
Über Really Simple Systems CRM
Really Simple Systems ist ein einfach zu bedienendes Cloud-CRM-System für kleine und mittlere Unternehmen. Mit integriertem Vertriebs-, Marketing- und Service-Support kannst du intelligenter arbeiten und deine Vertriebskontakte und Kunden verwalten und verfolgen. Alle deine Daten befinden sich an einem Ort, was die Zusammenarbeit im Team, bessere Beziehungen und mehr Umsatz ermöglicht.
Das CRM-System wurde dazu entwickelt, um mit deinem Unternehmen zu wachsen. Es gibt vier Preispläne: Free, Starter, Professional und Enterprise, die einfache Lösungen für dein Unternehmen bieten.
Der Kundendienst ist völlig kostenlos und du kannst viele „Self Service“-Ressourcen finden und das Beste aus deinem CRM herausholen.
Really Simple Systems CRM verfügt über ein integriertes E-Mail-Marketingmodul mit Kampagnenmanagement- und Datenbanksegmentierungsfunktionen. Du kannst dein E-Mail-Marketing direkt aus dem CRM heraus betreiben, sodass alle deine Daten an einem Ort sind.
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Really Simple Systems CRM
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Bedienkomfort
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Alternativen
NetSuite

HubSpot CRM

monday.com

Salesforce Marketing Cloud

Nutzerbewertungen
Hast du Really Simple Systems CRM bereits?
Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

- Branche: Computer-Software
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Perfectly suited to us as a small business
Bewertet am 22.8.2019
We use really simple sytems CRM for managing our client accounts and tracking opportunities for new...
We use really simple sytems CRM for managing our client accounts and tracking opportunities for new sales. It works excellently and our team are very pleased with it
Vorteile
Really Simple Systems CRM works brilliantly for our business as it's quite to use and setup, but still has all the features we need. On the rare occasions when we've had to the use the support service the team have been very respoonsive
Nachteile
The ability to merge duplicate organisations would be very useful; instead you have to delete one and update the other
In Betracht gezogene Alternativen
Salesforce Sales CloudGründe für den Wechsel zu Really Simple Systems CRM
Price and simplicity- Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
Helpful and Useful tool
Bewertet am 22.12.2015
WJ is a small local business based in Hull. We have around 30 employees and specialise in several...
WJ is a small local business based in Hull. We have around 30 employees and specialise in several different areas from anti-slip decking to Timber Treatment and through to metalwork engineering.
As the company salesman it is essential that I have regular and consistent contact with my customers as well as a smooth way of keeping records of these meetings. Without Really Simple Systems I would use a diary to keep track of this. This however makes it very difficult for anybody but me to understand where we are with each customer in our sales and follow up cycle. I always struggle to maintain order with this. Really Simple Systems offers not only a great way to keep and maintain a customer diary but also allows me to keep meeting notes and documents all stored in the same that everyone can also see.
Vorteile
When we have ever had issues with the system and contacted customer service we have always had a response within 24hrs which has been understandable, concise and always helpful. the task setting and reminder system is accurate, amendable and 'Really Simple'.
We had an issue around sales tracking and Forecasting where we wanted to be able to see monthly potential sales if a sale was to come off. However when we questioned and asked if this was possible within about 6 hours the facility to do what we want had been added in to the system which we greatly appreciated.
Nachteile
We have no issues around the system.
- Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
- Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Really Simple!
Bewertet am 12.4.2023
RSS allows us to track our engagements with key stakeholders and clients in a easy to use and cost...
RSS allows us to track our engagements with key stakeholders and clients in a easy to use and cost effective way.
Vorteile
Very intuitive and easy to use. Reporting function is especially useful, as is being able to customise activity fields.
Nachteile
It would be great to be able to import different font styles to the marketing/newsletter functions
- Branche: Tiefbau
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 7.0 /10
RSS Review
Bewertet am 20.11.2019
We are tracking opportunities and following engagement. Unfortunately, I am still having to use an...
We are tracking opportunities and following engagement. Unfortunately, I am still having to use an excel spread sheet because I can't quite get the CRM to duplicate the spread sheet but this is a lack of skill using the system on my part and not a take on the RSS system.
Vorteile
Its very easy to use, quite intuitive in set up and implementation.
Nachteile
*After using other CRM software, the lack of ability to move opportunities between accounts when the main holder is no longer the main account. I don't think this is possible without some programming by RSS team. *Having the freedom to manipulate the set up like in Salesforce, where an internal programmer will set up exactly what I require. Do RSS's team do this?
*The display dashboard could be better, to have the ability to adjust the widgets to show what I want instead of a standardised return.
In Betracht gezogene Alternativen
Dynamics 365Warum Really Simple Systems CRM gewählt wurde
Different companies use different products.Zuvor genutzte Software
Dynamics 365Gründe für den Wechsel zu Really Simple Systems CRM
It wasn't my decision!- Branche: Einzelhandel
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
I enjoy Really Simple!
Bewertet am 13.4.2023
It takes time to learn the basics but once you've started using it, the system becomes more user...
It takes time to learn the basics but once you've started using it, the system becomes more user friendly
Vorteile
The simple organization and access to client files / reports
Nachteile
The language. Some metrics and reports seem to be categorized with more European terms; not all reports or metrics are easy to understand at first.
Really Simple Systems CRM Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Really Simple Systems CRM.F. Welche Preispläne bietet Really Simple Systems CRM an?
Really Simple Systems CRM bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 17,00 $/Monat
- Preismodell: Kostenlose Version, Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Really Simple Systems CRM?
Really Simple Systems CRM hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
F: Welche Sprachen werden von Really Simple Systems CRM unterstützt?
Really Simple Systems CRM unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch
F. Unterstützt Really Simple Systems CRM mobile Geräte?
Really Simple Systems CRM unterstützt die folgenden Geräte:
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Really Simple Systems CRM?
Really Simple Systems CRM kann in folgende Anwendungen integriert werden:
ActiveCampaign, Calendly, Campaign Monitor, Constant Contact, Dropbox Business, Gmail, Google Docs, Google Drive, Google Sheets, Gravity Forms, KashFlow, LeadGen App, Leadinfo, Mailchimp, Meta for Business, Microsoft Azure, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, OneLogin, Osano, PandaDoc, QuickBooks Online Advanced, Saasu, Sage Business Cloud, Slack, Trello, Twitter, Typeform, Xero, Zapier
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Really Simple Systems CRM an?
Really Simple Systems CRM bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat
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- CRM Software für Banken & Finanzdienstleister
- Absatzplanung Software
- Vertriebsunterstützung Software
- Online CRM Systeme
- Kontaktmanagement Software
- Sales Force Automation Software
- Lead-Management-Software
- Predictive Lead Scoring Software
- Lead Nurturing Software
- All-in-One-Marketingplattformen
- E-Mail Marketing Software
- Lead Capture Tools