Nimble

Kontaktmanagement und Software für soziale Beziehungen

4,4 /5 (1546 Bewertungen) Eine Bewertung schreiben

Nimble Übersicht

Was ist Nimble?

Nimble ist die branchenführende CRM-Lösung für Office 365 und G Suite, die preisgekrönte Kontaktverwaltungslösungen für Teams und Einzelpersonen entwickelt. Durch die Integration mit Produktivitätstools wie Posteingängen und Kalendern übernimmt es die gesamte Arbeit, bietet eine optimierte Nutzererfahrung und ist dafür konzipiert, mehr Geschäfte schneller abschließen zu können.

Nimble führt Tausende kleiner und mittelgroßer Geschäftsteams zusammen, indem diese ihre persönlichen und geschäftlichen Beziehungen über E-Mail, soziale Netzwerke und über 90 cloudbasierte Geschäftsanwendungen erfolgreich pflegen können.

Als Nr. 1 für Gesamtzufriedenheit bei G2 Crowd und Nr. 1 im Bereich Small Business Sales und Marketing CRM von Fit Small Business vereint Nimble die Stärken von herkömmlichen CRM-Lösungen, klassischem Kontaktmanagement, Social Media, Sales Intelligence und Marketingautomatisierung zu einer leistungsfähigen Plattform für das Beziehungsmanagement. Sie liefert wichtige Beziehungsinformationen an jedem Ort. Weitere Informationen oder eine kostenlose Testversion erhältst du unter www.nimble.com.

Nimble Übersicht

Kosten

Beginnt ab
12,00 $/Monat

Preisoptionen

Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Nimble Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Vereinigte Staaten von Amerika, Kanada, Vereinigtes Königreich, Australien, China und 5 weitere , Indien, Japan, Deutschland, Brasilien, Mexiko
Unterstützte Sprachen
Englisch

Medien

Videos zu Nimble Nimble Screenshot: Nimble Screenshot: Nimble Screenshot: Nimble Screenshot:

Nimble Bewertungen

Nimble Bewertungen

Gesamtbewertung
4,4
/
5
Ausgezeichnet
815

Sehr gut
548

Durchschnitt
145

Gering
24

Schlecht
14

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3
Funktionen
4,2
Bedienkomfort
4,3
Kundenbetreuung
4,3
88% haben diese Anwendung empfohlen
David M.

Simple & Effecient

Overall I have been happy with this product. It keeps evolving and keeps getting, generally better. The customer service is over the top. Quick response, always there if we have a questions. I like that!


Mit Google übersetzen
Tawanda S.

Making customer relationship management a breeze and exciting experience

Customer relationship management is made easy; this is probably one area not taken so seriously by marketers but once used you will notice how much you have been missing. Nimble has been straightforward from roll-out through to implementation. Product support is satisfying and encouraging


Mit Google übersetzen
Zoltan C.

Great tool for money

Although I might not be their target customer, it's a great tool for a single user or a small team to manage the communication with prospects and clients.


Mit Google übersetzen
Verifizierter Rezensent

Private Commercial Real Estate Debt Company Reviews Nimble

We spent a good amount of time investigating our options and so with whatever drawbacks, we are still happy with our investment in nimble. Whatever its shortcomings, its much easier to use than our old system which was designed by a company called blue robin.


Mit Google übersetzen
Verifizierter Rezensent

Great Software for the right person.

It was difficult for me and it wasn’t what I needed anyway. It would be perfect for the right business.


Mit Google übersetzen
David M.
Branche: Landwirtschaft
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Simple & Effecient

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 2.3.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Overall I have been happy with this product. It keeps evolving and keeps getting, generally better. The customer service is over the top. Quick response, always there if we have a questions. I like that!

Vorteile

Easy to assign tags and group the ones you want to use to target specific groups for marketing purposes.

Nachteile

New UI for data entry is not as efficient as it used to be. Still simple but simple data priorities such as which phone number is primary is no longer available. You actually need to open the whole contact window to see all the data while before the summary gave the most important info.

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Tawanda S.
Branche: Non-Profit-Organisation Management
Untern. Größe: 501-1.000 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Making customer relationship management a breeze and exciting experience

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 30.9.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Customer relationship management is made easy; this is probably one area not taken so seriously by marketers but once used you will notice how much you have been missing. Nimble has been straightforward from roll-out through to implementation. Product support is satisfying and encouraging

Vorteile

For the greater part I am impressed by the dashboard presentation of Nimble; it gives all the needed information at a sign glance, you can keep track of new connections and keep them in the loop. It is well integrated into other productivity applications like G-Suite, LinkedIn and Office 365 among others

Nachteile

Email limitations may be annoying but then that makes it a business as options are available if you would subscribe to premium priced packages

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Zoltan C.
Branche: Computer-Software
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Great tool for money

Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 16.9.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Although I might not be their target customer, it's a great tool for a single user or a small team to manage the communication with prospects and clients.

Vorteile

The best feature of Nimble for me is social media and Gmail integration. You can save contacts easily from basically anywhere. I use only the fraction of it's capabilities.

Nachteile

Somehow the formatting of the emails composed in Nimble looks different than emails written in the Gmail client.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 8.0/10

Verifizierter Rezensent
Branche: Immobilien
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Private Commercial Real Estate Debt Company Reviews Nimble

Bewertet am 23.6.2015
Quelle der Bewertung: GetApp

We spent a good amount of time investigating our options and so with whatever drawbacks, we are still happy with our investment in nimble. Whatever its shortcomings, its much easier to use than our old system which was designed by a company called blue robin.

Vorteile

We like the simplicity, browser plug in is really interesting. its engaging but we don't use a lot of the features.

Nachteile

1) Like I said we do appreciate the simplicity but the biggest disappointment / the thing that would make the system a slam dunk for us if improved is simply the dropdown customization for contact categorizations. We have no use for "Hot Lead" we're not sales people, we're a capital source for the real estate world. We changed those to be subcategories of the lead type which we also customized. The disappointment is in that the system doesn't appreciate that more often than not, a Broker is often also a Buyer, an Attorney often dabbles as a Developer. It would be an easy thing for them to be both. For now we rely on tags although its prone to human error and I don't feel comfortable making mail lists off of them. In summary, our perfect system would allow for broad macro categories that we could customize and subcategories. As well as the ability to check multiple boxes 2) A couple of smaller things, When we connected our twitter account in uploaded all of the companies as people which was a disaster. There was no way to just flip them into companies. We had to delete them and remake them.
3) No customer service. It was a nightmare when we couldn't get an excel of contacts to upload properly, I think my associate had to tweet at Nimble to get any response. Eventually it was resolved. 4) For some reason we thought that connecting people's linkedin would tell us if they changed their job but so far it hasn't.

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von Nimble

Thank you for taking the time to review Nimble.

I want to address a few of the concerns you brought up in the Cons to help out.

For 1. We recommend using the Custom Data fields feature in Nimble to create uniform data instead of Tags because they can definitely get messy.

For 2. Twitter doesn't differentiate between people or company accounts over their API, therefore, we can only import all contacts as a person or a company. We chose to go with "person" by default because this is more often the case than not. We're planning to add the option to convert a contact record from a person to a company in the future to help with this pain from Twitter.

For 3. We offer customer support via email M-F from 9-5 PM Pacific and you will always hear back from us if you write to care@nimble.com. We are also addressing CSV upload issues this summer to make it easier to bring your data into Nimble.

For 4. LinkedIn has limited their API from allowing CRM systems to sync job changes, therefore, you may update contacts with the Nimble Smart Contacts App while on LinkedIn if a contact changes their job. It's a different workflow, but it achieves the same result.

All in all, I really appreciate your feedback for Nimble. This is the kind of feedback we want so we can continue to stay at the top.

Best,

Joseph

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Verifizierter Rezensent
Branche: Bau
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Great Software for the right person.

Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
Bewertet am 18.9.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

It was difficult for me and it wasn’t what I needed anyway. It would be perfect for the right business.

Vorteile

It was really great at contact management which in my business it’s very important to keep contact with clients open and always stay in touch.

Nachteile

It simply like so many before wasn’t for my business needs which are simple and this is a very broad and sometimes confusing software.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 5.0/10

Nutzerempfehlung
8,2/10
Basierend auf 1.546 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Nimble Preis

Nimble Preis

Beginnt ab
12,00 $/Monat
Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3/5
Basierend auf 1.546 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Nimble Funktionen

Nimble Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Aktivitäts-Verfolgung
Anpassbare Berichterstellung
Anpassbare Vorlagen
Automatische Benachrichtigungen
Benutzerdefinierte Felder
Berichterstattung und Statistik
Daten-Import / -Export
E-Mail-Integration
Echtzeit-Daten
Elektronische Zahlungen
Erinnerungen
Integration von Dritten
Kalenderverwaltung
Kontaktmanagement
Kundendatenbank
Kundenspezifisches Branding
Social-Media-Integration
Umfragen & Feedback
Funktionen
4,2/5
Basierend auf 1.546 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Nimble Häufig gestellte Fragen

Nimble Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Nimble.

F. Welche Preispläne bietet Nimble an?

Nimble bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 12,00 $/Monat

Preismodell: Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von Nimble?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Nimble

F. Wer sind die typischen Nutzer von Nimble?

Nimble hat die folgenden typischen Kunden:

Kleine Unternehmen, Öffentliche Verwaltung, Freie Mitarbeiter, Mittlere Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von Nimble unterstützt?

Nimble unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

F. Welche Preispläne bietet Nimble an?

Nimble hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt Nimble mobile Geräte?

Nimble unterstützt die folgenden Geräte:

Android, iPhone

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Nimble?

Nimble kann in folgende Anwendungen integriert werden:

ActiveCampaign, Constant Contact, Dropbox Business, Freshdesk, Google Drive, Hootsuite, Mad Mimi, PieSync, SimplyCast, Zapier

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Nimble an?

Nimble bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Häufig gestellte Fragen, Forum, Wissensdatenbank, Online-Support, Video-Anleitungen