TourSys Cloud

TourSys Cloud
Über TourSys Cloud
Toursys ist eine Workflow-Automatisierungsplattform für Reiseagenturen, Tourveranstalterunternehmen, DMCs (Destination Management Companies), Aktivitätsbetriebsunternehmen und kleine Hotels. Mit dem nutzerfreundlichen Design, den niedrigen Kosten, der reibungslosen Implementierung und der schnellen Leistung können Nutzer ganz einfach Angebote und Reservierungen erstellen sowie den Betrieb effizient verwalten.
Toursys verwaltet Kundschaft, Provider, Preise, Bedingungen, Reservierungen, Vorgänge sowie die Kreditoren- und Debitorenbuchhaltung. Die Lösung unterstützt mehrere Sprachen und Währungen.
Toursys hilft Unternehmen, die Produktivität zu steigern, Kosten zu senken sowie Gewinne und die Kundenzufriedenheit zu erhöhen. Das System erstellt Angebote in Minuten anstatt Stunden, bestätigt Reservierungen mit deinen Lieferunternehmen automatisch und ermöglicht es dir, mit weniger Personal zu arbeiten.
Bilder





Du bist nicht sicher, ob TourSys Cloud das Richtige ist?
Mit einer beliebten Alternative vergleichen
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Bedienkomfort
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Alternativen
Tourwriter

Microsoft 365

Tourplan

Full Slate

Nutzerbewertungen
Hast du TourSys Cloud bereits?
Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

- Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Weitere für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
The software we have bin needing
Bewertet am 11.3.2020
Vorteile
The integration of availability of all the activities at the park
Nachteile
At the moment, it all seems to be working great
Antwort von Toursys International
Hi Billy
Thank you very much for your comment.
We hope to continue growing together
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Best Tour Operator System I ever use
Bewertet am 8.4.2022
I have known the Toursys project since its inception, I remember well how little by little it was...
I have known the Toursys project since its inception, I remember well how little by little it was taking shape and how, its creators, were taking into consideration each one of the details that involved the Tour Operation. From the beginning, it was seen that the system was going to revolutionize the industry, it was noticeable in the intensity of the sessions, the quality of the investigations and in the updating of the language, and how it adapted to the changes that were beginning to occur as the idea of settling in the "cloud", an aspect that makes it totally different from all the options that at least I have tried.
As new needs arose, such as the inclusion of value-added tax, electronic invoicing, and integration with CRM and finance, Toursys analyzed it and sought the best way to incorporate it via modules while maintaining a very manageable cost structure.
In short, the Toursys system designed with the idea of satisfying all the needs of a Tour Operator is fantastic.
In my experience of more than 20 years working as a Receptive Operator in Costa Rica, I have not seen a system that is equal to it.
Vorteile
Agility, speed, control of details, Sales management, itinerary creation, integration, System in the Cloud, CRM
Nachteile
Nothing by now, the system gave us exactly what we need
- Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Complete package and personalized support
Bewertet am 31.10.2019
TourSys helps us with our daily operations (offering, selling and booking customized trips) and...
TourSys helps us with our daily operations (offering, selling and booking customized trips) and keeping control, both operational and financial. The system also helps us to be more efficient and prevents human made errors.
Vorteile
For us, the system is complete and we do not need complementary software or programs.
We have received personalized training and support from the TourSys team. Their support service is fast and they are more than willing to help with questions or additional, personal requests.
Nachteile
It would be great to have a written manual about every part of the software. As we understood, TourSys is working on this as we write this review.
It has to be taken into consideration that it takes quite some time to upload all the data (clients, providers, services, prices) necessary, before one can start to put the system to use.
Antwort von Toursys International
Hi Marlou
We love that you can do all your work from a single platform, that makes us very excited.
We are working on improving our aid material.
We appreciate your comment.
- Branche: Fluggesellschaften/Luftfahrt
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Best tourism industry software, so easy to use!!!
Bewertet am 11.3.2020
Excellent, since day 1 I knew that this software could make more efficient my work and it did.
Excellent, since day 1 I knew that this software could make more efficient my work and it did.
Vorteile
Easy to learn how to use it in less time than other computer systems. It runs on the cloud so you just need internet connection to use it from any work place or country. Fast answer by the customer support.
Nachteile
This is a hard question because the company that developed the product continues to innovate every month with new features or easier ways to do procedures of the system. I could ask for more reports only.
- Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Easy to use, multi-language- multi currency- It includes all modules, affordable for small...
Bewertet am 26.8.2019
I think the most important thing is that it allows us to be more orderly with our accounting,...
I think the most important thing is that it allows us to be more orderly with our accounting, deliver nice and fast quotes to customers and very important that we can operate with fewer people, it saves us money.
For me as a manager I can see sales statistics by region, profitability by service and by customer.
Another important thing is that we have financial statements every day, I don't have to wait.
Vorteile
Very quick implementation time: Very fast If you have the suppliers information (Services, rates). We took 2 weeks in order to prepare our first quotations. Same day of the training we started using it.
Easy to use. It has a lot of helps in each field. 100% UX.
All modules in one system (Quotations, reservations, operations (It is very important for us), supplier's prepayments, accounts receivables, accounts payables, General Legder, Banking, petite cash, built in translator NO google translator.
To be able for exporting all information to excel files, any moment.
Multi-language. Very important because our native language is spanish.
Multi Currency. We have suppliers in colones (Costa Rica Currency), but our customers are in USA or Europe (Euros).
Billing system with the local electronic invoicing module (Fiscal laws).
FAST, FAST, FAST. Every query takes 3 seconds, it does not matter how many customers or suppliers (We have 450).
Support in spanish or english.
The new version has video tutorials for each module.
Nachteile
I do not have any issue until today.
They are having to many customers around the world and I am concern about future in terms of support.
Antwort von Toursys International
Hello Sandra,
We are highly flattered by your words, thank you very much. We hope that our business relationship continues to grow and remains as successful.
TourSys Cloud Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über TourSys Cloud.F. Welche Preispläne bietet TourSys Cloud an?
TourSys Cloud bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 145,00 $/Monat
- Preismodell: Kostenlose Version, Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von TourSys Cloud?
TourSys Cloud hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
F: Welche Sprachen werden von TourSys Cloud unterstützt?
TourSys Cloud unterstützt die folgenden Sprachen:
Chinesisch (traditionell), Deutsch, Englisch, Finnisch, Französisch, Griechisch, Hebräisch, Italienisch, Japanisch, Katalanisch, Koreanisch, Niederländisch, Polnisch, Portugiesisch, Portugiesisch, Portugiesisch, Rumänisch, Russisch, Schwedisch, Slowenisch, Spanisch, Tschechisch, Türkisch
F. Unterstützt TourSys Cloud mobile Geräte?
TourSys Cloud unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert TourSys Cloud?
TourSys Cloud kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Omnibees, Wetu, Zeus
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet TourSys Cloud an?
TourSys Cloud bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, Telefon-Support, Chat
Ähnliche Kategorien
Sieh alle für TourSys Cloud gefundenen Softwarekategorien an.