Über LS Retail

Verwalte alle Unternehmen in deinem Portfolio in einer kompletten Softwarelösung mit spezialisierter Branchenfunktionalität.

Steuere alle deine Geschäftsprozesse durchgängig – vom POS über ERP (Enterprise Resource Planning) und Inventar bis hin zu Franchising und Vertrieb.

Verwalte Verkäufe, Preise, Kampagnen, Angebote, dein Inventar und mehr für deine physischen und Online-Shops.

Die Softwarelösungen von LS Retail unterstützen über 90.000 Geschäfte, Einzelhandelsketten, Restaurants, Apotheken und Tankstellen
in 140 Ländern.


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Videos zu LS Retail
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LS Retail

4,3 (125)
VS.
Häufig bewertet

Startpreis

Keine Preise gefunden
49,00 €
Monat

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

144
110

Integrationen

Keine Integrationen gefunden
58

Bedienkomfort

4,1 (125)
4,1 (972)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,1 (125)
3,9 (972)

Kundenservice

3,6 (125)
4,0 (972)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

Lightspeed Retail

4,1
Nr. 1 Alternative zu LS Retail
Lightspeed Retail ist ein umfassendes Tool für POS (Point-of-Sale)- und Bestandsverwaltung, das zeitraubende Aufgaben...

MCS Rental Software

4,5
Nr. 2 Alternative zu LS Retail
MCS-rm ist eine Vermietungssoftware für Vermietungsunternehmen mit mehreren Zweigstellen und mehreren Nutzern. Mit...

NetSuite

4,2
Nr. 3 Alternative zu LS Retail
NetSuite bietet Unternehmen ein integriertes System von Cloud-Anwendungen, das sie bei der Führung ihres Geschäfts...

Sage Accounting

4,2
Nr. 4 Alternative zu LS Retail
Pastel My Business Online ist eine Online-Buchhaltungslösung für kleinere Unternehmen. Pastel wurde in Südafrika...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,3 /5
(125)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,1/5
Funktionen
4,4/5
Bedienkomfort
4,1/5
Kundenbetreuung
3,6/5

Hast du LS Retail bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 125 Bewertungen
Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

I am a LS Retail technical Consultant

Bewertet am 29.3.2018

Lots of Job Scope as this product provide a lot of Development Scope and Easily Customizable to...

Lots of Job Scope as this product provide a lot of Development Scope and Easily Customizable to fulfill the Client needs. More user friendly as like android application of Phones. Modules for each industry from Manufacturing to Retail Outlets

Vorteile

1. Highly Customizable.
2. Fully integrated with base product.
3. Support any API Channel across the retail API.
4. Lots of replication methods.
5. Profit oriented product.
6. designed for Retail industry ERP.

Nachteile

1. Need preview options in designing tables and other interface objects.
2. Very slow Localization patch release as compared to release of patches provided by Microsoft.

Jaganath
Gesamtbewertung
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung

Its a good Application, flexible, leverages NAV capabilities. East to use , easy to deploy.

Bewertet am 30.3.2018

Vorteile

It is adaptive, flexible architecture. Easy to develop customisations and deployment. simplicity of Pos Features. Integrated application to Inventory and Finance. Discounts , Promotions, Loyalty module. Multiple templates in demo data.

Nachteile

POS Configuration such as panels & design is quite complicated for users to grasp. Also it is not easy for customers to absorb.
Replenishment setups needs lots of visualisation, setups take time, data maintenance is complicated. Lack of tools such as label printing configurator, OPOS Receipt configurator.
Promotions have performance issues for large retailers. Product maintenance is time consuming. Mass update of products is unavailable. Special orders are quite complicated and need to be simplified. Loyalty needs more profiling . Vouchers and Gift cards needs more details, using web services is not consistent due to traffic in Transaction server work table bottleneck.
Staff management need to simplified for users usage. LS Hospitality KDS has lots of issues still not addressed for years.
Licensing is expensive compare to other competitive products in the market which is most important and losing against the competitive products with lots of easy maintenance features.

farook
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 4.0 /10

Weak Customer Support and updates

Bewertet am 1.8.2019

Most the clients are from the retail industry. like

Most the clients are from the retail industry. like

Vorteile

Good for retail industries. Has most of the options required to run an operation.

Nachteile

The licence is an over kill. The features are all over the place. It look clear that it sits on another application. Some of basic functionality like a stock report is not available. Some of the functionalities are incomplete. There a quite a few bugs which results in waiting for the next patch.

Mario
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

I am a software developer, who works most of the time for LS Retail projects

Bewertet am 27.3.2018

My company has integrated this software with many customers in different countries and all of them...

My company has integrated this software with many customers in different countries and all of them are more than happy from the product and the benefits that it brings to their business - flexible and varied types of promotions , loyalty system, easy to use POS system, social media integrations ,etc.

Vorteile

It includes variety of functionalities - loyalty system, hospitality, web integrations, flexible promotions, retail POS, call center functionality, delivery management . It encompasses many aspects of retail business. You have the possibility to setup it in a way that fits to your business.
Fast replication between different stores and the central database. Possibility for near real time replication of the sells data from the point of sale to the central database, provided by web services. Possibility to manage centralized gift card, discount coupons, loyalty card systems, provided by build in web services

Nachteile

Initial setup takes time and you need guidance from experienced consultant.
Technical staff is needed to support and monitor the proper functioning of the software ( especially if you have many stores,because of data replication and web service connection between them )

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Vermögensverwaltung
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

It's best for retail business just because of solution components and simpleness of POS.

Bewertet am 28.3.2018

I learned about this,working on it and getting so many things just because of this software.I...

I learned about this,working on it and getting so many things just because of this software.I improved my skills and getting hike upon this :)

Vorteile

implementation phase is very good & simple for any beginner.POS is very clear concept for anyone & the most important thing that I like very much is troubleshooting.

Nachteile

I like any software if it's user friendly,and the all qualities are available that I need already there.Troubleshooting is very conceptual and easy to use that I like mostly.

5 von 125 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

LS Retail Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über LS Retail.

LS Retail hat die folgenden typischen Kunden:

51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000

LS Retail unterstützt die folgenden Sprachen:

Arabisch, Bulgarisch, Deutsch, Dänisch, Englisch, Estnisch, Finnisch, Französisch, Griechisch, Hindi, Indonesisch, Isländisch, Italienisch, Kroatisch, Lettisch, Litauisch, Malaiisch, Niederländisch, Norwegisch, Polnisch, Portugiesisch, Rumänisch, Schwedisch, Serbisch, Slowenisch, Spanisch, Thailändisch, Tschechisch, Türkisch, Ukrainisch, Ungarisch, Vietnamesisch

LS Retail unterstützt die folgenden Geräte:

Wir haben keine Informationen darüber, welche Integrationen LS Retail hat

LS Retail bietet folgende Optionen für Kundensupport:

FAQ/Forum, Wissensdatenbank

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