Really Simple Systems Übersicht

Was ist Really Simple Systems?

Really Simple Systems ist ein einfach zu bedienendes Cloud-CRM-System für kleine und mittlere Unternehmen. Mit integriertem Vertriebs-, Marketing- und Service-Support kannst du intelligenter arbeiten und deine Vertriebskontakte und Kunden verwalten und verfolgen. Alle deine Daten befinden sich an einem Ort, was die Zusammenarbeit im Team, bessere Beziehungen und mehr Umsatz ermöglicht.

Das CRM-System wurde dazu entwickelt, um mit deinem Unternehmen zu wachsen. Es gibt vier Preispläne: Free, Starter, Professional und Enterprise, die einfache Lösungen für dein Unternehmen bieten.

Der Kundendienst ist völlig kostenlos und du kannst viele „Self Service“-Ressourcen finden und das Beste aus deinem CRM herausholen.

Really Simple Systems CRM verfügt über ein integriertes E-Mail-Marketingmodul mit Kampagnenmanagement- und Datenbanksegmentierungsfunktionen. Du kannst dein E-Mail-Marketing direkt aus dem CRM heraus betreiben, sodass alle deine Daten an einem Ort sind.

Really Simple Systems Übersicht

Kosten

Beginnt ab
14,00 $/Monat

Preisoptionen

Gratis Testen
Kostenlos
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Really Simple Systems Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Vereinigte Staaten von Amerika, Kanada, Vereinigtes Königreich, Australien, China und 5 weitere , Indien, Japan, Deutschland, Brasilien, Mexiko
Unterstützte Sprachen
Englisch

Medien

Sales Dashboard
Marketing Module Dashboard
Accounts List Page
Task List Page
Opportunities List Page
Contact List Page
Cases List Page
Videos zu Really Simple Systems Videos zu Really Simple Systems Really Simple Systems Screenshot: Sales Dashboard Really Simple Systems Screenshot: Marketing Module Dashboard Really Simple Systems Screenshot: Accounts List Page Really Simple Systems Screenshot: Task List Page Really Simple Systems Screenshot: Opportunities List Page Really Simple Systems Screenshot: Contact List Page Really Simple Systems Screenshot: Cases List Page

Really Simple Systems Bewertungen

Really Simple Systems Bewertungen

Gesamtbewertung
4,4
/
5
Ausgezeichnet
146

Sehr gut
108

Durchschnitt
19

Gering
4

Schlecht
0

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5
Funktionen
4,1
Bedienkomfort
4,4
Kundenbetreuung
4,6
92% haben diese Anwendung empfohlen
Chris T.

Cost effective CRM for small business

We have grown our business with this CRM, and when we were starting out it gave us a lot of "bang for our bucks", the experience has been excellent.


Mit Google übersetzen
Stuart A.

Really Simple Systems - SIMPLES!

Fantastic Software - never had any issues with it, customer support is fantastic and I would recommend this to anyone looking for a CRM system


Mit Google übersetzen
Mabs A.

RSS easy to navigate


Mit Google übersetzen
Diana C.

Use of CRM

When I have needed help with something I have had a quick and useful response very quickly.
I find it easy to use for what I need.


Mit Google übersetzen
Neil G.

Simple Effective CRM System

Use it for my own software business and 3 other software clients based in New Zealand and UK and it can be used from complete sales pipeline management through to lead generation, depending what my clients need, simple customisation of database fields and screens makes it user configurable a must for different client requirements.


Mit Google übersetzen
Chris T.
Branche: Unternehmensberatung
Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Cost effective CRM for small business

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 2.10.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

We have grown our business with this CRM, and when we were starting out it gave us a lot of "bang for our bucks", the experience has been excellent.

Vorteile

Having an awareness of the cost of some of the well known CRM platforms e.g. salesforce, dynamics, the thing that strikes you is that the cost of these is prohibitive for an SME with @30 light CRM users. RSS is different. The bottom line is that they offer excellent value for small businesses. I would view this as their USP.

They have a responsive team and have constantly improved the CRM over the years.

Key features I like are the permissions system which lets us give bespoke access to the teams in our business with everyone given the access to the client records that they require.

The integration with Kashflow (accounting) is incredibly useful and reduces unnecesary duplication in our business processes.

The marketing module has been a significant driver for new business, and again is very cost effective.

The activity section enables us to keep good records of client contacts, as does the ability to bcc email comunications into the client record.

The layout of fields is very easy to modify to your business requirements, adding extra fields with dropdowns as required.

Document storage is straightforward with drag & drop functionality.

Nachteile

Nothing to complain about, happy. Maybe preferred the earlier version which let you know the last time a record was updated and by who.

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von Really Simple Systems

Thanks for the review Chris!

FYI the new version CRM does still let you know the last time a record was updated and by who. At the top of your screen, next to the account name, there's a little clock symbol. Hover over this and the information will appear.

Regards

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Stuart A.
Branche: Finanzdienstleistungen
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Really Simple Systems - SIMPLES!

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 10.4.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Fantastic Software - never had any issues with it, customer support is fantastic and I would recommend this to anyone looking for a CRM system

Vorteile

I use this every day, fantastic entry level customer relationship datatbase software. Allows you to manage your customers, tasks documents, emails etc etc etc - basically does everything you need it to and I have only just scratched the surface

Nachteile

I would like the ability to be able to multi select tasks and move them to a specified date. There may be an option to do this already, but currently I am manually moving them, which can be time consuming

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von Really Simple Systems

Stuart, thank you for posting a review of Really Simple Systems and glad to hear it's a good fit for you.

We are just working on a new calendar view for tasks which may address what you are looking to do. This will be released in the next month or so.

You can, of course, always get in touch and tell us your feature requests and we'll do our best to address your needs.

Kind regards

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Mabs A.
Branche: Buchhaltung
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

RSS easy to navigate

Bewertet am 18.11.2015
Quelle der Bewertung: SoftwareAdvice

Vorteile

The software is easy to use and navigate through. I love the fact that it can be tailored to meet your specific needs as this was very important to me and one of the factors that played an important role in me choosing RSS. Functionality is great and there are a lot of extra options that are available that I can switch on and off as and when I require them.

Nachteile

The customer service/support is slow at times and this becomes very frustrating. I have scheduled in calls in the past and the client service level has been poor where on occasions I have had to chase support for help. In terms of the software it is great that you add extra features but there are some extras which I feel should be included within the standard packages.

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 7.0/10

Diana C.
Branche: Öl & Energie
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Use of CRM

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 19.8.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

When I have needed help with something I have had a quick and useful response very quickly.
I find it easy to use for what I need.

Vorteile

The most important things to me are:- tracking of emails with each customer, tracking of quotation/sales confirmations with each customer. Checking where we are up to with opportunities.

Nachteile

I have not used this with any other system, but I cannot fathom out the report side of things, but neither have I asked for help using it so far either.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 7.0/10

Neil G.
Branche: Unternehmensberatung
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Simple Effective CRM System

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 22.8.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Use it for my own software business and 3 other software clients based in New Zealand and UK and it can be used from complete sales pipeline management through to lead generation, depending what my clients need, simple customisation of database fields and screens makes it user configurable a must for different client requirements.

Vorteile

It was the simplest CRM system I have used compared to a long list of CRM systems used over the last 15 years, it is modern and I can use it on any device I like and web browser effectively.

marketing functionality built into the CRM database beats those that need to use 3rd party applications like Mailchimp, everything thats needed is in one system that is evolving and improving over time

Nachteile

The data conversion and bringing in data was a challenge trying to get it to work, but the support team simply imported the data for me when it was required, data import/export functionality has been improved.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Nutzerempfehlung
8,7/10
Basierend auf 277 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Really Simple Systems Preis

Really Simple Systems Preis

Beginnt ab
14,00 $/Monat
Gratis Testen
Kostenlos
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5/5
Basierend auf 277 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Really Simple Systems Funktionen

Really Simple Systems Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Aktivitäts-Verfolgung
Anpassbare Berichterstellung
Anpassbare Vorlagen
Automatische Benachrichtigungen
Benutzerdefinierte Felder
Berichterstattung und Statistik
Daten-Import / -Export
E-Mail-Integration
Echtzeit-Daten
Elektronische Zahlungen
Erinnerungen
Integration von Dritten
Kalenderverwaltung
Kontaktmanagement
Kundendatenbank
Kundenspezifisches Branding
Social-Media-Integration
Umfragen & Feedback
Funktionen
4,1/5
Basierend auf 277 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Really Simple Systems Häufig gestellte Fragen

Really Simple Systems Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Really Simple Systems.

F. Welche Preispläne bietet Really Simple Systems an?

Really Simple Systems bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 14,00 $/Monat

Preismodell: Kostenlos, Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von Really Simple Systems?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Really Simple Systems

F. Wer sind die typischen Nutzer von Really Simple Systems?

Really Simple Systems hat die folgenden typischen Kunden:

Kleine Unternehmen, Öffentliche Verwaltung, Non-Profit, Freie Mitarbeiter, Mittlere Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von Really Simple Systems unterstützt?

Really Simple Systems unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

F. Welche Preispläne bietet Really Simple Systems an?

Really Simple Systems hat folgende Preismodelle:

Kostenlos, Abonnement

F. Unterstützt Really Simple Systems mobile Geräte?

Wir haben keine Informationen darüber, welche Geräte Really Simple Systems unterstützt

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Really Simple Systems?

Really Simple Systems kann in folgende Anwendungen integriert werden:

ActiveCampaign, CallTrackingMetrics, Dropbox Business, KashFlow, KashFlow, Mailchimp, Microsoft Azure, Twitter, Xero, Xero

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Really Simple Systems an?

Really Simple Systems bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Häufig gestellte Fragen, Online-Support, Telefon-Support, Video-Anleitungen, Wissensdatenbank