Über TeamSupport Messaging & Live Chat

TeamSupport’s enterprise-level chat platform allows businesses to create unified, highly optimized customer experiences across support, sales and marketing teams. By leveraging deep conversations, Messaging & Live Chat not only reduces operational siloes but also drives satisfaction and increases efficiency. The software offers a variety of tools that are compliant to security standards while enabling businesses to build trust with their customers.

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Die 5 Top-Alternativen zu TeamSupport Messaging & Live Chat

Hauptvorteile von TeamSupport Messaging & Live Chat

- Deliver personalized experiences: Use the Design Studio to easily customize the look and feel of the chat platform
- Streamline tedious tasks: Leverage chatbots to auto-route and reply to common questions
- Unify your systems: Easily integrate with your existing CRM
- Maintain privacy: Compliant with HIPPA, GDPR, and other privacy laws
- Meet customers where they are: Offer chat on your website, social media accounts, and SMS-to-chat

Typische Kunden

  • Freie Mitarbeiter
  • Kleine Unternehmen (2–50)
  • Mittelgroße Unternehmen (51–500)
  • Großunternehmen (500 und mehr)

Einsatz

  • Cloudbasiert
  • On-Premise (vor Ort)

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Unterstützte Sprachen

Englisch

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Die 5 Top-Alternativen zu TeamSupport Messaging & Live Chat

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Videos zu TeamSupport Messaging & Live Chat

Funktionen

Gesamtzahl der Funktionen von TeamSupport Messaging & Live Chat: 12

  • Automatische Antworten
  • Chatbot
  • Echtzeit-Chat für Kunden
  • KI/Maschinelles Lernen
  • Kundenerlebnis-Management
  • Kundenspezifisches Branding
  • Lead-Erfassung
  • Live-Chat
  • Multi-Channel-Kommunikation
  • Proaktiver Chat
  • Transkripte / Chatverlauf
  • Vorkonfigurierte Bots

Alternativen

Conversational Cloud

4,4
Nr. 0 Alternative zu TeamSupport Messaging & Live Chat
LivePerson ist ein Anbieter im Bereich dialogorientierter KI und Chatbots der Unternehmensklasse, die den Umsatz...

JivoChat

4,6
Nr. 1 Alternative zu TeamSupport Messaging & Live Chat
JivoChat ist eine Live-Chat-Software, die anpassbare Web- und mobile Chat-Widgets mit 20 Sprachoptionen sowie Web-,...

Intercom

4,5
Nr. 2 Alternative zu TeamSupport Messaging & Live Chat
Intercom ist die erste Conversational-Relationship-Plattform, die es Unternehmen ermöglicht, über eine einheitliche...

Birdeye

4,7
Nr. 3 Alternative zu TeamSupport Messaging & Live Chat
BirdEye ist eine Reputationsmanagementsoftware, die Unternehmen beim Erfassen und Überwachen von Kundenbewertungen mit...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,6 /5
(102)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5/5
Funktionen
4,4/5
Bedienkomfort
4,6/5
Kundenbetreuung
4,6/5

Hast du TeamSupport Messaging & Live Chat bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 102 Bewertungen
Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Great Platform for Basic Chat

Bewertet am 28.1.2019

Vorteile

Very easy to install and set up. There are great features like user-sharing, automated messaging, timed delay, and more. Share with multiple users and multiple sites and access easy live and offline times.

Nachteile

Unless you have headphones in or your volume on, it's difficult to realize when there is a new chat. There are not desktop notifications (from what I can tell) and if you have multiple browsers open, it's easy to overlook a new chat.

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Verbraucherdienste
  • Unternehmensgröße: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

10 Snaps for SnapEngage

Bewertet am 31.8.2018

Vorteile

It's easy-peasy to set up and customize the widgets to fit one's requirements in the business. It can also be integrated with different platforms. We use SnapEngage with our 3 major tools without any conflicts and with ease that it only took us not even a day to design, test and roll out. Customer service team is also responsive and very helpful in resolving any issues or answering any inquiries.

Nachteile

It doesn't allow remote access to the users. We've had instances where our staff forget to log out of the tool and even admins can't kick them out - which causes for offline messages to still come in instead of it being unavailable. Also, it would be better if we can pull up historical logs of messages by custom date instead of using Export periods.

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Immobilien
  • Unternehmensgröße: 51-200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Using Snapenage is easy!

Bewertet am 13.6.2018

Vorteile

Snap engage is great for integrating into other products and great for their chat service. It's easy to use.

Nachteile

It can be buggy. There have been many times where the service has gone down, tickets are not created, chats are reassigned or disappear.

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Straightforward Chat Function for Businesses

Bewertet am 11.4.2019

We were looking for an easy way to install live chat on our websites. Snapengage has fit the bill...

We were looking for an easy way to install live chat on our websites. Snapengage has fit the bill and continued to improve over the years. However, the recent price increase has made me rethink our use of the product from time to time.

Vorteile

- customizability (added feature since our time using it)
- reporting
- user experience

Nachteile

- on the admin end, things sometimes look a little outdated
- recently the price went up significantly for people used to having multiple businesses/users
- not integration with social media messaging

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Unterhaltungselektronik
  • Unternehmensgröße: 51-200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Very Customizable

Bewertet am 12.9.2018

Vorteile

Weekly stats feature is very helpful in generating overall and individual reports. You can easily see your ratings at a glance. The user interface has a lot of useful options for different types of notifications, which is really helpful if you have several tasks that you need to handle at the same time. History of chats is also very useful for reviewing what has taken place in a chat conversation.

Nachteile

Nothing really. As a user, this software is really very easy to use.

5 von 102 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

TeamSupport Messaging & Live Chat Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über TeamSupport Messaging & Live Chat.

TeamSupport Messaging & Live Chat hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500

TeamSupport Messaging & Live Chat unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

TeamSupport Messaging & Live Chat unterstützt die folgenden Geräte:

TeamSupport Messaging & Live Chat kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Azure DevOps Server, HubSpot CRM, Jira, Mailchimp, Microsoft Teams, Salesforce Essentials, ServiceNow, Slack

Wir haben keine Informationen darüber, welche Varianten der Kundenbetreuung TeamSupport Messaging & Live Chat anbietet

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