Über Hiver

Hiver arbeitet wie ein vollwertiger Helpdesk, der direkt in Gmail integriert ist. Es bietet dir alles, was du für eine hervorragende Kundenbetreuung benötigst, ohne die Komplexität und Funktionsüberlastung anderer Helpdesk-Produkte.

Hiver wird weltweit von Tausenden Unternehmen eingesetzt und ist eines der beliebtesten Produkte für Gmail und G Suite.

HAUPTMERKMALE:

Gemeinsam genutzte Postfächer: Verwalte ein gemeinsames E-Mail-Konto wie support@ oder sales@ in deinem Gmail-Konto. Delegiere E-Mails und behalte den Überblick über Aufgaben.

Freigegebene Labels: Gebe deine Gmail-Labels frei, um E-Mail-Gespräche mit deinem Team zu synchronisieren. Hiver synchronisiert Antworten und liest den Status automatisch.

Kollisionswarnungen: Erhalte Benachrichtigungen, wenn jemand auf eine E-Mail antwortet. Vermeide doppelte und widersprüchliche Antworten.

E-Mail-Notizen: Kommuniziere intern mithilfe von E-Mail-Notizen mit @mentions. Schluss mit verwirrenden CCs, Fwds und BCCs.

Versand zu einem späteren Zeitpunkt: Plane den Versand von E-Mails zu einem späteren Zeitpunkt.


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Hiver

4,7 (117)
VS.
Häufig bewertet

Startpreis

15,00 $
Monat
19,00 $
Monat

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

85
197

Integrationen

6
72

Bedienkomfort

4,6 (117)
4,5 (261)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,5 (117)
4,1 (261)

Kundenservice

4,7 (117)
4,4 (261)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

Front

4,5
Nr. 1 Alternative zu Hiver
Front bietet eine einfache Möglichkeit für Teams, E-Mail-Posteingänge (Verkauf @, Support @, usw.), Chat, soziale...

Freshdesk

4,5
Nr. 2 Alternative zu Hiver
Freshdesk ist eine cloudbasierte Omnichannel-Kundendienstsoftware für Unternehmen jeder Größe mit Lösungen, die die...

Gmelius

4,7
Nr. 3 Alternative zu Hiver
Gmelius ist ein cloudbasiertes Kollaborations-Tool, das Teams in der Gmail-Plattform zusammenbringt. Durch die...

Intercom

4,5
Nr. 4 Alternative zu Hiver
Intercom ist die erste Conversational-Relationship-Plattform, die es Unternehmen ermöglicht, über eine einheitliche...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,7 /5
(117)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5/5
Funktionen
4,5/5
Bedienkomfort
4,6/5
Kundenbetreuung
4,7/5

Hast du Hiver bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 117 Bewertungen
Frank
Gesamtbewertung
  • Branche: Hausmeisterservice
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Hiver changed our Administrative Support department very positively !

Bewertet am 4.4.2023

Our main goal was to reduce the amount of work and work-around when using a Google Collaborative...

Our main goal was to reduce the amount of work and work-around when using a Google Collaborative Inbox our Google Group in our Administrative Support team(s). Everything is now done through the Hiver mailboxes and within the single GMail-session.This has proven more than beneficial for everyone (Admin Support as well as all the users requesting support). Everything is more structured, easier to follow-up, re-assign, provide feedback, and set pending or closed.

Vorteile

The full Gmail integration is marvellous !One single GMail-session to follow-up day-to-day business mails and additionally support requests assigned to the Hiver users. No need to keep multiple windows and mailboxes open.The ease of use goes without saying.The contacts with people from Hiver (at all levels) is incredibly positive. They really listen and try to solve issues as soon as possible. Suggestions for new features are discussed (sometimes in great detail) and implemented if it's feasible and useful.

Nachteile

A minor issue is the fact that users should be aware that deleting "a single" message from a conversation in a hiver mailbox deletes the whole conversation and removes it from the Hiver mailbox when emptying the bin. This only goes for the delete message on message level.But then again, new Hiver users should be trained not to delete single messages.Luckily, the delete button at conversation level shows another text than the normal button, and provides a warning message when pressed.

Brian
Gesamtbewertung
  • Branche: Unternehmensberatung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

Excellent Add-On to a Gmail-centric Workflow

Bewertet am 23.6.2020

Overall, I very much like Hiver and think it is an excellent service that solved our very real...

Overall, I very much like Hiver and think it is an excellent service that solved our very real problem when redesigning our company's architecture. I have been pleased not only with the functioning of Hiver, but also with the seemingly kind people behind the scenes who are always improving Hiver and are always available for a questions, if one arises.

Vorteile

Our company moved over to G Suite in an effort to move to cloud-based operations from our previous terminal server setup (Windows-based ONLY; accessibility was relatively limited if not at the office). When making the switch, we note that Gmail does not have a shared mailbox function – something that our company entirely relies on. So though you're getting the "Suite" of apps that are necessary (and excellent) for operations, a large piece of the puzzle was absent. HIVER offered EXACTLY what we were looking for. Accessibility to shared email addresses/inboxes for a small or large number of employees.

Hiver is an excellent and essential tool in our company's toolbox.

Furthermore, the customer service I receive is always quick and accurate and a smile seems to be permanently attached to the customer service reps, making it not only easy, but also pleasant, to address issues.

Nachteile

Our company works entirely online – browser-based and mobile devices. Hiver has an iPhone app that we use and it is constantly improving, but the iPad app is the iPhone app on a bigger screen. Hiver's latest update duplicates the size parameters of the iPhone app, so it is not just enlarged (causing a grainy picture) but rather readable.

The downside of the app version is that I can't seem to compose a new email from one of the shared mailboxes. While traveling I may need to send an email from a shared address, but cannot do so with the Hiver app.

Further, Hiver sorely leaves behind the template functionality – something that our company depends on – and I can't seem to create signatures for the various addresses.

A new iPad app may be a longer project, but if the shared templates and signature functions could be addressed, that would take Hiver to a new level for companies such as ours.

We are also looking at investing in Hiver again for a new setup, but I note that the prices have become quite high. While G Suite itself is $12/user, if you require more than one shared inbox (which seems very likely) you're paying almost double @ $22+/user for Hiver, which then starts to crank up the price making it seems like less of a "value". It may require some planning, but Gmail offers alternatives to the shared inbox which may appeal to customers who would find this too expensive.

asher
Gesamtbewertung
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 0.0 /10

endless problems

Bewertet am 6.11.2019

would not recommend

would not recommend

Vorteile

works sometimes, that's the best i can say

Nachteile

buggy software, does not sync, support is absent

Danial
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

A unique system to always provide excellent customer service on time.

Bewertet am 29.3.2022

In order to avoid having to switch between multiple systems to see what messages we had received,...

In order to avoid having to switch between multiple systems to see what messages we had received, Hiver consolidated all of our emails into one platform. This helped us increase our interaction with emails that received us with various content more quickly and efficiently, and also kept us in touch with updates and responses, the matter of which made the processes of following up on customer requests and problems more efficiently, and also the directives of the heads of work were circulated and a more efficient way of distributing information.

Vorteile

Hiver streamlined the email-based management of support issues, tasks, and client information. Hiver makes email entry in remote offices simple and easy. Allows team members to argue String emails, as well as categorize emails that can be seen by everyone on the team. An email box that is shared by all members of a team helps keep everyone on the same page. Assigning projects to coworkers, tracking their progress, and organizing their workload are all made easier with this tool. Using Hiver, you may work together with colleagues on each customer and keep track of important emails to ensure you don't miss anything.

Nachteile

In general, there are no negatives affecting the general performance of Hiver, as after completing the training, the team will be able to use it efficiently at their different levels and experience. But the problem remains with the high subscription prices, which are not suitable for small enterprises.

Meritxell
Gesamtbewertung
  • Branche: Logistik & Lieferkette
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Colaborattive inboxes and email managing

Bewertet am 8.3.2023

Productivity has increased considerably.

Productivity has increased considerably.

Vorteile

It's incredible easy to setup and get used to work with it. There is no need to train users.Notes on emails or tag another user on it it's very useful.

Nachteile

Sometimes it's hard to define what you want to have in your main inbox or not.

In Betracht gezogene Alternativen

Drag

Gründe für den Wechsel zu Hiver

It looked easier to be used.
5 von 117 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Hiver Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Hiver.

Hiver bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: 15,00 $/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

Hiver hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000

Hiver unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

Hiver unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil)

Hiver kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Aircall, Asana, Jira, Slack, WhatsApp, Zapier

Hiver bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat

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