
Outplay
Über Outplay
Outplay ist eine cloudbasierte Vertriebsunterstützungssoftware, die Unternehmen dabei hilft, mit der Zielgruppe zu interagieren und Einblicke in Geschäftskennzahlen zu erhalten, um den Umsatz zu steigern und das Wachstum zu fördern. Die Plattform ermöglicht es Vertriebsteams, ihre Ziele anzuzeigen, nachzuverfolgen und zu verwalten und Kunden über verschiedene Kanäle wie Anrufe, SMS, LinkedIn, E-Mails und mehr zu erreichen.
Outplay enthält Automatisierungsfunktionen, die deine Arbeit automatisch speichern, um Informationsverluste zu vermeiden. Die Software unterstützt auch eine Integration in verschiedene Anwendungen von Dritten wie Microsoft Office 365, Salesforce, HubSpot, Zapier, Gmail und Pipedrive.
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Outplay
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Bedienkomfort
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Alternativen
HubSpot CRM

Klenty

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PersistIQ

Nutzerbewertungen
Hast du Outplay bereits?
Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

- Branche: Marketing & Werbung
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Changing the Outreach Software Game
Bewertet am 8.9.2020
They have amazing support and are growing the product every day. I love how easy it is to engage...
They have amazing support and are growing the product every day. I love how easy it is to engage with. I'm now able to connect with exponentially more prospects across all platforms than I was before.
Vorteile
My favorite part about outplay has to be in how it presents tasks that are due within their sequences. It allows you to send out tons of pre-made and customized templates very quickly and easily. Best part of all? Everything gets recorded to Pipedrive using Outplay's native integration. This allows for a high level view of what's going on in all my deals, while keeping contact data siloed between sales reps.
Nachteile
The learning curve when setting up the software was a bit tricky. The triggers and sequences are kept in a strange place and are not easily tested. Additionally, I had some trouble with parts of the pipedrive integration. All of this was not more than a minor inconvenience.
- Branche: Marketing & Werbung
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Powerful tool with all the features I need, backed by a team who actually cares
Bewertet am 21.5.2021
Outplay brings it all together is a cohesive kind of way so I never end up with silos of data and I...
Outplay brings it all together is a cohesive kind of way so I never end up with silos of data and I can be confident about which communications any given prospect has received... and what should happen next.
Vorteile
Believe me, I have tried a LOT of outreach platforms over the years.
The one I was using stopped servicing clients in Australia. And everything else fell short. That is until I found Outplay, which gave me everything I needed at a significantly lower price tag.
Multi-channel sequences - my process intertwines LinkedIn, email, calling and miscellaneous tasks (e.g. direct mail, video, etc.). Most platforms ONLY focus on email. Or if they do have other task types, they are too restrictive around how they can be used. Outplay is extremely flexible in this respect.
It amazes how few platforms have functionality to make bulk updates/edits/exports. Outplay makes this simple. Bulk updates are easy, tags make managing everything simple, and the import/export functionality means you can update CSVs rather than trying to do complex manipulation in the platform.
Outplay never feels overly restrictive. I'm able to setup all the personalisation, custom fields, integration, domain setup, etc. that I need to run a powerful, sustainable and successful campaign without silly hacks or workarounds that I would otherwise need to get in place on other platforms.
Nachteile
When I think about how much time and money I've spent researching a platform that is actually a good fit for me, honestly, I'd be splitting hairs to find things I dislike about the platform.
Warum Outplay gewählt wurde
Outreach stopped servicing Australia. Outplay is better for a fraction of the cost.Zuvor genutzte Software
Outreach- Branche: Computer-Software
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 2.0 /10
Outplay review
Bewertet am 26.4.2022
I use Outplay for Outbound Sales. I recently switched from Apollo.io. My initial impression is an...
I use Outplay for Outbound Sales. I recently switched from Apollo.io. My initial impression is an unfavorable one. I've found it difficult to prospect and add leads onto Outplay.
Vorteile
It provides sufficient analytics that allow you track your sales performance.
The tasks dashboard allows you to understand how prospects are engaging with your emails in real-time.
Nachteile
I'm still a new user but here are some of the things I dislike about Outplay
Lack of integration with Sales Nav - having to import prospects into Outplay with an Excel sheet is extremely frustrating.
Software is clunky (sometimes) - I've had to wait for longer than usual for screens to load.
- Branche: Internet
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Great software that does it job well
Bewertet am 1.2.2023
Amazing! I would recommend Outplay to anyone who is looking to get started cold outbound
Amazing! I would recommend Outplay to anyone who is looking to get started cold outbound
Vorteile
- Simple UI. Pretty straightforward to use. - They have all the features that you would require in a cold outbound software. Great reporting
Nachteile
- They are still building a lot of new features that would make this a complete software.
In Betracht gezogene Alternativen
ApolloGründe für den Wechsel zu Outplay
Because it offered a better feature set at a fair price- Branche: Personalwesen
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Great Value with Great support
Bewertet am 7.6.2021
Needed a way to organize my tasks to contact prospects multiple times
Needed a way to organize my tasks to contact prospects multiple times
Vorteile
The product is fairly easy to use once you learn it. They have excellent support that helps answer your questions. They developed an integration with my Applicant Tracking system (CRM) - Crelate that works fairly well and is used to automate and orient the tasks necessary to contact prospects.
Nachteile
there is a bit of a learning curve.
In Betracht gezogene Alternativen
OutreachWarum Outplay gewählt wurde
Cheaper and they had a great zapier interface that really opened up the product for me to integrate with other systemsZuvor genutzte Software
OutreachGründe für den Wechsel zu Outplay
Cheaper and they had a great zapier interface that really opened up the product for me to integrate with other systemsOutplay Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Outplay.F. Welche Preispläne bietet Outplay an?
Outplay bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 99,00 $/Monat
- Preismodell: Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Outplay?
Outplay hat die folgenden typischen Kunden:
2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000
F: Welche Sprachen werden von Outplay unterstützt?
Outplay unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch
F. Unterstützt Outplay mobile Geräte?
Outplay unterstützt die folgenden Geräte:
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Outplay?
Outplay kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Gmail, HubSpot CRM, Pipedrive, Salesforce Platform, Zapier
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Outplay an?
Outplay bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat
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