Maximizer CRM
Maximizer CRM
Über Maximizer CRM
Maximizer CRM verfügt über Niederlassungen in Kanada, England und Australien sowie über zertifizierte Geschäftspartner in den Vereinigten Staaten und auf der ganzen Welt. Maximizer ist zugänglich und engagiert, um Unternehmen beim Wachstum zu unterstützen, und das Unternehmen hat in den letzten 28 Jahren über 120.000 Unternehmen dabei geholfen, ihre Umsätze zu steigern, Beziehungen aufzubauen und ihren Gewinn zu erhöhen.
Maximizer CRM wird mit zahlreichen Funktionen zu einem erschwinglichen Preis geliefert. Du erhältst Module für Vertrieb, Marketing und Kundenservice sowie „Must-have“-Module wie Integrationen von Drittanbietern und mobilen CRM-Zugang, die in deinem monatlichen Abonnement enthalten sind.
Mit sowohl cloudbasierten als auch On-Premise-Bereitstellungsoptionen sowie kanadischen und britischen Rechenzentren, der Integration mit Outlook, Word und Excel und Hunderten von Anwendungen über den Zapier-Connector ist Maximizer CRM flexibel genug, um Unternehmen jeder Größe und fast jeder Branche zu bedienen – von der Fertigung und Logistik bis hin zu Sport- und Medizinanbietern und Finanzberatern.
Das Unternehmen unterstützt sein Produkt mit einer kostenlosen 30-Tage-Testversion und einer 60-Tage-Geld-zurück-Garantie.
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Nutzerbewertungen
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- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
My use of Maximizer
Bewertet am 27.8.2019
Since 2002 Maximizer has aided me in keeping in touch with my clients. The action plans I have set...
Since 2002 Maximizer has aided me in keeping in touch with my clients. The action plans I have set early in 2004 still work to this day, and are easily assigned to my new and existing clients.
Vorteile
I have used Maximizer since the early 2000's. It is my MAIN source of CRM. I have many pre-edited documents that automatically get sent and merged with my contacts. I love this software and the amount of time and energies it's saved me over the years.
Nachteile
Originally, I didn't like the cost of the product, but as it became more mainstream the price dropped. The features increased and their negatives turned into positives. SO I don't have any cons to discuss at this time.
Antwort von Maximizer Software
Hi Todd,
Thank you for the wonderful review! We look forward to helping you build on your already solid client relationships.
Thanks again!
- Branche: Bau
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Maximizer user since the early 90's
Bewertet am 7.7.2021
The latest feature that I love is the relation manager it could be a little easier to use. For...
The latest feature that I love is the relation manager it could be a little easier to use. For example I refer customers to service providers that I have in our database. The feature allows me to link that customer with the service providers that we have referred. I can then follow up with the provider to see if they heard from the customer and to make them realize that I'm tracking the precious leads that I send to them.
Vorteile
Maximizer has been my right arm since the early 90's. Our company has grown with Maximizer and watched the software evolve into a very powerful tool. The ability to organize all your customers in one program and to have the mobile ability to bring customer files up on our smart phone is incredible. It makes the customer feel important as you have all the details at your finger tips about their likes and dislikes. Many customers will comment that they can't believe I remembered one detail or another...I don't have the heart to tell them I have it all documented in my Maximizer program.
Nachteile
The addition of the campaign management is a critical feature but is very difficult to use. It is fabulous to have this in Maximizer but it is not as easy to use as some of the others such as Constant Contact. The integration of and the statistics are very important to see what customers are clicking on within your email broadcast. Increasing the ability to make adding graphics and enhancing the viewing pleasure of the customer would be very helpful.
Gründe für den Wechsel zu Maximizer CRM
I had not upgraded my software with Maximizer for several years and did not realize all the fabulous new features that had been added. Probably my biggest stumbling block was at the time my company relied upon the ability to have the integration with QuickBooks. I did not want to go to the online version of QB to have this integration. Our company moved away from needing this feature but now that we are doing more online sales I think it would be instrumental. Although I have heard that the online version of QB is not a good idea. Wish there was a way to integrate the online version of Max with the desktop version of QB.- Branche: Immobilien
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 2.0 /10
nedds to brought into the 21 century
Bewertet am 13.7.2021
gneral very goo d dupport, but no real update or interpretation to modern communication - voip,...
gneral very goo d dupport, but no real update or interpretation to modern communication - voip, testing,k etc
Vorteile
It works but has not adapted to new systems and teck
Nachteile
old outdated procedures and lack of fluid connection to other software - VOIP, mail chimp etc. started to integrate but long way off
- Branche: Buchhaltung
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Incredible CRM!
Bewertet am 31.10.2022
Over the last few decades it has help improve my career because of the tracking and flexibility of...
Over the last few decades it has help improve my career because of the tracking and flexibility of the design. I couldn't recommend a better CRM.
Vorteile
The best feature is that you can design it to work best for your field, the user defined fields are very important in a specialty or unique business.
Nachteile
I don't have anything bad to say, I've been using this software for over 20 years! it's awesome!
Antwort von Maximizer Software
Hi Sue Lynn,
Thank you very much for sharing your positive experience with Maximizer over the past 20 years!
We're so happy that our fully customizable fields have made it easy for Maximizer to fit in with your business process.
Looking forward to helping your organization continue to thrive for many more years.
The Maximizer Team
- Branche: Finanzdienstleistungen
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Good Update from Past CRM
Bewertet am 27.7.2022
We switched from Goldmine because of the extreme limitations we were finding with ongoing support...
We switched from Goldmine because of the extreme limitations we were finding with ongoing support and updates. We have been pleasantly surprised with maximizer, but still feel as though there are opportunities for improvement.
Vorteile
The interface is intuitive and allows for easy access to information that is needed to confidently engage a client across all team members.
Nachteile
It would be nice to include some type of gant chart to help track projects that are not sales-based.
In Betracht gezogene Alternativen
Salesforce Sales CloudWarum Maximizer CRM gewählt wurde
Maximizer was a better fit for our size of staff.Antwort von Maximizer Software
Hello Adam,
Thanks for taking the time to share your feedback with us! We're delighted to hear that you Maximizer easy to use and intuitive.
I have shared your feedback directly with our Product Manager to address these challenges. We look forward to continuing to work with you to help you enhance your sales process.
The Maximizer Team
Maximizer CRM Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Maximizer CRM.F. Welche Preispläne bietet Maximizer CRM an?
Maximizer CRM bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 65,00 $/Monat
- Preismodell: Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Maximizer CRM?
Maximizer CRM hat die folgenden typischen Kunden:
2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
F: Welche Sprachen werden von Maximizer CRM unterstützt?
Maximizer CRM unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch
F. Unterstützt Maximizer CRM mobile Geräte?
Maximizer CRM unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Maximizer CRM?
Maximizer CRM kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Constant Contact, Eventbrite, Gmail, HubSpot CRM, Mailchimp, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft SharePoint, Microsoft Word, QuickBooks Online, QuickBooks Online Advanced, QuoteWerks, SurveyMonkey, Twilio, Typeform, Zapier
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Maximizer CRM an?
Maximizer CRM bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Telefon-Support, Chat
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