Voiro

Monetarisiere deine Medien. Verkaufe besser. Verbessere deine Preise. Rechne schneller ab.

Über Voiro

Voiro ist eine Ertragsmanagementlösung, deren Technologie des maschinellen Lernens es Unternehmen ermöglicht, in Echtzeit auf kritische Daten im gesamten Unternehmen zuzugreifen. Die Plattform wurde entwickelt, um Bestellungen, Platzierungen, Abrechnungen und Integrationen für führende Web-Publisher und E-Commerce-Unternehmen zu orchestrieren. Mit Voiro können Vorgesetzte auf das integrierte intelligente Dashboard zugreifen, um Einblicke in die Leistung des Vertriebsteams zu erhalten, leistungsstarke Analysen durchzuführen, den Umsatz pro Mitarbeitendem zu verfolgen, die Leistung des Gebiets zu überwachen und andere wichtige Kennzahlen anzuzeigen.

Mit Voiro können Unternehmen die Plattform in verschiedene Drittanbieterlösungen wie SAP, Ampliffy, Adsolut, Google Ad Manager, Microsoft CRM Dynamics, Inmobi, RTBDemand und andere integrieren.

Preisoptionen ab:

Nicht vom Anbieter bereitgestellt

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  • Abonnement

Typische Kunden

  • Freie Mitarbeiter
  • Kleine Unternehmen (2–50)
  • Mittelgroße Unternehmen (51–500)
  • Großunternehmen (500 und mehr)

Einsatz

  • Cloudbasiert
  • On-Premise (vor Ort)

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Arabische Emirate, Australien, Bahrain, Kanada, Deutschland , Spanien, Frankreich, Vereinigtes Königreich, Sonderverwaltungsregion Hongkong, Indien, Malaysia, Niederlande, Oman, Philippinen, Katar, Saudi-Arabien, Singapur, Thailand, Vereinigte Staaten, Vietnam, Südafrika

Unterstützte Sprachen

Englisch

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Funktionen

Gesamtzahl der Funktionen von Voiro: 44

  • API
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Ad-hoc-Berichterstattung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Felder
  • Anpassbares Dashboard
  • Audit Trail
  • Auftragsmanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bestandsverfolgung
  • CRM
  • Dashboard
  • Dokumentenspeicher
  • Drittanbieter-Integration
  • Dynamische Preise
  • Echtzeit-Aktualisierungen
  • Echtzeit-Analytik
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Echtzeit-Daten
  • Ertragsmanagement
  • Ertragsmanagement
  • Inventarverwaltung
  • Kalenderverwaltung
  • Konfigurierbarer Workflow
  • Kontaktmanagement
  • Leadmanagement
  • Mehrere Währungen
  • Mehrfache Datenquellen
  • Mobiler Zugriff
  • Multichannel-Management
  • Pipeline-Management
  • Preis- / Margen-Management
  • Prognosen
  • Rabattmanagement
  • Rollen-basierte Genehmigung
  • Sales-Pipeline-Management
  • Suchen / filtern
  • Umsatzrealisierung
  • Verkaufsberichte
  • Wichtige Leistungsindikatoren (KPI)
  • Workflow-Management

Alternativen

XaitCPQ

4,8
Nr. 1 Alternative zu Voiro
BlueprintCPQ ist ein „Lead-to-Order“-Prozess-Anbieter und unterstützt die Nutzer mit personalisierten und informativen...

CloudBlue PSA

4,5
Nr. 2 Alternative zu Voiro
HarmonyPSA unterstützt den gesamten Business-Lebenszyklus, von der Lead-Generierung zur Vertragsverlängerung. Speziell...

NetSuite

4,1
Nr. 3 Alternative zu Voiro
NetSuite ist eine Cloud-ERP-Lösung (Enterprise Resource Planning), der mehr als 32.000 wachstumsstarke internationale...

Salesforce Sales Cloud

4,4
Nr. 4 Alternative zu Voiro
Salesforce Sales Cloud ist eine cloudbasierte CRM-Anwendung von Salesforce. Sales Cloud hilft Vertriebsteams, Deals...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,2 /5
(5)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4/5
Funktionen
4,2/5
Bedienkomfort
4/5
Kundenbetreuung
4,6/5

Hast du Voiro bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 5 Bewertungen
Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Rundfunkmedien
  • Unternehmensgröße: 201-500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Voiro & DMS Partnership

Bewertet am 10.3.2022

Vorteile

Voiro is a single source of truth for all our sales, operations, billing & system teams to work with. They are deeply integrated into DMS’s tech stack, and have helped us move towards being a completely tech-enabled, digital business.

Their streamlined and integrated sales-to-operations workflows make it far easier for our teams to collaborate with each other, efficiently. They integrate well with external systems, via APIs wherever possible, and have been able to bring together data from multiple revenue sources that we leverage and use, giving us a single picture of our revenue vision.

Nachteile

Voiro is in general a product-centric company, which means that some change requests end up taking longer than we would like and expect. Our implementation with them has been a little time-consuming due to various reasons like a complex business ecosystem and legacy business processes, etc, which absolutely justified the delay in the implementation and stabilization, phases on the product management for DMS.

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Rundfunkmedien
  • Unternehmensgröße: 1.001-5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

A comprehensive revenue management system

Bewertet am 14.2.2022

Voiro has helped us in several areas where our ad-tech stack has lagged behind. They have made data...

Voiro has helped us in several areas where our ad-tech stack has lagged behind. They have made data far more accessible across our business and they have saved us tremendous amounts of manual effort on smaller, repetitive work. Their automated emails and reports help us tremendously in tracking the health of our business.

It can have its implementation challenges, but we could not imagine working without Voiro's suite.

Vorteile

Voiro automated a large part of Voot’s ad operations, making them generally more efficient. Their revenue reconciliation module saves our teams several man-days each month. In fact, prior to implementing Voiro, our teams used to spend as much of a week getting data ready to bill and invoice. With Voiro, that is now down to a couple of hours.

On the reporting front, Voiro’s data (risk reports, for example) are incredibly detailed and point out areas of under-delivery and potential revenue loss. These reports made it possible for us to proactively take corrective action, with significant impact on revenue at risk. Voiro puts these insights front and center in their product, as well as their email reports that arrive in inboxes each morning.

Nachteile

Small things, such as for example the lack of a comprehensive admin suite. We had to reach out to Voiro’s support for some smaller tasks like user addition. While the team is always responsive, I feel that these are tasks that we should have been able to handle ourselves via the product.

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Onlinemedien
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Voiro - Revenue management

Bewertet am 2.3.2022

- Responsive team
- Customization product
- Simplified flows

- Responsive team
- Customization product
- Simplified flows

Vorteile

With everything now on one system, our teams have found it easy to move away from these manual processes and streamline the way they work.
This includes not just the usual sales-to-operations workflows
Users can now do this on the system directly instead of having to work with several email threads.

Voiro gives us the flexibility to imagine changes that will make our life easier, or save us even a few seconds, and has been able to execute on most such requests.
Their ability to customize their UI, reports and workflows is extremely valuable to us since we have a lot of ever-changing parts and it is critical for us to be able to react to these changes.

Nachteile

Fully implementing Voiro has been challenging. We haven’t been able to achieve perfect data parity yet, but that is also due to the fact that we have not yet completed an integration with all our inhouse ad servers.

Ahona
Gesamtbewertung
  • Branche: Medienproduktion
  • Unternehmensgröße: 501-1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Great Product, Highly Recommend

Bewertet am 14.2.2022

The overall experience with Voiro has been overwhelmingly positive. Overall, Voiro has been our go...

The overall experience with Voiro has been overwhelmingly positive. Overall, Voiro has been our go to platform to run our ad operations, right from sales entry to revenue reporting. Highly recommend for any business looking to simplify workflows, and bring together data from different sources

Vorteile

As one of India’s largest media businesses, Voiro has helped us manage large-scale ad operations extremely efficiently. The product handles complex business-critical events with ease, and provides our teams with all the data and insights that we need to make sure we are making the most revenue from our ad inventory. Voiro’s willingness to customize their product to our needs, and responsiveness in terms of processing custom data requirements has helped us run our business in a data-driven, digitized manner. The team is also what makes Vorio stand out - a dedicated, hard working bunch who go above and beyond to meet the needs of the consumer

Nachteile

Our business runs to extremely tight timelines. While Voiro is always responsive to our requests for customizations and changes, we feel that they could have been even quicker at times. Since requests are turned around quickly, some features are not optimal or could have been designed better

Aman
Gesamtbewertung
  • Branche: Onlinemedien
  • Unternehmensgröße: 501-1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

One stop solution for all your revenue management systems

Bewertet am 21.3.2022

Voiro has helped us tremendously with automating our ad operations, reporting and access to data....

Voiro has helped us tremendously with automating our ad operations, reporting and access to data. They helped us seamlessly transition from one ad server to another with minimal disruption. And their willingness to work closely with our teams to customize areas of their product to our business context is extremely valuable.

Vorteile

Voiro has worked with us over the last 8 years. They have been a solid partner to us, always willing to work as our extended team rather than just a software provider. They have transformed the way that we run our ad operations practice, especially when it comes to automating our workflows and reporting data. At the scale at which we operate, our teams would have found it much harder to work without Voiro.

Nachteile

There are times when Voiro’s response to customization requests could have been quicker.

5 von 5 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Voiro Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Voiro.

Voiro bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab:
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Nicht verfügbar

Voiro hat die folgenden typischen Kunden:

51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Voiro unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

Voiro unterstützt die folgenden Geräte:

Wir haben keine Informationen darüber, welche Integrationen Voiro hat

Voiro bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, Wissensdatenbank

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