Über MoneyMinder

MoneyMinder is a nonprofit accounting software designed for volunteer-based groups. It allows group treasurers to manage all of their finances, reconcile bank accounts, enter banking transactions, track members/volunteers/donors, develop budgets, generate reports, store documents, calculate 990EZ & 1099 totals, and connect bank & merchant service accounts.

Preisoptionen ab:

159,00 $/Jahr

  • Kostenlose Version
  • Gratis Testen
  • Abonnement

Hauptvorteile von MoneyMinder

Manage all finances
One low annual price
Enter bank transactions
Reconcile bank accounts
Connect to 12,000+ banks
Develop budgets
Track members, volunteers and donors
Run financial reports
Store documents
Calculate totals for 990EZ & 1099
Set up an online store to collect payments

Geräte

Unternehmensgröße

S M L

Märkte

Vereinigte Staaten

Unterstützte Sprachen

Chinesisch, Deutsch, Englisch, Französisch, Griechisch und 14 weitere , Italienisch, Japanisch, Koreanisch, Niederländisch, Norwegisch, Polnisch, Portugiesisch, Russisch, Schwedisch, Spanisch, Thailändisch, Tschechisch, Vietnamesisch, zh-hant

Preisoptionen ab:

159,00 $/Jahr

  • Kostenlose Version
  • Gratis Testen
  • Abonnement

Bilder

MoneyMinder Software - 1
MoneyMinder Software - 2
MoneyMinder Software - 3
MoneyMinder Software - 4
MoneyMinder Software - 5
6 weitere anzeigen
Videos zu MoneyMinder
Videos zu MoneyMinder
MoneyMinder Software - 1 MoneyMinder Software - 2 MoneyMinder Software - 3 MoneyMinder Software - 4 MoneyMinder Software - 5

Funktionen

Gesamtzahl der Funktionen von MoneyMinder: 56

  • ACH Zahlungsabwicklung
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Anpassbare Felder
  • Belegmanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Buchhaltung
  • Budgetierung/Prognosen
  • Budgetkontrolle
  • Daten-Import / -Export
  • Dokumentenspeicher
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail-Vorlagen
  • Elektronische Zahlungen
  • Finanzanalyse
  • Finanzmanagement
  • Forderungen
  • Formularverwaltung
  • Freiwilligen-Management
  • Fundraising-Management
  • Gebühren-Management
  • Gewinn-und Verlustrechnung
  • Integration in die Buchhaltung
  • Kalenderverwaltung
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Kontenabgleich
  • Kontenabstimmung
  • Kontenplan
  • Kreditkartenbearbeitung
  • Live-Chat
  • Mitglieder-Datenbank
  • Mitgliedschaft-Management
  • Mitgliedschaftsarten
  • Mitgliedschaftsverlängerung
  • Mobiler Zugriff
  • Online-Spenden
  • Pfand-Management
  • Planungs-Tools
  • Prognosen
  • Rechnungsmanagement
  • Spenden-Tracking
  • Spender-Management
  • Steuermanagement
  • Strategische Planung
  • Suchen / filtern
  • Veranstaltungskalender
  • Verbindlichkeiten
  • Verfolgen der Teilnahme
  • Wiederkehrende Zahlungen / Abonnement-Abrechnung
  • Zahlungsabwicklung
  • Zusammenfassende Berichte
  • für gemeinnützige Organisationen
  • „Was wäre wenn“-Szenarien

Alternativen

QuickBooks Desktop Enterprise

4,5
Nr. 1 Alternative zu MoneyMinder
QuickBooks Enterprise ist eine Buchhaltungssoftware für kleine Unternehmen, die Nutzern Echtzeit-Zugriff auf Kunden-,...

NetSuite

4,1
Nr. 2 Alternative zu MoneyMinder
NetSuite ist eine Cloud-ERP-Lösung (Enterprise Resource Planning), der mehr als 24.000 wachstumsstarke internationale...

Aplos

4,5
Nr. 3 Alternative zu MoneyMinder
Aplos Accounting ist eine cloudbasierte Buchhaltungslösung für Kirchen und gemeinnützige Organisationen, für...

QuickBooks Online Advanced

4,4
Nr. 4 Alternative zu MoneyMinder
QuickBooks ist eine Buchhaltungs- und Geschäftsverwaltungslösung, mit der KMUs Verkäufe, Inventar, Finanzkonten und die...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

5 /5
(57)
Preis-Leistungs-Verhältnis
5/5
Funktionen
4,8/5
Bedienkomfort
4,9/5
Kundenbetreuung
5/5

Hast du MoneyMinder bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Eine Bewertung schreiben
5 von 57 Bewertungen angezeigt
Shirley A.
Gesamtbewertung
  • Branche: Grundschul- & Sekundarbildung
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Outstanding Product and Customer Service

Bewertet am 27.9.2019

We transition the role of treasurer every year, so having a tool that is so easy to use and...

We transition the role of treasurer every year, so having a tool that is so easy to use and has
such great technical support behind it will make our annual transitions so much smoother and easier.

Vorteile

It is a very straight forward product that has been easy to set up and use from day one.

Nachteile

Some of the reports have more columns than I would like and being able to hide those would be great. It’s probably possible but I just haven’t asked how to do it yet.

Lori K.
Gesamtbewertung
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Love this Company... Love the Staff!

Bewertet am 2.5.2021

First, bookkeeping is so not my thing; but I took over from a previous Treasurer who had been doing...

First, bookkeeping is so not my thing; but I took over from a previous Treasurer who had been doing the 'job' for many, many years... no records to speak of about anything.
Just a nightmare.

The folks at MoneyMinder helped me figure out what information to capture; build a spreadsheet with contact info, etc. and got us on track going forward.

I can't say enough about how patient, kind and with such good humor they helped me bring sanity out of chaos. Will be forever grateful for their help. Was able to address my Board and my Community with truly accurate information in very short order. Not only made me look good, but more than competent.

Vorteile

It is tailored to an HOA or POA like ours without a great upfront investment.

Able to easily enter and extract information from the system.

Had TOTAL support in setting up the system from a spreadsheet I provided, plus some limited customization.

Nachteile

For the price, it is the best.
With our budget, this is the best of the best.

More importantly, the customer service is phenomenal.
These folks are available pretty much all the time, and immediately get back to me.
I know them, and they know me.
Love everyone of them!

Joy R.
Gesamtbewertung
  • Branche: Grundschul- & Sekundarbildung
  • Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Value to Valur

Bewertet am 7.8.2019

I definitely appreciate the fact the system stores the information off site. The fact that that...

I definitely appreciate the fact the system stores the information off site. The fact that that those that we allow to have access to the money tracker can look into the accounts but are unable to make changes. Forms are easily available for the treasurer report and daily needs.

Vorteile

The to which set up Vendors. Transaction reports are easily available. Reconciliation of multiple accounts.

Nachteile

Didn’t have the ability to search by dollar amounts.

Antwort von NonProfitCentral

Hi Joy! Did you know you could search by dollar amounts by using your browser's built-in search function? Just a tip.

Amy S.
Gesamtbewertung
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Outstanding Customer Service

Bewertet am 5.3.2021

Our organization was able to quickly work out an annual budget and follow it accordingly. I am...

Our organization was able to quickly work out an annual budget and follow it accordingly. I am easily able to run monthly and quarterly reports and tax filing has been made easy! The customer support is by far the best I have ever experienced with any accounting program and has gone above and beyond in order to make our departmental transitions very seamless.

Vorteile

It is easy to use and guides first time users in a way that is easily understood.

Nachteile

None. I am 100% happy.

Tiffany J.
Gesamtbewertung
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Becoming a Treasurer Can be Daunting?

Bewertet am 20.7.2020

Priceless.

Priceless.

Vorteile

When I stepped into the treasurer role for our PTA, I had zero experience and no one directly to turn to for assistance with what this role entailed. MoneyMinder's support is absolutely amazing. They check your budget for you and call if they would like to make any suggestions. They will copy over your previous years transactions for tax purposes. When I had contacted quickbooks about accessing our old account for tax purposes it took far longer than any exchanges I had with money minder and they were unable to locate our old account. They have also been available for tips on how to build a COVID-19 based budget for the upcoming school year. The platform is user friendly and the reports have everything I need to manage our finances. I could have not asked for a better experience. Their service is priceless.

Nachteile

I cannot think of anything. I've only had a great experience.

5 von 57 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

MoneyMinder Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über MoneyMinder.

MoneyMinder bietet folgende Kostenpläne an:

  • Beginnt ab: 159,00 $/Jahr
  • Preismodell: Kostenlose Version, Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

MoneyMinder hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000

MoneyMinder unterstützt die folgenden Sprachen:

Chinesisch, Deutsch, Englisch, Französisch, Griechisch, Italienisch, Japanisch, Koreanisch, Niederländisch, Norwegisch, Polnisch, Portugiesisch, Russisch, Schwedisch, Spanisch, Thailändisch, Tschechisch, Vietnamesisch, zh-hant

MoneyMinder unterstützt die folgenden Geräte:

MoneyMinder kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Join It, PayPal

MoneyMinder bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat

Ähnliche Kategorien

Sieh alle für MoneyMinder gefundenen Softwarekategorien an.