Über Smaily
Smaily ist ein E-Mail-Marketing- und Automatisierungstool, das entwickelt wurde, um E-Mail-Marketing für alle zugänglich, einfach und angenehm zu machen. Die Plattform bietet ihren Nutzern einen preisgekrönten Drag-and-Drop-Vorlagen-Editor, mit dem sie attraktive E-Mails erstellen können. Nutzer können automatisierte Workflows einrichten, um ihr E-Mail-Marketing noch effizienter und profitabler zu gestalten. Smaily verfügt über verschiedene Integrationen, über die seine Nutzer die Möglichkeit erhalten, Kundendaten auf allen Plattformen zu synchronisieren.
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Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.
- Branche: Einzelhandel
- Unternehmensgröße: 5.001–10.000 Mitarbeiter
- Monatlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Modern and powerful e-mail tool
Bewertet am 4.10.2022
Great!
Customer support is very strong. They are very open to discuss and find custom solutions to...
Great!
Customer support is very strong. They are very open to discuss and find custom solutions to the specific problems your company is facing.
Data connections are easily manageable and not prone to errors.
I feel like data presentation could be a bit better but it's not important factor for me. You should have your data handled on your side and shouldn't rely on 3rd parties.
Vorteile
Easy to use and customize. Features build-a-template tool for easy modifications.
Reasonably well structured.
Since using Smaily for over a year I haven't encountered any major problems with using the platform or sending e-mails through it.
Nachteile
Data that accompanies the campaigns could be more informative.
Contact parameters view needs some love - say you have 20 parameters per contact: you can only have a couple in a "masterview" for overview. And you can't customize which ones are shown. This makes debugging a bit more difficult, but not a major hurdle.
Antwort von Sendsmaily
Thank you very much for the very positive review. We take all suggestions into account and try to improve our platform.
- Branche: Restaurants
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 7.0 /10
Best bang for a buck
Bewertet am 14.9.2023
We can send our weekly newsletters with it so we are satisfied.
We can send our weekly newsletters with it so we are satisfied.
Vorteile
The best thing about Smaily is that it's basically free to use. We use it for weekly company newsletters. The customer service is exceptionally fast and helpful!
Nachteile
It doesn't have AI content creation integrated in it. Nowadays AI gives so much more value to apps that if it's not present, it's a big minus.
Antwort von Sendsmaily
Thank you for your thoughtful review! We're thrilled to hear that you find Smaily to be a great value and that our customer service has met your expectations. We understand the growing importance of AI in today's digital landscape and appreciate your feedback on its integration. We're always looking for ways to enhance our platform, and your insights are invaluable. It's great to know that you're satisfied with sending your weekly newsletters through Smaily. Thanks for choosing us, and we're proud to have Estonian roots!
- Branche: Einzelhandel
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 6.0 /10
Smaily experience
Bewertet am 6.10.2022
Vorteile
Customer service and account managers are quick to act and find/offer solutions.
Nachteile
I would like to see more data on our subscribers - unsubscribers (graph) that you could check daily, weekly, yearly, date to date etc. I feel like this should be one of the most important features on any e-mail marketing software. In addition there should be a daily/weekly/monthly/date to date rundown on overlall account health, data etc.
Antwort von Sendsmaily
Thank you very much for the positive feedback. Next year, we plan to upgrade our statistics section on the platform.
- Branche: Möbel
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Easy to use, great staff and detailed statistics
Bewertet am 7.7.2021
Vorteile
Smaily is easy to use, analytics are very detailed and the staff is easily reachable, especially with critical questions. They are extremely helpful by helping to find fast solutions and by giving helpful tips.
Nachteile
It was a bit complicated at first, however now it's all figured out and everything runs smoothly.
Antwort von Sendsmaily
Thank you very much Merily for this positive feedback. We always try to offer the best solution with our customer support
- Branche: Einzelhandel
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Very nice email marketing prodcut
Bewertet am 28.6.2021
Vorteile
Very easy to use and to learn to use it. Good support team that answers very quickly. Easy to create segments and to track results.
Nachteile
Bit difficult to implement everything we want in html.
In Betracht gezogene Alternativen
MailchimpGründe für den Wechsel zu Smaily
Better offer for our company and also because company is estonian :)Antwort von Sendsmaily
Thank you very much Kristiina for this positive feedback. We are building a completely new version of our template editor and hopefully all the issues you may have will be resolved :)
Smaily Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Smaily.F. Welche Preispläne bietet Smaily an?
Smaily bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 4,20 €/Monat
- Preismodell: Kostenlose Version, Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Smaily?
Smaily hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
F: Welche Sprachen werden von Smaily unterstützt?
Smaily unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch, Estnisch, Finnisch, Russisch
F. Unterstützt Smaily mobile Geräte?
Smaily unterstützt die folgenden Geräte:
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Smaily?
Smaily kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Drupal, Google Data Studio, Google Forms, Magento Marketplace, Make, Online Auction System, OpenCart, Pipedrive, PrestaShop, Salesforce Platform, Shopify, WooCommerce, WordPress, Zapier
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Smaily an?
Smaily bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat
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