Über Froged

Froged ist eine Kundenservice-Engagement- und Kommunikationssoftware, die Unternehmen dabei unterstützt, die Kundenzufriedenheit, das Onboarding von Kunden und den langfristigen Kundenerfolg zu verbessern. Die Software bietet Tools wie In-App-Nachrichten, Verhaltens-E-Mails, Live-Chat und eine Wissensdatenbank. Die Lösung bietet Nutzern eine cloudbasierte, nutzerfreundliche und intuitive Plattform.


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Froged

4,5 (56)
VS.
Häufig bewertet

Startpreis

79,00 €
Monat
Keine Preise gefunden

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

96
87

Integrationen

8
205

Bedienkomfort

4,5 (56)
4,4 (4.199)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,6 (56)
4,3 (4.199)

Kundenservice

4,7 (56)
4,4 (4.199)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

HubSpot CRM

4,5
Nr. 1 Alternative zu Froged
Spare wertvolle Verkaufszeit mit HubSpot CRM, das sich um all die kleinen Details von der Anrufaufnahme, dem Protokollie...

LiveAgent

4,7
Nr. 2 Alternative zu Froged
LiveAgent ist eine webbasierte Helpdesk-Lösung, die die Verwaltung von Support-Tickets aus mehreren Kanälen ermöglicht,...

HelpDesk

4,6
Nr. 3 Alternative zu Froged
HelpDesk ist ein Online-Ticketsystem, das deinen Kundenservice vereinfacht. Begeistere deine Kunden mit hervorragendem...

tawk.to

4,6
Nr. 4 Alternative zu Froged
tawk.to ist eine cloudbasierte Live-Chat- und Messaging-Lösung, mit der Unternehmen jeder Größe über eine mobile...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,5 /5
(56)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6/5
Funktionen
4,5/5
Bedienkomfort
4,5/5
Kundenbetreuung
4,7/5

Hast du Froged bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 56 Bewertungen
Roberto
Roberto
Gesamtbewertung
  • Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Great for tracking and understanding users, leads and website visitors

Bewertet am 15.3.2020

I have a SaaS and I'm always looking for tools to help me manage and understand my users, so this...

I have a SaaS and I'm always looking for tools to help me manage and understand my users, so this is a perfect tool for me. I'm extremely happy with the support team. They always respond quickly and are very helpful.

Vorteile

First of all, the UI is super clean, intuitive and simple to navigate. With the Javascript SDK you can basically feed any type of data from your app, do dynamic tagging, add custom attributes, setup event tracking, and then with the Dynamic and Manual Segmentation you can do pretty much anything you want.

Nachteile

Native mobile app is not yet where it needs to be, but they are working on a new version.

Ismael
Gesamtbewertung
  • Branche: Sportartikel
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Like Intercom, but better

Bewertet am 15.3.2021

Vorteile

Froged combines all the good things of Intercom but without all those strange inconvenients of Intercom. Actually we moved from Intercom to Froged and we really notice the change for the better. It is a great powerfull tool to improve the marketing automation and the relations with customers.

Nachteile

It is not a real con, but in our case we are a B2C company and this tool is clearly focused on B2B companies, nor ecommerces.

In Betracht gezogene Alternativen

Drift

Warum Froged gewählt wurde

We decided to switch off Intercom and move to Froged because we found some limitations to improve email automation scenarios and it was complicate to predict the amount of the next bill.

Zuvor genutzte Software

Intercom

Gründe für den Wechsel zu Froged

We chose Froged over other alternatives because to customer service. We scheduled a demo with each one of those tools and we really appreciated the customer support Froged gave us.
Josías
Gesamtbewertung
  • Branche: Internet
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

Great Functionalities Better For Deep Integrations

Bewertet am 15.3.2021

The experience so far is great. They are constantly improving the tools and have great support.

The experience so far is great. They are constantly improving the tools and have great support.

Vorteile

I love personalized marketing. Froged allows you to create customer support, customer experience, and marketing automation workflows with personalization in mind.

The team behind is working hard. They often release updates and are open to getting feedback. That's how you built a winner.

Nachteile

In order to get the most out of the tool, you need a developer to integrate it with your own saas platform. There is nothing wrong with this but would prefer an easier way.

My app is not an app with thousands of users. I would like to easily see what each one of the active users is doing. This is possible with Froged, but it's hard to understand the data from a sales and marketing perspective at a glance.

There is nothing wrong with the view Froged offers, so please note that my use case it's probably different from what their average users need.

In Betracht gezogene Alternativen

tawk.to und Intercom

Warum Froged gewählt wurde

We still use tawk.to for our public-facing website because it is easier to understand what's going on in real-time in order to see what people are reading about and then interact with them proactively. But use Froged for the user-facing pages because it is better for support and user engagement.

Zuvor genutzte Software

tawk.to

Gründe für den Wechsel zu Froged

The team is accessible. You can tell they are improving the tool. I have the option to create auto-messages based on user behavior and triggers.
Max
Gesamtbewertung
  • Branche: Design
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Froged is a great tool for user conversion and upsells

Bewertet am 15.5.2020

Great support. Company in Europe! Dedicated team and most important AWESOME and easy-to-use product.

Great support. Company in Europe! Dedicated team and most important AWESOME and easy-to-use product.

Vorteile

The easy way Froged allows creating custom event and tags that get attached to visitor. It's also effortless to communicate with live visitors or segment existing users. Froged has built-in Knowledge base and Updates panel. The information can be sent to visitors inside the chat panel and expanded into a popup. They are currently working on a dedicated full page knowledge base including an updates' timeline. The plugin in can send user automatic message in the chat bubble or via email when certain event/tags are applied to a user.

Nachteile

There isn't much to dislike apart from some minor annoyances but that is a matter of taste. In my case I'd like to have more customizing options of the chat panel layout and an overall reduction of necessary clicks to accomplish tasks. Furthermore, the Froged brand is very playful and I'd like it to be toned down (less Jack-In-The-Box animations etc.) but they are working on these features so this is only a minor note at this point.

In Betracht gezogene Alternativen

HelpDesk, Intercom und Zendesk Suite

Warum Froged gewählt wurde

The livechat! Then the easy segmentation and continues profile building. A simple bot like the one from Continually wasn't converting and people felt that automation was at work.

Gründe für den Wechsel zu Froged

Feature for the price! This product is so great at this price point and offers higher value for my goals.
Roger
Gesamtbewertung
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Software to support my clients thats I can’t do without

Bewertet am 9.3.2021

Love this software. I’ve tried other solutions but nothing as slick and multi-functional as this.

Love this software. I’ve tried other solutions but nothing as slick and multi-functional as this.

Vorteile

Ease of deployment is so simple I can set up another location and get it up and running with a few tweaks and the provided code copied and pasted.

The ease of use where it comes to using Froged to support my clients is fantastic. If I’m not at the computer I’ve got everything pushed through the mobile App so don’t miss an instance.

Knowledge base has got to be my favourite function though. So slick and easy to set up.

Nachteile

I’d appreciate support of other video channels in the future fir the knowledge base.

I want to host my own so my clients are looking at YouTube recommendations at the end of my help videos. This would also provide me with the ability to swap a video out without changing the URL in the knowledge base if I needed to.

In Betracht gezogene Alternativen

Freshdesk

Gründe für den Wechsel zu Froged

The modern fresh clean design and multi-function capabilities of it.
5 von 56 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Froged Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Froged.

Froged bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: 79,00 €/Monat
  • Preismodell: Kostenlose Version, Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

Froged hat die folgenden typischen Kunden:

11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000

Froged unterstützt die folgenden Sprachen:

Baskisch, Englisch, Portugiesisch, Spanisch

Froged unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil)

Froged kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Facebook Ticketing system, Google Chrome, Google Hangouts, Google Meet, Slack, Twilio, WhatsApp, Zapier

Froged bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, Wissensdatenbank, Chat

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