
Über Nimble
Nimble ist die branchenführende CRM-Lösung für Office 365 und G Suite, die preisgekrönte Kontaktverwaltungslösungen für Teams und Einzelpersonen entwickelt. Durch die Integration mit Produktivitätstools wie Posteingängen und Kalendern übernimmt es die gesamte Arbeit, bietet eine optimierte Nutzererfahrung und ist dafür konzipiert, mehr Geschäfte schneller abschließen zu können.
Nimble führt Tausende kleiner und mittelgroßer Geschäftsteams zusammen, indem diese ihre persönlichen und geschäftlichen Beziehungen über E-Mail, soziale Netzwerke und über 90 cloudbasierte Geschäftsanwendungen erfolgreich pflegen können.
Als Nr. 1 für Gesamtzufriedenheit bei G2 Crowd und Nr. 1 im Bereich Small Business Sales und Marketing CRM von Fit Small Business vereint Nimble die Stärken von herkömmlichen CRM-Lösungen, klassischem Kontaktmanagement, Social Media, Sales Intelligence und Marketingautomatisierung zu einer leistungsfähigen Plattform für das Beziehungsmanagement. Sie liefert wichtige Beziehungsinformationen an jedem Ort. Weitere Informationen oder eine kostenlose Testversion erhältst du unter www.nimble.com.
Preisoptionen ab:
19,00 $/Monat
- Kostenlose Version
- Gratis Testen
- Abonnement
Die 5 Top-Alternativen zu Nimble
Geräte
Unternehmensgröße
Märkte
Australien, Brasilien, Kanada, China, Deutschland, Vereinigtes Königreich, Indien, Japan, Mexiko, Vereinigte Staaten und 5 weitere
Unterstützte Sprachen
Englisch
Preisoptionen ab:
19,00 $/Monat
- Kostenlose Version
- Gratis Testen
- Abonnement
Die 5 Top-Alternativen zu Nimble
Bilder





Funktionen
Gesamtzahl der Funktionen von Nimble: 51
Alternativen
HubSpot CRM

Salesforce Sales Cloud

Copper

HubSpot Marketing Hub

Nutzerbewertungen
Hast du Nimble bereits?
Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.
Eine Bewertung schreiben
- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 201-500 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
If you need to be more organized, you need to use this solution.
Bewertet am 6.6.2022
Vorteile
The way Nimble manage the leads it's great, easy to use, also the team work it's a great feature.
Nachteile
Maybe keep the software less clutter, sometimes I fell it's a lot of information on the same page.
Keep a clean interface.
- Branche: Bankwesen
- Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Marketing tools with Nimble
Bewertet am 25.5.2022
Vorteile
It's nice to see a customer relationship management system that isn't driven entirely by salespeople, and efforts in Account Marketing and sales may be tracked very well inside the system. The pricing is straightforward, with only one direct plan to choose from. Nimble ensures that my customers, my most valuable assets, are well taken care of—a speedy and dependable solution with excellent assistance for customers.
Nachteile
It has a few minor glitches. Many times, the thumbnail images of the contacts displayed the incorrect photo. There were certain aspects of sending emails that did not operate as intended. The surveillance of social activity was severely restricted to only a few sites, and the offered functionality was quite restricted.
- Branche: Computer-Software
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 6.0 /10
Mixed results. Flawed, but still the best match for us.
Bewertet am 28.9.2015
Vorteile
We researched ~10 CRM solutions for our small software contracting company (9 people), to help keep track of leads and communications. We have some frustrations with Nimble, but at least as of the last round of reviews it was the best match for our business.
Things we like:
* Price point is reasonable
* Automatic integration with gmail - communications over email with a contact show up with no extra work from us
* Automatic integration with social media
* Shared information with several people on our team
* Reminders to stay in touch with people can be easily created at the same time the contact is created
Nachteile
I have a number of frustrations with ranging from small to moderate. They are:
1) Can only integrate one social media account of each type. Fixing this has been "coming soon" for about eight months. Right now it means I need to decide between my business Twitter account (the official face of the company), and my individual Twitter account (which has 20 times as much traffic). I interact with business contacts via both and can only track one.
2) The Deals tracking tool has several deficiences:
2.1) The Deals view is wider than the page, which requires annoying scrolling with an embedded horizontal scrollbar, and you can't see it all at once. (Deals columns: 1570 pixels. Page width: fixed 1200 pixels, even if your browser is 2000 pixels wide.)
2.2) The "stages" of a deal have an arbitrary maximum limit of 99 days in stage. In my industry, initial contacts often turn into paying work 8-12 months later after companies complete fundraising. Nimble can't handle this.
2.3) There's no way to hide or "put on ice" a deal that is suspended temporarily. You can only close the deal as "won" or "lost". See above, I frequently have leads disappear for a year and then come back to hire us. Unless I want to lose the work I've entered, my only option is to keep all possible leads visible in case they come back eventually.
3) Nimble has its own separate contacts database from my Gmail contacts and no tool built in to synchronize them automatically. I have to use a 3rd-party tool to sync them, and it's fiddly to keep working right. Right now, I think it hasn't worked in a couple of months.
4) The Chrome plug-in to help you enter contact info from Gmail or from a web page is inconsistent. Frequently I select or hover contact name or info, but the plug-in doesn't detect it and I end up having to enter the contact manually anyway.
- Branche: Internet
- Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 7.0 /10
Inexpensive and extensive with small quirks
Bewertet am 8.4.2022
Nimble has many benefits for sole proprietors and small businesses.
As long as you don't mind the...
Nimble has many benefits for sole proprietors and small businesses.
As long as you don't mind the little things, Nimble is an affordable alternative to other CRM systems.
However, I see an internationalization as difficult, because just such little things like the date format or the week start on Monday are a prerequisite for an international orientation.
Vorteile
Perfect Chrome integration
Social media connection
Multiple email accounts
Multiple email senders
All integrated Google calendars available
Cheap
All basic CRM functions
Nachteile
English only
Date format not changeable (e.g. dd.mm.yyyy)
Week start not changeable (always Sunday)
Complicated setup
Not always logically structured
Partially outdated views that do not fit into the overall picture (e.g. calendar)
In Betracht gezogene Alternativen
Zoho CRM, Streak, Pipedrive, Zendesk Sell, Drag, Bigin by Zoho CRM und CopperGründe für den Wechsel zu Nimble
Some features that were important to us were not available from other products. These include multiple calendars, multiple mailboxes and associated multiple sending addresses.- Branche: Automotive
- Unternehmensgröße: 501-1.000 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Highly Analytical, Easy to use & Realistic Software Tool
Bewertet am 23.5.2022
Great Experience
Great Experience
Vorteile
UI/UX and Functionalities of are quite feasible, easy to handle, and seamless for any type of business.
Nachteile
Complexities in the Integration of software with other platforms is a little challenging
In Betracht gezogene Alternativen
HubSpot CRMGründe für den Wechsel zu Nimble
Great experienceNimble Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Nimble.F. Welche Preispläne bietet Nimble an?
Nimble bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 19,00 $/Monat
- Preismodell: Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Nimble?
Nimble hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500
F: Welche Sprachen werden von Nimble unterstützt?
Nimble unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch
F. Unterstützt Nimble mobile Geräte?
Nimble unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Nimble?
Nimble kann in folgende Anwendungen integriert werden:
AWeber, ActiveCampaign, Adobe Commerce, Audiense, Batchbook, ClickDesk, ConnectWise Manage, Constant Contact, Cvent Event Management, Desk.com, Dropbox Business, Eventbrite, Evernote Teams, FreshBooks, Freshdesk, FullContact, Gmail, GoTo Training, GoTo Webinar, Google Contacts, Google Workspace, Harvest, Highrise, HipChat, Hootsuite, HubSpot Marketing Hub, INinbox, Mad Mimi, Mailchimp, Marketo Engage, Meta for Business, NetSuite, Nutshell, Operations Hub, PandaDoc, Podio, QuickBooks Online Advanced, Quote Roller, Recurly, RightSignature, Shopify, Stripe, SugarCRM, Talkdesk, WebMerge, Webex, Wufoo, Xero, Zapier, Zendesk, Zoho CRM, iContact
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Nimble an?
Nimble bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Chat
Ähnliche Kategorien
Sieh alle für Nimble gefundenen Softwarekategorien an.
- CRM-Systeme
- E-Mail Marketing Software
- Kontaktmanagement Software
- Social-CRM-Software
- Sales Force Automation Software
- Online CRM Systeme
- Lead-Management-Software
- Predictive Lead Scoring Software
- CRM Software für Immobilienagenturen
- CRM Software für das Gesundheitswesen
- CRM Software für Banken & Finanzdienstleister
- Social Selling Tools
- Sales Tracking Software
- CRM Software für Mac