilft Vertriebsteams, Deals...

Pipedrive

4,5
Nr. 3 Alternative zu Nimble
Pipedrive ist ein CRM-Pipeline-Management-Tool für kleine und mittlere Vertriebsteams, das hilft, sich auf wichtige...

Insightly

3,9
Nr. 4 Alternative zu Nimble
Erweitere dein Geschäft schneller als je zuvor, indem du mit Insightly stärkere Kundenbeziehungen aufbaust, Verkaufschan...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,4 /5
(1.681)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3/5
Funktionen
4,2/5
Bedienkomfort
4,3/5
Kundenbetreuung
4,3/5

Hast du Nimble bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Eine Bewertung schreiben
5 von 1.681 Bewertungen angezeigt
David M.
Gesamtbewertung
  • Branche: Landwirtschaft
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Simple & Effecient

Bewertet am 2.3.2020

Overall I have been happy with this product. It keeps evolving and keeps getting, generally better....

Overall I have been happy with this product. It keeps evolving and keeps getting, generally better. The customer service is over the top. Quick response, always there if we have a questions. I like that!

Vorteile

Easy to assign tags and group the ones you want to use to target specific groups for marketing purposes.

Nachteile

New UI for data entry is not as efficient as it used to be. Still simple but simple data priorities such as which phone number is primary is no longer available. You actually need to open the whole contact window to see all the data while before the summary gave the most important info.

In Betracht gezogene Alternativen

Insightly und HubSpot CRM

Warum Nimble gewählt wurde

Outlook is not designed to handle thousands of contacts and you need too many plug in to make the thing work like a CRM. It's not made for that.

Gründe für den Wechsel zu Nimble

Simpler to use and Insightly did not have a tagging system nor a proper email system incorporated in the software.
Kayla M.
Gesamtbewertung
  • Branche: Buchhaltung
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Nimble Review: The Difference of Opinions with Business Owners

Bewertet am 4.11.2020

Overall I truly enjoyed Nimble. It did not take me forever to figure out how to use and become...

Overall I truly enjoyed Nimble. It did not take me forever to figure out how to use and become comfortable with Nimble. However, my husband decided he wanted to go for a different CRM. I was not happy and disagreed but he moved us on to another product which is not half bad.

Vorteile

The Customer service for this application was amazing. This is hard to find in a lot of CRMs. For Nimble it did not require a lot of time getting used too. It was easy to navigate and easy to help other people learn the system. For the computer system, the application is light and moves faster. I don't believe I have ever had the app crash on me while in the process of using it. For a small business owner, it has a fair and reasonable price. This system is really good for tracking time sheets and scheduling. There was never any confusion about which person was taking which job with this section of the application.

Nachteile

The menus are difficult to find as some of them are hidden, you often have to take a moment to search for them. The limits on the email are quite frustrating. It also does not come with much storage and that can also be frustrating when trying to save and keep things organized.

In Betracht gezogene Alternativen

Salesforce Sales Cloud

Gründe für den Wechsel zu Nimble

Nimble was perfectly priced and the customer service was absolutely wonderful.
Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Adept... umm I mean Nimble

Bewertet am 30.8.2021

The support is fantastic! Knowlegable and responsive.

The support is fantastic! Knowlegable and responsive.

Vorteile

I like the quick segmentation of contacts. Create a structured search query through the wizard. Once you get the result set just right, then give it a name and it gets saved as a segment...any new contacts that gain the qualifications to match the query are automatically displayed as part of that segment.

Nachteile

Often to do "mass edits" you have to export the records you want to change, edit them in a spreadsheet and then re-import them.

Evan D.
Gesamtbewertung
  • Branche: Computer-Software
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 6.0 /10

Mixed results. Flawed, but still the best match for us.

Bewertet am 28.9.2015

Vorteile

We researched ~10 CRM solutions for our small software contracting company (9 people), to help keep track of leads and communications. We have some frustrations with Nimble, but at least as of the last round of reviews it was the best match for our business.

Things we like:

* Price point is reasonable
* Automatic integration with gmail - communications over email with a contact show up with no extra work from us
* Automatic integration with social media
* Shared information with several people on our team
* Reminders to stay in touch with people can be easily created at the same time the contact is created

Nachteile

I have a number of frustrations with ranging from small to moderate. They are:
1) Can only integrate one social media account of each type. Fixing this has been "coming soon" for about eight months. Right now it means I need to decide between my business Twitter account (the official face of the company), and my individual Twitter account (which has 20 times as much traffic). I interact with business contacts via both and can only track one.

2) The Deals tracking tool has several deficiences:
2.1) The Deals view is wider than the page, which requires annoying scrolling with an embedded horizontal scrollbar, and you can't see it all at once. (Deals columns: 1570 pixels. Page width: fixed 1200 pixels, even if your browser is 2000 pixels wide.)
2.2) The "stages" of a deal have an arbitrary maximum limit of 99 days in stage. In my industry, initial contacts often turn into paying work 8-12 months later after companies complete fundraising. Nimble can't handle this.
2.3) There's no way to hide or "put on ice" a deal that is suspended temporarily. You can only close the deal as "won" or "lost". See above, I frequently have leads disappear for a year and then come back to hire us. Unless I want to lose the work I've entered, my only option is to keep all possible leads visible in case they come back eventually.

3) Nimble has its own separate contacts database from my Gmail contacts and no tool built in to synchronize them automatically. I have to use a 3rd-party tool to sync them, and it's fiddly to keep working right. Right now, I think it hasn't worked in a couple of months.

4) The Chrome plug-in to help you enter contact info from Gmail or from a web page is inconsistent. Frequently I select or hover contact name or info, but the plug-in doesn't detect it and I end up having to enter the contact manually anyway.

Edwin O.
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Best tool that makes delivery of service to customer simple, easy and effective.

Bewertet am 20.7.2021

It has helped me a lot in interacting with my customers thereby tracking the relationships between...

It has helped me a lot in interacting with my customers thereby tracking the relationships between each other and mostly it has helped in securely storing information about my customers .

Vorteile

First this software not only helps in customer delivery but also it helps in storage and track of customer details where they are the relationships and what they ae doing. Next the layout of this nimble is not only nice and simple but also it has no difficulty in learning. Lastly it does not only track but keeps history of the last customer you interacted with.

Nachteile

Since I have not used for a long time, it is hard for me to say negative side of this software but there is this issue that it requires to reload the page every time I use the shortcut to move back.

In Betracht gezogene Alternativen

Salesforce Sales Cloud

Gründe für den Wechsel zu Nimble

It is because its best for customer delivery and most importantly its pricing option is favorable.
5 von 1.681 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Nimble Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Nimble.

Nimble bietet folgende Kostenpläne an:

  • Beginnt ab: 19,00 $/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

Nimble hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500

Nimble unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

Nimble unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Nimble kann in folgende Anwendungen integriert werden:

AWeber, ActiveCampaign, Audiense, Batchbook, ClickDesk, ConnectWise Manage, Constant Contact, Cvent Event Management, Desk.com, Dropbox Business, Eventbrite, Evernote Teams, Facebook for Business, FreshBooks, Freshdesk, FullContact, Gmail, GoToTraining, GoToWebinar, Google Contacts, Google Workspace, Harvest, Highrise, HipChat, Hootsuite, HubSpot Marketing Hub, INinbox, Mad Mimi, Magento Commerce, Mailchimp, Marketo Engage, NetSuite, Nutshell, Operations Hub, PandaDoc, Podio, QuickBooks Online Advanced, Quote Roller, Recurly, RightSignature, Shopify, Stripe, SugarCRM, Talkdesk, WebMerge, Webex, Wufoo, Xero, Zapier, Zendesk, Zoho CRM, iContact

Nimble bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Chat

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