Über ThriveDesk

ThriveDesk is a live chat software designed to help small businesses manage real-time customer communications across channels. Key features include shared inbox, knowledge base, customer relationship management, tagging, private notes, and reporting.

The platform enables managers to utilize the @mention feature to notify and collaborate with colleagues on various tickets via private notes. Administrators can share files with customers through chat widgets and organize community discussions across groups. ThriveDesk allows teams leaders to configure role-based access permissions for staff members and measure success rates via customer satisfaction score (CSAT) surveys. Supervisors can also handle customer queries using canned responses and saved actions on a unified interface.

ThriveDesk lets stakeholders add tags and labels to organize tickets and communicate with clients via live chat functionality. Operators can also create, merge, and delete conversations and gain visibility into chat history on a centralized dashboard.

Preisoptionen ab:

15,00 $/Monat

  • Kostenlose Version
  • Gratis Testen
  • Abonnement

Die 5 Top-Alternativen zu ThriveDesk

Geräte

Unternehmensgröße

S M L

Erhältlich in diesen Ländern

Bangladesch

Unterstützte Sprachen

Englisch

Preisoptionen ab:

15,00 $/Monat

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Die 5 Top-Alternativen zu ThriveDesk

Bilder

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Funktionen

Gesamtzahl der Funktionen von ThriveDesk: 42

  • @mentions
  • API
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Berichte
  • Automatische Antworten
  • Befragungs-/Umfragemanagement
  • Berichterstattung und Statistik
  • CRM
  • Chat / Messaging
  • Dashboard
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail-Management
  • Echtzeit-Aktualisierungen
  • Echtzeit-Analytik
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Echtzeit-Chat für Kunden
  • Ereignisgesteuerte Aktionen
  • Etikettierung
  • Filesharing
  • Hilfe Desk-Management
  • Inbox-Management
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Kundendatenbank
  • Kundenhistorie
  • Leistungskennzahlen
  • Live-Chat
  • Mehrere Benutzerkonten
  • Multi-Channel-Kommunikation
  • Regelbasierter Workflow
  • Self-Service Portal
  • Suchen / filtern
  • Supportticket-Management
  • Ticket-Management
  • Umfragen & Feedback
  • Verfolgen von Support-Tickets
  • Warnungen / Eskalation
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Wissensbasis-Management
  • Workflow-Management
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen

Alternativen

Help Scout

4,7
Nr. 1 Alternative zu ThriveDesk
Help Scout ist eine Kundenservice-Helpdesk-Software für Unternehmen jeder Größe. Nutzer können abteilungsübergreifend...

Zendesk

4,4
Nr. 2 Alternative zu ThriveDesk
Zendesk ist die weltweit führende Cloud-basierte Service-Software-Lösung, der über 40.000 Organisationen vertrauen....

Gorgias

4,7
Nr. 3 Alternative zu ThriveDesk
Gorgias ist eine All-in-one Plattform für Kundenservice und Kundenbetreuung und bietet einen Live-Chat-Helpdesk für...

JIRA Service Management

4,4
Nr. 4 Alternative zu ThriveDesk
JIRA Service Desk ist eine Service-Management-Software, die IT mit Deinem Unternehmen verknüpft mithilfe schneller,...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,7 /5
(31)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,9/5
Funktionen
4,6/5
Bedienkomfort
4,7/5
Kundenbetreuung
4,8/5

Hast du ThriveDesk bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

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Zeigt 5 von 31 Bewertungen
Mohammad
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Expert ThriveDesk User

Bewertet am 12.6.2022

I am so lucky to meet ThriveDesk that helped me manage my customers easily

I am so lucky to meet ThriveDesk that helped me manage my customers easily

Vorteile

I liked the recent clean UI/UX design that has been crafted from scratch this give a great impact on the the dev team and founders behind ThriveDesk.

Nachteile

The Contacts the I still cant manually export as well I should be able to filter the what data to export so I can use other CRM that is not yet integrated with ThriveDesk in order to do my email campaigns.

Nazmul
Gesamtbewertung
  • Branche: Marktforschung
  • Unternehmensgröße: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

ThriveDesk - An affordable helpdesk software for businesses

Bewertet am 6.6.2022

Overall, great ex[efience - satisfied

Overall, great ex[efience - satisfied

Vorteile

I like the UI and ease of use of the ThriveDesk, it's intutive and not as cluttered as other softwarees. Provided a coopratetive pltalform and easy user management as well.

Nachteile

Text auto-correct feature is not implmented yet. I hope it will implemented soon.

In Betracht gezogene Alternativen

Help Scout und Gorgias

Warum ThriveDesk gewählt wurde

Does not offer multi inbox support and there is a lot back and forth.

Zuvor genutzte Software

Zendesk

Gründe für den Wechsel zu ThriveDesk

It's cheap and as effective as otheres-- bang for your buck!
Raisul
Gesamtbewertung
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

Excellent

Bewertet am 13.7.2022

Vorteile

Live Chat, CRM, Suppor System, Ticketing

Nachteile

This software is very user friendly, and I recommend it.

David
Gesamtbewertung
  • Branche: Bau
  • Unternehmensgröße: 51-200 Mitarbeiter
  • Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Great support platform (a no brainer if you have Woocommerce)

Bewertet am 20.10.2021

We have changed support platforms several times to try to find one that unifies the most channels...

We have changed support platforms several times to try to find one that unifies the most channels to interact and help our customers. ThriveDesk does this very efficiently, as it connects the most common two (email and live chat) along with the e-commerce orders.

Vorteile

It integrates to woocommerce just by installing a plugin; this allowed us to identify each customer faster, and tell straight away what type of support they needed

Nachteile

That the knowledgebase is still not implemented (although we can sync to a given post type in WordPress, so if we had our own kb in WP we could use this instead)

Bimbisara
Gesamtbewertung
  • Branche: Design
  • Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

A complete Customer Support solution

Bewertet am 13.7.2022

Vorteile

ThriveDesk is a well-thought tool with a very user-friendly interface. It didn't take me long to setup my account and everything worked exactly as it should. The support team are very helpful and quick to respond. There have been consistent updates to the software with regular bug-fixes and new features added. The biggest plus in my opinion is that the team behind it seem to be very committed to their product and are actively engaged with their customer community.

Nachteile

Being a new player in this space Thrivedesk was initially a work in progress but since the recent release of version 2.0 I feel it has everything I need and more. I'm not yet making use of the Community and Knowledge Base features so I'm not sure about those.

5 von 31 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

ThriveDesk Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über ThriveDesk.

ThriveDesk bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: 15,00 $/Monat
  • Preismodell: Kostenlose Version, Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

$25/month

ThriveDesk hat die folgenden typischen Kunden:

2-10, 11-50, 51-200

ThriveDesk unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

ThriveDesk unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil)

ThriveDesk kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Easy Digital Downloads, FluentCRM, Joomla, Paddle, Shopify, Slack, Squarespace, Stripe, Webhook Relay, Wix, WooCommerce, WordPress

ThriveDesk bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Chat

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