Über Spendgo

Spendgo is a cloud-based loyalty marketing software designed to help businesses of all sizes automate and manage campaigns to engage with the target audience. The platform enables organizations to connect point of sale and e-commerce platforms with third-party solutions.

Spendgo allows enterprises to view sales and marketing data, enabling teams to gain insights into the performance of various campaigns and connect with the customers. It also lets marketers reach customers in-store, online, or via mobile.

Hauptvorteile von Spendgo

• Single Sign-On to create a universal login across all platforms and seamlessly migrate and manage customer data.
• Create personalized programs to unique with visits, points, surprise & delight, pay with points, points banking, and more.
• Activate an in-store customer-facing tablet with rich media and fully branded content to create true omnichannel experiences.
• Access valuable customer insights and prioritize the campaigns to improve reach.
• Enable custom-branded loyalty websites to preserve the look-and-feel of the brand.

Geräte

Unternehmensgröße

K M G

Bilder

Mobile and In-store Experience
Unmatched ROI
Shopify Loyalty App
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Videos zu Spendgo Spendgo Screenshot: Mobile and In-store Experience Spendgo Screenshot: Unmatched ROI Spendgo Screenshot: Shopify Loyalty App

Funktionen

Gesamtzahl der Funktionen von Spendgo: 137

  • A/B-Tests
  • API
  • Abwanderungsraten-Management
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Aktivitätsmanagement
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Angebotsmanagement
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Felder
  • Anpassbare Vorlagen
  • Anwendungsmanagement
  • Audit Trail
  • Authentifizierung
  • Automatische Antworten
  • Automatische Antworten
  • Automatisierte Terminplanung
  • Befragungs-/Umfragemanagement
  • Benutzer-Bereitstellung
  • Benutzer-Management
  • Benutzerdefinierte Attribute
  • Berechtigungsnachweis-Management
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Betrugserkennung
  • Bonus-Management
  • Bonus-Verwaltung
  • CRM
  • Chat / Messaging
  • Compliance Management
  • Content-Management
  • Daten-Import / -Export
  • Datenspeicher-Management
  • Datensynchronisation
  • Datenüberprüfung
  • Drag-and-Drop
  • Drip-Kampagnen
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Commerce-Management
  • E-Mail Marketing
  • E-Mail-Management
  • E-Mail-Verteilung
  • E-Mail-Vorlagen
  • Echtzeit-Analytik
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Echtzeit-Daten
  • Echtzeitüberwachung
  • Einheitliches Verzeichnis
  • Einmalige Anmeldung
  • Engagement-Analytik
  • Ereignisgesteuerte Aktionen
  • Ereignisprotokolle
  • Erinnerungen
  • Etikettierung
  • Feedback-Management
  • Gamification
  • Gebietsmanagement
  • Geolokalisierung
  • Geplanter Nachrichtenversand
  • Identity Federation (Identitätsverbund)
  • Inhaltserstellung
  • Kampagnen-Segmentation
  • Kampagnenanalysen
  • Kampagnenmanagement
  • Kampagnenplanung
  • Kampagnenplanung
  • Kanalmanagement
  • Kommunikationsmanagement
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Kundenaktivitäts-Tracking
  • Kundenbefragungen
  • Kundendatenbank
  • Kundenerlebnis-Management
  • Kundenhistorie
  • Kundenkarten
  • Kundenkonten
  • Kundenportal
  • Kundenprofile
  • Kundensegmentierung
  • Kundenspezifisches Branding
  • Kundentreuesystem ohne Karten
  • Kurzwahlnummern
  • Leistungskennzahlen
  • MMS
  • Marketing-Automatisierung
  • Massen-SMS
  • Mehrere Benutzerkonten
  • Mehrere Kampagnen
  • Mehrsprachig
  • Mitglieder-Buchhaltung
  • Mitglieder-Portal
  • Mitgliedschaft-Management
  • Mobile Benachrichtigungen
  • Mobile Coupons
  • Mobile Keywords
  • Mobiler Zugriff
  • Multi-Channel-Kommunikation
  • Multi-Faktor-Authentifizierung
  • Multichannel-Marketing
  • Nachrichten-Personalisierung
  • Passwort-Management
  • Privileged Account Management
  • Rabattmanagement
  • Regelbasierter Workflow
  • Richtlinien Managemen-
  • Rollen-basierte Genehmigung
  • SMS-Marketing
  • SMS-Nachrichtenversand
  • SSL-Sicherheit
  • Segmentierung
  • Self-Service Portal
  • Self-Service-Zugriffsanfrage
  • Sichere Datenspeicherung
  • Sicheres Login
  • Sicherheitsprüfungen
  • Text-to-Win (Text-Nachrichten für Gewinnspielteilnahme)
  • Transaktionshistorie
  • Treueprogramm
  • Umfragen & Feedback
  • Umfragen/Abstimmungen
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Verhaltens-Tracking
  • Verkaufspunkt POS
  • Vorlagen-Management
  • Widgets
  • Wirtschaftsprüfung-Management
  • Workflow-Management
  • Zugangsmanagement
  • Zugriffskontrollen/Berechtigungen
  • Zugriffsquellen-Verfolgung
  • Zugriffszertifizierung
  • Zwei-Faktor-Authentifizierung
  • Zwei-Wege-Messaging
  • Überwachung

Alternativen

Zoho CRM

4,2
Nr. 1 Alternative zu Spendgo
Zoho CRM ist eine cloudbasierte CRM-Software, mit der Unternehmen jeder Größe Geschäfte intelligenter, besser und...

Marketing 360

4,7
Nr. 2 Alternative zu Spendgo
Marketing 360 ist ein Marketing-Software-Unternehmen, das eine Kombination aus integrierter Software und...

User.com

4,6
Nr. 3 Alternative zu Spendgo
User.com ist eine Marketing-Automation-Plattform, die das Engagement erhöht und die Konversionen verbessert, indem eine...

Kangaroo

4,5
Nr. 4 Alternative zu Spendgo
Kangaroo Rewards ist ein digitales Treueprogramm mit automatisierter Marketingtechnologie, um Kunden zu gewinnen, den...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,6 /5
(11)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5/5
Funktionen
4,6/5
Bedienkomfort
5/5
Kundenbetreuung
4,5/5

Hast du Spendgo bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Eine Bewertung schreiben
5 von 11 Bewertungen angezeigt
Bradley M.
Gesamtbewertung
  • Branche: Restaurants
  • Untern. Größe: 201-500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Spendo Is The Way To Go!

Bewertet am 4.2.2020

A++ Experience. The team is very hands on. Compared to other vendors I deal with Spendgo's...

A++ Experience. The team is very hands on. Compared to other vendors I deal with Spendgo's willingness to go above and beyond the call of duty is second to none. Their technical expertise and customer support is top notch. We love them. They also have multiple options for loyalty integration and if they don't have a solution they are always willing to at the very least exploring building one. We appreciate all that they do for us.

Vorteile

API Capabilities, Intuitive Admin Dashboard, In Store Ease of Use, Great Support

Nachteile

No complaints at this time. The software works as we expect.

Brandon H.
Gesamtbewertung
  • Branche: Restaurants
  • Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

spendgo review

Bewertet am 22.10.2019

Spendgo is able to be installed on a variety of different POS vendors and will actively work with a...

Spendgo is able to be installed on a variety of different POS vendors and will actively work with a variety of our vendors ensure integrate their API across platforms.

Spendgo actively provides business suggestions to help us take full advantage of the loyalty program. They are responsive to issues and are a true partner, not just another vendor.

Vorteile

Spendgo is extremely flexible and can be built to meet a number of different loyalty situations. I like that there can be a user facing display, which helps drive guest participation even if store employees are not pushing the program.

Nachteile

When we first started with Spendgo there were some missing features in their backend. However, they worked hard to build this portion of their product out and have most of the missing parts on their roadmap, if not already implemented.

Richard L.
Gesamtbewertung
  • Branche: Essen & Trinken
  • Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
  • Weitere für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Spendgo is Great!

Bewertet am 26.3.2021

As with all new implementations, there is a learning curve; albeit small, and customer support...

As with all new implementations, there is a learning curve; albeit small, and customer support provides support all along the way. The staff were always available, willing, and helpful to provide support and training . We appreciate each of you.

Vorteile

This software was able to connect to Revel POS. We were able to use white lists for rewards, many other vendors did not have this flexibility. We were able to add a background video for customer presentation at the register. We were able to add multiple stores for rewards across stores. SMS campaigns were nice for sending out promotions and customer updates. The dashboard included adoption and customer history; although, mostly we just set it and forget it. The intention was that customers would get rewards without much management or maintenance.

Nachteile

We had to reach out to support for white list updates.
Printer redirects can cause customers to not receive rewards.

Joshua C.
Gesamtbewertung
  • Branche: Restaurants
  • Untern. Größe: 10.000+ Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 0.0 /10

We have had Spendgo for 3 months and cannot get reporting on how it is working

Bewertet am 27.6.2018

So far I have received no benefit.

So far I have received no benefit.

Vorteile

Easy for the customer to use and input their information. Attractive platform that the equipment sits on.

Nachteile

No visibility to if it is driving customer loyalty. The reporting features are not available for franchisees.

Michael S.
Gesamtbewertung
  • Branche: Essen & Trinken
  • Untern. Größe: 501-1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Great Loyalty Platform

Bewertet am 25.3.2021

Vorteile

very easy to onboard, easy integration with POS,

Nachteile

don't have any - the team is very goos and very easy to work with

5 von 11 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Spendgo Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Spendgo.

Spendgo bietet folgende Kostenpläne an:

  • Beginnt ab:
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Spendgo

Spendgo hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

Wir haben keine Informationen darüber, welche Sprachen Spendgo unterstützt

Spendgo unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil)

Wir haben keine Informationen darüber, welche Integrationen Spendgo hat

Spendgo bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat

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