Über Genesys DX

Genesys DX (formerly Bold360) is an intelligent customer engagement solution that provides SMBs and large enterprises with actionable customer insights to deliver richer and more personalized experiences in real-time. The platform provides live chat, email, messaging and social channels needed to engage and support consumers across self-service and agent-assisted interactions.

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Hauptvorteile von Genesys DX

  • Create a more personal connection with customers and website visitors using Genesys DX's live chat.

  • Genesys DX automatically stores all visitor history keeping track of their website activity and previous interactions. This enables users to access past chats and maintain conversational continuity.

  • All Genesys DX products share a common infrastructure ensuring a smooth transition if users ever decide to upgrade their service.

  • Genesys DX is available as a mobile app for anytime, anywhere accessibility.

  • Genesys DX's Basic Summary report provides users with a weekly graph, hourly breakdown of activity, highlights and suggestions for improvement.

  • Turn data into actionable information with Genesys DX's reporting features. The reports generated will enable users to track operator responsiveness, measure marketing effectiveness and identify the most successful invites.

  • Geräte

    Unternehmensgröße

    S M L

    Märkte

    Vereinigte Arabische Emirate, Argentinien, Australien, Belgien, Brasilien und 31 weitere , Kanada, Schweiz, Chile, China, Kolumbien, Tschechien, Deutschland, Spanien, Frankreich, Vereinigtes Königreich, Griechenland, Irland, Israel, Indien, Italien, Japan, Südkorea, Luxemburg, Mexiko, Niederlande, Neuseeland, Philippinen, Polen, Russland, Saudi-Arabien, Schweden, Singapur, Thailand, Türkei, Vereinigte Staaten, Südafrika

    Unterstützte Sprachen

    Englisch, Französisch, Italienisch, Japanisch, Koreanisch und 3 weitere , Niederländisch, Portugiesisch, Spanisch

    Preisoptionen ab:

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    Bilder

    Genesys DX Software - 1
    2 weitere anzeigen
    Genesys DX Software - 1

    Funktionen

    Gesamtzahl der Funktionen von Genesys DX: 40

    • API
    • Absichtserkennung
    • Aktivitäts-Dashboard
    • Automatische Antworten
    • Berichterstattung / Analyse
    • Berichterstattung und Statistik
    • CRM
    • Chat / Messaging
    • Chat-Transkription
    • Chatbot
    • Code-Free Development
    • Content-Management
    • Datenvisualisierung
    • Drittanbieter-Integration
    • E-Mail-Management
    • Echtzeitüberwachung
    • Feedback-Management
    • KI/Maschinelles Lernen
    • Kommunikationsmanagement
    • Konfigurierbarer Workflow
    • Kontextabhängige Anleitung
    • Kundendienst-Analyse
    • Kundensegmentierung
    • Kundenspezifisches Branding
    • Leistungskennzahlen
    • Live-Chat
    • Mehrsprachig
    • Multichannel-Management
    • Social-Media-Integration
    • Spracherkennung
    • Suche in natürlicher Sprache
    • Suchen / filtern
    • Umfragen & Feedback
    • Verarbeitung natürlicher Sprache
    • Virtueller persönlicher Assistent (VPA)
    • Warnungen / Eskalation
    • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
    • Wissensbasis-Management
    • Workflow-Management
    • Zugriffskontrollen/Berechtigungen

    Alternativen

    INSIDE

    4,6
    Nr. 1 Alternative zu Genesys DX
    INSIDE ist eine Kundenengagement-Plattform für Unternehmen, mit der du mithilfe von personalisierten Chats, SMS,...

    Quiq Messaging

    4,5
    Nr. 2 Alternative zu Genesys DX
    Quiq Business Messaging verbindet Unternehmen mit ihren Kunden auf den Kanälen, die sie bereits verwenden, SMS/Text,...

    Boost.AI

    4,8
    Nr. 3 Alternative zu Genesys DX
    Boost.ai helps businesses in banking, insurance, and other industries create, launch, and manage automated chatbots to...

    AlphaChat

    5
    Nr. 4 Alternative zu Genesys DX
    AlphaChat ist eine dialogorientierte KI-Software (künstliche Intelligenz), die Unternehmen dabei unterstützt,...

    Nutzerbewertungen

    Gesamtbewertung

    4,3 /5
    (26)
    Preis-Leistungs-Verhältnis
    4,6/5
    Funktionen
    4,2/5
    Bedienkomfort
    4,4/5
    Kundenbetreuung
    4,4/5

    Hast du Genesys DX bereits?

    Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

    Eine Bewertung schreiben
    5 von 26 Bewertungen angezeigt
    Michael R.
    Gesamtbewertung
    • Branche: Verbraucherdienste
    • Untern. Größe: 201-500 Mitarbeiter
    • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
    • Quelle der Bewertung

    Gesamtbewertung

    • Preis-Leistungs-Verhältnis
    • Bedienkomfort
    • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

    Bold 360 gets it right

    Bewertet am 27.8.2019

    We use Bold360 for Chat and Email and have been for some time. It was a nice upgrade over our last...

    We use Bold360 for Chat and Email and have been for some time. It was a nice upgrade over our last system. a least from a Quality Assurance Reviewers standpoint. Much more user friendly.

    Vorteile

    As a Quality Assurance team, Bold 360 makes it easy to quickly locate emails and chats for evaluation purposes. It gives us quick access to everything including the customer inquiry, any responses and all the details we need to properly execute our reviews.

    Nachteile

    Searching for chats can take some time, but that could be our bandwidth, or the volume of agents and chats within the system.

    Verifizierter Rezensent
    Gesamtbewertung
    • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
    • Quelle der Bewertung

    Gesamtbewertung

    • Preis-Leistungs-Verhältnis
    • Bedienkomfort
    • Kundenbetreuung
    • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

    Bold Chat is an Excellent Live Chat Utilized By My Company For Many Years

    Bewertet am 26.3.2018

    Helped our company get Live Chat organized properly on our e-commerce site.

    Helped our company get Live Chat organized properly on our e-commerce site.

    Vorteile

    How versatile and customizable Bold Chat is for an online company that wants to properly brand and differentiate themselves. The customization is both on front end for customers to see such as the look and feel of your Chat popups and chat windows, logos, cretives and the call to action but also on the chat answering side. The back end where a user of the Bold Software can manipulate and strategically craft a Live Chat system that will engage the site visitor in the places and moment and times most opprotune for your business to convert them to a customer, offer support or a special offer. In fact Bold Chat is a premier chat software at a very competitive price. While other companies offer you static system, Bold Chat offers something that goes above and beyond.

    Nachteile

    Bold Chat takes a little bit of time to setup but live support is always available 24/7. Being a hosted solution means that you have to rely on their servers which are fairly good. Not many cons here.

    Tim B.
    Gesamtbewertung
    • Branche: Marketing & Werbung
    • Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
    • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
    • Quelle der Bewertung

    Gesamtbewertung

    • Preis-Leistungs-Verhältnis
    • Bedienkomfort
    • Kundenbetreuung
    • Weiterempfehlungsquote 6.0 /10

    Chat software that does it's job. Expect to pay for any extras.

    Bewertet am 9.1.2018

    Vorteile

    Easy to use chat software that is user friendly when it comes to building code, implementing visitor monitoring, and everyday use for agents.

    Reporting that helps my team track our performance and where we can use improvement.

    The ability to use multiple platforms for support options like Twitter, Email, Live Chat, Video Chat, and Support Tickets in one easy to use platform.

    Nachteile

    Features keep getting taken out of the software that we use on a daily basis. These features were then introduced in a new upgrade which of course costs more money.

    If you want to be able to use all of the features you need to pay for the highest package they have available and if you want to use other features you have to pay for those through other vendors like language translation services.

    The first line of customer support is in the Philippines where English is not the first language and they are not able to assist with technical questions. Every time I have a real issue that needs to be handled immediately it always has to be escalated to tech support and getting a return email or phone call can take 24-48 hours which I don't have.

    Salespeople who pressure you into buying upgrades whether you need them or not and within a certain time frame so they are able to make a monthly quota. Also, salespeople who are inattentive and send out mass emails instead of emailing clients personally.

    John C.
    Gesamtbewertung
    • Branche: Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr
    • Untern. Größe: 201-500 Mitarbeiter
    • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
    • Quelle der Bewertung

    Gesamtbewertung

    • Preis-Leistungs-Verhältnis
    • Bedienkomfort
    • Kundenbetreuung
    • Weiterempfehlungsquote 6.0 /10

    A decent solution for multi channel engagement

    Bewertet am 22.8.2018

    It works, that is what it comes down to. There are some pros and there are some cons but if you're...

    It works, that is what it comes down to. There are some pros and there are some cons but if you're wanting to chat with people on multiple channels then this product will do that. They have a lot that could be improved upon and their developers in India and the Philipines are trying but aren't there yet.

    Vorteile

    Bold360 is a decent solution to multi-channel engagement for businesses who want to do chat, text, video, twitter, and facebook messenger. There are other solutions out there that have been around longer, have a more put-together product that is easier to use, that are less expensive, but Bold360 gets the job done. The multi-channel ability was the biggest feature for me that made us choose them over one of the others in this arena.

    Nachteile

    Bold360 is a recent upgrade from Boldchat which cost users a large amount of money to upgrade to, when all it really added was the ability to have chats through a web browser, and for them to be able to pitch you their new AI solution which will run an average to start and only goes up from there. Customer service is mostly overseas through chat and is difficult to reach lately even though they are a chat company. Pricing leaves a lot to be desired and be aware that the prices will continue to go up with each iteration of their software they introduce with new "features" as the slowly take away some of the most important ones without a word to customers.

    Carl C.
    Gesamtbewertung
    • Branche: Informationstechnologie & -dienste
    • Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
    • Quelle der Bewertung

    Gesamtbewertung

    Bewertet am 28.1.2018

    5 von 26 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

    Genesys DX Häufig gestellte Fragen

    Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Genesys DX.

    Genesys DX bietet folgende Kostenpläne an:

    • Beginnt ab: 0,01 $
    • Gratis Testen: Nicht verfügbar

    Genesys DX hat die folgenden typischen Kunden:

    2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

    Genesys DX unterstützt die folgenden Sprachen:

    Englisch, Französisch, Italienisch, Japanisch, Koreanisch, Niederländisch, Portugiesisch, Spanisch

    Genesys DX unterstützt die folgenden Geräte:

    iPhone (mobil), iPad (mobil)

    Genesys DX kann in folgende Anwendungen integriert werden:

    Google Analytics, Jira, Magento Commerce, Salesforce Sales Cloud, Zendesk

    Genesys DX bietet folgende Optionen für Kundensupport:

    E-Mail/Helpdesk, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat

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