Über ManyChat

ManyChat ist eine dialogorientierte KI-Plattform, die Unternehmen im E-Commerce-Bereich dabei unterstützt, Konversationen über Textnachrichten, Facebook Messenger und Instagram zu automatisieren. Administratoren können Rabattcoupons, Buchungsbestätigungen, Werbenachrichten und mehr per E-Mail und SMS mit der Kundschaft teilen.

Die White-Label-Plattform ermöglicht es Führungskräften, das System mit dem Shopify-Shop zu verknüpfen und personalisierte Nachrichten an Kundschaft mit abgebrochenen Warenkörben zu senden. Mit ManyChat können Teams Termine buchen, Erinnerungen senden, Feedback einholen und Nachrichten über ein zentrales Dashboard teilen. Vorgesetzte können auch Tags hinzufügen, um die Kundschaft zu segmentieren, nutzerdefinierte Keyword-Trigger erstellen und automatisierte Drip-Sequenzen ausführen.

Mit ManyChat können Stakeholder personalisierte Chatbot-Flows erstellen, A/B-Tests durchführen, um die Kampagneneffizienz zu optimieren und Einblicke in Leistungsanalysen zu erhalten. Die Betreiber können außerdem integrierte Vorlagen nutzen, um mithilfe einer Drag-and-Drop-Oberfläche Marketingkampagnen in verschiedenen sozialen Netzwerken zu erstellen, zu vervielfältigen und zu bearbeiten.


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ManyChat

4,6 (70)
VS.
Häufig bewertet

Startpreis

15,00 $
Monat
15,00 $
Monat

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

24
143

Integrationen

10
200

Bedienkomfort

4,5 (70)
4,2 (2.406)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,2 (70)
4,4 (2.406)

Kundenservice

4,1 (70)
4,4 (2.406)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

ActiveCampaign

4,6
Nr. 1 Alternative zu ManyChat
Verknüpftes E-Mail-Marketing, Marketing Automation, CRM und Account-Management für Unternehmen, die mit ihren Kunden in...

tawk.to

4,6
Nr. 2 Alternative zu ManyChat
tawk.to ist eine cloudbasierte Live-Chat- und Messaging-Lösung, mit der Unternehmen jeder Größe über eine mobile...

Pure Chat

4,6
Nr. 3 Alternative zu ManyChat
Pure Chat ist eine Live-Chat-Software, die Nutzern unbegrenzte Operatoren, unbegrenzte Chats, einen vollständigen...

Chatbot

4,7
Nr. 4 Alternative zu ManyChat
ChatBot ist eine All-in-one-Plattform zum Erstellen, Bereitstellen und Verfolgen von Chat-Bots über Kanäle hinweg.

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,6 /5
(70)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2/5
Funktionen
4,3/5
Bedienkomfort
4,5/5
Kundenbetreuung
4,1/5

Hast du ManyChat bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 70 Bewertungen
Luciano
Luciano
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationsdienst
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

The reference app for conversational design

Bewertet am 2.12.2021

Overall experience excellent: we are dealing with a product that does many things and does them...

Overall experience excellent: we are dealing with a product that does many things and does them well. After an initial start a bit quiet and with few integrations, ManyChat has been able to conquer and establish itself in the market for advanced features, such as integrations and templates. This is the platform that I recommend to anyone who is starting from scratch.

Vorteile

The product is very easy to use: despite its high potential and the many things it allows you to do, the menus and features are always organized in an orderly and logical way. Good responsiveness and stability

Nachteile

I feel the lack of being able to make chatbots for the web channel: at the moment you can only create bots for Messenger, Email, SMS, Telegram, WhatsApp, and Instagram.
In the free plan you can't do almost anything.

Mugume
Gesamtbewertung
  • Branche: Unterhaltung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

The revolutionary ChatBot ever developed

Bewertet am 5.10.2023

I have typically been pleased with the ManyChat platform as a user. ManyChat has helped me overcome...

I have typically been pleased with the ManyChat platform as a user. ManyChat has helped me overcome a variety of company obstacles, such as automating lead creation, marketing, and customer service. I value the advantages I've experienced, including increased effectiveness in managing repetitive activities, improved user engagement through tailored interactions, and the capacity to communicate with a larger audience via various channels. In order to better improve my experience, I have also mentioned platform policy difficulties and wanted extra functionality. Overall, ManyChat has shown to be an effective tool for boosting client interaction and optimizing my business procedures.

Vorteile

Its automation features, multi-channel support, and lead generation tools. I found the software to be rather user-friendly, particularly when setting up automatic messaging sequences and chatbots. Integrating with already-existing business processes can take several forms depending on the workflow's complexity and the particular tools and systems being used. It also provides integration possibilities with various outside technologies, making it simpler for organizations to integrate it with their current tech stack.

Nachteile

Requests for more functionality on the free plan, a learning curve for sophisticated automation, sporadic problems integrating based on current infrastructure, worries about shifting platform rules, and more. Although I found the platform to be user-friendly for creating chatbots, integrating it with some particular business processes proved to be somewhat challenging.

Kelby
Kelby
Gesamtbewertung
  • Branche: Verlagswesen
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 2.0 /10

Great Software Idea hindered by Bugs and Poor Customer Service.

Bewertet am 28.8.2023

Signed up for a free trial a year ago. Saw the potential but wanted to look at other options before...

Signed up for a free trial a year ago. Saw the potential but wanted to look at other options before committing to the platform. The free trial ended and was charged for months without being able to even log into the service to cancel or use. Was receiving receipts to my business email address but couldn't use that email address to log in/recover my password. Finally figured out it I had to authenticate via Facebook for access. The platform has a lot of great features that don't consistently work. Have reported several bugs and issues that customer support goes overboard with attempting to indemnify themselves from rather than addressing. Adding an additional account caused the primary account to disconnect from Meta and issues for the following week because their system didn't properly interface with Meta Account/Business Manager.

Vorteile

When it works, it's quite effective at turning the activity through our social channels into actual leads and site traffic.

Nachteile

Unfortunately, it doesn't always work and this has led to turn activity through our social channels into frustrated people and missed opportunities

In Betracht gezogene Alternativen

Chatfuel
Mike
Gesamtbewertung
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Robust non-code chatbot platform for beginners to advanced

Bewertet am 15.2.2024

Love it, implement advanced chatbots for clients like looking up documents in the cloud and sending...

Love it, implement advanced chatbots for clients like looking up documents in the cloud and sending to them etc.

Vorteile

Easy to setup a new chatbot, create an outline and add the specific actions to be followed. Ability to create complex chats with follow-ups, api calls, tags etc. make it a very robust platform.

Nachteile

Instagram comment reply is a bit strange to implement at first.

Montrez
Gesamtbewertung
  • Branche: Bau
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

An Exotic Online Chatbot

Bewertet am 15.11.2023

Overall Experience with ManyChat was phenomenal, i would definitely advise you to give it a try.

Overall Experience with ManyChat was phenomenal, i would definitely advise you to give it a try.

Vorteile

I like how ManyChat supports integration with popular messaging apps like Facebook Messenger and Instagram. With a lot of companies you would not be able to do as much with Facebook Messenger and Instagram but ManyChat lets you.

Nachteile

Only thing I didn’t like about ManyChat is its support system. It seemed like you were almost not able to reach them. But overall, a great user base that helps out on other social media platforms.

5 von 70 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

ManyChat Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über ManyChat.

ManyChat bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: 15,00 $/Monat
  • Preismodell: Kostenlose Version, Abonnement
  • Gratis Testen: Nicht verfügbar

ManyChat hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500

ManyChat unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

ManyChat unterstützt die folgenden Geräte:

ManyChat kann in folgende Anwendungen integriert werden:

ActiveCampaign, ConvertKit, Google Sheets, Klaviyo, Mailchimp, Make, PayPal, Shopify, Stripe, Zapier

ManyChat bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Chat

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