Über Helpwise

Helpwise is a communication software that allows customer-facing teams to create shared inboxes for different channels like email, live chat, SMS, Whatsapp, Facebook, Twitter, and more. Sales and support reps can use Helpwise to manage customer conversations and optimize workflows using different automation rules.

Helpwise offers various features such as reporting, custom forms, CSAT, help centers, analytics, and more. The platform allows managers to monitor the performance of team members by defining key performance indicators (KPIs) and viewing communication volume trends.

Preisoptionen ab:

15,00 $/Monat

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Geräte

Unternehmensgröße

S M L

Märkte

Andorra, Albanien, Österreich, Australien, Ålandinseln, Bosnien und Herzegowina, Belgien, Bulgarien, Belarus, Kanada, Schweiz, Zypern, Tschechien, Deutschland, Dänemark, Estland, Spanien, Finnland, Färöer, Frankreich, Vereinigtes Königreich, Guernsey, Gibraltar, Grönland, Griechenland, Kroatien, Ungarn, Irland, Isle of Man, Indien, Island, Italien, Jersey, Liechtenstein, Litauen, Luxemburg, Lettland, Monaco, Republik Moldau, Montenegro, Nordmazedonien, Malta, Niederlande, Norwegen, Neuseeland, Polen, Portugal, Rumänien, Serbien, Russland, Schweden, Slowenien, Spitzbergen und Jan Mayen, Slowakei, San Marino, Türkei, Ukraine, Vereinigte Staaten, Vatikanstadt

Unterstützte Sprachen

Englisch

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15,00 $/Monat

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Helpwise Software - 1
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Helpwise Software - 1

Funktionen

Gesamtzahl der Funktionen von Helpwise: 63

  • @mentions
  • API
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Formulare
  • Anpassbare Vorlagen
  • Archivierung & Aufbewahrung
  • Automatische Antworten
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Chat / Messaging
  • Chatbot
  • Content-Management
  • Datei-Verwaltung
  • Daten-Import / -Export
  • Dokumentenspeicher
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail-Management
  • E-Mail-Vorlagen
  • E-Mail-Überwachung
  • Echtzeit-Analytik
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Echtzeit-Chat für Kunden
  • Echtzeit-Daten
  • Echtzeitüberwachung
  • Einmalige Anmeldung
  • Etikettierung
  • Für Vertriebsteams/ -organisationen
  • Gemeinsamer Posteingang
  • Inbox-Management
  • Kommunikationsmanagement
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Kundendatenbank
  • Kundenhistorie
  • Kundenspezifisches Branding
  • Live-Chat
  • Mehrere Benutzerkonten
  • Multi-Channel-Kommunikation
  • Offline-Formular
  • Reaktions-Management
  • Regelbasierter Workflow
  • Routing
  • Self-Service Portal
  • Social-Media-Integration
  • Spam-Blockierung
  • Suchen / filtern
  • Supportticket-Management
  • Transkripte / Chatverlauf
  • Umfragen & Feedback
  • Unterschriften-Management
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Visuelle Analytik
  • Vorformulierte Antworten
  • Vorlagen-Management
  • Warnungen / Eskalation
  • Webseitenintegration
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Whitelist/Blacklist
  • Wissensbasis-Management
  • Workflow-Management
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen

Alternativen

Intercom

4,5
Nr. 1 Alternative zu Helpwise
Intercom ist die erste Conversational-Relationship-Plattform, die es Unternehmen ermöglicht, über eine einheitliche...

Help Scout

4,7
Nr. 2 Alternative zu Helpwise
Help Scout ist eine Kundenservice-Helpdesk-Software für Unternehmen jeder Größe. Nutzer können abteilungsübergreifend...

INSIDE

4,6
Nr. 3 Alternative zu Helpwise
INSIDE ist eine Kundenengagement-Plattform für Unternehmen, mit der du mithilfe von personalisierten Chats, SMS,...

User.com

4,7
Nr. 4 Alternative zu Helpwise
User.com ist eine Marketing-Automation-Plattform, die das Engagement erhöht und die Konversionen verbessert, indem eine...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,8 /5
(22)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8/5
Funktionen
4,8/5
Bedienkomfort
4,6/5
Kundenbetreuung
4,8/5

Hast du Helpwise bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Eine Bewertung schreiben
Zeigt 5 von 22 Bewertungen
Masuk sarker B.
Gesamtbewertung
  • Branche: Bildungsmanagement
  • Unternehmensgröße: 201-500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

One of the Best Helpdesk Software

Bewertet am 7.11.2020

HelpWise is my everyday used tool. I've tried many helpdesk services in the past, and they were...

HelpWise is my everyday used tool. I've tried many helpdesk services in the past, and they were either too complicated to use or too expensive. But helpwise is very super easy to use and support system is just amazing.
Continues development make the helpwise software even better. I hope very soon this will be feature a feature rich product like helpscout.

Vorteile

I have 3 different businesses and I manage everything inside in Helpwise. My team check and reply to all emails, provide customer support, chat with customers. Overall it's just increasing my overall companies productivity. Also, I have created help center using helpwise. This way customer can find their answers by themself. It's reduced the support tickets a lot.

Last the not least, If I face any problem, their support team tries to fix my problem immediately. It feels like, helpwise is my family :)

Nachteile

Help center UI is not so modern and Needs improvement in Chat beacon.

In Betracht gezogene Alternativen

Help Scout und Intercom

Warum Helpwise gewählt wurde

Because helpwise is similar to helpscount and inexpensive too.

Zuvor genutzte Software

Help Scout
Abraham C.
Gesamtbewertung
  • Branche: Metallabbau
  • Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Great Help Scout Alternative

Bewertet am 31.10.2021

I am very satisfied and happy with the product. I switched to it without thinking twice.

I am very satisfied and happy with the product. I switched to it without thinking twice.

Vorteile

Helpwise works just like Help Scout and it does more! You can create canned responses, automation rules, snooze or schedule a reply or email, make forms that can be embedded, integrate their own live chat widget, has an in-house file manager, and so much more! As you can see, some of these are not available in Help Scout!

I really like the UI/UX of this app, it's very modern-looking and easy to navigate. The onboarding was very easy for me. I was able to add a few inboxes in just a few minutes.

They also have a good amount of integrations. I use Asana daily on my work and I'm so glad it has native integration with it.

Being able to connect your social media channels as inboxes is also another thing to love. Facebook comments can also be connected! That's a time saver for me as I manage our Facebook page.

I wanted to try their live chat widget but I haven't had the time to install it yet. This customer support app is a must-have for my e-commerce businesses. I'm so glad I found Helpwise, it will be my go-to service for my customer support tasks.

Nachteile

I hope they can add more integrations in the future. I'm using Sendinblue and I hope I can also connect it with this app. Other than that, there's nothing to dislike on Helpwise.

Christina G.
Gesamtbewertung
  • Branche: Konsumgüter
  • Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Great product for Customer Service

Bewertet am 9.5.2022

Great service to have

Great service to have

Vorteile

Super easy to tag colleagues and keep on top of email threads

Nachteile

I sometimes am not sure if the reports are accurate

Michelle P.
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 201-500 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 6.0 /10

Helpwise Review

Bewertet am 4.5.2022

Vorteile

Email assignment and round-robin mail routing

Nachteile

Inaccurate team performance reports and delayed support response

Roger P.
Gesamtbewertung
  • Branche: Verbraucherdienste
  • Unternehmensgröße: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Great for team mailbox

Bewertet am 1.5.2022

Support very fast. Helpwise is very open to any suggestions for improvement.

Support very fast. Helpwise is very open to any suggestions for improvement.

Vorteile

Great for managing incoming emails into a shared inbox. One email address for the team, and emails no longer go missing or unanswered. We now answer all emails much faster than before.

Nachteile

There is nothing that we don't like about Helpwise.

5 von 22 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Helpwise Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Helpwise.

Helpwise bietet folgende Kostenpläne an:

Forever free plan - $0 Paid plans start from - $12

Helpwise hat die folgenden typischen Kunden:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Helpwise unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

Helpwise unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Wir haben keine Informationen darüber, welche Integrationen Helpwise hat

Helpwise bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat

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