Maximizer CRM

All-inclusive, einfach zu bedienende CRM-Software zu einem einfachen Preis.

4 /5 (275 Bewertungen) Eine Bewertung schreiben

Maximizer CRM Übersicht

Was ist Maximizer CRM?

Maximizer CRM verfügt über Niederlassungen in Kanada, England und Australien sowie über zertifizierte Geschäftspartner in den Vereinigten Staaten und auf der ganzen Welt. Maximizer ist zugänglich und engagiert, um Unternehmen beim Wachstum zu unterstützen, und das Unternehmen hat in den letzten 28 Jahren über 120.000 Unternehmen dabei geholfen, ihre Umsätze zu steigern, Beziehungen aufzubauen und ihren Gewinn zu erhöhen.

Maximizer CRM wird mit zahlreichen Funktionen zu einem erschwinglichen Preis geliefert. Du erhältst Module für Vertrieb, Marketing und Kundenservice sowie „Must-have“-Module wie Integrationen von Drittanbietern und mobilen CRM-Zugang, die in deinem monatlichen Abonnement enthalten sind.

Mit sowohl cloudbasierten als auch On-Premise-Bereitstellungsoptionen sowie kanadischen und britischen Rechenzentren, der Integration mit Outlook, Word und Excel und Hunderten von Anwendungen über den Zapier-Connector ist Maximizer CRM flexibel genug, um Unternehmen jeder Größe und fast jeder Branche zu bedienen – von der Fertigung und Logistik bis hin zu Sport- und Medizinanbietern und Finanzberatern.

Das Unternehmen unterstützt sein Produkt mit einer kostenlosen 30-Tage-Testversion und einer 60-Tage-Geld-zurück-Garantie.

Maximizer CRM Übersicht

Kosten

Beginnt ab
29,00 $/month

Preisoptionen

Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Maximizer CRM Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Vereinigte Staaten von Amerika, Kanada, Vereinigtes Königreich, Australien
Unterstützte Sprachen
Englisch, Französisch

Medien

Maximizer CRM contact management
Maximizer CRM customer service
Maximizer CRM administrator preferences
Maximizer CRM dashboards
Videos zu Maximizer CRM Maximizer CRM Screenshot: Maximizer CRM contact management Maximizer CRM Screenshot: Maximizer CRM customer service Maximizer CRM Screenshot: Maximizer CRM administrator preferences Maximizer CRM Screenshot: Maximizer CRM dashboards

Maximizer CRM Bewertungen

Maximizer CRM Bewertungen

Gesamtbewertung
4
/
5
Ausgezeichnet
81

Sehr gut
132

Durchschnitt
43

Gering
12

Schlecht
7

Preis-Leistungs-Verhältnis
3,7
Funktionen
3,8
Bedienkomfort
3,7
Kundenbetreuung
3,9
77% haben diese Anwendung empfohlen
Ajbinder S.

Making Maximizer Your Firm's Cornerstone

We are able to complete our tasks much more efficiently and able to coordinate with other members of our team. Over the years we have tried other CRM options but Maximizer has been the one we have been looking for. Extremely glad we made the switch.


Mit Google übersetzen
Sofia G.

Robust for a Call sheet

Not great. We had to navigate several levels of customer service and received really high quotes to finally figure out that our old database that lived in an old license of Maximizer wasn’t compatible or transferable to the new.


Mit Google übersetzen
Brad M.

Max CRM Review

Its ok. What really put me off is every time you need some assistance they turn it into a huge billable hour exercise. Talk about ripping off your customers.


Mit Google übersetzen
Todd I.

My use of Maximizer

Since 2002 Maximizer has aided me in keeping in touch with my clients. The action plans I have set early in 2004 still work to this day, and are easily assigned to my new and existing clients.


Mit Google übersetzen
Jacob B.

A good piece of CRM Software

Overall experience is quite positive from an administrator end, from a user perspective I have & have helped people who have had problems navigating and using Maximzier to its fullest potential when they are brand new to the platform.


Mit Google übersetzen
Ajbinder S.
Branche: Finanzdienstleistungen
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Making Maximizer Your Firm's Cornerstone

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 2.8.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

We are able to complete our tasks much more efficiently and able to coordinate with other members of our team. Over the years we have tried other CRM options but Maximizer has been the one we have been looking for. Extremely glad we made the switch.

Vorteile

Maximizer is very intuitive to use and the layout feels as if it has been designed with the end user in mind. The easy to navigate fields and customization allows it to be adaptable to many different practices. Our efficiency has improved significantly as a result of Maximizer.

Nachteile

Personally, I am still confused on how to best set up households and individuals within that household and it feels like I have some duplication but I have not been able to figure out how to clean it up.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Sofia G.
Branche: Forschung
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Robust for a Call sheet

Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 25.8.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Not great. We had to navigate several levels of customer service and received really high quotes to finally figure out that our old database that lived in an old license of Maximizer wasn’t compatible or transferable to the new.

Vorteile

Great to manage a robust database of contacts and profiles. Customizable user defined fields are particularly useful.

Nachteile

Not very mobile friendly, and the current version is 100% incompatible with older licenses (such as desktop versions) which are islands. So transferring an old database to the new version was virtually impossible.

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von Maximizer Software

Hi Sofia,

Thanks for submitting your review. I wanted to let you know that our app is under constant upgrades for improvement and we have some amazing things coming down the line!

Thanks again!

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 5.0/10

Brad M.
Branche: Finanzdienstleistungen
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Max CRM Review

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 5.3.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Its ok. What really put me off is every time you need some assistance they turn it into a huge billable hour exercise. Talk about ripping off your customers.

Vorteile

The product out of the box works for what we need, I have the advisor template on mine and it still has the design on selling, and the sales process. This inst the focus of the average advisor. This does the basic features required. however it certainly isn't what it could be.

Nachteile

It doesn't have the ability to track products well. It took leads tab and renamed it opportunities and felt that was a improvement. it wasn't. We end up using a global note to record and track all items a client has with us.

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von Maximizer Software

Hi Brad,

Thank you for leaving a review of Maximizer. It's always great to hear feedback from our customers and gauge where we can improve.

If there is something we aren't doing well to fit into your workflow I would love to discuss.

I feel that you have had somewhat of an off-putting experience due to particular charges, perhaps changes in your software?

I would love to discuss and help design a workflow that benefits you.

Please reach out to: support@maximizer.com and let them know you would like to discuss the set-up of your Maximizer CRM and we will get a Customer Success Manager on a call to discuss and plan a path forward.

We look forward to hearing from you!

Best regards,

Adam Wilson
Head of Customer Success

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 6.0/10

Todd I.
Branche: Informationstechnologie & -dienste
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

My use of Maximizer

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 27.8.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Since 2002 Maximizer has aided me in keeping in touch with my clients. The action plans I have set early in 2004 still work to this day, and are easily assigned to my new and existing clients.

Vorteile

I have used Maximizer since the early 2000's. It is my MAIN source of CRM. I have many pre-edited documents that automatically get sent and merged with my contacts. I love this software and the amount of time and energies it's saved me over the years.

Nachteile

Originally, I didn't like the cost of the product, but as it became more mainstream the price dropped. The features increased and their negatives turned into positives. SO I don't have any cons to discuss at this time.

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von Maximizer Software

Hi Todd,

Thank you for the wonderful review! We look forward to helping you build on your already solid client relationships.

Thanks again!

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Jacob B.
Branche: Vermögensverwaltung
Untern. Größe: 501-1.000 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

A good piece of CRM Software

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 2.8.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Overall experience is quite positive from an administrator end, from a user perspective I have & have helped people who have had problems navigating and using Maximzier to its fullest potential when they are brand new to the platform.

Vorteile

Maximizer in comparison to some of it's competitors runs a very light & simplistic method of storing data. This is mainly in respect to have to act as the admin for the data, but Maximizer exports and imports quite nicely from most data subsets which makes maintaining data on a day to day that much easier.

Nachteile

The site is very dated (especially before the reskin of 2017), and this causes user intuitiveness of finding things were one expects them to be quite difficult. At this point it is a difficult process to properly bring the website into the 21st century, since a massive overhaul would leave many existing users lost.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 7.0/10

Nutzerempfehlung
7,5/10
Basierend auf 275 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Maximizer CRM Preis

Maximizer CRM Preis

Beginnt ab
29,00 $/month
Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,7/5
Basierend auf 275 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Maximizer CRM Funktionen

Maximizer CRM Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Aktivitäts-Verfolgung
Anpassbare Berichterstellung
Anpassbare Vorlagen
Automatische Benachrichtigungen
Benutzerdefinierte Felder
Berichterstattung und Statistik
Daten-Import / -Export
E-Mail-Integration
Echtzeit-Daten
Elektronische Zahlungen
Erinnerungen
Integration von Dritten
Kalenderverwaltung
Kontaktmanagement
Kundendatenbank
Kundenspezifisches Branding
Social-Media-Integration
Umfragen & Feedback
Funktionen
3,8/5
Basierend auf 275 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Maximizer CRM Häufig gestellte Fragen

Maximizer CRM Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Maximizer CRM.

F. Welche Preispläne bietet Maximizer CRM an?

Maximizer CRM bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 29,00 $/month

Preismodell: Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von Maximizer CRM?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Maximizer CRM

F. Wer sind die typischen Nutzer von Maximizer CRM?

Maximizer CRM hat die folgenden typischen Kunden:

Kleine Unternehmen, Großunternehmen, Non-Profit, Mittlere Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von Maximizer CRM unterstützt?

Maximizer CRM unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch, Französisch

F. Welche Preispläne bietet Maximizer CRM an?

Maximizer CRM hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt Maximizer CRM mobile Geräte?

Maximizer CRM unterstützt die folgenden Geräte:

Android, iPhone, iPad

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Maximizer CRM?

Maximizer CRM kann in folgende Anwendungen integriert werden:

BlackCurve, Constant Contact, Customer Thermometer, Mailchimp, PUBLITRAC, QuickBooks Online, QuoteWerks, SharePoint, SurveyMonkey, Twilio

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Maximizer CRM an?

Maximizer CRM bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Video-Anleitungen, Online-Support, Telefon-Support, Häufig gestellte Fragen