Mews
Über Mews
Mews ist ein cloudbasiertes Immobilienverwaltungssystem, mit dem Gastgewerbeunternehmen tägliche Vorgänge wie Online-Buchungsmaschinen, Rezeptionsmanagement, Umsatzüberwachung und mehr automatisieren können. Die Plattform bietet verschiedene Funktionen, darunter ein integriertes Zahlungsgateway, Gästereisen, Business Intelligence, eine offene API, Unterstützung mehrerer Objekte und einen POS. Darüber hinaus bietet Mews eine Vielzahl von Gastgewerbelösungen, von intelligenter Automatisierung über digitalisierte Gästeerlebnisse bis hin zu anpassbaren Berichten.
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Startpreis
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Funktionen
Integrationen
Bedienkomfort
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Alternativen
Event Temple
Booqable
Rezlynx
Clock PMS
Nutzerbewertungen
Hast du Mews bereits?
Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Great PMS for large Hotel/Hostel
Bewertet am 28.2.2024
Great PMS in general, always advise Mews as a top product (though it comes with the price tag). For...
Great PMS in general, always advise Mews as a top product (though it comes with the price tag). For large hostels, chains or large hotels, I believe this is the most future proof PMS for the time being.
Vorteile
- Flexibility of product
- Large number of integrations
- Continuous development to improve the product.
Nachteile
- Support emails aren't clearly handled, they need a dedicated support portal to follow tickets. Right now following up on old tickets means searching old emails as each response from Mews creates a new email chain without any context.
In Betracht gezogene Alternativen
CloudbedsZuvor genutzte Software
roomMaster- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
A game changer
Bewertet am 4.7.2024
Mews constantly helps us to streamline our operations and get smarter about the way we work and...
Mews constantly helps us to streamline our operations and get smarter about the way we work and find new revenue streams. We have since covid (we turned to Mews in sep 2019) been breaking new revenue records almost every month, this would not have been possible without Mews and all the integrations that comes along!
Vorteile
Working mostly in the backend of the system it has been revolutionary for me, and the hotel, when we switched to Mews about 5 years ago, the number of integrations and how easily they connect is nothing like I've seen before. So do yourself a favor and switch from that legacy system of yours to Mews and the revenue streams will open.
Nachteile
Not much really but do mind now if you switch from a legacy system that you pay every 1-2 years to do an upgrade to get some new functions. With Mews you need to keep yourself and the staff alert on new functions and constantly evolve with the system to get the most out of it. In Mews updates come every week, some big some small. With great functionality comes great responsibility to use it.
In Betracht gezogene Alternativen
Clock PMSWarum Mews gewählt wurde
We needed a system that that was possible to integrate with other systems, a system that had a well working customer support and that was operationally safe, something that did not break down every week and needed a restart on our server in the basement, all that we got, and plenty more.Gründe für den Wechsel zu Mews
Mews seemed like the best choice at the moment, and I still belive that is the case- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 0.0 /10
BEWARE before you make the Move
Bewertet am 19.7.2024
Terrible overall experience. Now we are stuck
Terrible overall experience. Now we are stuck
Vorteile
Booking Engine, the accent of the sales rep.
Nachteile
No reconciliation, no batching, no night audit. Takes up to 6 days to get your money, they hold some of your money as a reserve, they take there fees out of every deposit instead of monthly. Human assistance is non existent. No one will call you back or answer or explain anything. None of the above issues were explained when purchasing. If they were we wouldn't have bought it.
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 6.0 /10
Hotel software
Bewertet am 6.6.2023
very limited touch reservations - before we had to take payment for all of them manually. the guest...
very limited touch reservations - before we had to take payment for all of them manually. the guest communication emails are helpful
Vorteile
if you want software to manage rooms and booking engine this is for you. we are a wedding venue so its not been quite as adaptable as we wanted it to be.
Nachteile
onboarding was very complicated and set up was all on the venue, we had a lot of pre paid deposits to move over from old system and this was manual
Warum Mews gewählt wurde
contract was up for renewalGründe für den Wechsel zu Mews
it meant we could leave contract early as it was bought out the old software. we didnt want to pay the cost to transfer to others.- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Overall Easy front desk usage
Bewertet am 6.6.2022
Vorteile
It was a very easy program to allocate guests, change allocation, see the full reservation board and change rates.
Nachteile
Unfortunately it did not comply with the new invoucing regulations for greece so we had to switch.
Mews Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Mews.F. Welche Preispläne bietet Mews an?
Mews bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: 100,00 $/Monat
- Preismodell: Abonnement
- Gratis Testen: Nicht verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Mews?
Mews hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1.000, 1.001–5.000
F: Welche Sprachen werden von Mews unterstützt?
Wir haben keine Informationen darüber, welche Sprachen Mews unterstützt
F. Unterstützt Mews mobile Geräte?
Mews unterstützt die folgenden Geräte:
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Mews?
Mews kann in folgende Anwendungen integriert werden:
4SUITES, Adyen, Akia, Amadeus, Asksuite, Atomize, Book4Time, Bookboost, Dailypoint, Duve, EasyWay, Event Temple, GuestRevu, HelloShift, HiJiffy, Hotelchamp, Inn-Flow, Lighthouse, Lighthouse.io, M3, MeetingPackage, Net Affinity, Net Affinity Website Builder, Oaky, OpenKey Front Desk, Porter, PriceLabs, Pricepoint, Profitroom, RateGain, Revinate, RoomPriceGenie, Sojern Traveler Platform, Stripe, Tripleseat, Triptease, TrustYou, Virdee, Volo, hotelkit, iVvy Event Management, iVvy Venue Management
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Mews an?
Mews bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, 24/7 Live-Support, Chat
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