Über Poltio

Poltio ist eine Kundenengagementplattform, die interaktive Inhalte und eingebundene Daten verwendet, um Nutzer über mehrere Kanäle hinweg einzubinden. Die anpassbare UI-/UX-Technologie von Poltio ermöglicht es Unternehmen jeder Größe und Branche, eine persönliche Beziehung zu ihren Kunden in großem Maßstab aufzubauen.

Die Lösung ermöglicht es Vermarktern, Loyalität aufzubauen und den Umsatz zu steigern, indem sie hochqualifizierte Leads basierend auf ihren Interessen und Zielen einbindet, und hilft Unternehmen, Kunden mit interaktiven Inhalten einzubinden, die in und über ihre eigenen digitalen Kanäle hinweg eingebettet sind.

Nutzer können Abstimmungen mit Nutzer-IDs verfolgen und Abstimmungen geografisch, nach Land und Stadt klassifizieren. Die Plattform unterstützt integrierte Pixelcodes und Web-Hooks. Ein Live-Dashboard verfolgt Echtzeitergebnisse, die dann in Berichte exportiert werden können.


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Poltio

5 (10)
VS.
Häufig bewertet

Startpreis

40,00 $
Monat
20,00 €
Monat

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

30
202

Integrationen

2
70

Bedienkomfort

4,9 (10)
4,1 (6.690)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,9 (10)
4,3 (6.690)

Kundenservice

5,0 (10)
4,1 (6.690)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

Zoho CRM

4,3
Nr. 1 Alternative zu Poltio
Zoho CRM ist eine cloudbasierte CRM-Software, mit der Unternehmen jeder Größe Geschäfte intelligenter, besser und...

Jahia

4,6
Nr. 2 Alternative zu Poltio
Jahia unterstützt Unternehmen bei der Verwaltung von Website- und Anwendungsentwicklungsprojekten, indem digitale...

Marketo Engage

4,3
Nr. 3 Alternative zu Poltio
Adobe Marketo Engage ist ein zentraler Marketing-Hub für die Orchestrierung und Ausführung von Cross-Channel-Kampagnen,...

Bloomreach

4,8
Nr. 4 Alternative zu Poltio
Leistungsstarke Inhalte, Kundenengagement und Angebote zur Produktfindung, um eine echte Personalisierung zu erreichen...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

5 /5
(10)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,9/5
Funktionen
5/5
Bedienkomfort
4,9/5
Kundenbetreuung
5/5

Hast du Poltio bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 10 Bewertungen
Songül
Gesamtbewertung
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Poltio X Hopi Partnership

Bewertet am 2.5.2023

It is important for us to understand our customers therefore, we use Poltio’s SaaS platform to...

It is important for us to understand our customers therefore, we use Poltio’s SaaS platform to gather zero-party data through interactive contents. Other than interactive surveys, we also use Poltio to create customer satisfaction surveys to improve our operations. To this day, we created contents such as gift finders, friendship quizzes, customer satisfaction surveys, incentivized test contents and many more.

Vorteile

What we like the most about Poltio is that it meets all our survey needs. This is very important for us, as it gets very chaotic when we need to contact different vendors for different surveys. Working with one survey provider that knows all your needs comes with benefits such as suggestions from their side on creative survey ideas. Also, I think it is a must to mention Poltio’s team. They are very dedicated, proactive and responsive. We really feel like we are part of the same team. Moreover, they recently renewed their platform and I can say that the new platform has really eased our way around.

Nachteile

We didn’t encounter any notable problems with the platform. We are satisfied with the service we obtain. One thing that is worth mentioning is that the platform doesn’t allow for multiple logins through a single account. In my opinion, supporting different user levels would also be a valuable asset for companies.

Mustafa
Gesamtbewertung
  • Branche: Maschinerie
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Great tool for engagement via Instagram Stories and lead generation! Very helpful team!

Bewertet am 18.4.2023

In our vertical, creating engaging content on social media is difficult and we didn't have any 1st...

In our vertical, creating engaging content on social media is difficult and we didn't have any 1st party data on our consumers. We use Poltio quizzes to engage our followers periodically on social media and gather 1st party PII (email / mobile number). We also use Poltio surveys to understand and regularly gather feedback from our end consumers and distributors.

Vorteile

We use Poltio's quiz module to create monthly, incentivized competitions via our Instagram page. I like that it's a native-like experience embedded in IG stories. It's a great way to grow followers (we grew from under 10K followers to 70K since we started quizzes) and gather PII (email/phone number data). It's also great that the PII data collected can be segmented using quiz responses. I also like that it's a one-stop shop. In addition to quizzes, we also do surveys on Poltio to gather feedback from customers and distributors.

Nachteile

I didn't encounter significant issues with the platform.

Dilara
Gesamtbewertung
  • Branche: Elektrische/elektronische Fertigung
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

A must-have tool for e-commerce websites!

Bewertet am 9.5.2023

One of our top priorities when designing our new website was to suggest the product or products...

One of our top priorities when designing our new website was to suggest the product or products they require by asking them a few quick and effective questions in categories where we offer a wide range of products and where it is difficult for our users to find the product they require. We were able to fully meet this need by collaborating with Poltio.

Vorteile

What I like most is the solution-oriented and positive approach of Poltio’s team. Whenever we have an idea or a need, we find solutions quickly or come up with suggestions when we get in touch with the Poltio team. In addition, thanks to the flexible structure of the platform, they see all our survey and interaction needs in different fields. Thanks to the different theme settings, when we want to use the same content in our other brands, we can offer a native experience to our users with different views.

Nachteile

I didn't encounter significant issues with the platform.

Cemre
Gesamtbewertung
  • Branche: Essen & Trinken
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Pepsico Poltio partnership

Bewertet am 18.4.2023

We have a KPI to position our app as a data and insight engine for all Pepsico brands. With Poltio...

We have a KPI to position our app as a data and insight engine for all Pepsico brands. With Poltio tool we as Pepsico Turkey:-Created in-app interest surveys to understand the interests and daily habits of our app owners and we segmented them into different interest groups according to their responses.-Created in-app insights surveys to take answers from our specific brands to shape our brand's future marketing activities.-Created feedback surveys to measure the satisfaction level of our existing app users.

Vorteile

Team:They have a really productive team, they are highly motivated to drive value to their consumers. They are aware of our business problems and expectations and always suggesting to the point solutions and alternatives.Tool capability:Platform is easy to use and easy to embed into companies' digital assets. This tool helped us our in-app user engagement and user data enrichment KPIs successfully.

Nachteile

We didn't have any negative experiences.

Meric Sevgi
Gesamtbewertung
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Impactful Outcome from The Product Finder for E-Commerce Client

Bewertet am 2.8.2023

10/10

10/10

Vorteile

I've used Poltio for an e-commerce client I've had. We were able to customise the product finder according to the client's product categories. With the support of the product finder, client's average order value has increased 60% where cart abandonment rate went down 15.7%.

Nachteile

I have not encountered anything to my dislike.

5 von 10 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Poltio Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Poltio.

Poltio bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: 40,00 $/Monat
  • Preismodell: Kostenlose Version, Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

Poltio hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000

Poltio unterstützt die folgenden Sprachen:

Arabisch, Englisch, Französisch, Italienisch, Spanisch, Türkisch

Poltio unterstützt die folgenden Geräte:

Poltio kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Webhook Relay, XML Management

Wir haben keine Informationen darüber, welche Varianten der Kundenbetreuung Poltio anbietet

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