
TeamSupport Messaging & Live Chat
Über TeamSupport Messaging & Live Chat
TeamSupport’s enterprise-level chat platform allows businesses to create unified, highly optimized customer experiences across support, sales and marketing teams. By leveraging deep conversations, Messaging & Live Chat not only reduces operational siloes but also drives satisfaction and increases efficiency. The software offers a variety of tools that are compliant to security standards while enabling businesses to build trust with their customers.
Preisoptionen ab:
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- Gratis Testen
- Abonnement
Die 5 Top-Alternativen zu TeamSupport Messaging & Live Chat
Hauptvorteile von TeamSupport Messaging & Live Chat
- Deliver personalized experiences: Use the Design Studio to easily customize the look and feel of the chat platform
- Streamline tedious tasks: Leverage chatbots to auto-route and reply to common questions
- Unify your systems: Easily integrate with your existing CRM
- Maintain privacy: Compliant with HIPPA, GDPR, and other privacy laws
- Meet customers where they are: Offer chat on your website, social media accounts, and SMS-to-chat
Typische Kunden
- Freie Mitarbeiter
- Kleine Unternehmen (2–50)
- Mittelgroße Unternehmen (51–500)
- Großunternehmen (500 und mehr)
Einsatz
- Cloudbasiert
- On-Premise (vor Ort)
Erhältlich in diesen Ländern
Vereinigte Staaten
Unterstützte Sprachen
Englisch
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Die 5 Top-Alternativen zu TeamSupport Messaging & Live Chat
Bilder
Funktionen
Gesamtzahl der Funktionen von TeamSupport Messaging & Live Chat: 12
Alternativen
Conversational Cloud

JivoChat

Intercom

Birdeye

Nutzerbewertungen
Hast du TeamSupport Messaging & Live Chat bereits?
Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 11-50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Great Platform for Basic Chat
Bewertet am 28.1.2019
Vorteile
Very easy to install and set up. There are great features like user-sharing, automated messaging, timed delay, and more. Share with multiple users and multiple sites and access easy live and offline times.
Nachteile
Unless you have headphones in or your volume on, it's difficult to realize when there is a new chat. There are not desktop notifications (from what I can tell) and if you have multiple browsers open, it's easy to overlook a new chat.
- Branche: Verbraucherdienste
- Unternehmensgröße: 11-50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
10 Snaps for SnapEngage
Bewertet am 31.8.2018
Vorteile
It's easy-peasy to set up and customize the widgets to fit one's requirements in the business. It can also be integrated with different platforms. We use SnapEngage with our 3 major tools without any conflicts and with ease that it only took us not even a day to design, test and roll out. Customer service team is also responsive and very helpful in resolving any issues or answering any inquiries.
Nachteile
It doesn't allow remote access to the users. We've had instances where our staff forget to log out of the tool and even admins can't kick them out - which causes for offline messages to still come in instead of it being unavailable. Also, it would be better if we can pull up historical logs of messages by custom date instead of using Export periods.
- Branche: Immobilien
- Unternehmensgröße: 51-200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Using Snapenage is easy!
Bewertet am 13.6.2018
Vorteile
Snap engage is great for integrating into other products and great for their chat service. It's easy to use.
Nachteile
It can be buggy. There have been many times where the service has gone down, tickets are not created, chats are reassigned or disappear.
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 11-50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Straightforward Chat Function for Businesses
Bewertet am 11.4.2019
We were looking for an easy way to install live chat on our websites. Snapengage has fit the bill...
We were looking for an easy way to install live chat on our websites. Snapengage has fit the bill and continued to improve over the years. However, the recent price increase has made me rethink our use of the product from time to time.
Vorteile
- customizability (added feature since our time using it)
- reporting
- user experience
Nachteile
- on the admin end, things sometimes look a little outdated
- recently the price went up significantly for people used to having multiple businesses/users
- not integration with social media messaging
- Branche: Unterhaltungselektronik
- Unternehmensgröße: 51-200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Very Customizable
Bewertet am 12.9.2018
Vorteile
Weekly stats feature is very helpful in generating overall and individual reports. You can easily see your ratings at a glance. The user interface has a lot of useful options for different types of notifications, which is really helpful if you have several tasks that you need to handle at the same time. History of chats is also very useful for reviewing what has taken place in a chat conversation.
Nachteile
Nothing really. As a user, this software is really very easy to use.
TeamSupport Messaging & Live Chat Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über TeamSupport Messaging & Live Chat.F. Wer sind die typischen Nutzer von TeamSupport Messaging & Live Chat?
TeamSupport Messaging & Live Chat hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500
F: Welche Sprachen werden von TeamSupport Messaging & Live Chat unterstützt?
TeamSupport Messaging & Live Chat unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch
F. Unterstützt TeamSupport Messaging & Live Chat mobile Geräte?
TeamSupport Messaging & Live Chat unterstützt die folgenden Geräte:
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert TeamSupport Messaging & Live Chat?
TeamSupport Messaging & Live Chat kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Azure DevOps Server, HubSpot CRM, Jira, Mailchimp, Microsoft Teams, Salesforce Essentials, ServiceNow, Slack
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet TeamSupport Messaging & Live Chat an?
Wir haben keine Informationen darüber, welche Varianten der Kundenbetreuung TeamSupport Messaging & Live Chat anbietet
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